huomenna se alkaa...

:wave: moroo :D
kävin justiinsa puntarissa ja näytti vieläkin sen 4 kiloa vähemmän mutta tosin mulla on vaatteet päällä että siitäkin saa varmaan vähän ottaa pois.
kyllä ton jumpan tuloksia näkyy jo takamuksessa,lantijossa,vatsassa ja reisissä.ihan hyvä olo on.
itellä on mennyt ihan kivasti mutta tuntuu että paino ei mee alemmas vaikka mitä tekis :headwall:
pitää varmaan unohtaa noi murot mutta kun ne on niin hyviä...kaikki hyvä kielletään.
kävin justiin kaupassa ostamassa viikonlopun "namit" itelleni:viinirypäleitä ja kirsikka tomaatteja.tänään kyllä ajattelin pari laitti olutta ottaa kun on kerran sauna päivä.mutta hikoilen sitten saunassa nesteet pois ;)
viikonloput kaikille :wave:
 
Maisku
Tarkastakaa murojen ravintosisällöstä hiilihydraattien kohdalta paljonko niistä on sokereita. Yleensä aika paljon. Suurin numeroin mainostetaan muropaketin päällä vain pientä rasvaprosenttia, jos sellainen on. Painonvartijat suosittelivat aikoinaan juuri noita Fitness-muroja ja minähän uskoin sokeasti. Nyttemmin olen oppinut lukemaan itse ravintosisältöluetteloa ja hämmästynyt monesti. Sokerihan muuttuu rasvaksi ja on sitä paitsi aivan turha lisäke joka paikassa. Kiva oli muuten lukea teidän "laihdutuspäiväkirjoja". Itse laihduttelen karpaten ja tammikuusta on lähtenyt 6,5kg:a.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 19:11 tinka kirjoitti:
Lumi mitä muroja sä syöt? Mä noit fitnessejä kyl vedän aina sillon tällön ;) Eikö ne pitäs ihan hyvästä olla..niin olen kuvitellu. :wave:
fitnessejähän minäkin!tiedän kyllä että ne ei olis oikein hyväksi mutta kun ne on vaan niin hyviä :p nyt olen vähentänyt niitten syöntiä mutta kyllä mä niitä 2-3 kertaa viikossa syön.
eipä se mulla ainakaan oo pahaa tehnyt kun laihtunutkin oon.oon varmaan sitten vaan kuluttanut sen mitä syön ;)
 
taizi
No heippa..

Mulla sama homma ku Lumilla, paino junnaa paikoillaan..Mutta mutta, meen tänään taas salille miehen kanssa. Pitäis lenkkeillä enemmän..Jee maanantaina viimiset kirjotukset,(enkku) ja sit voin kunnolla alkaa laihduttamaan.

Mites muilla menee?

Mitä ruokaa tänää teette?
 
Huomenta, huomenta :wave:
Me ollaan miehen kans lähös tänään ravintolaan syömään :whistle: Ihanaa...tää on niin harvinaista, että syön kyl jotain tooosi hyvää kaloreista välittämättä. Eikö se oo ihan sallittua näin välillä ;) Meillä lapset on ihastunu mun kasvissosekeittoon ja esikko pyys aamulla tekemään sitä. Sopii mulle ja on se miustaki hyvää. Kai täs on koko perheen ruokatavat terveellistyny mutsin myötä.
Hyviä viikonloppuja kaikille!!!
 
taizi
Jep jep. Pitäkää hauskaa ulkona!!

Me mennää ens viikonloppuna ja en varmasti mieti kaloreita. :)

Mä lähen nyt myllyy tutkailemaa stadiumia ja siirrettiin miehen kanssa kuntosali huomiseks. :LOL:
 
Jessi2
Moikka!!

Mä olen laskenu noit painonvartijoiden pisteitä ja tarkka oon ollu ja liikuntaa tietty lisänny kans nyt kun ulkona niin mahtavat kelit. kait se kuluttaa ku lykkää tuplarattaita, ja sit viel enemmän kun tulee kurakelit.
 
taizi
Moikka!

Mulla ois yks pyyntö teitil kaikil.
Voitaisko kirjottaa hiukan useemmin tänne?Tai siis kertoo kuulumisia, mitä ollaa syöty, mikä koettii hyväks auttamaa laihdutusta, liikunnasta ja ihan kaikesta mahollisesta.Ku tuntuu et aika moni käy vaa harvoin ja kirjottaa aika vähän, ja musta tuntuu että pölisen koko ajan täällä jotain.. :)

Niin, eli olis kiva kuulla enemmän teidän päivistä yms. :hug:
 
Jessi2
Kirjotellaan ain ku vaa keretää =)

tänään kävin taas tunnin kävelylenkillä, housuista huomaa jo hiukan et oon laihtunu

Mies ilmoitti tänään et mul on tiistaina 10 kampaaja, anto rahaaki ja oli varannu ajan, et hän voi sit kattoo lapsii sen aikaa. joku vois ottaa nokkiinsa jos mies noin tekis mut minusta se oli kiva yllätys ku oon täs jo kuukauden päivät puhellu et tarttis mennä mut en oo saanu aikaiseksi =)
 
Minä taas täällä :wave: Me taijetaan taizin kans tääl pölistä enimmäkseen kahestaan kuulumisia ;) Eilen oli ravintolareissu ja ooh, kyllä oli hyvää ruokaa ja juomaa. Nyt kohta lähen lasten kans pitkälle kävelylle. Kyl se hikilenkistä käy ku lykkii kaksostenrattaita ja vetää viel pulkkaa perässä :D Mä en tunne oloani mitenkään keveäksi ja painosta en tiiä ku ei oo vaakaa kotona. Pitäs tilata hobbyhallista semmonen mihin saa muistiin edellisiä punnituksia..oli jotain 39 euroo.
Just tossa tein uunikalaa ja pottuja lapsille..ite taijan tyytyä kuppikeittoon ja ruisleipiin. Tuntuu kyl et maha on vielki täynnä eilisestä :p En tiää olisko tuo mahalaukku oikeesti pienentyny ku ei uppoo enää samaan malliin ku ennen, ainaki siltä tuntuu. Tiiä sitte..Mut nyt syömään ja ulkoilemaan B)
 
taizi
Kiva, vitsit et mäkin odotan et pääsisin ulos syömään, mut se vaa vie rahaa niin paljon.
Mäkään en tunne yhtää, et olisin laihtunu, tai ei ees näy..Vaa'alla en ees uskalla käydä ku pelkään, että on tullu takas.Huomenna tai tiistaina käyn. Tänään meen kuntosalille.

Söin aamupalaks ruisleipää ja banaanin.Salin jälkeen varmaa taas ruisleipää...Aattelin tänäää olla hiukan pienemmällä ruualla..
Siellä on taas ihana ilma, voi että...

Jessi, toihan kuulostaa tosi ihanalta, ku mies tollee huomioi :) Kunpa itekkin pääsis parturii, tosin just värjäsin hiukset...

Mut mä meen nyt lukemaan enkkua huomista varten ja sit salille vetää hikitreeni.

Ja varmasti tuplarattaiden työntäminen ja vielä pulkan vetäminen käy hyvästä treenistä. :)

Hauskaa päivää kaikille!!!
 
taizi
Hei,
viel yks kyssäri.

Tuleeko teille muille ulkoisesti hiki, siis näkyykö se?
Mulla ei tuu, oon vaa punanen ja kuuma, mutta en "hikoile", siis ei ollenkaa märkää paitaa tai muuta sellasta..Ja se mua ihmetyttää..
Siis juon kyllä nesteitä päivässä aika paljon...Mut oisko se vaa sitä, että mulla aika huono kunto vielä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 11:51 taizi kirjoitti:
Hei,
viel yks kyssäri.

Tuleeko teille muille ulkoisesti hiki, siis näkyykö se?
Mulla ei tuu, oon vaa punanen ja kuuma, mutta en "hikoile", siis ei ollenkaa märkää paitaa tai muuta sellasta..Ja se mua ihmetyttää..
Siis juon kyllä nesteitä päivässä aika paljon...Mut oisko se vaa sitä, että mulla aika huono kunto vielä..
Mä olen kyl jumpan jälkeen ihan hiki märkä..paita kiinni selässä :whistle:
 
moikkelis :wave:
viikonloppu on mennyt jumppailessa ja mässäillessä.outoa kun ei ole edes huono omatunto vaikka onkin mennyt vähän överiksi mutta huomenna taas arki koittaa niin loppuu tääkin huvi ;)

tohon hikoilemiseen.... :) mulla tulee välillä hiki jumpatessa ja välillä ei,en aina jaksa niin loppuun vetää ja aikaakaan ei aina ole kun on noita hoidettaviakin niin se mun jumppaaminen menee tässä sivussa mutta kuitenkin joka päivä.
kävellessä taas on aina hiki,tänäänkin huomasin että mä en taida enään osatakkaan kävellä hiljaa :D
 
taizi
Ihan totta?

Olin tänäänkin punttiksella, ja mielestäni vedin kunnon treenin.Syke juoksumatolla ja crosstrainerilla 150-170jopa..Muuten sit oli 110 ku treenasin jalkoja ja käsiä.

Käykö täällä joku muu punttiksella?
Olis kiva ssada vinkkejä mitä siel kandee tehä, et polttais rasvaa..

Hyvää yötä..

Nytkin kirjoittelen siideripullo vieressä.. :)
 
pakko tulla hehkuttamaan....äsken oli pakko mitata vyötärö kun se on pienentynyt niin on siitä lähtenyt jo 7cm pois :D JES JES JES

mä olen niin ylpee itestäni kun ikinä ei ole nämä laihikset toiminu ennen tätä.oon huomannu että on ihan pakko lähteä kerran päivässä vielä pitemmälle lenkille,tuntuu että kroppa oikein vaatii sitä :saint:
olo on mitä mahtavin.

 
taizi
Moikka kaikille :flower:

Olin tänää tunnin ja vartin lenkillä sauvoilla, ai ku oli ihanaa...

Äsken söin ihanaa iltaplaa, viinirypäleitä, palottelin banaanin ja sit ruisleipää ja vettä..

Paino ei laske, hitto :'(
 
Terve pitkästä aikaa. :wave:
Kiva kun tää ketju on pysyny ylhäällä ja ennenkaikkea tuottanut monelle tuloksia. Oon takaisin töissä, joten eipäs ehdi paljoa kurkkimaan koneelle... :/
Mutta laihis on pysynyt kasassa. -8kg jo :D Töissä kun on kevyet eväät mukana, niin väkisin laihtuu ja liikettä tulee pakostakin.
Tsemppiä ihan hirveesti kaikille ja mukavaa kevään odotusta!! =)
 

Yhteistyössä