hygieniapassi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jotkut luokathan suorittisen jo koulussa,mutta ilmeisesti te. luulen että muistaisit sen. sun kannattaa jo nyt etukäteen hommata se h.passi niin se auttaa sua työn saamisessa,se katsotaan aina eduksi. itse suoritin sen vasta työpaikalla ja työpaikka myös maksoi sen.

Itse olen valmistunut kondiittoriksi vuonna 96 ja minun ei tarvi suorittaa hygieniapassia koska se on jo koulussa suoritettu. Näet sen itse todistuksistasi kyllä että oletko sen suorittanut tai ainahan voit kysyä omasta liitostasi.

Itse valm.97 ja vuonna 2005 hain hygieniapassin. Eikä tarvinut muuta kuin maksaa se kortti, ei tehdä niitä kokeita. :D
Eikö olekin hullua, ettei sitä hygieniapassia voi suorittaa koulun yhteydessä (että se olis jo valmistuessa suoritettu) vaan se täytyy erikseen sitten vielä hommata. :o Siis ei ainakaan minun aikana saatu sitä virallista korttia. (Saattaapi olla maininta päästötodistuksessa.)

Ihan taukkia hommaa.. Kuitenkin sitä elintarvike hygienia-oppia (en nyt muista virallista kurssin nimeä) pidetään amiksessa. :o

Minä oikein omasta liitosta sen aikanaan varmistin että riittääkö se koulutodistus ja sieltä sanottiin et riittää, eikä oo koskaan terveystarkastajakaan mitään sanonu etteikö koulutodistus riittäis.

Yhteistyössä