Huutaako kukaan muu lapsilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono mutsi

Vieras
Meinaa niin hermo mennä tohon kakaraan ja huusin aivan kurkku suorana 1,5v lapselleni, kun kiukuttelee eikä syö eikä juo, ja haluaa vaan tuttia lussuttaa. Niin huusin, että kurkku on itsellä karhea.

ja nyt on huono omatunto... :(

No ei noin pienelle.. uhman alettua ehkä siihen uhmaan reagoi valitettavasti huutamalla joskus mutta 1,5 vee jos ei syö, syynä voi olla hampaat, väsy, ei vain nälkä.. mutta ei tee tahallaan.

No mä en yhtään tykkää huutamisesta, vaikka aika kovaan ääneen täällä täytyy kommunikoida, jotta mun ääni kuuluisi keiken muun mekastuksen yli! Mutta siis ei ole sellaista vihaista äänen korottamista, vaan kailottamista enempikin... kerran olen minäkin 2-vuotiaalle just tässä keväällä hermostunut niin että huusin vähän liian vihaisesti, mutta siitä tuli vaan paha olo enkä sellaista enää halua. Ei sitä laps kuitenkaan tainnut erityisesti säikkyä, vaan mistäpä sitä tietää. En usko että se huutaminen ainakaan mitään auttaa.

öh..joskus niin että alkaa yskittää.. "oottakaa hetki äiti huutaa kohta lisää" :)
Ei nyt joka päivä kuitenkaan.paremmin meidän tottelee oikeestaan jos niille ihan hiljaisella äänellä puhuu niin että ne joutuu hiljenemään itse kuullakseen mitä asiaa äitillä on.

kyllä,valitettavasti!
välillä minusta vaan tuntuu että olen niin väsynyt ainaseen kitinään,vinkumiseen,tappeluun,narinaan jne jne että hermot menee sitten herkästäkin :(

Lisään vielä, etä kyllä mulla hermot menee tai meinaa mennä useastikin, mutrta pärrään sitten itsekseni ja poljen jalkaa koska en halua oikeasti rähjätä tuolle pienelle.

Useimmiten hermojen palamisen perimmäinen syy kun on kuitenkin om aväsymys eikä se lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Lisään vielä, etä kyllä mulla hermot menee tai meinaa mennä useastikin, mutrta pärrään sitten itsekseni ja poljen jalkaa koska en halua oikeasti rähjätä tuolle pienelle.

Useimmiten hermojen palamisen perimmäinen syy kun on kuitenkin om aväsymys eikä se lapsi.

näinhän se useinmiten on. Lapsi yrittää olla juuri niinkun osaa ja viestii miten osaa...itsellä kun väsyttää jne niin saattaa päästä karjasu sen sijaan että kiukuttelis itelleen vaan.

:wave:

Suoraan sanottuna tänään on taas sellanen päivä kun ei olis kannattanu edes sängystä nousta ylös :headwall:

Tuntuu vaan et ei taas tänään jaksais yhtään mitään edes itseään no kunhan päästään iltaan niin huomenna taas jaksaa hiukan paremmin

Yhteistyössä