vierailija
Oon huomannut, että Bllä on jännä magneetti semmoisia ihmisiä jolla on synkempi ja rockimpi tyyli ja erikoinen persoona niinku. K ja Luke, Zoran ja Damon, ilman mitään shippausta.
Ei asu yksin. Vannon, että puhun aivan totta.Mun ymmärtääkseni Jere asuu yksin. Mun sukulainen asuu naapurissa ja oletetussa Jerelle kuuluvassa sukunimikyltissä on vain yksi sukunimi. En valitettavasti voi tätä nyt mitenkään todistaa, joten uskokoon ken haluaa, mutta olen itse omin silmin tuon nimikyltin myös nähnyt. Se tietty voi olla, että lähistöllä asuu toinen samanniminen ja sukulainen on erehtynyt kyltin omistajasta.
Kyl mä näkisin ton Härtsän ennemmin, enemmän B:n tyyppiä.Bojan ja Luke olisi myös söpö cc. Mutta Härtsä on tietty kotiinpäin.
Bojanin ystäpiiriin kuuluu niin monenlaista tyyppiä, ettei muutaman kaverin perusteella voi sanoa noin.Oon huomannut, että Bllä on jännä magneetti semmoisia ihmisiä jolla on synkempi ja rockimpi tyyli ja erikoinen persoona niinku. K ja Luke, Zoran ja Damon, ilman mitään shippausta.
Mun ymmärtääkseni Jere asuu yksin. Mun sukulainen asuu naapurissa ja oletetussa Jerelle kuuluvassa sukunimikyltissä on vain yksi sukunimi. En valitettavasti voi tätä nyt mitenkään todistaa, joten uskokoon ken haluaa, mutta olen itse omin silmin tuon nimikyltin myös nähnyt. Se tietty voi olla, että lähistöllä asuu toinen samanniminen ja sukulainen on erehtynyt kyltin omistajasta.
Hah, valehtelet. Hänellä ei ole sukunimeä postiluukussa tai rapun taululla. HS:n jutussa luki ja toi on tosi yleistä julkkiksilla.Mun ymmärtääkseni Jere asuu yksin. Mun sukulainen asuu naapurissa ja oletetussa Jerelle kuuluvassa sukunimikyltissä on vain yksi sukunimi. En valitettavasti voi tätä nyt mitenkään todistaa, joten uskokoon ken haluaa, mutta olen itse omin silmin tuon nimikyltin myös nähnyt. Se tietty voi olla, että lähistöllä asuu toinen samanniminen ja sukulainen on erehtynyt kyltin omistajasta.
Kieltämättä nää kaks olis söpöjä yhdessä. Mutta minkälaisen gf:n sitä kelpuuttaisi B:lle? Mun makuun S olis kyllä sopinut B:lle, mitään ns. tavista en kyllä kelpuuttaisi.Bojan ja Luke olisi myös söpöcc. Mutta Härtsä on tietty kotiinpäin.
Turha näille vastailla mitään, annetaan riehua hetkensä, kohta siirtyy taas keksimään tarinoita taas seuraavasta aiheesta.Ei asu yksin. Vannon, että puhun aivan totta.
Kyl mä näkisin ton Härtsän ennemmin, enemmän B:n tyyppiä.
Miksi puhut menneessä muodossa? Luultavasti Bojan ja Sadie ovat yhä yhdessä.Kieltämättä nää kaks olis söpöjä yhdessä. Mutta minkälaisen gf:n sitä kelpuuttaisi B:lle? Mun makuun S olis kyllä sopinut B:lle, mitään ns. tavista en kyllä kelpuuttaisi.
Eli tyttiksen sukunimi siis taulussa vaan kun hän sanoo että on yksi nimi?Hah, valehtelet. Hänellä ei ole sukunimeä postiluukussa tai rapun taululla. HS:n jutussa luki ja toi on tosi yleistä julkkiksilla.
Vain nimitaulusta puuttuu, ei postiluukusta varmaankaan?Hah, valehtelet. Hänellä ei ole sukunimeä postiluukussa tai rapun taululla. HS:n jutussa luki ja toi on tosi yleistä julkkiksilla.
Kyllä hän varmasti on nähnyt ovikyltin, jossa lukee Pöyhönen. Mutta mitään tekemistä K:n kanssa sillä ei tosiaan ole.Hah, valehtelet. Hänellä ei ole sukunimeä postiluukussa tai rapun taululla. HS:n jutussa luki ja toi on tosi yleistä julkkiksilla.
Jos haluat antaa toiveita tosi shippareille tällä sun kommentilla, niin turhia toiveita herätät heidän mielessään. Et nimittäin puhu totta.Mun ymmärtääkseni Jere asuu yksin. Mun sukulainen asuu naapurissa ja oletetussa Jerelle kuuluvassa sukunimikyltissä on vain yksi sukunimi. En valitettavasti voi tätä nyt mitenkään todistaa, joten uskokoon ken haluaa, mutta olen itse omin silmin tuon nimikyltin myös nähnyt. Se tietty voi olla, että lähistöllä asuu toinen samanniminen ja sukulainen on erehtynyt kyltin omistajasta.
Eivät ole, ikinä olleetkaan.Miksi puhut menneessä muodossa? Luultavasti Bojan ja Sadie ovat yhä yhdessä.
Yleensä luukkukin jätetään nimettä.Vain nimitaulusta puuttuu, ei postiluukusta varmaankaan?
Jos näin on, niin olisin onnellinen B:n puolesta. S on kaunis ja älykäs, sopisi hyvin B:lle. Ainoa haittaava tekijä on/olisi välimatka, aika raastavaa olla erossa toisesta, perheestä, aina jostakin.Miksi puhut menneessä muodossa? Luultavasti Bojan ja Sadie ovat yhä yhdessä.
Ehkä Kärtsä seurustelee Markus Pöyhösen kanssa.Kyllä hän varmasti on nähnyt ovikyltin, jossa lukee Pöyhönen. Mutta mitään tekemistä K:n kanssa sillä ei tosiaan ole.
Ei mullakaan ole postiluukussa ja ihan tavis olenVain nimitaulusta puuttuu, ei postiluukusta varmaankaan?
Toi kertoja vaikutti kyllä ihan uskottavalta, että saapa nähdä.Yleensä luukkukin jätetään nimettä.
Ja täydentävät toisiaan täydellisesti, ihana pari, jos näin on.H&B on kyllä niin söpöjä yhdessä