huomenna se alkaa...

Aloittaisko kukaan mun kans huomenna laihiksen...? Käytäis sitten joka päivä täällä vaihtamassa kuulumisia..
Tuntuu, että yksin en jaksa.. :ashamed:
Pudotettavaa olis 20kg, mutta 10 eka tavote.
 
täällä olis yksi :wave: aloitin tosin tänään mutta eikai yks päivä haittaa?itelläkään ei ole ketään kenen kanssa vois laihduttaa ja ois tosi kiva saada verrattuu ja kuulla toisten kuulumisia?
mun pitäis saada 10kg pois :/
 
Kirjotan nyt kuiteskin tähän......
Aamupalalla vaan kahvia ja vettä.
Äsken tein lounaaksi kaksi ruisleipää+2sulatejuustoviipaletta(5%)+ 2siivua pippurikinkkua (ohuenohutta). Mikrossa lämmitin ja join päälle litran vettä. :D
Välipalaksi aattelin banaanin syödä ja sit iltaruuaksi lämminkuppi kanakeiton ja ruisleivän juustolla ja kinkulla. :p

Siinäpä se sit ois... Jospa tällä läskit lähtis.... :D
Paaaaljon vettä meinaan juoda, ainakin 3 litraa päivässä ja makeanhimoon huikat light-colaa..
Miten lumilla tämä aamu? :)
 
moro :wave:

päivä alkoi muutamalla kahvikupposella ja tässä päivän aikana olen syönnyt puolikkaan kurkun (koko ajan noi muksujen nami namit houkuttais) :ashamed: ja 2 kertaa soppaa.
ajattelin että kun se mies töistä kotiutuu niin jospa sitä sais ittensa tonne ulos vähän liikkumaan!
vielä ajattelin kyllä jotain salaattia vääntää koska tiedän että kun ilta koittaa mun tekee kamalasti mieli syödä jotain.

että näin :D

toivottavasti saan kaikki namit lapsille syötettyy että ne ei kiusaa mua enään. ;)
 
Juu meilläkin laskiaispullat houkuttimena.. :x Pitää vaan koettaa järsiä jotain kaalinpäätä... :D
Ulos pitäis päästä illalla mullakin. Tunnin kävelylenkin sauvojen kanssa yleensä teen 3 kertaa viikossa. Sit saunaan... :)
Jos uskottelis itelle, että kaikki hyvä onkin pahaa... :ashamed:
Palataanpa aamulla juttuun. Tsemppiä herkkutaistoon.. :D
 
:wave: Hellou...
Ilta meni hyvin. Kieltäydyin kaikista houkutuksista ja heti aamulla oli parempi olo.. :D
Lenkille en kyllä päässyt, kun miehellä meni ylitöiksi, mutta jospa tänään. :)
Tänäaamuna oon ollut energinen ja siivonnut koko talon, laittanut pyykit ja pessyt pienemmän pojan lelut. B) Huhhuh... Nyt sitten alko laiskottaan ja loppupäivä varmaan kuluu koneella/kirjan ääressä.. :whistle:
Pitäis keksiä joku hyvä lounas tällepäivälle.. :/ Ideoita....?
:)
 
moikka :wave:
mullakin meni ilta hyvin ja oon tosi ylpee itestäni kun en sortunut....kyllä se tästä ;)
pari omppua rouskin ku jotain hyvää teki mieli.
mä olin taas niin LAISKA että en menny lenkille :ashamed: kotona kyllä jumppasin.
nyt pitäis lähtee vähän talsimaan kun oon kanssa jostain saannut uutta puhtia ja koti kiiltää ja ruokakin on tehtynä :D

"nähdään illalla" :wave:
 
Huhhuh.. Nyt on taistoa ruuanhimoa vastaan. :ashamed:
Tein makaroonilaatikkoa ja mieli tekis syödä koko loppu loota! \|O
Se on niin hyvää...
Vettä tässä yritän litkiä ja salaattia rouskuttaa.. :kieh:
Jospa jaksaisin..
Onneksi pienempi nukkuu ja isompi kattoo videota niin voi tässä koneella kuluttaa aikaa..Ja oottaa, että ruoka jäähtyis, niin ei enää niin tee mieli.. :x
Kun en voi syödä sitä vaan vähän..pakko sit syödä iiiiso annos, jos alotan.. :ashamed:
 
Äiti 72
Taidanpa minäkin tulla remmin jatkoksi iloineni ja kiloineni. Tavoitteena on joskus saavuttaa 65 kilon lukemat, tänä aamuna vaaka näytti 82. Mutta hiljaa hyvä tulee. Just eilen lopetin 2 viikon vichy-dieetin ja nyt jatkan kevyellä ruualla. Kotiaamuina juon vain mustana kahvia, tänään lounaaksi nuudelikeitto ja hedelmiä, lounaaksi iso lautasellinen salaattia ja ruisleipä viipale. Illalla en enää mitään popsi tai jos jotain niin hedelmä. Vettä juon joka ruualla 2 tuoppia. Tuota lounasta vaihtelen mielen mukaan, mutta aina jotain kevyttä. Herkuttelupäivä joka toinen viikko jos mieli tekee suuresti jotain hyvää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 17:01 Äiti 72 kirjoitti:
Taidanpa minäkin tulla remmin jatkoksi iloineni ja kiloineni. Tavoitteena on joskus saavuttaa 65 kilon lukemat, tänä aamuna vaaka näytti 82. Mutta hiljaa hyvä tulee. Just eilen lopetin 2 viikon vichy-dieetin ja nyt jatkan kevyellä ruualla. Kotiaamuina juon vain mustana kahvia, tänään lounaaksi nuudelikeitto ja hedelmiä, lounaaksi iso lautasellinen salaattia ja ruisleipä viipale. Illalla en enää mitään popsi tai jos jotain niin hedelmä. Vettä juon joka ruualla 2 tuoppia. Tuota lounasta vaihtelen mielen mukaan, mutta aina jotain kevyttä. Herkuttelupäivä joka toinen viikko jos mieli tekee suuresti jotain hyvää.
no tervetuloa joukkoon vaan :wave:
näin alkujaisiks voisin sulta udella että auttoko toi vichy dietti?
;)

itse olen tänään syönnyt 2 kertaa soppaa ja hedelmiä...vähän tekis mieli jotain hyvää mutta taidan mennä ottamaan appelsiiniin :wave:
 
Äiti 72
Kyllä se autto mutta en tiedä lähtikö ihan sitä 9 kiloa mitä luvattiin. Tein nimittäin ison mokan kun ostin perinteisen vaakan ja se tuntu jumittuvan paikalleen, mutta mies meinaa että on masu kutistunut ja muutama senttikin (n. 3) on mahan seudulta lähteny 3 viikon aikana.Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Vielä kun nuo intohimot ( sulkaa, karkit, keksit) ei tunnu sillälailla vainoavan että olisin sortunu. Toki muutaman, noin 5, dominoa olen tän laihiksen aikana syöny mutta siihen on jääny eikä ole tullu isompaa kiusausta.
 
pitäiskö meidän sopia jokin punnitus päivä?
oiks kiva tietää muittenkin saavutuksista :)

mitä te ootte nyt syönny näinä päivinä?
mä olen kaalikeittoa jossa on vähän jauhelihaa ja lisäks PALJOOON heldelmiä.maidonkin olen vaihtanu rasvattomaan ;) ja tietysti tosi paljon vettä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 09:59 pimu kirjoitti:
Terve äiti 72! Olis kiva tuosta vichy-dietistä kuulla enemmän.. :wave:
Voisin kokeilla. Onko se siis pelkkää vissyä kaks viikkoa?? :/
Btw..en sortunut makrulaatikkoon.. B)
No hyvä homma.Mäkin eilen tein ruuaks jauheliha pihvejä ja arvaa vaan kuinka himotti :( mutta onneks oon pysyny kaidalla teillä =)
mitäs mieltä sä olet tosta punnitus jutusta?
kertokaas onko teillä jotain jumppa vinkkiä noille sisäreisille... vähän pitäis saada niitä kiinteimmiks!
 
Kunhan nyt ette vaan söisi liian vähän oikeaa ravintoa? Sokeliglubin etusivulla on hyvät ateriaohjeet.Laihtuminen taitaa paljolti perustua siihen,että saadaan elimistö toimimaan oikein.Ja jos syö liian vähän,elimistö alkaa käymään säästöliekillä ja laihtuminen hidastuu.Ja sitten kun on päässyt tavoitteeseensa vähällä syömisellä ja palaa ns.normaaliin syöntiin , on ihan varmaa,että kilot palaavat pikkuhiljaa takaisin.Laihduttamisessa on kyse elämäntapojen muutoksesta.Elikkä pitäisi opetella sellaiset syömistavat,joilla voi elää tulevaisuudessa hoikkanakin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 14:45 vieras kirjoitti:
Kunhan nyt ette vaan söisi liian vähän oikeaa ravintoa? Sokeliglubin etusivulla on hyvät ateriaohjeet.Laihtuminen taitaa paljolti perustua siihen,että saadaan elimistö toimimaan oikein.Ja jos syö liian vähän,elimistö alkaa käymään säästöliekillä ja laihtuminen hidastuu.Ja sitten kun on päässyt tavoitteeseensa vähällä syömisellä ja palaa ns.normaaliin syöntiin , on ihan varmaa,että kilot palaavat pikkuhiljaa takaisin.Laihduttamisessa on kyse elämäntapojen muutoksesta.Elikkä pitäisi opetella sellaiset syömistavat,joilla voi elää tulevaisuudessa hoikkanakin.
nimen omaan ;)
mä koitankin saada näin alkuun tolla sopalla hyvän alun tähän ja jatkan kyllä ihan sitten normaalilla ruualla ja liikunnalla.
 
voiitku
terve! ajattelin mäkin änkeytyä tänne... juu-u alotin sitte sodan läskiä vastaan maanantaina(empä tiedä v...maisempaakaan päivää ku maanantai) pohajana painarit ja xenicalit... maha tosi sekaisin :$ ku PITI testata pitääkö paikkansa että maha on ruikulla jos vetää rasvasta sapuskaa eilen ei ollu... mutta tänään pojan vanukkaan jälkeen...no tyhmästä päästä kärsii... :whistle: mutta jäljellä vielä vaatimattomat 18kg ja kesä lähestyy!!! :eek:
 
tinka24
Minäkin voisin liittyä joukkoonne näin jälkijunassa jos huolitte..Eli tänään jälkitarkastuksessa puntari näytti sellaisia lukemia et heikompaa hirvittää. Nyt täytyy asialla jotain tehdä ja kovasti jotain tsemppijuttua tarvitsen. Liikuntaa reilusti ja terveellista sapuskaa kohtuudella, herkut pannaan! Tietty toi imetys rajottaa ettei nälkäkuurille voi ruveta, mut jostain tarvii alottaa. Onse kumma mistä löytää taas motivaatio tuohon hommaan, ehkä täältä löytyy tarvitsemaani tsemitystä. Ainakin 15 kiloa saisi pudota mutta aikarajaa ei ole, kuhan nyt hieman ihmismäisempiin mittoihin kesään mennessä.
Ja edelleen kuuluttelisin hyviä ruokavinkkejä...meinaan mulla menee niin helposti vesi ruisleipäkuuriks.
 

Yhteistyössä