\
Minulle ei tullut leteistä mitään kutinaa, mutta miehen serkulle (joka myös mulle nämä letit teki, jo toisen kerran) tuli kutinaa ja joutui zyrtec:iä (miten nyt kirjoitetaankaan oikein) syömään. En tiiä mistä johtui. Oisko ollut niin herkkä päänahka vai tuliko liimasta.
Nyt oon purkanut varmaankin puolet leteistä.. Tai melkein puolet.. Klo 24 asti purin eilen. Hyvähän näitä on purkaa ohjelmia katselles. Mut kyl purkamises on urakka. Nyt kyl lähtee vähä helpommin kuin viime kerralla, koska annoin toissa yön hoitoaineen olla päässä. Jospa mä saisin paris päiväs nää nyt purettua.. Mut kyl on tyylikkäät hiukset mul nytten..
Niin, helpoin on oikeastaa saada nämä letit pois, mut viel pitää harjalla liimajäämät saada pois.. Siitä taitaa urakka tulla.
Letit valitsin juuri sen takia, koska nämä on helppo hoitoiset. Ei tarvitse pestä joka päivä. Ja minä pesin vain päänahasta eli siis juurikasvun, koska ei näitä lettejä tarvitse ruveta pesee, ku ne peseytyy siin samal, ku huuhtelee shampoon pois. Kai sitä suositellaan vain kerran viikos pesee, mut mie saatoin parin viikon välein pestä tai joskus oli jopa et meni ylikin tuon kaksi viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 22:23 Naksos kirjoitti:Moooi! Vais lähtee letit dragonilta... mieleen tuli kyssäri et kuinka vaikee niitä lettejä on hoitaa? Tuleeko mitään kutinaa tai muuta päänahkaan kun tuntuis et pystyykö niitä hiuksia pesee normaalisti? Kyllä sulla muuten varmaan puoli kiloa pian lähtee niistä leteistä!
Ihan kiva tulos joo miullakin pitkästä aikaa, kun nyt ei vaan nousisi taas takasin yli 63 tuo paino... yritän olla tiukkana
Minulle ei tullut leteistä mitään kutinaa, mutta miehen serkulle (joka myös mulle nämä letit teki, jo toisen kerran) tuli kutinaa ja joutui zyrtec:iä (miten nyt kirjoitetaankaan oikein) syömään. En tiiä mistä johtui. Oisko ollut niin herkkä päänahka vai tuliko liimasta.
Nyt oon purkanut varmaankin puolet leteistä.. Tai melkein puolet.. Klo 24 asti purin eilen. Hyvähän näitä on purkaa ohjelmia katselles. Mut kyl purkamises on urakka. Nyt kyl lähtee vähä helpommin kuin viime kerralla, koska annoin toissa yön hoitoaineen olla päässä. Jospa mä saisin paris päiväs nää nyt purettua.. Mut kyl on tyylikkäät hiukset mul nytten..
Niin, helpoin on oikeastaa saada nämä letit pois, mut viel pitää harjalla liimajäämät saada pois.. Siitä taitaa urakka tulla.