huomenna se alkaa...

laihistelija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 16:16 Äiti 72 kirjoitti:
Tää on vasta alkua. Tavoitteena olis jossain vaiheessa päästä tonne ihannepainon murkille eli noin 65 kiloon. Ja sinne on vielä matkaa, paljon matkaa, eli noin 13 kiloa. Mutta tällaiset pienet välietapit piristää kummasti ja skarppaa jatkamaan.
niin, etappi se ois mullekin...mut oisin jo melko tyytyvinen ;) mul ois kans se 65 kg eli jälellä ois nyt 10 ja puol kiloo....Olen vichydieetillä laihtunu 5 päivässä 4 kiloa!
 
laihistelija
naksos! laitettaisko uus pino tolle puntari-päivälle?
Ite käyn kans perjantaisin, mut aatteli vaihtaa sen maanantaiks, mut tehää viikkopuntari pino, johon jokainen voi laittaa painonsa sinä päivänä milloin punnitteekin!!!!!!
Mä alotankin sen vaiks heti, joten voidaan kaikki laittaa tän hetkiset painot ja jatkaa ens viikolla..minä päivänä nyt punnitaankin.... :wave:
:attn: Kaikki mukaan!
 
Jeps!
Kävinkin laihistelija laittamassa oman tän hetkisen lukemani pinoon ylös. Siitähän se onkin helppo aina tarkastaa :D

Pieni krapula on vaivannut tälle päivälle, mutta sitkeesti kävin pienen hikilenkin kävelemässä ja lumitöitäkin olisi tuolls ulkona. Piti vielä yks kanatortilla tekaista itselle kun oli niin makeanhimo :p ...

Koetan kuitenkin nyt rauhoittaa menoa ja miettiä taas miten paljon ekstraa suuhuni mätän =)
 
taizi
Heippa...

Tänää olen syöny leipää ja siinä se sit on ollukki...
Mutta illalla mennää miehen ja sen vanhempien kanssa illalla syömään.
Tosin eilen tuli juotua siideriä ja käytiin heselläkin..Hups :ashamed:
Mutta viikonlopun jälkee alotan taas tehokuurin :LOL:
Täytyy välillä herkutella, eiks vaa?
 
Äiti 72
Samoilla linjoilla Taizin kans, äsken nimittäin ite vetäsin yhen ite tehdyn maissihiutalesuklaan (vajaa muffinsivuoka) eikä yhtään huono omatunto. Tosin eipä kyllä lisääkään mieli tee yhtään, joten siinä oli sitten menneen viikon herkkutuokio.
 
en ole vielä sitä keittoa tehnyt.on ollu vähän kiirus tässä mutta ajattelin että jos tänään tekis :p
kävin puntarilla aamulla ja oli taas lähtenyt 1kg :D nyt siis yhteensä lähtenyt läskiä 6kg
nyt pitäis aamujumpat vetästä!
mites muitten pudotukset?

päivän jatkot :wave:
 
Jessi2
Eilen oli herkuttelu päivä, iskä teki kebabbia ja yks jätskituutti meni, tän viikon laihdutus meni varmaan siinä. lenkil en oo päässy ku kauhee flunssa.
Mut hei, eihän se koko laihdutus tähän kaadu :D
 
laihistelija
Voi, ei meikäläisen unenpuute alkaa tekeen tepposia...kirjotin sit tonne tiistaitiimin puolle :LOL:
Eli oon nyt viikonloppuna lukenu shout beach dieettikirjan ja nyt tänään aloin sen mukaan meneen.
Saas nähä miten paino tippuu (toivottavasti tippuu!)
 
Heippa kaikille :wave: Mukaan on tullut uusiakin.kiva. En ole päässy koneelle aikohin ku jotenki jumittaa, no jospa se tästä taas.
Mulla on taizin kans sama ongelma...paino junnaa paikoillaan ja mäkkärit houkuttaa :LOL: (taizilla hese)..Joo, täytys ottaa taas niskasta kii vaik tuntuu et plörinäks menee :snotty: On tää vaikeeta hommaa, tupakinpolttokin oli aikoinaan helpompaa lopettaa, ihan tosi! Musta tuntuu et toi jääkaappi kutsuu mua aivan liian usein päivisin...ihan ku olisin niillä töin et mitä taas seuraavaaks söis :p Tätä kotiäidin elämää =)
No onneks täältä saa lukea positiivisiakin laiharituloksia, jospa minäkin vielä jonakin päivänä huomaan jotain positiivista. Lenkkeilysäät ovat todella kehnot, jospa sitä taas saadaan nauttia hienoista keleistä ni houkuttas enemmän liikkumaan.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :heart: Mä käyn tääl ahkeraan taas lueskelemas muiden ajatuksia ni pysyy itelläki tsemppi päällä vaik nyt se tuntuu aika hiipuneelta..
 
Äiti 72
Kaikilla näköjään vetää houkutukset tonne ruokapuolelle. Itekin innostuin sunnuntaina syömään oikeen kunnolla ja heti paino ponkas kunnon nousuun. Oli oikeen kiva opetus itelle et ei tarvi mitään mähtää, ellei halua turhaa työtä tehdä läskien kanssa. Otin vaan taasa itteäni niskasta kiinni ja haukan tavoin katon mitä syön ja yritän nuo kiusaukset säästää tonne pääsiäiseen kun tiedän että sillon tulee masuteltua mämmiä ja munaa, (sellaista suklaista) Paino laskenut viiden viikon aikana 3.9 kiloa ja paikat on pienentynyt joitakin senttejä.
 
mä täällä kanssa painin mielitekojen kanssa :headwall: tekis sairaasti mieli mässätä ja kunnolla...suklaata ja karkkia :p APUUAAA
Kauhee olo,hitsi kun mies tulis nyt kotiin niin saisin muuta mietittävää...tää on kauheeta \|O

pitää varmaan ostaa niitä painareitten poppareita,niistä menee 2 pistettä 1litraa kohden,huomenna syön vaan poppareita :p

sairaus se on kai tämäkin :ashamed:
 
laihistelija
hei! kaikille salmiakin ystäville tiedoksi, että pirkan salmiakkipussissa (100g)
Ei oo sokeria ja siinä on kaloreita vaan 100ckal/ pussi! Että niitä voi suht hyvillä mielin napostella sillon tällön....
 
HeeeeI :wave:
Täällä sitä kanssa taistellaan makeanhimon kanssa niin että tikitys kuuluu varmaan naapuriin saakka kun vahtaan et eikö toi kello ole enempää et olis jo huominen ja kenties ei tekis mieli mitään makeaa... Eilen popsin piirakkaa ja pullaa enemmän ku tarpeeks :ashamed:

Tänään olen onneks pysynyt ruodussa. Ja eilen kävin sit siellä jumpallakin eka kerran reiluun kuukauteen. Tuntui hyvältä :D
Ihmettelin et miks se muka on niin vaikee aina lähtee sinne jumpalle kun siitä kuitenki tulee niin hyvä olo!!!!
Nyt olen taas harrastanut hyötyliikuntaa ja kolannut lunta ja näköjään uudelleen pitäisi mennä kun tuota lunta tuntuu sen verran ahkeraan tulevan!
Sunnuntaina kokeilin muuten pilatesta puolen tunnin ohjelman. Ihan kivaa se oli vaikka kovasti pitää harjoitella et tekee liikkeet oikein, varsinkin kun se ohjelma etenee suht vauhdilla eteenpäin. Ja just kun oppii yhden liikesarjan niin pitää vaihtaa toiseen... noh, muutaman kerran kun malttaa käydä läpi niin eiköhän se ala sujua :)
Mut pitää tästä nyt lähtee tekee salaattia seuraavalle aterialle, et ei tule sit popsittua muuta kivaa :D Kuulemisiin kaikille :heart:
 
mä nyt kirjauduin sitten viimein ja olen entinen laihistelija =) , vaikka siis viel laihdutankin *no heh*.
Mä koitin olla sen kolme päivää ilman mitään makeita, heti laihiksen aluksi ja se kyllä hillitsi makeenhimoa. Tuntuu, et mitä enempi makeita syö, sen enemmän tekee mieli syödä lisää.....
:x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 14:56 laihistelija kirjoitti:
hei! kaikille salmiakin ystäville tiedoksi, että pirkan salmiakkipussissa (100g)
Ei oo sokeria ja siinä on kaloreita vaan 100ckal/ pussi! Että niitä voi suht hyvillä mielin napostella sillon tällön....
eikö ton enempää? :eek: täytyykin ostaa ;) suurin makeanhimo lähti kun söin ihan oikeata ruokaa!onneks
 
Huomenta! mä olen nyt kolmatta päivää sillä shout beach dieetillä (eka vaihe ketää 2 vkoa) i saa leipää syödä, eikä hetelmiä täs ekas vaihees. Päivä kerrallaan...
Mä tilasin kuntoplussa sen sykemittarin saamiseksi ja muutenkin, siinä on motivoivia juttuja ja motivaatio on laihiksessa tärkein! Sain sieltä sen pilates dvd:n olen ilonen, koska olen tota winsor pilatesta veivannut tosissaan, nyt voin välillä vetää sit toisenlaistakin =)
Oppii tekniikkaakin paremin ja paremmin ja aina vaan ne liikkeet tuntuu jaloissa ja masussa kun tekee :)
en käy pumtarilla ennen kun ens maanantaina. VAik luultavavsti "sorrun" käymään jo perjantaina...
Tsemppiä kaikille. Viikko taas puolivälissä!
 
Onneks ittellä puntarille meno vasta perjantaina...on menny vähän höpöksi tää homma... jos tässä parin päivän aikana vielä ehtisi skarpata että saisi edes miinus merkkisiä lukuja!! kauppanlähtö olis edessä ja kaikkea hyvää haluttais ostella, auuts. paha paikka :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 08:00 jippojuupeli kirjoitti:
Huomenta! mä olen nyt kolmatta päivää sillä shout beach dieetillä (eka vaihe ketää 2 vkoa) i saa leipää syödä, eikä hetelmiä täs ekas vaihees. Päivä kerrallaan...
Mä tilasin kuntoplussa sen sykemittarin saamiseksi ja muutenkin, siinä on motivoivia juttuja ja motivaatio on laihiksessa tärkein! Sain sieltä sen pilates dvd:n olen ilonen, koska olen tota winsor pilatesta veivannut tosissaan, nyt voin välillä vetää sit toisenlaistakin =)
Oppii tekniikkaakin paremin ja paremmin ja aina vaan ne liikkeet tuntuu jaloissa ja masussa kun tekee :)
en käy pumtarilla ennen kun ens maanantaina. VAik luultavavsti "sorrun" käymään jo perjantaina...
Tsemppiä kaikille. Viikko taas puolivälissä!
kertoisitko mulle vähän enempi tästä? :saint: katoin kyllä googlelta mutta mistä sä sait ohjeet tähän?kiinnostuin koska tosijaan tarvisin taas jonkun uuden innoittajan tähän :ashamed:
tuntuu vaan taas niin pirun vaikeelta jatkaa....apuaaa \|O
 
Juu Toi suklaa on kyllä melkoinen huume niin kuin joku aloituksessaan sanoikin!! Piti ostaa suklaapatukka kun kävin kaupassa ja nyt tietysti kaduttaa kovasti :ashamed:

Osaakin olla vaikeaa muuttaa tottumuksiaan kun se on omalla kohdalla ajnkohtaista. Hyviä neuvoja jakelee kyllä muille , mutta...

Pitäis koettaa kysyy isännältä lenkkeilyvapaata, mut eipä taida tänään herua kun on jääkiekkomatsi jota se odottaa kun kuuta nousevaa ja sillä on tulos flunssa niin se on aika kipeen oloinen :(

Mut huomenna varmaan jo sitten jumpalle taas taikka kävelylle.
 
suklaa,suklaa,suklaa * Huokaus* itse kävin kaupassa ja mitäs mulle jäi käteen.... suklaata :ashamed: no onneks oli edes sokeritonta mutta silti!mistäköhän sitä sais taas uutta intoa ja puhtia tähän? ehdotuksia?
 
suklaa täälläkin iso ongelma ja himon kohde. LUmi: se on south beach dieetti ja kirjottaja Arthur agatston, sydäntauti lääkäri. LUIN NETISTÄ JOSTAIN TÄSTÄ KIRJASTA JA SIT SE OLI KIRJAKERHOLLA 4,90 TARJOUKSESSA JA OSTIN. aINAKIN SAIN UUTTA MOTIVAATIOTA siitä Kyseinen kirja muuten suosittelee tummaasuklaata, koska siinä on vähemmän sokeria!
 
Jessi2
Jippii :D :D :D

1,7 kiloo lähti täl viikol vaiks olin varma et plussaa tulee

maaliskuun eka päivä aloin laihiksen ja nyt on lähteny 9,1 kiloo
No mut normaalipainoon on piiiitkä matka mut pikkuhiljaa!!! :D
 
ai, hitsi, et rupee oleen vaikeeta tää elämä...NYt on kauheesti kiusauksia , toistaseks oon ne välttäny...mut nyt on viimeset pari päivää tuntunu pikkasen siltä, ett' miten mä jaksan. Toisaalat kokeilin tänään mun 42 farkkuja ja ne mahtui hyvin =)
Sulais noi lumet täältä niin pääsis lenkille ja sais pikksen uutta puhtia liikuntaan. Toi telkkarin ääressä "pyllistely" alkaa puuduttaan pitemmän päälle :LOL:
 

Yhteistyössä