vierailija
Noin kaukaa ei voi kenenkään nätteydestä sanoa. Sitäpaitsi jos tuo on sama gf kuin vuosi sitten, niin on tullut kuumiksesta naapurintytöksi.Joo, ei voi erehtyä. Nätti on.
Noin kaukaa ei voi kenenkään nätteydestä sanoa. Sitäpaitsi jos tuo on sama gf kuin vuosi sitten, niin on tullut kuumiksesta naapurintytöksi.Joo, ei voi erehtyä. Nätti on.
Mulla oli vuoden edellisen asukkaan nimi ovessa ja kummasti postit tuli perille kuitenkinMäkin oon asunut sellaisessa kerrostalossa. On postiluukuissa kuitenkin numerot.
Piti just tulla kirjoittamaan samaa, että onko näiden välillä jotain!H&B on kyllä niin söpöjä yhdessä
Ja tulit vielä lietsomaan asiaa, vaikka kysyit miksi kekskustellaanMiks täällä tapellaan sivutolkulla siitä onko gf myymässä merchiä vai ei?? Se nyt on ihan se ja sama, yhdessä ne kuitenkin on ja asuu ja elämäänsä jakaa. Joku merchin myyminen, ihan sama. Jännä vaan että just tonne tuhansien kameroiden alle halunnut tulla, kun ei keikoilla oo tainnut enää myydä.
En usko, että asuu enää, jollain houkuttimella se B Suomeen tuli Kyprokselta.Miks täällä tapellaan sivutolkulla siitä onko gf myymässä merchiä vai ei?? Se nyt on ihan se ja sama, yhdessä ne kuitenkin on ja asuu ja elämäänsä jakaa. Joku merchin myyminen, ihan sama. Jännä vaan että just tonne tuhansien kameroiden alle halunnut tulla, kun ei keikoilla oo tainnut enää myydä.
Härtsän perässä tietenkin höppeliEn usko, että asuu enää, jollain houkuttimella se B Suomeen tuli Kyprokselta.
Ja se kertoo H:sta, ihanaa mäkin ootanOnneks reilun tunnin päästä tulee Stephanie ulos niin ehkä tää jankkauskin loppuu
Joo, ilmaisella lentolipulla.En usko, että asuu enää, jollain houkuttimella se B Suomeen tuli Kyprokselta.
Kuka tyhmä pitää vanhaa nimeä vuoden? Itse oot jättänyt ilmoittamatta huoltoyhtiöön siinä tapauksessa.Mulla oli vuoden edellisen asukkaan nimi ovessa ja kummasti postit tuli perille kuitenkin
Kiitos muistutuksesta, pitäisi olla jo nukkumassa.Onneks reilun tunnin päästä tulee Stephanie ulos niin ehkä tää jankkauskin loppuu
No todellakin, mitä tää yks luulee?Härtsän perässä tietenkin höppeli
Pyh, luulen, että ne J ja B rajat nyt ylittyi siellä lomalla ja B tuli rakastuneena vielä Suomeenkin.Härtsän perässä tietenkin höppeli
Minustakin S olisi voinut sopia hyvin. Toisaalta oliko B jossain uudessa haastattelussa sanonut että iloisesta sanoituksesta tuli surullinen, kun tarinalla ei ollutkaan hyvä loppu? Käsitinkö oikein? Itse en oo vielä katsonut sellaista haastattelua, olisko se se uusin sitten? Jos juttu loppui, se ei sit ollut se oikea, näin itse ainakin aattelen. Jos kuitenkin olisivat yhdessä niin mustakin se olis varsin kiva yllätys.Jos näin on, niin olisin onnellinen B:n puolesta. S on kaunis ja älykäs, sopisi hyvin B:lle. Ainoa haittaava tekijä on/olisi välimatka, aika raastavaa olla erossa toisesta, perheestä, aina jostakin.
Mitä ihmettä, olen eri, enkä edes osallistunut keskusteluun mut ei luukussa tarvi olla nimeä. Numero riittää.Höpö höpö
Postit tulee osoitteen perusteella, ei nimen.Joo osa julkkiksista peittää nimensä nimitaulusta ja postiluukusta/laatikosta. Mäkin asuin pitkään julkkiksen naapurina ja sen ovessa nimen kohdalla luki ihan muuta. Esimerkkinä nautalauma. Joku nimi kodille tms, jonka oli ite rustannut mutta asui siinä vuosia vakituisesti. Tiedä sitten miten ne postit hoidettiin vai tuliko siitä huolimatta perille.
Sitä en tiedä. Jokatapauksessa turha vedota enää siihen Hesarin haastatteluun vanhasta asunnosta.Meinaatko että nyt hän on päättänyt laittaa taas nimen oveen? Ihan varmana ei ole, monet julkkikset tekee noin.
No kun tulin itse ekaa kertaa tänään tänne ja hämmästyin tätä sivumäärää ja sen aiheuttajaaJa tulit vielä lietsomaan asiaa, vaikka kysyit miksi kekskustellaan
B sanoi tänään julkaistussa kroatialaisessa jutussa näin:Minustakin S olisi voinut sopia hyvin. Toisaalta oliko B jossain uudessa haastattelussa sanonut että iloisesta sanoituksesta tuli surullinen, kun tarinalla ei ollutkaan hyvä loppu? Käsitinkö oikein? Itse en oo vielä katsonut sellaista haastattelua, olisko se se uusin sitten? Jos juttu loppui, se ei sit ollut se oikea, näin itse ainakin aattelen. Jos kuitenkin olisivat yhdessä niin mustakin se olis varsin kiva yllätys.
Rakastuneena Härppään Vihdoin uskalsi lomalla kertoa tunteensa ja oli pakko tulla Suomeen tunnustamaan rakkautensa, voi tätä nuorta paria, en kestäPyh, luulen, että ne J ja B rajat nyt ylittyi siellä lomalla ja B tuli rakastuneena vielä Suomeenkin.