A
Anniina75
Vieras
Miten olette perustelleet työttömänäoloaikanne työhaastattelussa? Onkohan haittaa 1,5 vuodesta juuri ennen haastattelua? Itse olen hakenut ahkerasti töitä ja olen ollut useasti loppusuoralla kun hakijoita työhön 50 - 120, mutta en ole päässyt töihin kuitenkaan ihan. Työkokemukseni on toimistotöistä ja niitä todella vähän tarjolla täällä Satakunnassa ja vain 4 - 20 pääsee haastatteluun. Ja kun haen eri alan työpaikkoja, eivät usko, että tekisin kyseistä työtä pitkään, koska olen kuulemma työhön ylikoulutettu ja liian "hyvät"työkokemukset ihan eri alalta. Saattaa puuttua hygieniapassi jne... Olen opiskellut työttömänöoloajan kieliä. Onko teille sanottu haastattelussa tai tullut muuten ilmi, että "pitkästä"työttömyysajasta haittaa työnsaannissa? Miten kannattaa perustella kyseinen aika?
Asialliset vastaukset, kiitos
Asialliset vastaukset, kiitos