minä en ala! Tällä viikolla oon liikkunut ihan mielettömästi ja syönytkin olen terveellisesti ja säännöllisesti.. Mutta silti painoa on tippunut vain 100g! Eli nyt painan 61 kg..
Kiitos onnitteluista!Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:48 Naksos kirjoitti:Moi!
Minulla on paino noussut nyt viikonlopun aikana.
Aamupaino on 64,7. Tiesin kyllä että grilliruoka ja makkarat eivät ainakaan laihduta.
Onneksi olkoon vaan sinulle Red Dragon mainiosta suorituksesta :flower:
Jospa minäkin saisin vielä vauhdin päälle
Minäkin alan tsemppaamaan sinua! Nyt vain ulos ja käyt pienellä lenkillä, kun mieskin on noin kultainen! Itse oon huomannut, että ruokavalio tekee hirveästi ja sen säännöstely ja tietenkin tuo liikunta. Mutta liikkeelle pääsen aina silloin tällöin, kun ei vain ukko ole autoa laittamas, et pystyy jompaa kumpaa lasta kahtoo.Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 20:31 Naksos kirjoitti:Hei! En ole kunnolla itseäni pinonnut tänne, mutta paino on siinä 64-65 välillä. Pysyy siinä samassa. En ole jaksanu tsempata itseäni liikkumaan ja olen aina luopunut omista menoistani jos miehellä on ollut jotain, vaikka ei mun olis niin tarvinnu tehdä. Mies on niin suloinen kun se yrittää kannustaa ja antaa mulle päätösvallan kumpi menee milloinkin omille menoilleen.
Hyvä Dragon!!!!! Sulla menee lujaa!!
Ehkä minullakin taas jossain vaiheessa!!
Paljon Tsemppiä sinulle! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 23:57 fanttima kirjoitti:HYVÄRed Dragon Hienosti olet saanut painoasti ja vyötäröäsi kavennettua. Toivottavasti saan samalaisen tahdin päälle sillä aion huomenna aloittaa uuden elämän
No, en älynnyt käydä eilen aamulla vaa'alla :'( . Älysin sen vasta illalla, kun jo oli letit päässä ja osa letitetty. Tämä ja huominen päivä on letitysurakkaa.. Oon kaikkia kavereita kysellyt, että pystyisvätkö tulla letitysavuksi, mutta ei.. Hauskaa aloittaa letitys yksin, kun sitten klo 17 jälkeen tulee lettientekijä töistä.Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 21:06 Naksos kirjoitti:MooooI!!!
Juu Dragon, (kutsun sinua sillä nimellä jos vain sopii) kävin pyöräilemässä peräti vartin lenkin , mut ihme ja kumma kyllä siinä ihon pinta meni nihkeeks, vaikka ihan rauhalliseen poljin.
Vai lettejä olet hommamassa. Saadaanko niitä kerralla laitettua vai tartteeko kulkee pipo päässä ihmisten ilmoilla pari päivää? Kyllähän niistä muutama kilo tulla tupsahtaa tietty, mut käyt vaan ennen ja jälkeen puntarilla nii sit tietää paljonko ne tekee plussaa
Mä en malttanu olla käymättä tänään puntarilla. Aamupaino oli 64.2 et on vähän laskenu ja saunaan mennessäni kävin kanssa niin oli 63.9!!!!!!! Mut just olin tullut tyhjällä mahalla pyöräilemästä, et uskon kuitenkin tuota aamupainoa. Hip hei vaan ja jatketaan!
Kiitos samoin sinulle! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:17 naksos kirjoitti:Moi!! Terveiset lomareissulta!!! Olemme pikkuhiljaa lähtemässä takaisin kotiin päin ja hyvillä mielin, kun painokin on laskenut. Kävin puntarilla syönnin jälkeen ja vaaka näytti 62,5kiloa
Olen kyllä aivan onnessani, kun olen mässäillytkin melkoisesti reissun aikana.
Red Dragon, harmin paikka tosiaan että tää ketju on hiljentynyt aivan olemattomiin :'( , tuntuu ettei näin kesäaikaan oikein kenelläkään ole aikaa koneelle edes ilmoittautumaan. Tai sitten he ovat jo saavuttaneet tavoittensa. Mut tsemppiä sinulle eteenpäin!!!
Mie käyn vain omalla vaa'alla, se vain näyttää sen oikean tuloksen .Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 20:16 Naksos kirjoitti::wave: Hey again! Sullahan menee hyvin dragon!!! :flower:
Onnittelen!
Toi mun edellinen tulos olikin sitten mun syväksi mieliharmiksi vain ihan huuhaata. Hetkellinen hairahdus. Nyt vaaka jo näyttääkin 64,5kiloa jälleen :ashamed: . Vaaka ei ollut omani, joten se näytti eri lukemaa kuin kotona. Ei pitäisi mennä muiden vaaoille :/ .
Mulla usko alkaa horjua jatkosta, et pääseekö yhtään alaspäin, sinne 60kiloon. Onneks sain kuitenkin oman päätavoitteni rikottua, eli 65. Nyt mietin tonalinin ostamista avuksi tähän projektiin, kun ilman mitään poppakonsteja tässä olen yrittänyt sinnitellä. Oletteko kukaan käyttäneet tonalinia? Onko apua? Olen kyllä lukenut tosi monta kertaa siitä netistä ja kuulostaa hyvältä, mutta miten sitten käytännössä...
Pitäisiköhän ostaa salikortti ja alkaa punttaamaan, kiinteytyis ehkä hieman.
Kaveri pitäisi saada joka aina lähtis mukaan ja muistuttais miksi on kiva mennä urheileen.