huomenna se alkaa...

Mulla jäänyt vihannes osasto kokonaan unholaan.... Ruokaa meneekin siitä edestä :D

No perjantain lukemaan nähden paino laskenu 100g, taidan alkaa puntaroimaan itseni maanantaisin, kun olen tuossa keventäjissä ja siellä on maanantaisin punnituspäivä. Ei tarvi sit monena päivänä punnita.

Elikä 64.5kg aamupaino tällähetkellä =)

Red Dragonille sen verran et taitaa olla se aika laihdutuksessa sinulla menossa että kilojen lähteminen hidastuu kun kuluttaa painonlaskun myötä vähemmän... se ottaa päähän, uskon sen, mut ei saa missään nimessä luovuttaa!!!

Juttelin tossa miehelle et vauvakuumetta on ilmassa pikkasen, niin se tuumaili et meinaatko heittää hukkaan hyvin sujuneen laihdutusprojektin. Jotenkin tuli hyvä mieli, että toinen haluaa kannustaa tässä hommassa ja on huomannut mun edistyksen =) Kiva!!

Red Dragonille sen verran et taitaa olla se aika laihdutuksessa sinulla menossa että kilojen lähteminen hidastuu kun kuluttaa painonlaskun myötä vähemmän... se ottaa päähän, uskon sen, mut ei saa missään nimessä luovuttaa!!!

Kiitos kannustuksesta! Mut se tekee paljon, kun en ole kerennyt liikkumaan oikeastaan yhtään. Kävin eilen ostamassa Marimekko Unikko-mekon ja mahduin kokoon 36!!! Ei vain passaa lihoa kiloakaan. Että mahtuu siskon rippijuhlissakin päälle heinäkuun lopulla. Mutta kerran oon tavoitteen sinne 55-56kg laittanu, ni sinne sitä yritetään =).

Hauskaa Juhannusta!

:flower:

Viikkopunnitus on nyt takana, ja viikos pudonnut -900g eli nyt paino on 60,1 kg!! Ensimmäinen tavoite tavoitettu! Vyötäröstä lähtenyt 2cm (nyt 86cm).

Ihan hyvin mennyt, vaikka liikkumaan en oo kerennyt.. Muuta kuin kukkapenkkien paris olemalla ja ruohoa leikaten.

Viikkopunnitus on nyt takana, ja viikos pudonnut -900g eli nyt paino on 60,1 kg!! Ensimmäinen tavoite tavoitettu! Vyötäröstä lähtenyt 2cm (nyt 86cm).

Ihan hyvin mennyt, vaikka liikkumaan en oo kerennyt.. Muuta kuin kukkapenkkien paris olemalla ja ruohoa leikaten.

Moi!

Minulla on paino noussut nyt viikonlopun aikana.
Aamupaino on 64,7. Tiesin kyllä että grilliruoka ja makkarat eivät ainakaan laihduta.

Onneksi olkoon vaan sinulle Red Dragon mainiosta suorituksesta :flower:

Jospa minäkin saisin vielä vauhdin päälle ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:48 Naksos kirjoitti:
Moi!

Minulla on paino noussut nyt viikonlopun aikana.
Aamupaino on 64,7. Tiesin kyllä että grilliruoka ja makkarat eivät ainakaan laihduta.

Onneksi olkoon vaan sinulle Red Dragon mainiosta suorituksesta :flower:

Jospa minäkin saisin vielä vauhdin päälle ;)
Kiitos onnitteluista!

Ja kyllä se viel sinullakin se vauhti lähtee päälle! Nyt vain otat itseäsi niskasta kiinni! Niin minunkin pitää ottaa tuon liikkumisen lisäämisen kanssa. Eilen kävin pyörälenkillä, esikoinen kyydis ja pienel kävelylenkillä, mut joka päivä sitä pitäis pieni lenkki ees käydä.Jospa sitä jaksais tänää lähteä kävellen käymään kotiporukoiden luona (kuopus liinassa ja esikoinen rattaissa).. Siinä tulis sellainen 8 km:n lenkki yhteensä.

Mutta tästä on hyvä jatkaa!

Tsemppiä! :hug:

No, niin. Tänään taas oli punnituksen vuoro ja vaaka näytti 59 kg. Viime viikosta -1,1 kg. Ja vyötäröstä oli lähtenyt 1 cm (nyt 85 cm). Enää ois tavoitepainoon se 4 kg.

Mutta kyllä paljon se liikunta tekee. tuli rullaluisteltua ja käveltyä kerrankin pitkästä aikaa kunnolla.

Mies on kyllä ollut suloinen. Myönsi, että, kun painoin sen n. 70 kg, että olin hiukan pulskemman puoleinen.. Ja nyt on kasvotkin paljon pienemmät. kax kertaa pienemmät kuulema.. No jaa!

Hei! En ole kunnolla itseäni pinonnut tänne, mutta paino on siinä 64-65 välillä. Pysyy siinä samassa. En ole jaksanu tsempata itseäni liikkumaan ja olen aina luopunut omista menoistani jos miehellä on ollut jotain, vaikka ei mun olis niin tarvinnu tehdä. Mies on niin suloinen kun se yrittää kannustaa ja antaa mulle päätösvallan kumpi menee milloinkin omille menoilleen.

Hyvä Dragon!!!!! Sulla menee lujaa!!
Ehkä minullakin taas jossain vaiheessa!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 20:31 Naksos kirjoitti:
Hei! En ole kunnolla itseäni pinonnut tänne, mutta paino on siinä 64-65 välillä. Pysyy siinä samassa. En ole jaksanu tsempata itseäni liikkumaan ja olen aina luopunut omista menoistani jos miehellä on ollut jotain, vaikka ei mun olis niin tarvinnu tehdä. Mies on niin suloinen kun se yrittää kannustaa ja antaa mulle päätösvallan kumpi menee milloinkin omille menoilleen.

Hyvä Dragon!!!!! Sulla menee lujaa!!
Ehkä minullakin taas jossain vaiheessa!!
Minäkin alan tsemppaamaan sinua! Nyt vain ulos ja käyt pienellä lenkillä, kun mieskin on noin kultainen! Itse oon huomannut, että ruokavalio tekee hirveästi ja sen säännöstely ja tietenkin tuo liikunta. Mutta liikkeelle pääsen aina silloin tällöin, kun ei vain ukko ole autoa laittamas, et pystyy jompaa kumpaa lasta kahtoo.
Itsellä on parin päivän liikuntakielto: Kun aloitetaan pikku lettien teko minulle keskiviikkona.. Kuinkahan paljon ne mahtaa painoa tuoda lisää=)?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 23:57 fanttima kirjoitti:
HYVÄRed Dragon Hienosti olet saanut painoasti ja vyötäröäsi kavennettua. Toivottavasti saan samalaisen tahdin päälle sillä aion huomenna aloittaa uuden elämän ;)
Paljon Tsemppiä sinulle! :hug:

Kyllä se siitä lähtee pikku hiljaa. Alussa itselläni tuntui, että ei ne kilot tipu koskaan, mutta kunhan muistin olla herkuttelematta ja lisäsin liikuntaa, niin siitä ne on pikku hiljaa tippunut.
Kunhan en nyt ala lepsuilee, kun on vain muutama kilo enää jäljellä :\|

MooooI!!!

Juu Dragon, (kutsun sinua sillä nimellä jos vain sopii) kävin pyöräilemässä peräti vartin lenkin :LOL: :LOL: , mut ihme ja kumma kyllä siinä ihon pinta meni nihkeeks, vaikka ihan rauhalliseen poljin.

Vai lettejä olet hommamassa. Saadaanko niitä kerralla laitettua vai tartteeko kulkee pipo päässä ihmisten ilmoilla pari päivää? :D Kyllähän niistä muutama kilo tulla tupsahtaa tietty, mut käyt vaan ennen ja jälkeen puntarilla nii sit tietää paljonko ne tekee plussaa :)

Mä en malttanu olla käymättä tänään puntarilla. Aamupaino oli 64.2 et on vähän laskenu ja saunaan mennessäni kävin kanssa niin oli 63.9!!!!!!! Mut just olin tullut tyhjällä mahalla pyöräilemästä, et uskon kuitenkin tuota aamupainoa. Hip hei vaan ja jatketaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 21:06 Naksos kirjoitti:
MooooI!!!

Juu Dragon, (kutsun sinua sillä nimellä jos vain sopii) kävin pyöräilemässä peräti vartin lenkin :LOL: :LOL: , mut ihme ja kumma kyllä siinä ihon pinta meni nihkeeks, vaikka ihan rauhalliseen poljin.

Vai lettejä olet hommamassa. Saadaanko niitä kerralla laitettua vai tartteeko kulkee pipo päässä ihmisten ilmoilla pari päivää? :D Kyllähän niistä muutama kilo tulla tupsahtaa tietty, mut käyt vaan ennen ja jälkeen puntarilla nii sit tietää paljonko ne tekee plussaa :)

Mä en malttanu olla käymättä tänään puntarilla. Aamupaino oli 64.2 et on vähän laskenu ja saunaan mennessäni kävin kanssa niin oli 63.9!!!!!!! Mut just olin tullut tyhjällä mahalla pyöräilemästä, et uskon kuitenkin tuota aamupainoa. Hip hei vaan ja jatketaan!
No, en älynnyt käydä eilen aamulla vaa'alla :'( . Älysin sen vasta illalla, kun jo oli letit päässä ja osa letitetty. Tämä ja huominen päivä on letitysurakkaa.. Oon kaikkia kavereita kysellyt, että pystyisvätkö tulla letitysavuksi, mutta ei.. Hauskaa aloittaa letitys yksin, kun sitten klo 17 jälkeen tulee lettientekijä töistä.

Eilen laitettiin letit kiinni mutta pari päivää menee niiden letityksessä.. Tänään jo saatais varmaan letitkin valmiiksi, jos ois useampi letittäjä apuna.. Onnex ei tarvii ku kaupas käydä tänään, ni laittaa huivi päähän =).

Hyvin on sinullakin sujunut laihduttaminen! Paljon onnea sinulle!! :flower:
Itse kyl nyt mietityttää, et kun sunnuntaina astun vaa'alle, et miten siihen tulokseen suhtaudun, koska enhän mä yhtään tiedä kui paljon nää painoa tuo mulle, vai käynkö lettien teon jälkeen vaa'alla, ja otan ns. lähtöpainoksi sen 59 kg, mikä oli viime viikon sunnuntaina?

Taas on viikko vierähtänyt ja oli punnituksen vuoro. Vaaka näytti 59,8 kg. Eli oon mie jonkin verran laihtunut kilollisestikin, kerran vaaka näytti vain tuon verran. Kun letit kun oli tehty paino oli 60,3 kg eli 1,3 kg ois tullu leteistä lisäpainoa. Mut todellista "lettipainoa" en saanut, kun en muistanut käydä vaa'alla sinä aamuna, jolloin aloitimme lettien teon.

Vyötäröstä on lähtenyt 2 cm. Nyt vyötärö on 83 cm.

Lenkkeilemään oon taas päässyt ihan kunnolla. Yhdellä kertaa huomasin, että jaksan jo rattaiden kanssa juosta osan matkasta, kun yleensä käyn kävelee 5-6 km:n lenkin. Niin melkein puolet oon jaksanut juosta, kun alussa ei olis ollu toivoakaan siitä.

Tänään, kun menen tyttöjen kanssa käymään kotiporukoiden luona, ni pitää ottaa luistimet mukaan. Jos sitä jaksais pikkulenkin käydä tekemässä ;)

Hei!! Pikaisesti pinoudun tännekin. Painoa oli aamulla 63,3, joten laihtumista tapahtuu onneksi! Vyötäröltä on lähtenyt reilu 16cm, nyt 82,5cm ja lantiolta -10cn, nyt lukema 99cm (maaliskuulta lähtien). Mukavalla mielellä ollaan :wave:

Onneksi nyt sitä painoa ei ole viikos tullut hirveästi lisää. Vain + 100 g eli nyt 59,9 kg. Pelkäsin, että taas tullaan yli 60 kg:n ja huimasti, koska menkat alkoi viime viikon sunnuntaina ja aina, kun on menkat, niin minun tulee naposteltua ihan mielettömästi. Ja tälläkään viikolla en päässyt liikenteeseen oikeastaan yhtään, mutta pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja ei pidä antaa periksi.. Vaikka siltä tuntuu jatkuvasti, ettei tästä tuu yhtään mitään, enkä pääse koskaan sinne 55 kg.

Tämä alkaa olla jo yksinpuhelua, mutta informoin viel nytten ja seuraavan kerran ilmoitan, kun on ees jotain tulosta tullut..

Taas on 100g tullut viikossa lisää eli nyt taas meni 60.0kg rikki! Hiukanko masentaa.. Kahdessa viikossa on tullut 200g.. Omapa on vikani, kun en hirveästi kerennyt liikkumaan, mutta en kyllä ihteni mielestä oo hirveänä ees herkutellut. Hyvä jos ollenkaan.. Perskeles..

Jotain positiivista silti oli tapahtunut. Vyötäröstä oli lähtenyt sentti eli 81 cm on nytten.

Tänään ollaan lähdössä viel siskon rippijuhliin jonka jälkeen lähdetään ajamaan Ouluun sukulaisiin. Sen tietää, mikä tulos on ens sunnuntaina :headwall: .

Mutta kyl se motivaatio tulee viimeistään silloin takaisin, kun jumpat alkaa. Yritän käydä sen 3h/vko jumpassa..

Mut tulen vasta sit kirjoittelee, kun tuo paino taas lähtee alaspäin..

Moi!! Terveiset lomareissulta!!! Olemme pikkuhiljaa lähtemässä takaisin kotiin päin ja hyvillä mielin, kun painokin on laskenut. Kävin puntarilla syönnin jälkeen ja vaaka näytti 62,5kiloa :D
Olen kyllä aivan onnessani, kun olen mässäillytkin melkoisesti reissun aikana.

Red Dragon, harmin paikka tosiaan että tää ketju on hiljentynyt aivan olemattomiin :'( , tuntuu ettei näin kesäaikaan oikein kenelläkään ole aikaa koneelle edes ilmoittautumaan. Tai sitten he ovat jo saavuttaneet tavoittensa. Mut tsemppiä sinulle eteenpäin!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:17 naksos kirjoitti:
Moi!! Terveiset lomareissulta!!! Olemme pikkuhiljaa lähtemässä takaisin kotiin päin ja hyvillä mielin, kun painokin on laskenut. Kävin puntarilla syönnin jälkeen ja vaaka näytti 62,5kiloa :D
Olen kyllä aivan onnessani, kun olen mässäillytkin melkoisesti reissun aikana.

Red Dragon, harmin paikka tosiaan että tää ketju on hiljentynyt aivan olemattomiin :'( , tuntuu ettei näin kesäaikaan oikein kenelläkään ole aikaa koneelle edes ilmoittautumaan. Tai sitten he ovat jo saavuttaneet tavoittensa. Mut tsemppiä sinulle eteenpäin!!!
Kiitos samoin sinulle! :hug:
Se on kyl tosi asia, et täällä saa melkein keskustella yksinään =).
Mie oon nyt lomareissulla ja täällä tulee syötyä aikasta lailla.. et vaa'alle meen vasta parin viikon päästä :whistle:

Minähän viime kirjoituksessani kirjoitin, etten tule tällä viikol tänne enää kirjoittelemaan, kun tuskin on tulosta tuskin tullut yhtään!

Viime sunnuntaina lähdettiin käymään sukulaisissa Haukiputaalla ja siellä ei tullut ku kerran käytyä lenkillä ja syöpöteltyä tuli senkin edestä. Pizzaa ja jäätelöä kerran.

Kun tulimme keskiviikkona takaisin kotio, ni ei täl viikol oo ku kerran tullut liikuttua ku kax kertaa yhteensä. Ja kotona, ku oomme ollut ni ruokahalut on ollut katossa.. Koko ajan oon ollu vain jääkaapil, mut itseäni en kyl liikkumaan saa :ashamed: :( :headwall: . Eilenkin illalla söin pizzan ja kuinkahan monta hampurilaista söin päivän aikaan..

Mutta menin kuin meninkin vaa'alle.. Tulokset: painoa 59,3kg eli viikon tulos -700g. Vyötärö: 80cm eli viikos - 1cm. En voi mitenkään uskoa noita tuloksia.. Miten tuo voi olla mahdollista??? :eek:

Pitää yrittää potkia itseni liikkeelle ens viikol, jos sitä vaik sais kilon tiputettua viikossa. Mutta ees vaik 100g..

:wave: Hey again! Sullahan menee hyvin dragon!!! :flower:
Onnittelen!

Toi mun edellinen tulos olikin sitten mun syväksi mieliharmiksi vain ihan huuhaata. Hetkellinen hairahdus. Nyt vaaka jo näyttääkin 64,5kiloa jälleen :ashamed: :( . Vaaka ei ollut omani, joten se näytti eri lukemaa kuin kotona. Ei pitäisi mennä muiden vaaoille :/ .

Mulla usko alkaa horjua jatkosta, et pääseekö yhtään alaspäin, sinne 60kiloon. Onneks sain kuitenkin oman päätavoitteni rikottua, eli 65. Nyt mietin tonalinin ostamista avuksi tähän projektiin, kun ilman mitään poppakonsteja tässä olen yrittänyt sinnitellä. Oletteko kukaan käyttäneet tonalinia? Onko apua? Olen kyllä lukenut tosi monta kertaa siitä netistä ja kuulostaa hyvältä, mutta miten sitten käytännössä...

Pitäisiköhän ostaa salikortti ja alkaa punttaamaan, kiinteytyis ehkä hieman.
Kaveri pitäisi saada joka aina lähtis mukaan ja muistuttais miksi on kiva mennä urheileen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 20:16 Naksos kirjoitti:
:wave: Hey again! Sullahan menee hyvin dragon!!! :flower:
Onnittelen!

Toi mun edellinen tulos olikin sitten mun syväksi mieliharmiksi vain ihan huuhaata. Hetkellinen hairahdus. Nyt vaaka jo näyttääkin 64,5kiloa jälleen :ashamed: :( . Vaaka ei ollut omani, joten se näytti eri lukemaa kuin kotona. Ei pitäisi mennä muiden vaaoille :/ .

Mulla usko alkaa horjua jatkosta, et pääseekö yhtään alaspäin, sinne 60kiloon. Onneks sain kuitenkin oman päätavoitteni rikottua, eli 65. Nyt mietin tonalinin ostamista avuksi tähän projektiin, kun ilman mitään poppakonsteja tässä olen yrittänyt sinnitellä. Oletteko kukaan käyttäneet tonalinia? Onko apua? Olen kyllä lukenut tosi monta kertaa siitä netistä ja kuulostaa hyvältä, mutta miten sitten käytännössä...

Pitäisiköhän ostaa salikortti ja alkaa punttaamaan, kiinteytyis ehkä hieman.
Kaveri pitäisi saada joka aina lähtis mukaan ja muistuttais miksi on kiva mennä urheileen.
Mie käyn vain omalla vaa'alla, se vain näyttää sen oikean tuloksen ;) .
Minä odotan, että jumpat alkais, mut hetihän sitä alkaa vain "lihomaan", kun lihaksix alkaa muuttumaan. Mutta jospa tää tästä lähtis pikku hiljaa.

Pitkästä aikaa kirjoitan tähän pinoon.

Kahdessa viikossa lähtenyt 600g. Eli nyt ois 59,1kg (taas kerran, jos ei taas hypätä ylös). Viime viikol tippui 500g ja sitä edellisellä vain 100g.

Vyötäröstä on lähtenyt kaksi senttiä eli nyt ois sen 78 cm vai 79cm. en muista en..

Mutta pitäis ottaa itseensä taas kunnolla niskasta kiinni, että tuo paino tippuis vähän nopeammin. Ja olisin joskus siinä tavoitepainossa. Mut eikös sitä sanota, että jos hitaasti laihduttaa, niin sitä pysyvämpi tulos..

Tässä oon pähkäillyt, että olisiko siitä mitään hyötyä, jos varaisin ajan ravintoterapeutille?

Yhteistyössä