huomenna se alkaa...

maaliskuun eka päivä aloin laihiksen ja nyt on lähteny 9,1 kiloo


Voi hyssyrät sentään!! Hyvä Jessi
Aivan mieletön vauhti sulla päällä!!! Kerro salaisuutes heti!!!!! Oletko todella niin tiukka hermoinen ettet sorru mässäilyyn vai mistä noin hieno pudotusvauhti???!!!

Onnea jatkolle :hug:

Nii ja tsemppiä tietysti meille kaikille kovaan urakkaan. Yritetään tosissamme, vaikka kuinka heikottaisi :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 21:21 Jessi2 kirjoitti:
Jippii :D :D :D

1,7 kiloo lähti täl viikol vaiks olin varma et plussaa tulee

maaliskuun eka päivä aloin laihiksen ja nyt on lähteny 9,1 kiloo
No mut normaalipainoon on piiiitkä matka mut pikkuhiljaa!!! :D
Siis miten toi on mahdollista et kuukaudes melkein 10 kiloo, kuulostaa hurjalle :x
Mielellään lans kuulisin miten jessi on onnistunu, syötkö yleensäkään mitään ;) Laskitko pv:n pisteitä...ite en o noihin pistejuttuihin yhtään perehtyny. Nyt oon harkinnu liittyä painonvartijoihin koska motivaatio todella hukassa...ja kesä lähestyy uhkaavasti kun kalenteria katsoo :ashamed: ulos kun katsoo niin ei uskoisi :LOL:
 
Niin ja taas tulee lisättävää..eli kuka tietää kannattaako lauhduttajan juoda noita light-juomia. Mitä esimerkiksi painonvartijois sanotaan..Kyselin tätä aiemminkin mut ei tainnu kukaan vastailla. :attn:
 
Niin ei kai se light-juoma varmaan painon pudotuksen kannalta haitallista ole mut ihan kuin olisin joskus jostain saanut sellaisen ajatuksen päähäni et liiallinen makeutusaineen käyttäminen ei olisi hyväksi...hmm..tiedä sitten :/

Vai olikohan se sit raskausajan juttuja...

No olen kyllä sitä mieltä et silloin kun ei ole herkkupäivä niin ihan vedellä ja rasvattomalla maidolla ja vichyllä pärjää loistavasti!!

Varsinkin nää sitruuna ja greippivichyt on aivan ihania :p eikä tule kaloreita =) <br><br>
 
Jessi2
Heips!!

Painonvartijoiden pisteitä olen laskenut ja tarkka ollut, ainoastaan kerran olen ylittänyt pisteet :D
Kävelyllä en paljoa ole ollut eli kyllä se 9 kiloo on lähtenyt vaan syömällä!!
Alkupaino niin iso :ashamed: et syytäkin tippua vauhdilla
Koht mä oon laihduttanu ne pois mitkä tuli tässä talven aikana, hirveetä!!!
Ja sit viel kaikki vanhat läskit pitäis saada pois et on mul täs ainakin vuodeks hommii!!!
 
Allright! Kävin tossa puntarilla, kun otan aina aamupainon. Nyt olis viikossa -600g tippunut,vaikka en ole kovin hyvin onnistunut pysyttelemään syömisen suhteen aisoissa...

mm. pizzaa eilen tuli otettua palanen kun mies ryökäle toi töistä tullessaan :/
Nyt olis viikonloppuna syntymäpäiviä kaksin kappalein, mutta pakko pitää itsensä kurissa niin et syö vaan pienen palan kakkua eikä sitten muuta!!!

Mietin tuossa jo valmiksi että jos haluttaa herkutella niin pitää tehdä porkkanoista ja kurkusta ja kukkakaalista sellainen lautanen , josta saa sitten dipata. Ja suolatikut kai oli muistaakseni näistä suolaisista herkuista vähiten turmiollisia??

Noo, hyvillä mielin uutta puhtia lataamaan ensi viikolle kun miinusta näyttää, vaikkei niin hirveesti mut kuitenki =)

 
Naksos stemppiä viikonloppuun, noi synttärit on ilkeitä laihisken kannalta, mut onneks pikku lipsumisetkaan ei kaada projektia! Mäkin sit kävin vaaálla tänään ja se oli alle 75 eli tippuu tippuu. Tuntu, et se ei ikuna painu ton 75 alle. Jos se nyt alkais taas tippuun nopeemmin...
Kun pääsis tonne ulos lenkille , jos noi loskat lähtis.Pitäs ostaa muuten hyvät lenkkarit =)
Jessi tsemppiä sullekin hyvä kun alussa tippuu enemmän niin saa motivaatiota! mut kun kevenet kulutat levossa vähemmän, sit kantsii alkaa liikkuun, niin paino tippuu taas nopsempaan :wave:
 
hvyä jessi :hug:
voi kun sais itekkin ton verran pois niin olisin hyvin tyytyväinen,no mutta tänään päätin että nyt kun on käyty jo lenkillä täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta jumppaamaan.oon ollut tosi saamaton tässä jo varmaankin viikon verran.noi loskakelit kun ei tonne ulos ole houkuttanut :/
tänään kyllä meen vetäsee pitemmän lenkin sitten illalla vaikka satais ukkoja taivaalta :D
itse meen taas maanantaina puntarille.

voisko joku laittaa tänne vaikka yhden päivän hiilarittoman ruokalistan?
kiitollinen olisin,oon koittanut niitä välttää mutta aina on jossain jotain ja mulla menis varmaan koko päivä kaupassa jos alkaisin ettimään että missä ei ole ja missä on!

päivän jatkot :wave:
 
Jessi2
Auuuuutsssss!!! :(

Olin äsken naapurin kans puolentoista tunnin kävelylenkillä ja oli vähän huonot kengät jalas. Nyt liottelen täs jalkoja kylmässä vedessä. Mitäpä sitä ei laihtumisen vuoksi kärseis??!!! :kieh:
 
Otin siteen tänään jippojuupelin vinkistä vaarin ja ostin kaupasta niitä pirkka salmiakkia sen pikku pussin...

Ihme kyllä en ole muistanut aukasta edes koko pussia =)

No hyvä niin, eipähän siitäkään vähästä tarvi ainakaa ens yönä potea huonoa omaatuntoa :D

Nyt on vaan hirvee nälkä kun en ole ehtinyt syömään koko iltana ja luulenpa et lähden tästä vielä ennen nukkumaan menoa kuorimaan vaikka porkkanan niin saa unen päästä kiinni, eikä tarvi kuunnella mahan kurinaa =)

Ai kauheeta, kello onkin jo noin paljon, nyt nopeesti kone kii!!!

Mooooi :wave:
 
Vedoten aiempaan viestiini...siis en ottanut sidettä jippijuupelin vinkistä...

pieni väärinkirjoitus :LOL: :LOL:

Synttärit on kunnialla ohitettu enkä syönyt kuin yhden palan kakkua..no yks carneval-keksi piti syödä, mut ylpee olen ittestäni etten alkanut ahmimaan kaikkea tarjolla olevaa suuhuni. Saan siten vielä hyvällä omalla tunnolla illalla avata sen salmiakkipussin ja juoda pari drinksua =)

Onko teillä jotain erikoisherkkuja, siis keveitä sellaisia, viikonlopulle vai syöttekö mitä mieli tekee? Mä syön yleensä vähän sitä ja tätä viikonloppuisin, kun muutkin perheessä herkuttelee, mut nyt on ollu tiukempi linja. Ulkona sataa vettä joten taitaapa lenkkeily jäädä ainakin tältä päivältä.

Pitää alkaa moppaamaan lattioita niin tulee hieman hyötyliikuntaa. :wave:
 
taizi
Heippa kaikille pitkästä aikaa...
Teillähän on menny ihan hirmu hyvin. Mulla oli koko viikon aikana sairaan ikävä tänne...

Olen viikon syöny tosi tarkkaan, kunnon kotiruokaa, hedelmiä, ja vettä. Lasten kanssa(töissä) ainakin 10h päivässä ja siitä muutama tunti ulkona. Mutta eilen näytti ettei yhtään ois tippunu. Tänään kävin kuntosalilla..

Nyt herkutellaan miehen kanssa ku ollaa oltu erossa ja sit..huomenna podetaa morkkista, mutta mennään yhessä kuntosalille...

Tsemppiä kaikille!
Mua masentaa ihan älysti...Mutta en käyny lenkillä kertaakaan viikon aikana,kun niin loskasta...

Kirjoittelen huomenna taas...
 
MOi taizi pitkästä aikaa! Jätkö nyt meijän seuraan vai vieläkö olet poissa?
Mäkään en viitti lähtee lenkille, kun täällä landella varsinkin on noi tiet melko huonossa kunnossa vielä :'(
Nyt äkkiä aurinkoa kehiin, niin päästään ulkoileen ja mielikin virkistyy. Ostin uuet lenkkarit prismasta toissapäivänä ja tänään käytiin miehellekin ostaan =)
Jos joskus pääsis ulkoileen lasten kans...siis lenkille
 
taizi
40????EI OO TOTTA??IHANAA, HIENOA...

Mua ette vieläkää seuraanne saa, sillä seuraavat kuus viikkoa työtä. Viikonloppusin vaa, jotai poikkeuksia voi olla...

Että ku on kivaa ku teil menee hyvin.Se lisää munki motivaatiota... :hug:
 
huomenta :wave:
eilinen päivä meni tosi hyvin....söin vähän mutta terveellisesti mutta kun lapset ja ukko oli mennyt nukkumaan ja mua ei väsyttänyt....mä repsahdin :headwall: olin tehnyt muksuille poppareita ja niitä kun oli vielä melkein kulhollinen söin ne huomaamatta telkkaa katsellessa ja 3 suklaa munaa (virpojia varten kaapissa) 3 kourallista karkkia :headwall:

ottaa niin päähän,no onneks noista herkuista pääsee tänään eroon ja sen jälkeen tähän huusholliin niitä ei osteta,ainakaan kaappiin valmiiksi mun kiusaksi.ÄRGH \|O
 
taizi
Huomenta.
Viikonloppu meni hiukan herkutteluks, mutta eilen olin kuntosalilla ja tänäänkin sinne lähen.
Huomenna alkaa töissä taas ankara arki.
Moikka,ja hauskaa päivää kaikille.
 
taizi
Ihanaa ku teillä menee sen kokoset housut. Mulla koko 46, h&m:n housut on nyt 48. Siis ihan kauheeta.Painan sen 96kg. -4kg.
Mutta kyllä on ihmiset sanonu, että olenko laihtunu ja äiti sano et olen kiinteytynyt..Pitäis tehä enemmän vatsalihaksia.

Voi että....
 
kävin aamulla puntarissa,onneks ei ollu tullu yhtään kiloa takasin....huh
tosin ei kyllä ollut tippunutkaan yhtään mutta eipä taida olla kovin suuri yllätys :)

hieno homma että muut ootte jaksaneet laihistella kunnolla :hug:

itse alan tänään menemään painareitten pisteillä,saas kattoo kuin ämmän käy!mitä sitä lehtistä oon lukenut niin kyllä siinä saa syödä itsensä ihan kylläseks.

se on taas morooo :wave:
 
Jessi2
lumi, tervetuloa vaan painonvartijoihin, ja kyllähän siinä syödä saa. kaikkihan on siitä kiinni mitä syö. Esim suklaasta ei saa kylläistä oloa mutta ruisleivästä saa =)
Pirun kallistahan toi pv on, mutta mulla se ainakin on tehonnu :D
 

Yhteistyössä