huomenna se alkaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 15:01 tinka kirjoitti:
Käyttekö muuten muumikki ja kumppanit niis painareiden tapaamisis vai miten se menee? Vai onko niitä jotain kirjekurssejakin? Ja mistä niistä pistejutuista saa tietoo, onko joku oma vihkonen ja saako sen vain liittymällä :attn:
heippa!!
Juu mä ainakin käyn niissä painareitten tapaamisissa, sielt saa aina kivoi vinkkei ja on paljon muitakin saman henkisiä ihmisiä =) On niil semmonen kirjekurssikin mut siin tarttis olla viel kovempi itsekuri, meinaan en mä ainakaan kehtais tonne ryhmään mennä jos ois paljon lipsumisia :whistle: Niist pistejutuist saa tietoo vaan liittymällä, ellei sit osta joltain käytettyjä vihkoja ja opettele niist =) Must pisteiden lasku on ainakin kivaa puuhaa!

Tänään on kyl tullu vähän herkuteltuu pulaa ja pari dominoo, mut kävin sentään päivällä tunnin lenkillä reipasta kävelyä!

Taizi! Tosi hienoa kun sullakin on nyt tullu reilusti pudotusta! =)
Mulla nyt varmaan ei tuukkaan tän viikon osalta. Tänään vedin kyl pitkän kaavan pilateksen ja yll'ätyin miten jaksoin tehä kaikki liikkeet hyvin...vissiin vattalihakset on voimistuneet :)
Ja ne 42 farkut menee :)
Vielä on matkaa sinne lopulliseen tavotteeseen. Seuraava välitavote on 70 kg....Jos sen sais hääpäiväks...
Ja totta on et nää kauniit ilmat houkuttaa ulkoileen... B) Kivaa!

Heippa vaan ja hyvää pääsiäistä kaikille mun puolesta!!!
Mä olen joutunut vaihtamaan eri sivustolle laihduttamaan, kun oma kone ei anna mun enääkirjautua tai laittaa viestejä tänne :'(

Mä nytkin olen lainakoneella et saan teille jonkinlaista viestiä laitettua. Ihan kivasti on mennyt. Nyt oli viikon saldo -600g eli paino siis nyt 68.6kg
Olen aivan innoissani :D

Flunssasta huolimatta kävin jumpalla ja muutenkin olen raatanut, mutta en taida uskaltaa enää, kun tuli niin huono olo moisesta. Ei taida ihan oman terveyden kannalta alkaa liioittelemaan tätä laihdutusintoa...

Pian otan viime kesänä ostetun uudenkarhean pyöräni kesälaitumille ja alan tehdä pieniä pyöräilyretkiä, saisi tuota mahapussukkaa kiinteytymään nopeammin. Kiva kuulla että muillakin menee hienosti ja into kasvaa!!!

Käyn aina tervehtimässä teitä täällä kun vain suinkin pääsen jonkun koneelle!! Iloisia laihdutushetkiä =) :flower: :wave:

Eli nyt on laihdutusta 1viikko&1päivä takana ja saldo: -2,1kg. Vaaka näyttää 65.7 kg. Enää ei tarvitsisi siis kuin 10.7kg pudottaa painoa.
Itseeni olen ihan tyytyväinen.

Se on vain tosi asia, että liikunta kannattaa! Ja sen kyllä huomaa!

Muumikki...Onko se tosiaan niin ettei light-limusta tule pisteitä painareissa?Ku joku vastas tos mulle niin. Vaikee vain uskoo.. :attn: Niin ja sori ku mä kokoajan kyselen, täytys ittekki liittyy ni sais moneen asiaan selvyyden.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 13:40 tinka kirjoitti:
Muumikki...Onko se tosiaan niin ettei light-limusta tule pisteitä painareissa?Ku joku vastas tos mulle niin. Vaikee vain uskoo.. :attn: Niin ja sori ku mä kokoajan kyselen, täytys ittekki liittyy ni sais moneen asiaan selvyyden.
siis jos on sokeroimaton limu, niin siitä ei minun mielestä tuu yhtää pisteitä.

on se ihmeellistä kuinka energinen olo tulee hirveän rääkin(siis jumpan)jälkeen. tein tossa about tunnin jumpan ja 20min stepperillä, mulle toi on jo hyvä saavutus. saas nähdä miten käy, tiistaina tulee eka viikko täyteen :)
kaloreita oon myös seurannu, eli syön 1000 kaloria päivässä.
pitäkääs peukkuja :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 19:54 Ninttu83 kirjoitti:
on se ihmeellistä kuinka energinen olo tulee hirveän rääkin(siis jumpan)jälkeen. tein tossa about tunnin jumpan ja 20min stepperillä, mulle toi on jo hyvä saavutus. saas nähdä miten käy, tiistaina tulee eka viikko täyteen :)
kaloreita oon myös seurannu, eli syön 1000 kaloria päivässä.
pitäkääs peukkuja :D
Täällä on peukut pystyssä! :wave:

Ninttu..miten sä noita kaloreita lasket?Mul ei o kyl hajuakaan mistään kalorimääristä mitä syön. :$ Muuten vain tiedän perusteet miten syödään terveelisesti ja mitä välttää ja tietty kohtuus kaikessa. Mut oisko tää nopeempaa jos alkasin kaloreita laskeen..ei taitas multa onnata \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 22:31 tinka kirjoitti:
Ninttu..miten sä noita kaloreita lasket?Mul ei o kyl hajuakaan mistään kalorimääristä mitä syön. :$ Muuten vain tiedän perusteet miten syödään terveelisesti ja mitä välttää ja tietty kohtuus kaikessa. Mut oisko tää nopeempaa jos alkasin kaloreita laskeen..ei taitas multa onnata \|O
www.nutris.fi siel saa 7päivää kokeilla ilmatteex sellast kalori hommeli jutskaa :) ja myös kunto plus lehden tilaajilla mahollisuus netissä ilmatteex ainaki joku juttu oli

kävin justiinsa puntarilla ja on tullut vähän takapakkia :headwall: tuli tässä herkuteltua viikonloppuna,mutta eiköhän se tästä ;) onneksi pääsijäinen ei ole kun kerran vuodessa.

niin elikkäs painoa oli tullut 500g takasin!!

nyt aamukahveelle ja sitten jumpat pystyyn se on Moro
:wave:

Heippa.Viikonloppu menny taas hyvin syödessä. :) Saas nähä mitä vaaka ens perjantaina näyttää.Mutta musta kuuluu varmaa keskiviikkona tai torstaina seuraavaks.
Onneks tosiaa pääsiäinen vaa kerran vuodessa.Mummi oli niin hyviä sapuskoja eilen vääntänyt, että huhhuh.Mutta jälkkäriä en syönö, oli pakko joku raja vetää. =)
Tsemppiä kaikille...

Mulla tää on hidasta ja vaikeeta...Pitäis vaa jaksaa muistaa liikkua. Nytkää en salilla ollu kertaakaa, höh. Ems viikonlopulla sitten taas.

no niin nyt on viikko vierähtäny alotuksesta :) kaloreita oon laskenu vast 5 päivää mut kuiteski. eli onhan tota tullu 1.2kg laihuttua :D harmi vaan ku ei ole yhtään senttejä lähteny :'(
nyt ku vaan jaksais jatkaa, on aika rankkaa ku nuo kromi tabletit ei näytä enää mulla toimivan niin karkkia jne haluttas koko ajan, mut pakko on tiukkana pysyy.
tänään pitäs taas rääkätä itteensä, mut on paikat vielä toissapäivältä kipeenä joten taidan tyytyä pelkkään stepperiin.
viikko vois mennä äkkiä niin pääsis taas puntarille :D

pääsiäinen oli hirvee \|O \|O \|O itsekuri karkas ja tosi vaikee ottaa niskasta taas itteensä kiinni, tänään oli sit punnituspäivä ja -500g
onhan sekin tietty ihan hyvin mut ens viikko on kyl sellanen kurinpalautus viikko

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 21:54 Muumikki kirjoitti:
pääsiäinen oli hirvee \|O \|O \|O itsekuri karkas ja tosi vaikee ottaa niskasta taas itteensä kiinni, tänään oli sit punnituspäivä ja -500g
onhan sekin tietty ihan hyvin mut ens viikko on kyl sellanen kurinpalautus viikko
:wave: Tervetuloa kerhoon...meinaan, että itsekuri tosiaankin meinas pääsiäisenä karata. :ashamed:
Mut nyt taas jatkuu urakka.

:wave: :wave: HELLUREI JA HELLÄT TUNTEET!!!!!
Vihdoin monien päivien yritysten jälkeen, kone päätti luovuttaa ja päästi mut kirjautumaan jälleen!!!!!!!

Tuli kyllä niin orpo olo ilman teitä jo tutuksi tulleita ystäviä :'(
Mut nyt on taas hyvä mieli =)

Ihan kivasti pääsiäisen aika meni, ei tehty mitään erikoista vaan ihan kotosalla oltiin. Eikä sitten hirveemmin tullut herkuteltuakaan. Mitä nyt yhden pizzan tuli syötyä ja vähän keksiä. Suklaata ei juuri ollenkaan. Jumpalla ja kävelyllä olen käynyt vaikka onkin ollut huonot ilmat ja minulla edelleen pientä flunssaa :\|

Eilen kävin vaaálla ja se näytti 5 päivän saldoksi -500g :) Eli nyt on painoa sitten 68.1kg.
Käyn kuitenki vielä perjantaina puntarilla niin saa sen viikkosaldon sit tietää.

Nyt olis sitten kuukaudessa lähteny sen 3,4kiloa jos ihan oikein lasken, että kyllä tässä vielä ihan kivoihin lukemiin toivottavasti ehditään ennen kesälämpimiä. Kun nyt ensin pääsis siihen 65:een. Pyörä alle ja baanalle, niin eiköhän se siitä :D

Terve!
Laihdutus menee ok! Oon nyt ottanut tälläisen "hiljaisen" linjan, aikaisemmin kun pudotin kaikilla poppakonsteilla (kaikki tullut melkein tuplana takaisin) ja nyt sit hissuksiin alaspäin mennään!
Tein yks ilta kaupan pakaste altaasta löydön, KEVYT PITSAN!!! Rasvaa oli 5% ja ei tainnu kaloreitakaan hirveästi olla.
Hyvä jatkaa laihdutusta kun oli syönyt vähän herkkua!
Tsemppiä kaikille jatkoon!

Heissan kaikille :D
oli pakko käydä puntarilla aamulla kun tuntu että housut on vähän löystyny ja vaaka näytti nyt 1,5kg vähemmän kun maanantaina.vaikka täällä ollaan oltu kipeinä ja en o paljoa tälläviikolla kattonu mitä suuhuni laitan enkä oo päässy lenkillekkään.no tää sopii mulle en pistä vastaan :D

nyt sumppia hakemaan ja toivottavasti päivä lähtis käyntiin :wave:

Huomenta!

Hienoa lumi...olispa itselläkin yhtä helppoa toi laihdutus...hups vaan ja kiloja pois =)
Kyllähän se tsemppaa ihan erilailla taas eteenpäin.

Mietin et kun alkaa tottua "uuteen" ruokailutyyliin niin muka luulee löysäävänsä otetta, vaikka todellisuudessa se on kin ehkä just vaan sitä että on jo niin tottunut ettei sitä ajattele enää laihdutusruokavaliona...

sit kun huomaa moisen asian niin taas koettaa pihistää jostain uudesta ja jälleen laihtuu...

Vai mitä olette mieltä teoriasta :D

Tässä pitää ottaa kaikki tsemppi käyttöön että jaksaa taas muutaman päivän...
Lähtee käymään pyöräilylenkki tässä aamupäivällä niin on taas hyvä kevyt olo :D

itse mietin ihan samaa tota syömisen suhteen kun tossa tiskailin!sitä on kyllä jo tottunut tohon erilaiseen ruokailuun,mä pidän mässäilynä sitä että söin tossa yks ilta varmaan 5 näkkileipää ja jokaiseen kunnolla voita :p
on sitä tullut puolikas suklaalevykin vetästyä naamariin :p

sitten semmosta vähän erinlaisempaa kysymystä mitä täällä ei ole vielä kysytty: :ashamed:

tosta isommasta vessahädästä,itsellä oli siis ennen tätä muutosta tosi ihme jos kävin 2 kertaa viikossa,tai edes kerran sillä isommalla :/ nyt siihenkin on tullut muutos,taitaa kasvikset ja juurekset ja vehnälese auttaa asiaa. :D

tuli vaan tämmönenkin mieleen kun neloselta vai subilta ku tulee se joku laihis ohjelma ku se täti aina paasaa siitä isommasta hädästä :LOL:

Yhteistyössä