huomenna se alkaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 22:23 Naksos kirjoitti:
Moooi! Vais lähtee letit dragonilta... mieleen tuli kyssäri et kuinka vaikee niitä lettejä on hoitaa? Tuleeko mitään kutinaa tai muuta päänahkaan kun tuntuis et pystyykö niitä hiuksia pesee normaalisti? Kyllä sulla muuten varmaan puoli kiloa pian lähtee niistä leteistä!

Ihan kiva tulos joo miullakin pitkästä aikaa, kun nyt ei vaan nousisi taas takasin yli 63 tuo paino... yritän olla tiukkana :D
Letit valitsin juuri sen takia, koska nämä on helppo hoitoiset. Ei tarvitse pestä joka päivä. Ja minä pesin vain päänahasta eli siis juurikasvun, koska ei näitä lettejä tarvitse ruveta pesee, ku ne peseytyy siin samal, ku huuhtelee shampoon pois. Kai sitä suositellaan vain kerran viikos pesee, mut mie saatoin parin viikon välein pestä tai joskus oli jopa et meni ylikin tuon kaksi viikkoa.

Minulle ei tullut leteistä mitään kutinaa, mutta miehen serkulle (joka myös mulle nämä letit teki, jo toisen kerran) tuli kutinaa ja joutui zyrtec:iä (miten nyt kirjoitetaankaan oikein) syömään. En tiiä mistä johtui. Oisko ollut niin herkkä päänahka vai tuliko liimasta.

Nyt oon purkanut varmaankin puolet leteistä.. Tai melkein puolet.. Klo 24 asti purin eilen. Hyvähän näitä on purkaa ohjelmia katselles. Mut kyl purkamises on urakka. Nyt kyl lähtee vähä helpommin kuin viime kerralla, koska annoin toissa yön hoitoaineen olla päässä. Jospa mä saisin paris päiväs nää nyt purettua.. Mut kyl on tyylikkäät hiukset mul nytten.. :LOL: :LOL:

Niin, helpoin on oikeastaa saada nämä letit pois, mut viel pitää harjalla liimajäämät saada pois.. Siitä taitaa urakka tulla.
 
Nyt on syytä hymyilyyn =).
Paino tippunut viikos 1,3kg eli nyt painan 55,6kg. Oikeastaan olen nyt tavoitteessani, mutta kokeilen viel saada tuon 600g pois.

Ihme, et on noinkin paljon tippunut, vaik on tullut karkkia, jäätelöä ja täytekakkua syötyä.
 
Voi hitsi :headwall:

Mistä ihmeestä mä saisin moisen innostuksen kun sulla :eek:
Onnittelut tavoitteen saavuttamisesta :flower:
Ihan kyllä kateeksi käy.... sä oot 8kiloo kevyempi ja muistaakseni pitempikin vielä kun mä.....
Mulla paino edelleen siinä 63 yläpuolella, enkä saa ruokavalioo ruotuun... jumpatkin on jääneet kokonaan. Ainoastaan kerran viikossa kuntosalilla ja thats it. Ei sillä kyllä laihdu minnekään, mut kun ei ole kaveria joka lähtis mun kaa. Yksin oon niin laiska lähtemään :\| Apua, joulukin tulee pian, aivan liian pian............
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 17:36 Naksos kirjoitti:
Voi hitsi :headwall:

Mistä ihmeestä mä saisin moisen innostuksen kun sulla :eek:
Onnittelut tavoitteen saavuttamisesta :flower:
Ihan kyllä kateeksi käy.... sä oot 8kiloo kevyempi ja muistaakseni pitempikin vielä kun mä.....
Mulla paino edelleen siinä 63 yläpuolella, enkä saa ruokavalioo ruotuun... jumpatkin on jääneet kokonaan. Ainoastaan kerran viikossa kuntosalilla ja thats it. Ei sillä kyllä laihdu minnekään, mut kun ei ole kaveria joka lähtis mun kaa. Yksin oon niin laiska lähtemään :\| Apua, joulukin tulee pian, aivan liian pian............
Tuota minäkin mietin omalla kohdalla, et miten saisin innostuksen. Se vain aina tuli jostain. Ainakin ajatuksena oli se, että haluan näyttää itselleni, että kyl minä pystyn siihen, että laihdun.. Mut tärkeintä on ollut se, että ruokatottumuksia on ollut pakko muuttaa ja yrittää säännöstellä.
Itsellä se onnistuu vaihtelevasti.. On päiviä jolloin herkuttelen ja käyn syömäs hampurilaisaterian, mut hyvin harvoin. Yleensä se on sipsit ja dippi, joita mä tykkään syödä..

Ja jumpat on auttanut minuun omaan mielialaan kummasti, kun ei vain jostain kummasta tuu lähettyä kävelee. Eilenkin olin pari tuntia ja hiki virtas oikein kunnolla!! Voi sitä tunnetta!

Ja kyl se kuntosalikäynti kerran viikossakin auttaa jotain.

Mie kyl voisin lähteä kanssasi lenkille, jos asuisit täälläpäin!!!

Paljon voimia ja tsemppiä!!! :hug:
 
niin, eikai se tietty ole kun itestään kiinni miten tulosta tulee. Sitä on kyllä aivan turhaa itsesäälillä alkaa rypemään. Mä kyllä inhoan joka ikistä senttiä mitä mun ympärillä on ylimääräistä, mut ilmeisesti en tarpeeksi :LOL:

Olen tässä ajatellut että aloitan ne jumpatkin uudelleen, niissä kuitenkin tulee enemmän sellaista nesteet kiertämään panevaa hyppelyä ym. Jotenkin tuntuu et kun ei ole käyny jumpalla niin paikat heti pulskistuu ja kerää nesteitä. Housun vyötärökin inhottavasti välillä kiristää :kieh:

Voi kun olisitkin täällä päin, niin ammentaisin sinusta kaiken puhdin myös itteeni :D Ihana huomata että ihmiset onnistuu tavoitteissaan, se antaa itellekin toivoa!!!
 
viiden äide
Aiheesta poiketen piti kysyä Red Dragonilta, että millaiset kuitu letit sinulla oli kun oli liimaa mukana...tai siis käsitin että sinulla oli kuidut kun kirjoitit leteistä ??? Minäkin olen niitä aika paljon tehnyt, ja itselläni on ollut usean kerran...ja sama jännitys aina, miten paino lukema muuttuu kun kuidut laittaa ja sen jälkeen, kun ottaa pois !!! Mutta kyllähän ne PAINAA, sen huomaa juuri niskassa kun niitä kannattalee...ja kun pois ottaa, - niin IHANAN KEVYELTÄ !!! :LOL: Kaikkea sitä tulee kärsittyä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 18:41 viiden äide kirjoitti:
Aiheesta poiketen piti kysyä Red Dragonilta, että millaiset kuitu letit sinulla oli kun oli liimaa mukana...tai siis käsitin että sinulla oli kuidut kun kirjoitit leteistä ??? Minäkin olen niitä aika paljon tehnyt, ja itselläni on ollut usean kerran...ja sama jännitys aina, miten paino lukema muuttuu kun kuidut laittaa ja sen jälkeen, kun ottaa pois !!! Mutta kyllähän ne PAINAA, sen huomaa juuri niskassa kun niitä kannattalee...ja kun pois ottaa, - niin IHANAN KEVYELTÄ !!! :LOL: Kaikkea sitä tulee kärsittyä :LOL:
siis, letit laitoimme liimalla kiinni. Ja se on kyl tosiaan, et kaikkea tulee kokeiltua.. ja sitä mukaa saattaa myös kärsiäkin =).
 
Tässä sitä taas ollaan, ku tämä neiti sortui taas syöpöttelee. Teki mieli koko ajan vain olla jääkaapil.. Eikä tullut hirveästi liikuttuakaan..
Eli oma moka.

Eli kilo ois tullut lisää viime viikosta eli tas ollaan 56,6kg. Mutta ei se minua oikeastaan masenna, kun tässä hinnoittelin miehen serkun (8wee) vanhoja vaatteita kirppikselle, ni löysin sit itselleni hienon neulepuseron, jos on myös huivi ja sopii minulle kuin rasvattu. Kokoa sillä 140cm.

Mut jospa tää tästä.
 
No heeeei!
Mä en ole edes uskaltautunut aamuisin puntarille... illalla kävin kylläkin , mut onneks näytti "vaan" 64.4, ettei ylittäny 65 kuitenkaan. Mulla on ollut niin kamalan läski olo jo viikon ja pelottaa vaan etten saa pysäytettyä tuota makean himoa ajoissa :/

Tän päivän olen nyt yrittänyt palauttaa mieleen, miten sitä tulisi syödä oikein. Ja olen jopa pystynyt hillitsemään himoni :D

Sulla on Dragon hieno tilanne, ei siinä enää kilon nousu tai vaihtelu näy missään!! Se vaan niin nopeasti näkyy kun on normaalipainossa, jos on vähän mässäillyt, mut pääsääntöisestihän ne sulaa melkein samantien pois jos malttaa olla herkuttelematta vaikka arkipäivisin.
 
Moi! Selvisihän se miksi oli niin läski ja turvonnut olo...
Menkat tuli viimein kolmen kuukauden tauon jälkeen :D
Ei onneksi niistä tarvii kovin usein kärsiä, kun laitatin hormonikierukan.

Aamulla mun paino näytti 63.2kiloo ja olen ihan tyytyväinen. Makeuksia pitää vaan maltilla syödä niin ei nesteitäkään kertyisi niin paljoo. Oli 30-vuotis bileet viikonloppuna ja tuli syötyä ja juotua vähän miten sattuu :p
Onneksi ei niin usein noita juhlia ole..... Mut jään taas odottelemaan et josko se painon saisi laskusuuntaan.
 
Voi ei.. Minä alan masentua kokonaan..

Olin pyörtyä, kun astuin tänä aamuna vaa'alle.. Vaaka näytti 1,3kg plussaa!! Eli taas sitä mennään 57,7 kg..

Vaikka oon yrittänyt kahtoo mitä syön ja liikkua enemmän.. Ni sit käy noin..

Kun syön rasvasia ruokia ja en liiku enempää kuin jumpat mitkä viikos käyn.. Ni silloin paino tippuu..

No pitää vain yrittää.. Jotenkin.. Eiköhän tää taas joskus lähe laskuunkin..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 10:46 Red Dragon kirjoitti:
Voi ei.. Minä alan masentua kokonaan..

Olin pyörtyä, kun astuin tänä aamuna vaa'alle.. Vaaka näytti 1,3kg plussaa!! Eli taas sitä mennään 57,7 kg..

Vaikka oon yrittänyt kahtoo mitä syön ja liikkua enemmän.. Ni sit käy noin..

Kun syön rasvasia ruokia ja en liiku enempää kuin jumpat mitkä viikos käyn.. Ni silloin paino tippuu..

No pitää vain yrittää.. Jotenkin.. Eiköhän tää taas joskus lähe laskuunkin..

Se taitaa olla ikuista tuo painon kanssa taisteleminen sitten kun pääsee siihen tavoitepainoon :eek:

Eipä ole minun painossa taas kehumista :ashamed:
Olen täällä leiponut jo pipareita ja torttuja lasten kans niin snhän tietää miten käy... paino kipuaa pikkuhiljaa ylöspäin. Onneksi tiedostin sen heti turtana olona kropassani eikä monen kilon nousua päässyt tulemaan. Mut se kilo kuitenki :kieh:

Ny yrittää kovana saaha ittiä kurrrrriiiiinn!! Hitto vieköön, jouluna luvallista vaan kinkku ja rosolli!!! AAAAARRRGHHHH!
 
No jo tää on ihmeellistä!! KÄvin nyt aamulla vaakalla ja se näytti 62.6kiloo :D B)
Ja muutama päivä sitten oli paljon enemmän!!!
Melkoista vuoristorataa tää homma. Näköjään nuo herkut vaikuttaa meikäläiseen melko helposti :( , ei sitten passaa kovin mässäillä. Mittailin eilen muuten taas mittanauhalla ja vyötäröltä olis kiinteytynyt sentään 2cm ja lantioltakin hitusen yli sentin!! Että vielä on toivoa jäljellä =)

Mitäs Dragonille, onko painonnousu jo mennyt ohi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 11:18 Naksos kirjoitti:
No jo tää on ihmeellistä!! KÄvin nyt aamulla vaakalla ja se näytti 62.6kiloo :D B)
Ja muutama päivä sitten oli paljon enemmän!!!
Melkoista vuoristorataa tää homma. Näköjään nuo herkut vaikuttaa meikäläiseen melko helposti :( , ei sitten passaa kovin mässäillä. Mittailin eilen muuten taas mittanauhalla ja vyötäröltä olis kiinteytynyt sentään 2cm ja lantioltakin hitusen yli sentin!! Että vielä on toivoa jäljellä =)

Mitäs Dragonille, onko painonnousu jo mennyt ohi?
WOW!! Paljon Onnea! :flower: Tuohan kuulostaa todella hyvältä! Siitä se vain lähtee pikku hiljaa =).

Itsellä ois taas huomenna vaa'alle meno.. Tämän viikon ma oli taas noussu ihan liikaa.. En tiedä mikä minua nyt niin masentaa.. En jaksa yhtään pitää huolta syömisistäni eikä tuu yhtään liikuttuakaan.
Tämä ilma on jo niin masentavaa.. On pimeää ja märkää ja muka on joulu tulossa..

Mutta mies sanoo, että ei minusta kyl mitää näy, että oisin lihonut, vaan, että oisin kaventunut entisestään. Ja takapuoli kuulema vain kuihtuu entisestään.. No jaa.. En minä ainakaan noin näe asioita..

Kun pysyisin vain alle 60kg.. Ni oisin tyytyväinen.. Sen näkee huomenna sitten ;)
 
No, nyt sit kävin vaa'alla ja se näytti 58,8kg. +- tilanne viime viikosta.
Paris viikos on tullut lihottua n. 2 kg.

Mutta jospa se ois tästä hyvä jatkaa. Pitäis vain itseäni ottaa niskasta kii tuon syömisen suhteen..

Masentaa, ja tekee mieli vain syödä ja syödä ja syödä.. Oon koko ajan vain jääkaapil.. :ashamed:
 
Tänään tilasin hobby hallista: Raleigh Fitness Twist -stepperin. Kahtoo, jos sitä rupeis kotona vähän harrastamaan.. Kun näköjään ei tuu pahemmin lenkillekään lähdettyä :/ .

Kunpa vain tulis pian, että pääsen testaamaan. Ja kokeilemaan, että vaikuttaako vinoihin vatsalihaksiin tai suoriin =).
 
MOikka :wave:
On tää todella masentavaa aikaa kun on niin pimeetä ja kaikki lumi on sulanut pois :/

En yhtään ihmettele Red Dragon jos masentaa kun on tällaista sadekeliä vaan ja jouluun ei ole enää pitkästi. Kyllä kirkas lumi tekis terää!!!!

Mä oon kanssa taipuvainen syömiseen kun vähänkin on alakuloinen olo. oivottavasti sullakin filikset vähän paranee ja pääset taas normaalirytmiin.

Mut jos yhtään lohduttaa niin mulla lopahti kanssa laihdutus siihen kun ensimmäinen tärkeä tavoite tuli täyteen. Ei vaan ole saanut ittea sen jälkeen kunnolla takas siihen rytmiin mikä oli päällä. Olen yrittänyt hakea uutta puhtia mutta ei meinaa löytyä millään. JOku "kilpakumppani" olis hyvä olla lähipiirissä että vois vähän sen varjolla koettaa tsempata. Mut koetetaan jaksaa tää kaamos läpi, eiköstä jookosta?!


=) =)
 
Mittee Naksos siulle kuuluu? Ei oo näkyny sua pitkään aikaa tiäl kirjoittelemas..

Itel lähti viime viikost -100g.. Eli nyt 58,7kg.. Vaikka tarkkailin syömisiä.. ja twist-stepperil päivittäin oon tehnyt 15minuuttia.. Eipä taida tuostakaan mitään hyötyä olla..

Ukko sanoo mun näyttävän pidemmältä.. Mitähän se tuollakin tarkoittaa?
 
No olenhan mie tääl kuikuilemassa, mutta on taas joku laiskuus iskeny ettei saa kirjoitettua säännöllisesti. Painon kanssa junaillaan samassa kuin ennekin. Se heiluu +-500g koko ajan. Et eipä oikein saavutuksista ole taikaa. Mua masentaa niin toi pimeä ja sade :'( :'(

Ei voi olla ulkona ollenkaan ja lapsetkin on aina ylivilkkaita kun eivät voi ulkona myllätä enimpiä energioitaan pois. Huoh! Missäs ihana joulusää oikein viipyy??? Mites joulu on suunniteltu?

Me olemme kotona ja annetaan isovanhempien nauttia rauhallisesta joulusta. Ne kun on niin paljon noiden meidän lasten hoidossa auttaneet että on kai se niillekin suotava jonkinmoinen hengähdystauko. Ja muutenkaan ei jaksa alkaa pakkaamaan kaikkille tavaroita ja lahjoja mukaan ja sitten taas roudata niitä takas kotiin. Mieluummin käydään sit pyhinä mummolassa kyläilemässä.

Mut nyt salkkareita vahtaamaan :)
 
Joulua suunnitellut ole en.. Ainakaan pahemmin =).
Tänään tein joulun ensimmäiset piparit ja luultavasti joudun viel ens viikol tekee uuden satsin ja eilen tein toisen satsin joulutorttuja ja viime viikol tein molempiin makkareihin joulusiivouksen ja pesin ikkunat.
Enää pitäisi keittiön kaapit putsata ja pestä sauna.. Mut kahtoo jaksanko keittiön kaappeja ruveta siivoamaan.. Saunan pesu jää ens viikkoon.

Aattona on kuitenkin suunnitelmis, että käyn joulukirkos jomman kumman tytön kanssa, syödään, saunotaan ja toivottavasti joulupukki on sillä aikaa tuonut lahjoja tytöille ;).

Eihän tuo joulu taida tulla, kun ei ole luntakaan.. Sitä, kun on sanottu, että 20 vuoden päästä Lapissa on Helsingin sää ja Helsingissä ois Ranskan sää.. Joten voimme vain kuvitella minkälaiset säät tulee olemaan.

Itse en tykkää tästä ilmasta yhtään.. On pimeää jo klo 13 aikaan.. Joten ei kiinnosta pihallakaan käydä pahemmin.

Itse en jaksa enää hirveästi katsella mitä syön.. Yritän nyt kuitenkin kädet pitää eros herkuista.. Joskus onnistun, joskus en. Tuolla twist stepperillä olen yrittänyt päivittäin tehdä ja kyl harjoittelu tuntuu reisis ja pakarois ainakin. Mies sanoo, et näyttäisin pidemmältä.. Mut mitähän se tosiaan sil tarkoittaa.

Mutta yritetäänhän selvitä joulusta hyvin, ilman, että hirveästi herkutellaan ;). Mutta kyllähän jouluna tulee syödä kunnolla ja herkutella!!

Oisko sinul sähköpostia, koska olis mukava kirjoitella kuulumisia =)?
 
Tasaista tahtia taaplaan.. +-0 -tilanne taas kerran. Eli 58.7kg..
Johtuisko siitä, ku tuli viikonloppuna syötyä täytekakkua, torruja ja korvapuusteja.. Oli miehen valmistujaiset. Kerrankin onnistuin tekee todella hyvän täytekakun ja korvapuustit vei kielen mennessään :p .

Alkuviikko menee loistavasti ilman mitään herkkuja, mutta viikonloppu, kun tulee, niin silloin alkaa napostelu.. En ymmärrä mikä siinä sitten on =).

Mutta täytyy kyl mainita, että tuo twist-stepperi on auttanut kiinteytymään.. Jos en sitten vain kuvittele.

Ja menkat oli viime viikon.. Maha ihanan turvoksissa.. Yäk.

Mutta tammikuussa taas yritän jatkaa sitkeesti ja jos sitä kesään mennes ois siinä 55kg:ssa. Toivoa sopii ainakin.

Hyvää Joulua! :flower:
 

Yhteistyössä