huomenna se alkaa...

Jessi2
heipä hei!!!

Tänään kävin vaaalla ja2,8 kiloo oli lähteny viikos, jee, mä oon tosi tyytyväinen.
Ei olis varmaan muuten ollu ihgan noin paljoo mut päiväl oli kauhee mikreeni ja oksensin pari kertaa enkä pystyny syömään mitään.
uutta potkua se taas anto!
 
taizi
No tietty jokanen saa kokeilla, ei se mun asia. :)

Mulla on nyt tippunu kolmen viikon aikana 3 kiloa...Vähän hidasta tää on..Mutta pitäis vaa muistaa syödä paremmin ja juoda vettä. Liikunta on myös tosi tärkeää..
Myös tänää tulee lapsi hoitoon, joten päätin mennä vaunuilemaan kunnolla..Yritän jos tunnin jaksais kävellä..Onneks se lapsi viihtyy rattaissa ja yleensä samalla nukahtaa sinne.

Tänää olen syöny vaaleeta leipää kaks palaa ja sit muutaman karjalapiirakan ja appelsiinimehua. Taas se vesi jääny..

Alotin myös tekee vatsalihaksia ja eilenki menin lattialle makaamaa ja tein käsilihaksia vauvaa nostelemalla kasvojeni yläpuolella ylös ja alas...

Mulla kesäkuussa toivottavasti ylioppilaskirjotukset, joten tän painon pitäis tosiaan tippua reippaasti..
Sunnuntaina meen punttikselle.
 
moikka täällähän mä olen!
ihan oikeessa olitte oon repsahtanut tässä parina päivänä mutta meinaan justiinsa lähtee lenkille ja ruveta tosi toimiin.
mä tulen tässä paremmalla ajalla kertoilemaan kuulumisia.ja ois muuten tosi kiva jos jotkut ketkä tosissaan on jo saannut jotain tuloksia laittais tänne vaikka vähän ruoka ohjeita mistä sais vähän vinkkiä koska mulla on vähän hakusessa tää homma.

se on moro!


 
Tsau!
Minä oon myös välillä repsahdellut :ashamed: , mutta aina koonnut itseni ja jatkanut tätä "elämäntapa-muutosta". :D
Vähärasvaiset liharuuat on osoittautuneet minulle hyväksi tavaksi laihduttaa. Niistä tulee pitkäksi aikaa kylläinen olo. Ja nyt oon leivän syöntiä vähentäny 1-2 palaan päivässä. Syön sitten enemmän salaattia, hedelmiä ja lihaa. Kun on kunnon pannu, ei pihvin paistamisessa tartte yhtään rasvaa.
Ja makaroonin oon nyt poistanut koko perheen ruokalistalta, se kun on minun turmio... Ja muutenkin hiilareita yritän vältellä.
Ja liikuntahan se on mikä läskin sulattaa...
:)
 
Äiti 72
Milloin sanotte repsahtavanne? Poistin itse sen sanan kertomuksistani koska välillä on ihan hyväkin vähän ottaa rennommin, kunhan se ei ole jokapäiväistä ja kaksinkäsin mähtämistä. Esim tänään itse söin 5 fanipalaa ja palan vaaleaa leipää, siis sellaisia ylimääräisiä. Toki vähän omatunto soimaa mutta toivottavasti vaikenee kohta. Muuten olen ollut pitkälti salaatti, hedelmä ruisleipä, vihanneslinjalla.
 
Mun salainen ase on aamulla syöty täysjyväkaurapuuro..sen voimal jaksaa pitkään, eikä tee mieli mitään naposteluja. En o koskaan ennen syöny aamupuuroja mut tästä se lähtee. Myös ruisleipää kuluu, sekä kavlin vähärasvaista(3%)tuorejuustoa.
Keittoruokia olen tehnyt paljon, nehän on kevyitä. Kasvissosekeitto on nyt koko perheen suosikki. Kaupasta mukaani lähtee myös omenoita, vihanneksia, vähärasvaista jauhelihaa, hapankorppuja, rasvatonta jugurttia ja pussikeittoja. Noi kuppikeitot on musta hyviä, en tiiä niiden terveellisuudestä mut luulisin et ok ne on. Tietääkö joku?Saapahan ainakin jotain lämmintä leivän kanssa syötäväks. Mies lähti just poikien kanssa uimaan..Ite en vielä kehtais uimapukuun pujahtaa.Mut toivossa on hyvä elää :) Ehkäpä kesällä on jo toinen juttu :D
 
taizi
Kertokaas vähän,että mitäs ootte painanu ja mitä nyt painatte??

Mulla tippunu 3 kiloa.

Eilen askelia tuli 11500 ja tänää ihan varmaa vähä vähemmän, kun en taida lenkille jaksaa mennä muutaku kauppaa...
 
Heips.
Uskaltauduin vaakalle... Ja näytti 76!!! JIPPII! 11 päivää ja 5kiloa =)
En tiiä onko tahti ollut hyvä vai huono, mutta mulle se on passannut. Varmaan nyt vähän vauhti hidastuu, mutta hyvällä matkalla olen 60-luvulle. 71 on eka tavoite (sen painoin ennen ekaa raskautta), mutta 63-68 olis ihanne..
Kyllä saa kesä tulla. :D
Miten muilla on kilot karissut??? :wave:
 
onneks olkoon pimu :hug: :flower:
tosi paljon on mun mielestä tippunu!

itse en uskalla vielä mennä tohon masiinaan kun tuntuu että ei se kuitenkaan muuttais sitä lukemaa mihkään :ashamed:

nyt tarvis vähän potkua persuuksiin ;)
 
taizi
Eilen oli herkkupäivä..söin lohkoperunoita, puoltoista kanapihviä, hiukan perunasalaattia ja sipsejä ja karkkia sekä light limsaa...

Tänään vaaka näytti -3,3kg. JEEE!!!!
On niin sairaan hyvä fiilis...

Tänään taas tunnin hikilenkille...Enkä syö mitää herkkuja tänää, tai no taidan maistaa sipsejä ja patonkia. Ruuaks illalla muusia ja lihapullia..

Päivällä jotain kevyttä en oikeen tie vielä..

Ostakaa ihmiset kävelymittari ja seuratkaa kuinka paljon päivässä kävelette. Honkkarissa maksaa 4-6e. Ja kävelkää yli 10 000 päivässä...

Mutta näin mulla...
 
Hienoa taizi! :hug:
Taidanpa minäkin ostaa tuon askelmittarin. Kiitos vinkistä. :)
Tänään mulla on karkkipäivä. :p Suklaata ajattelin syödä, mutta kohtuudella. Muuten kevyttä, kasvispitoista ruokaa.
Ihanat ilmat tuli, niin varmaan lenkille lähen, kun mies tulee töistä.
Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
pakko tulla tänne hehkuttamaan :D
vaaka näytti tänään 2 kiloa vähemmän !!JES JES JES!!
Aamulla vetäsin jo 40min reippaan kävely lenkin.
Kaippa sitä on sitten jostain läskiä lähtenyt kun housutkin menee ilman taistelua kiinni :D

mooikkaaa :wave:
 
:hug: HIENOA lumi!!!
Meillä oli yhdet juhlat sunnuntaina ja tuli vähän herkuteltua..
Mutta en tunne syyllisyyttä.. :D
Tänään täytyy päästä hikilenkille ja kaalisoppa- lounas ja salaatti-päivällinen riittänevät näin viikon alkajaisiksi.. :p
moimoi.. :wave:
 
taizi
Moikka pitkästä aikaa..Olen ollu nyt mutsin luona jo monta päivää..Ku mies tekee niin pal duunia ni mä lueskelen ylppäreihin täällä. Vaa'alla en oo käyny, mutta olin sunnuntaina turun caribialla tunti 40min punttiksella.Oli ihanaa ja ihan erilaista ku pelkkä lenkkeily. Tuolla olin crosstrainerilla, juoksumatolla, stepperillä ja vaiks mitä muuta tein. Odotan et tulee lauantai ja meen uudelleen..Ihan intsinä.

Olen tarkkailu syömisiäni, mutta en sit tie...Ei viel ainakaa vaatteet tunnu yhtää suuremmilta. Mutta mulla painoa ja valmiiks ni pal ni ottaa kuulemma aikansa ennenku laihtumisen huomaa, 5kilon jälkeen...

Tsemppiä...
 
ohimennen sanottuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 13:54 taizi kirjoitti:
Moikka pitkästä aikaa..Olen ollu nyt mutsin luona jo monta päivää..Ku mies tekee niin pal duunia ni mä lueskelen ylppäreihin täällä. Vaa'alla en oo käyny, mutta olin sunnuntaina turun caribialla tunti 40min punttiksella.Oli ihanaa ja ihan erilaista ku pelkkä lenkkeily. Tuolla olin crosstrainerilla, juoksumatolla, stepperillä ja vaiks mitä muuta tein. Odotan et tulee lauantai ja meen uudelleen..Ihan intsinä.

Olen tarkkailu syömisiäni, mutta en sit tie...Ei viel ainakaa vaatteet tunnu yhtää suuremmilta. Mutta mulla painoa ja valmiiks ni pal ni ottaa kuulemma aikansa ennenku laihtumisen huomaa, 5kilon jälkeen...

Tsemppiä...
Voi taivas, älä ainakaan kirjoituksissa kirjoita tällaisella kielellä. ni pal ni ottaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 13:54 taizi kirjoitti:
Moikka pitkästä aikaa..Olen ollu nyt mutsin luona jo monta päivää..Ku mies tekee niin pal duunia ni mä lueskelen ylppäreihin täällä. Vaa'alla en oo käyny, mutta olin sunnuntaina turun caribialla tunti 40min punttiksella.Oli ihanaa ja ihan erilaista ku pelkkä lenkkeily. Tuolla olin crosstrainerilla, juoksumatolla, stepperillä ja vaiks mitä muuta tein. Odotan et tulee lauantai ja meen uudelleen..Ihan intsinä.

Olen tarkkailu syömisiäni, mutta en sit tie...Ei viel ainakaa vaatteet tunnu yhtää suuremmilta. Mutta mulla painoa ja valmiiks ni pal ni ottaa kuulemma aikansa ennenku laihtumisen huomaa, 5kilon jälkeen...

Tsemppiä...

ai ootko sä turusta?
mä olen iteskkin ajatellut aloittaa salillä käymisen mutta yksin en viittis lähtee ei oo salilla tullut käytyä kun joskus koulussa kun oli PAKKO!oon kai sen verran arka että en kehtaa yksinäni sinne mennä palloilemaan,enhän mä varmaan osaa käyttääkkään siellä mitään laitteita =)
:(
jos oot täältä päin niin saiskos susta seuraa,jos vaikka uskalleittaisiin treffata?
 
Seuraa valitusta...Kyl meni hermot ku lähin vaateostoksille. Koko kaappi on täynnä tylsiä tai liian nafteja kuteita. Sit sovittamatta ostin yhen ihanan paidan..(joo, tiedän et pitäs sovittaa mut tyttö kitisi rattaissa). Ja voi kamala kun kotona laitoin päälle. Ihan kamalat jenkkakahvat omistan edelleen...Hitsi en ikinä pääse ihmismäisiin mittoihin. Kiva jemmata kaappiin vaatteita tyyliin jospa nämä joskus vielä mahtuu. Musta tuntuu et kauneinkaan vaate ei näytä mun päällä miltään :ashamed: Tää on niin väärin. Päkko jatkaa armotonta dieettiä et joskus viel kehtaa ihmisten ilmoille. Vaaka näytti 79kg..ihan hirveetä...ku ennen raskautta 69kg.
Oon kyl ihan varma et mieskään ei musta läskeineni pidä vaik kyl se muuta vakuuttaa..Joo, mä olen ihan toivoton! :whistle:
Toivottavasti muilla menee paremmin. Aerobicis jatkan edelleen kerta per viikko mut ruokapuolella lipsuu...Kai noi hormoonitki tekee tepposia vielä ku synnytyksestä kaks kk mut silti..
Lopetanpa ku en osaa ku kitistä ;) Tsemppii kaikille :wave:
 
taizi
Olen turusta joo, Runosmäestä..

Niin voishan sitä miettiä et lähettäsi yhessä. Mä kävin tosin mun kummitädin kanssa, mutta eihän nyt sen kanssa pelkästää tarvii käydä.

Lumi, saaks udella minkä ikänen oot?
Siis, ettei nyt ihan mee ajatukset ristiin?
Mä olen siis vasta 18, lapseton.
 
titinalle83
Hei kaikki!Minä olen nyt kolmatta päivää laihiksella.Ylipainoinen en ole, mutta haluaisin saada 5kg pois painostani kesää varten.Olin ennen lapsia todella hoikka, 51 kiloinen,pituutta siis 168.Nyt painoa 12 kg enemmän ja vatsa on aika mahtavan kokoinen, vaikka jalat ja kädet ovatkin hoikat.Ilmeisesti minulla on omenavartalo :eek: Vatsalihaksia aion tehdä ja lenkkeillä.Syön 1600-1700 kcal pvssä.Jos saisi vaikka vappuun mennessä pois kiloja, kun ois tarkoitus silloin juhlia.Jos vaikka 3 kg siihen mennessä tippuis!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 21:20 titinalle83 kirjoitti:
Hei kaikki!Minä olen nyt kolmatta päivää laihiksella.Ylipainoinen en ole, mutta haluaisin saada 5kg pois painostani kesää varten.Olin ennen lapsia todella hoikka, 51 kiloinen,pituutta siis 168.Nyt painoa 12 kg enemmän ja vatsa on aika mahtavan kokoinen, vaikka jalat ja kädet ovatkin hoikat.Ilmeisesti minulla on omenavartalo :eek: Vatsalihaksia aion tehdä ja lenkkeillä.Syön 1600-1700 kcal pvssä.Jos saisi vaikka vappuun mennessä pois kiloja, kun ois tarkoitus silloin juhlia.Jos vaikka 3 kg siihen mennessä tippuis!
moikka vaan :wave: ja tervetuloa joukkoon kummaan ;)
no eiköhän toi 3 kiloa lähde ja vähän enemmänkin vappuun mennessä.
ite en kai oo ylipainoinen mutta vähän on ylimmäärästä synnytyksestä :\| toi maha varsinkin on aika karsee!kaippa mäkin voisin sanoa että mulla on ns.omenavartalo
oon 161 ja ennen laihista painoin 62-63 nyt aamulla vaaka näytti 59 :D
vielä kun sais noi 4kiloa pois niin olisin tyytyväinen.
 
moro taas :D
tuli tässä mieleen että me ei olla oikein annettu mitään "vinkkejä" toisillemme :/
itse olen jättänyt namit pois,paitsi nami päivä on 1 kerran viikossa ja silloin sokeritonta karkkia tai suklaata.
yritän liikkua päivässä mahdollisimman paljon,siivoskellut (sekin kuluttaa) ja kotona olen koittanut jumppailla päivittäin.
vettä menee varmaan lähemmäs 3 litraa päivässä ja ruuaksi olen syönnyt silloin tällöin pinaattilettuja ja päivittäin muroja ja 1 tai 2 palaa ruisleipää ja 5% aamupala juustoa (ilman juustoa en vois elää) :D ja aina kun muistan niin tietty jotain hedelmää...pitäis vaan niihinkin tottua kun ei ole aikaisemmin oikein kuulunut mun ruokavalijoon.
 

Yhteistyössä