Jaa, no tuota en lukenutkaan.. En hirveän hyvin alusta lukenut.Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 09:20 Naksos kirjoitti:Ai niin ja Red Dragonille, et eikös siinä callaneticsin kirjassa mainittu jotain et alussa saattaa paino jopa hivenen nousta kun alkaa tekee niitä liikkeitä. Liekö siinä joku aineenvaihdunnallinen juttu?!!
Tsemppiä Sinulle! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 08:38 lumi kirjoitti:nyt tarvis vähän tsemppiä tähän laihdutukseen :headwall: :heart:
nyt kun sitä kipinää pitäis löytyy niin ei!Kesä tulee ja mitään ei jaksa tai huvita tehdä.Pelottaa millon se vaaka näyttää samaa kun alussa :'(
Miten mä saisin takasin sen innon kun alussa?
Onneks painoa ei oo tullu taksin mutta silti. :\|
Ei sitä hirveänä laihduttamisena kannata ees ajatella. Jos siitä ottaa mielettömät päänvaivat, ni ei varmastikaan tule tulosta!Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 17:07 Muumikki kirjoitti:Kukas potkeis mua vähän persuksille???
Likat on täs ollu kipeitäja isäntä pitkät päivät töis ni on omat hermot pikkusen loppu ja ajattelin tänäänkin vetää kunnon sokerihumalan, kunhan iskä kotiutuu suklaalevyjen kanssa, kyl tää on niin kamalaa, mut kait tää täst taas joskus, nyt just ei jaksa ajatella laihtumist :headwall: :headwall: :headwall:
Niin ja toi Ninttu kans!!!???!Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 15:40 Naksos kirjoitti:Hei, Missäs muuten toi Taizi on????? Ei ole aikoihin kuulunut mitään!!!!
Sitä oon täs itsekin miettiny, et mis kaikki on, et yksin koht tässä kirjoittelen!Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:06 Naksos kirjoitti:Hu Huu!!! Missä kaikki ovat??? Tää menee pian yksin puheluksi, no kai sekin sit parempi kuin ei mitään!!
Hyvä mieli on kyllä painonpudotuksen suhteen. Aamupaino 64.6kg. Et eka tavoite on rikki ja toinen sitten laitetaan tohon 60 kohdalle!! Pian mieskin jää lomalle niin pääsee liikkumaan useammin!!! =)