huomenna se alkaa...

Jessi2
lumi En oo kerenny niit viel tekee, oon kyl ajatellu et jossain vaihees vois kokeilla. mut painonvartijoiden ne suklaapatukat on sit muuten ihan sikahyvii ja täl viikol niis on viel se tarjous et saa 4 pakettia 10 eurolla. kantsii maistaa!!! :D

Tossa aiemmin hehkutin et 40 koon housut meni jalkaan mutta nyt huomasin et riippuu kyl housuista..jotkut 40 housut tekee silti tiukkaa. No koittaa sekin päivä et 38 saa ilolla ostella =) Uskon näin- hitaasti mutta varmasti. Mun pitää alkaa kans selvitellä noita painonvartijoiden juttuja, kallista lystiä mut jos sieltä sais loppurutistusta.
Mun ongelma on löysä vatsanahka..semmonen ikävä roikkumaha jääny kolmesta raskaudesta muistoksi. Ei se kyl läskiä ole. Kai se jumpalla siitä tokeentuu. Mut onhan noi kolme ihanaa lasta hyvä palkinto näistä läskeistä ja roikkumahoista huolimatta :heart:
Itsekuria ja tsemppiä kaikille! Täs mässytelen tortillaa- hieman kyl sitä kevensin ja salaattia välis pääosin ;) :p
On tää ihanaa :wave:

Jos minä pomppaisin mukaan :)
oon just ihannepainon ylärajalla, pituutta 173cm ja painoa 69kg, tuosta ois kiva saada 9kg pois ja paikat tarviis kiinteytystä.
motivaatio vain puuttuu :( mut kaippa sitä häätyy alkaa yrittämään.

008
Hei

Jospa minäkin tulisin mukaan... Itellä olisi kans reilu 10 kiloa tiputettavaa... Halua olisi kyllä laihtua mut täytyy tunnustaa et olen "piilo" syöppö ja salassa sit tuleekin naposteltua järkyttäviä määriä....

Kysyisinkin et missä suunnalla asustelette? Olisi kiva saada lenkki poluillekin seuraa... Itse asun Keski- Suomessa ja kerronkin vaikka yv:n lisää jos joku myös on tältä suunnalta...
Seura olisi enemmän kuin tervetullut! :)

Nipsutar
olipas pudonnu kauas!!

lumi miltäs ne pisteet nyt tuntuu??

Mä olin tänään kuntosalil, oli kivaa. Vois ruveta kerran pari viikos käymään siel jos vaan joku kattoo lapsii sen aikaa, vähän on nannaakin tullu syötyy, mut pisteet ei oo viel ylittyny mut heti tulee sellanen olo et on tehny pahojas :D
terveisin ex-Jessi2

Nipsutar, muakin houkuttais toi kuntosalilla käynti. Mut pari kertaa viikos ois iltaa uhrattava ja mies jäsi sit muksujen kans...en tiedä miten se suhtaustuis, kun mul nyt muitakin menoja...ehkä mä ootan et lumet suolaa tuolta ja alotan sen hölkän...tai siis varmasti aloitankin...ja siihen asti se on kai tähän kotijumppaan tyydyttävä.

Minä tulen tähän pinoon kanssa mukaan! :wave:
On mukava lueskella toisten kuulumisia ja samalla kirjoitella omista.

Minä aloitin painon pudotuksen viime lauantaina (8.4.) ja tarkoituksena olisi aluksi pudottaa 10-12 kg (mielellään tuo 12 kg). Ja jos hyvin menee niin heinäkuun loppuun mennssä.. Voisiko siinä onnistua? Ja sitten vielä tuon jälkeen 5-7 kg. Mutta pikku hiljaa hyvä tulee. Ajattelen, että kilo kerrallaan, niin jospa se siitä sitten lähtee.

Herkkuja ei ole tehnyt edes mieli ja ihmeen helppoa on ollut ainakin tähän mennessä syödä terveellisemmin. Ja olen lisännyt liikuntaa, enää ei ole tehnyt vaikeaa lähteä ulos. Ennen se oli sellaista, että sohva houkutteli eniten kuin uloslähtö.. :ashamed:

Lauantaina painoin 67,8 kg ja tänä aamuna oli 67 kg. Eli ihan tyytyväinen olen.. Kunhan vain pysyisikin noin.. Että tippuisi pikku hiljaa.k

Voimia kaikille painonpudottajille!! :hug: :hug:

Kiva kun meitä on jo mahtava porukka :hug: Ja etenki huomata etten ole ainoa kilojen pudottaja. Täällä mennään tasaisen varmasti ja hitaasti. En ole millään nälkäkuurilla, mutta en myöskään syö mitä mieleni tekee. Sekin auttaa että tiedostaa et haloo syömisiä pitää tarkkailla ;) Mä olen ton huomannu. Herkuttelen silloin tällöin mutta se ei tätä ole kaatanut. Seuraavana päivänä alotetaan siitä mihin jäätiin :D
En tiiä...jospa nuo jenkkakahvat tosta joskus lähtee =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 10:28 Nipsutar kirjoitti:
Heipä hei!!

eilen oli punnituspäivä, -900g eli 10 kiloo lähteny yhteensä!!
tosi hienoa :hug: wautsi ;) itelläkin nyt on alkanut taas paino pudota,ONNEKS noitten pv,n pisteiden johdosta :D tähän mennessä on 9kg lähtenyt.hitaasti mutta varmasti.nyt olen saavuttanut sen mihkä alussa tähtäsin mutta eipä tämä tähän jää kun kerran vauhtiin päästiin :D
nyt vielä 5kg pois ja sitten oon tosi tyytyväinen!

tsemppiä kaikille :wave:

Tänä Aamuna Puntari näytti: 65,5 kg eli lauantaista on lähtenyt 1300g.
Tänään sitten kävin kävelee rattaiden kanssa 9 km:n lenkin, koska en halunnut kuopusta herättää autoon nostamalla ja kuitenkin ois lenkille pitänyt lähteä heti kun kotiin ois tultu.
Olin sitten kotona nopeammin kuin autolla tulijat, kun kävivät eka kaupassa.

Mutta kyllä tämä tästä hyvin on lähtenyt käyntiin, kun on lisännyt tuon liikunnan määrää ja ruokavaliota on muuttanut.
Jospa minä saisin tiputettua sen 12 kg heinäkuun loppuun, viimeistään elokuun loppuun mennessä.

Mutta hyvä juttu on se, että se ensimmäinen kilo meni jo rikki. Nyt vain tavoittelee sitä toista kiloa!

Niin ja eilen, kun oli saunailta, niin mies totesi minulle: "Olet kaventunut huomattavasti. Nyt näytät liito-oravalta" (ei ole "mahanahka" viel kiinteytynyt mukana mitä on maha pienentynyt).

Ja tänä aamuna: "Missä on minun ihanan naisen ihana takapuoli? Se on pienentynyt hirveästi." (niin varmaan!)

Tsemppiä ja voimia kaikille! :hug: <br><br>

Mul on nikin vaihto viikot menossa mut nyt tää nikki jää :D

Hyvä lumi, sul on kans kova vauhti päällä.

Red Dragon sullahan on ihanan kannustava mies!!! =) meijän äijält kun kysyy et joko jostain huomaa, ni sanoo vaan et ei hän mitään huomaa, et ku näkee joka päivä, höh :\|

terveisin ex Jessi2 ja Nipsutar<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 18:03 Muumikki kirjoitti:
Red Dragon sullahan on ihanan kannustava mies!!! =) meijän äijält kun kysyy et joko jostain huomaa, ni sanoo vaan et ei hän mitään huomaa, et ku näkee joka päivä, höh :\|

terveisin ex Jessi2 ja Nipsutar
Itse en kyllä niitä eroja huomaa.. Ihteni mielest ei oo yhtää mitää tapahtunut, vaikka sen 1,3 kg on pudonnut lauantaista. Ehkä sitten huomaan, kun pääsee pienempää kokoa vaatteista ostamaan.

Kyllähän tuo kannustaa ja ihan itse sanoi, että hän haluaa kuulla aina miten on painonpudotus onnistunut. Kertoa omia tuntemuksia ja kysyä mielipiteitä. Hän on vain huolissaan minun takapuolesta, ettei se vaan liian pieneksi mene. ;)

Moi.
Kävin ostamassa viikko sitten uuden pyörän, oikein tosi kunnollisen, joku hypridi tai jotain..sika kallis! Oon sitten viikon verran polkenut työmatkat 10km suuntaansa, niin on muuten jalat kiinteytyneet ja kutistuneet huomattavasti!!! Suosittelen pyöräilyä kaikille.
Pääsiäisloman aion viettää sukulaisten, hyvän ruuan ja viinin äärellä.. :D
Otan irtioton laihiksesta ainakin huomiseksi ja lauantaiksi. Yritän kuitenkin olla mässäilemättä, mutta syön vatsani täyteen.
Sunnuntaina sitten taas pupuruokaa ja rasvatonta lihaa.. :)
Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille laihduttajille ja tsemppiä...
:wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 21:24 Muumikki kirjoitti:
heippa!!

Mies oli ostanu mul synttärilahjaks lastenkuljetuskärrin polkupyörään!! =) Ilmat vähän viel lämpii nii tää muija rupee kans fillaroimaan :D
B) Hyvä, hyvä.. Kyllä me pian ollaan aikas timmejä. :D Ja tuon kärryn kanssa on vielä tehokkaampaa kuulema. Mulla vaan turvaistuin..
:wave:

taizi
Moikka kaikki, piktästä aikaa..Mahtavia tuloksia.
Mullakin on laskenut, eli yli viis kiloa oon tiputtanu...Ihan tyytyväinen oon, vaikkakin aika hidasta.
Tälllä hetkellä paino 94 ja muutama satagramma päälle..Tavotteena ainakin se 80, mutta sen alle olis hyvä päästä...75...

Kertokaas että mitä ootte syöny ja mitä tänne oikeen kuuluu?
Tipin kyydistä ku aina viikot pois... :\|

:wave: Hipheijjaa ja hyvää pääsiäistä kaikille tasapuolisesti =) Nyt meillä onkin haasteellinen viikonloppu ku herkkuja notkuu joka nurkka. On tää kevät sellasta juhlien aikaa et saa toppuutella jatkuvasti itteensä. Ja, OK, mä vannon etten koske lasten suklaamuniin ja trullikarkkeihin :p
Aamusella kävin esikon kans kunnon lenkillä, meilkein teki mieli juosta ku ni ihanan sulat tiet ja esikko pyöräili ni sai rivakasti kävellä et pysy perässä. Kiva ku noi lumet pikkuhiljaa lähtee. Toi ulosmenokin alkaa houkutella kivasti. Jumpassa olen käyny edelleen 2xvkossa janyt toi kävely pitää ottaa taas tosissaan.
Meil on kyl aika kevyet pääsiäisruuat, pääasiassa broiskua ja hyviä salaatteja olen tehny jääkaapin täyteen. Huomena lähetään mökkeileen ja sit tuleeki liikuttua taas urakalla.
Käyttekö muuten muumikki ja kumppanit niis painareiden tapaamisis vai miten se menee? Vai onko niitä jotain kirjekurssejakin? Ja mistä niistä pistejutuista saa tietoo, onko joku oma vihkonen ja saako sen vain liittymällä :attn:

Hyvää Pääsiäistä Minunkin Puolesta Kaikille! :flower:

Itsellä on paino lauantaista tippunut 2 kg. Huomenna on viikko laihdutettua, pitää silloin katsoa kuinka paljon on viikos lähtenyt ja sit käydä kerran viikos, että on hauskempaa katsoa tulos.

Eilen kävelin yhdeksän kilometrin lenkin ja tuntui todella ihanalta. Ei tehnyt edes vaikeaa. Tänään sitten olen käyny tunnin lenkin keräten pajunoksia.

Huomenna olis pikkuveljen 8-vuotissynttärit. Ei pidä hirveästi herkkuihin sortua, koska olen jättänyt ne pois kokonaan. Mitä nyt eilen isomummolassa en viitsinyt piparista, pullapalasta ja pienestä kuivakakkupalasta kieltäytyä. Mutta eipä ollu tullut painoa lisää.
Toivottavasti huomennakin olisi hyvä ilma, että pääsisi lenkille!

kiljustenäitaa
Terve vaan kaikille!
Oon kans laihkarilla ollut jokusen viikon ja -4 kg. Oon onnistuneesti jättänyt kaikki herkut pois. Juuri tultiin anopin luota syömästä ja ratkesin mämmiin, kerman kera ja pashaan :/ No ei yks retkahdus mua lannista, huomenna jatkuu entistä reippaampi dietti!

Yhteistyössä