huomenna se alkaa...

moi kaikki!
Mä kävin tänään salilla! Jee! Nyt se salittelu alkaa. lunssa on helpottanu ja on tosi energinen fiilis :)
HUomenna ostan mammuttimarkkinoilta uuden digitaalisen vaaán kun on halvennuksessa.
tilasin kyl postimyynnistä jo...mutku tää on miltei puolet halvempi...eli paketti jää postiin :ashamed:
Punnitsen sit maanantaina seuraavan kerran...mitäs jos se uus vaaka näyttääkin enemmään kun tuo vanha...masentuuko sit kokonaan
:x

Heissulivei!

Minä sekä kauhulla että innolla odotan sunnuntaita, että pääsen katsomaan miten on viikko mennyt. Luulen, että huonosti. Keskiviikon ja torstain purin lettejä päästäni, enkä kerennyt käydä lenkillä. Keskiviikkona pyörimme puoli päivää kaupoissa, että siinä oli sen päivän liikunta ja torstaina olimme isomummolassa käymässa.
Onneksi sitten tänään kerkesin käydä edes pikku lenkin, vaikka olikin hirveä vastatuuli. Tänään olen myös aloittanut hiuksista sitten lettien liimat ottamaan pois, ja se vasta #&%?$!* työ onkin! Joku taitaa valvoa myöhään ja huomenna siivous taitaa siirtyä sunnuntaille (tai jos saisin suurimman osan tänään vielä purettua).

Herkkuja ei onneksi ole tehnyt mieli, mutta jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että ei olla menty miinuksen puolelle ollenkaan. Ehkä maksimissaan 100g
Mutta ensi viikolla tsempataan!

Mä unohin ostaa sen vaaán....mut ostettiin grilli kuitenkin :D
No, ei ehkä ihan sama asia... :whistle:
Mut tänään kun mittailin aamulla niin vyötäröstä on lähtenyt 4 senttiä parissa viikossa ja lantiosta 2!
Mä olen ihan ihmeissäni, voiko tollasia lukuja lähtee parissa viikossa. Paino näytti aamulla (sorruin käymään) 72 kiloa, et osin kaks kiloa laihtunukkin...
hmmm. ... :eek: <br><br>

Huomenta!
Nyt oli sitten viikko punnituksen aika ja vaaka näytti -1,5kg. Eli nyt painan 64,2 kg (viimeksi 65,7 kg). Enään tavoitepainoon 9,2kg.
Paino tippunut ihan huomaamatta. On tullut syötyä terveellisesti ja jonkin verran liikuttuakin. Kahtoo mikä tulos on viikon päästä ;)=) :whistle:

heippa vaan kaikille :wave:
tänään oli taas puntaripäivä..... :ashamed: ei ollu lähteny gramman grammaa :headwall: noh...jos tää tästä.
Oon kyllä herkutellu Taas vaihteeks tosi tosi paljon että ihmekkös toi jos ei paino lähde....Ärgh kun ei voi antaa niitten herkkujen olla :headwall:
Tällä viikolla on taas vieraita tulossa mutta ajattelin että aina kun on jotain hyvää tarjolla siis kakkua keksiä pullaa tai jotain vastaavaa niin pitäis keksiä jotain kevyempää.mutta eipä porkkanat oikein kahvinkanssa käy :D

No tsemppiä jokaiselle uudelle viikolle :wave:

heippa!!

Paljon on tullut liikuttua ja syömisiä vahdittu tosi tarkkaan, jos vaikka sais sen 10% pudotuksen keskiviikkona täyteen =)

on kyl tosi paljon pirteempi olo, mitä oli 2 kk sitten, kyl se laihdutus tekee ihmeitä ja ulkona on niin mahtavat kelit et tekee oikein mieli lähtee kävelylle tai pyöräilemään!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:40 Muumikki kirjoitti:
heippa!!

Paljon on tullut liikuttua ja syömisiä vahdittu tosi tarkkaan, jos vaikka sais sen 10% pudotuksen keskiviikkona täyteen =)

on kyl tosi paljon pirteempi olo, mitä oli 2 kk sitten, kyl se laihdutus tekee ihmeitä ja ulkona on niin mahtavat kelit et tekee oikein mieli lähtee kävelylle tai pyöräilemään!!
Se on kyllä totta, että ilma tekee kanssa ihmeitä. Minä en ole yhtään talvi-ihmisiä, ja talvella ei kyllä hirveänä tullut liikuttua.

Eilen oli viimeiset tämän kevään jumpat joissa kävin. Ensin kävin keskustassa äiti-vauva -jumpassa. Kun kotio tulin, niin lähdin sitten pyörällä jumppaan.. Pyörälenkki yhteensä 5 km. Mutta jumppa oli kyllä semmoinen rääkki, mutta silti ihana. Tykkään just sellaisesta, missä saa hien oikein kunnolla pintaan.

Ja mitä sanoit, että on paljon pirteempi olo, ni sekin on totta =). Vaikkakin aamusta o hankala nousta, ku haluais vain pötkötellä. Eilenkin pesin jääkaapin, johon meni hiukan aikaa, ku piti saada pakkanenkin sulamaan. Mutta energiaa löytyy vaikka muille jakaa. Mutta nyt kone laittaa pyörimään.

Aurinkoisia päiviä teille kaikille! B)

tänään pitäis olla punnitus mut jääpi väliin ku en pääse puntarin luo :/
kuntoilu jääny aikalailla vähemmälle nyt ku selkä alkanu vaivaamaan ni ei voi oikein paljoa tehdä :'( mutta jos tota syömisen vahtimista sais kuiteski jatkettuu ni ois hyvä :)

Tänään punnituspäivä, saas nähdä saanko 10% täyteen :p Jänskättää

Onkos kellään muuten meseä?? Mun on muumikki@msn.com
saa lisäillä jos haluutte kirjutella mesessä =)

Jipii, 1,6 kiloa tällä viikolla ja 10% tuli täyteen :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 16:30 Muumikki kirjoitti:
Tänään punnituspäivä, saas nähdä saanko 10% täyteen :p Jänskättää

Onkos kellään muuten meseä?? Mun on muumikki@msn.com
saa lisäillä jos haluutte kirjutella mesessä =)

Jipii, 1,6 kiloa tällä viikolla ja 10% tuli täyteen :D
HIENOA! :hug:
Mul on nyt sellanen seesteinen vaihe. Vaaka näyttää samaa kuin viikko sitten, mutta melkein 10kg on jo pudonnut! B) Toiset 10 kun sais pudotettua kesään mennessä, niin tavoite olis täynnä! Paljon liikuntaa ja paljon vihreetä syötävää sekä rasvattomia liharuokia. Hiilarit oon jättänyt vähälle ja se näyttää olevan mulle "oikotie onneen".. :D
:wave:

Moi!!!
Mulla on mennyt taas ihan plörinäksi tää touhu... tosin johtuu osittain siitä ettei ole päässyt nyt niin ahkerasti liikkumaan kun mies palasi lomalta töihin.

Viikkosaldo oli eilen puntaroituna +500g :'(

Nyt niin masentaa että vois vaikka syödä kaks suklaalevyä putkeen!!! Ja lapsi tuli kipeeksi niin sekin vielä tympii entisestään kun vielä vähemmän voi liikkua....

Mut tää on tätä...koetan taas uuteen nousuun..tai siis laskuun :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 10:03 Naksos kirjoitti:
Moi!!!
Mulla on mennyt taas ihan plörinäksi tää touhu... tosin johtuu osittain siitä ettei ole päässyt nyt niin ahkerasti liikkumaan kun mies palasi lomalta töihin.

Viikkosaldo oli eilen puntaroituna +500g :'(

Nyt niin masentaa että vois vaikka syödä kaks suklaalevyä putkeen!!! Ja lapsi tuli kipeeksi niin sekin vielä tympii entisestään kun vielä vähemmän voi liikkua....

Mut tää on tätä...koetan taas uuteen nousuun..tai siis laskuun :)
Tsemppiä sinulle! :hug: Mutta periksi ei kannata antaa missään nimessä, vaan jatkaa sinnikkäästi eteenpäin! :hug:

Tänään oli sitten viikkopunnituksen aika ja vaaka näytti - 600g eli nyt ois 63,6 kg. Ihan tyytyväinen olen, koska nyt ei ole kerennyt liikkua niin paljoa kuin aikaisemmin ja vasta tiistaina pääsen allergialääkkeetkin hankkimaan. Ni ei allergioidenkaan takia viitsi hirveänä liikkua.

Vyötärö oli pienentynyt 2 cm.

Mutta jospa tää tästä pikkuhiljaa.

:wave: :wave: :wave: Minäkin taas täällä, mooooi!!

Arvatkaa...

7 KILOA PUDONNU.

Waude wau..Mutta vitsuttaa vaa ku ei sitä näy viel missää, mutta 93 vaaka näytti. Mulla tehoo säännölliset ruoka-ajat, kunnon ruokaa, ja herkut olen jättäny pois aina viikkosin ja olen töissä lasten kanssa, eli liikuttuakin tulee ja iltasin pyrin käymää tunnin lenkillä ja vatsaa ja käsiä..

Kyl tää tästä, vaikka alku oli tosi huono...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 21:33 taizii kirjoitti:
:wave: :wave: :wave: Minäkin taas täällä, mooooi!!

Arvatkaa...

7 KILOA PUDONNU.

Waude wau..Mutta vitsuttaa vaa ku ei sitä näy viel missää, mutta 93 vaaka näytti. Mulla tehoo säännölliset ruoka-ajat, kunnon ruokaa, ja herkut olen jättäny pois aina viikkosin ja olen töissä lasten kanssa, eli liikuttuakin tulee ja iltasin pyrin käymää tunnin lenkillä ja vatsaa ja käsiä..

Kyl tää tästä, vaikka alku oli tosi huono...

Hienoa taizii :hug:
Kunpa itelläkin menis yhtä kivasti... tuntuu et oliko tää nyt tässä...kun on jumissa tääl kotona ja lapsi sairastaa... sitten lohduiksi syö vähemmän kevyesti :ashamed:
aamupaino oli 67.9 että nyt se seilaa edestakas kun ei liikuntaa tule juuri mitään... miksi sitä ei ole ihminen syntynytkultalusikka suussa et mieskin pystyis oleen kotona ja saisi ite vapaammin harrastaa :\|

Kova hinku olis mennä ulos liikkumaan :)

HIENOA TAIZII :hug: :flower:

Mulla on ollut vähän motivaatio kateissa :ashamed:
Eilen kuitenkin päätin taas jatkaa kaidalla tiellä,josko tää taas tästä.Vielä kerkee saamaan kesäksi kropan kuntoon kun vaan motivaatio pysyy korkeella ;)
Painoa ei o lähteny mutta ei oo onneks tullukkaan,huh.Oli aika pelottavaa käydä puntarilla pitkästä aikaa.En uskaltanu heti aamulla edes käydä.

nyt kattoo telkkaa ja jumpaamaan siinä ohella :wave: ;)

HAUSKAA PÄIVÄÄ KAIKILLE B)

Kiitos kaunis kaikille...

Mulla on vielä tosi paljon jäljellä, ainakin 13kg, ja nyt ku olen viikon ollu tai siis tän viikon, ni en oo muuta tehny ku mässänny. En pahasti mut kuitenkin ja vaa tänää olin lenkillä, mut huomenna meen äidin luokse haravoimaan KOKO pihan, eli sielt saan liikuntaa. Mut kyl tää tästä jatkuu. Motivaatio on korkeella vaikka tulokset ei missään näykkään ja mun KÄSIVARRET ON IHAN KAMALAN ISOT, YÖK!!

Tsemppiä kaikille! =)

Huomenta päivää :wave:

Nyt alkaa taas olla hieman positiivisempi olotila
Illalla kävin lenkillä ja toissailtana pyöräilemässä. Jo heti tuntuu kivemmalta!!

Piti aamulla käydä taas puntarilla kun ei malttanu... olis vähä laskenu paino mutta huomenna vasta ilmoitan teillekin tuloksesta kun viikko on mennyt. Toivottavasti on vielä miinusta :/

Eilen tuli mässäiltyä vaaleeta leipää oikein urakalla. Tuoretta rieskaa ja ranskanleipää :p

Oli niin hyvää!!!! Mietin tonne keventäjiin liittymistä, kun sieltä sais ruokaohjeet viikoksi niin olis helpompi käydä kaupassakin, mut kattoo nyt vielä... Päivän jatkot :wave:

Hei taas!

Vaaka näytti samaa kuin eilen eli pudotusta nyt -400g vähän riippuu mistä laskee kun tuo mun oaino on heilunu ees taas.

No nyt siis 67,5kg =)

Tässä innostin anoppia kans yhteistyöhön ja se liittyikiin jo tuonne keventäjiin ja ajattelin itsekin mennä perässä ja ottaa sen 3kk jakson, eihän tuo hirveitä maksa. Josko sieltä saisi lisää puhtia ja nyt kun on "kannustimena" tuo anopin laihdutud kanssa, ollaan nimittäin aika saman kokoisia :D

Eilen tuli kaupasta ostettua suklaalevy ja kuivakakkua... Onneksi maltoin syödä niitä kohtuudella, tosin niitä on tuolla vielä jäljellä vaikka kuinka paljon, että toivotaan parasta ja pelätään sortumista

MItes muilla ystäväisillä?

Onko pyörät jo otettu varastosta?

Se siitä mun laihduttamisesta.. Tänä aamuna vaaka näyttin sitten 64,7 kg eli viikossa oli tullut 1,1 kg :'( .
En sitten tiedä onko ruvennut lihaksiksi muuttumaan eli johtuisko siitä. Oon tehnyt jo kolme päivää callanetics:ia ja vatsalihasliikkeitä ja yrittänyt ulkoilla mahdollisimman paljon.
Herkkuihinkaan en ole sortunut. Mutta silti surettaa..

No, vyötäröltä on lähtenyt 2 cm. Ja tänään oli sitten neljäs päivä callaneticks:ia takana. Olen tehnyt vatsaosiota. Huomenna sitten siirrytään vatsojen toiseen vaiheeseen.

Päivittäin teen myös 100 vatsalihasliikettä, mut ei taida minun mahasta koskaan tulla "mahaa". En saa sitä koskaan kiinteäksi.
<br><br>

:headwall: no ei mee täälläkään hyvin...tullut 0,5kg takasin!
ÄÄÄRGH \|O Nyt kyllä loppuu....pitää myöntää että oon syönnyt jätskiä aika reilusti kun on ollut niin kuumat päivät.Ei Ei Ei nyt mä meen jumppaamaan oikein hiki jumpat ja saa kroppa kunnon rääkin!

Kyllä ottaa päähän.Että ei hyvin mee täällä :'(

Vielä pari päivää aikaa rutistaa tulosta ...
Aamulla kävin kyllä puntarilla, malttamaton kun olen ja miinusta näytti mut katsotaan nyt sinne perjantaihin saakka millaisia lukemia silloin on ...

Voi kun saisi kunnon liikuntavaihteen päälle, niin alkaisi varmaan tapahtua kunnolla =)

Nytkin olen viikolla syönyt suklaata ja muuta herkkua aikas paljon enkä ole lenkille juuri päässyt, niin silti miinusta..

Kyl se tästä kun vaan rutistaa :D

:wave: Moi.
Mun paino ei nyt tunnu tippuvan millään.. Kahdessa viikossa -1kg. :ashamed: Mut yhteensä siis jo kymppi.
Jospas se tästä.. En tiiä sit, et onko lihakset kasvanu, kun oon pyöräilly ja puntannu, sehän vaikuttaa tohon painoon.
Mut hyvä olo on! Ja sehän se kuiteski tärkeintä on. Vaatteet istuu hyvin ja maha ei pömpötä. :)
Aurinkoa ja tsemppiä kaikille! :hug:

Yhteistyössä