Peruskoulu, lukio, nyt opiskelen AMK:ssa. Puolet on terveydenhoitajan tutkinnosta suoritettu. Haaveena olisi, että valmistumisen jälkeen pari vuotta töissä ja sitten yliopistoon terveystieteitä lukemaan. Haluaisin hoitotyön opettajaksi.
peruskoulun jälkeen sos.alan oppilaitos, myöhemmällä iällä myynninammattitutkinto ja vielä myöhemmällä iällä kauppakoulusta merkonomin paprut, seuraavaksi taas uutta opintoa suunnitteilla