huomenna se alkaa...

B) nyt oon saannut sen 0,5kg pois :D Hyvä mieli!
hyvä että noi ilmat vähän viilenee niin jaksaa taas lähteä kunnon kävelyillekkin.Tommosessa paahteessa ei oo paljoo mieli tehny vetää mitään pitkää lenkkiä.

Hyvää huomenta!!!

Ja oikein hyvää sellaista :D
Puntari näyttää -800g vähemmän kuin viikko sitten B)

Enkä ole juuri mitään sen eteen tehnyt!! Ihmeellistä tää homma. Mut en valita vaan oikein hyvillä mielin odotan et pääsen pihahommiin kuntoilemaan!!!

Eli paino on nyt sitten 66.7kg. Vielä 1,7 kiloo eka tavoitteeseen.

Ai niin ja Red Dragonille, et eikös siinä callaneticsin kirjassa mainittu jotain et alussa saattaa paino jopa hivenen nousta kun alkaa tekee niitä liikkeitä. Liekö siinä joku aineenvaihdunnallinen juttu?!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 09:20 Naksos kirjoitti:
Ai niin ja Red Dragonille, et eikös siinä callaneticsin kirjassa mainittu jotain et alussa saattaa paino jopa hivenen nousta kun alkaa tekee niitä liikkeitä. Liekö siinä joku aineenvaihdunnallinen juttu?!!
Jaa, no tuota en lukenutkaan.. En hirveän hyvin alusta lukenut.
Jospa se johtuis siitä.. Tänään lipsuin sipseihin :/ :ashamed:

heipä hei pitkästä aikaa

vappu meni ihan plörinäksi ja silloin käytin jokeri kortin ja en käyny vaa'alla ollenkan, tällä viikolla keskiviikkona vaaka näytti -2,5 kiloa joten nyt on lähteny 14,6 kiloo yhteensä. liikunta on mukavaa ja melkein joka päivä tulee käytyä salilla, lenkillä tai pyöräilemässä=)

Huomenta!

Tänään oli sitten viikkopunnitus ja en ollut uskoa vaa'an tulosta. Vaaka näytti 63,5 kg. Ja viime viikon sunnuntaina lukema oli 64,7 kg ja silloin oli edellis viikon saldoon tullut 1,1 kg lisää.. Eli miten tuo on mahdollista!
Koska kuitenkin tuli viikol napsittua sipsiä ja pullaa, ku masensi viime tulos.

Vyötäröltä oli lähtenyt sentti, nyt on 89 cm.
Jospa se taas tästä lähtisi pikku hiljaa menemään eteenpäin.

Niin ja ukko kommentoi eilen, kun olin lähös lasten kanssa anopin luokse, että olen hirveästi kaventunut, kun katsoo sivulta. Oisko muka noin?

Mutta tsemppiä kaikille!<br><br>

mihinkäs on kaikki hävinny???

Täällä se laihdutus vaan jatkuu ja tän viikon tulos -1,3 kiloa, yhteensä 15,9. tuntuu toi paino tippuvan niin vauhdilla et ite kyl huomaan et housut on hiukan väljentyny mut ei oikeen oo kiinteytyny niin ku vois kuvitella et tolla vauhdilla, eikä sitä oikeen huomaa muut et oon laihtunu :ashamed: vaiks olis se kyl ihanaa et muutkin huomais

:wave:

Heips, onnittelut teille kaikille tuloksia saaneille =) Mun laihari on ollu aikas heikolla menestyksellä viime aikoina. Mut pidetään mielessä terveelliset elämäntavat :whistle:

Ei oo taiziakaan näkyny? Oon käyny täälä luurailemassa vaikka olen siirtynyt muualle, suljetulle foorumille kirjoittelemaan enemmän.

Laihtumisiin.... ;)

Tänään oli viikkopunnituksen vuoro. Paino tippunut viikossa -300g, vaikka ajattelin, että ei oo lähtenyt yhtään, koska en ollut liikkunut viikolla yhtään, mitä nyt koko ajan puutarhassa olin hommia tekemäs ja kotona siivoilin melkeimpä päivittäin.

Nyt paino on siis 63,2 kg. Tavoitepainoon 8,2 kg.. Tiputettua oon saanut siis 4,6 kg.

nyt tarvis vähän tsemppiä tähän laihdutukseen :headwall: :heart:
nyt kun sitä kipinää pitäis löytyy niin ei!Kesä tulee ja mitään ei jaksa tai huvita tehdä.Pelottaa millon se vaaka näyttää samaa kun alussa :'(
Miten mä saisin takasin sen innon kun alussa?
Onneks painoa ei oo tullu taksin mutta silti. :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 08:38 lumi kirjoitti:
nyt tarvis vähän tsemppiä tähän laihdutukseen :headwall: :heart:
nyt kun sitä kipinää pitäis löytyy niin ei!Kesä tulee ja mitään ei jaksa tai huvita tehdä.Pelottaa millon se vaaka näyttää samaa kun alussa :'(
Miten mä saisin takasin sen innon kun alussa?
Onneks painoa ei oo tullu taksin mutta silti. :\|
Tsemppiä Sinulle! :hug:

Nyt vain niskasta kiinni ja pikku hiljaa se intokin tulee takaisin!

Itsellä on kanssa ollut tässä, että ei huvita yhtään, ja että haluaisin vain antaa periksi, mutta sitten mie oon ajatellut, että minkä takia antaisin periksi ja mitä minä sitten siitä saan, jos annan periksi. Itselläni paino näkyy tippuvan todella hiljaa, viikkopunnituksessa eilen tippui vain sen -300g. Mutta itse olen tuohon ihan tyytyväinen, kun en oo kerennyt käymään lenkillä.

Jatketaanhan yhdessä laihdutusurakkaa ja näytetään kaikille mihin me pystytään! Sitten on itselläkin parempi mieli ja olo, kun on saanut edes pienen saavutuksen saanut! :flower: :hug:

No niin :wave: Nyt oon jotenkin saannut itteni pysymään aisoissa (Onneks) :) Oli ihan pakko käydä tänään puntarilla vaikka oli semmonen olo et jos jotain on tapahtunu niin Ylöspäin sitä on menty mutta mutta....Ei onneks.Ihme kyllä oli 0,500g lähtenyt.Nyt oon kyllä kävelly aika pitkiä lenkkejä ja ihan tossa sivussa vaan kun on ollu pakko mennä johonkin niin on menny kävellen :D
Josko se tästä taas kerran.Mä olen ajatellu jonkin näköstä paasto juttuu mut en tiiä oisko mulle vähän liikaa kuitenskin :/ No täytyy kattoo ja tutkii mut ei hutkii ;)

Tsemppiä kaikille ja kiitokset kannustuksesta siihen yläpuolelle :hug:

Moi :wave:

On jäänyt tämä palstailu aikas vähälle... syykin on ilmeinen...
Painonlasku on tuntunut NIIIIN hitaalta että ihan on ollut välillä aikomus nakata hanskat tiskiin!!!!

No taas yritetään eteenpäin.
Nyt aamupaino oli 65.9kiloo että sellaiset -400g per viikko on pudonnut.
Herkkuja on taas naposteltu mut ilmeisesti ei kuitenkaan ylettömästi. Liikuntamotivaatio on ollut nollassa, vaikka tietää että se tuottaisi paljonkin enemmän tulosta. Missähän mättää?!!!

Jospa tuo kesäaurinko pian alkaisi lämmittää mieltä ja ilmoja niin olisi enemmän ehkä intoakin!! =)

Hei!

Tänään oli taas viikkopunnituksen vuoro. Vaaka näytti tasan 62 kg!! Eli viikossa oli lähtenyt 1,2 kg. Jäljellä enää 7 kg!!

Hauskinta täs on se, että yhden pyörälenkin oon täl viikol tehnyt ja tehny vatsalihasliikkeitä. Ja on tullut syötyä 1,5 suklaalevy, vaik karamelleihin ei pitänyt sortua :whistle: . Mutta silti on paino pudonnut ihan mukavasti.

Kukas potkeis mua vähän persuksille???

Likat on täs ollu kipeitäja isäntä pitkät päivät töis ni on omat hermot pikkusen loppu ja ajattelin tänäänkin vetää kunnon sokerihumalan, kunhan iskä kotiutuu suklaalevyjen kanssa, kyl tää on niin kamalaa, mut kait tää täst taas joskus, nyt just ei jaksa ajatella laihtumist :headwall: :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 17:07 Muumikki kirjoitti:
Kukas potkeis mua vähän persuksille???

Likat on täs ollu kipeitäja isäntä pitkät päivät töis ni on omat hermot pikkusen loppu ja ajattelin tänäänkin vetää kunnon sokerihumalan, kunhan iskä kotiutuu suklaalevyjen kanssa, kyl tää on niin kamalaa, mut kait tää täst taas joskus, nyt just ei jaksa ajatella laihtumist :headwall: :headwall: :headwall:
Ei sitä hirveänä laihduttamisena kannata ees ajatella. Jos siitä ottaa mielettömät päänvaivat, ni ei varmastikaan tule tulosta!

Minä Potkin Sinua Persuuksille! Kyllä se motivaatio tulee pikku hiljaa ja niskasta vaan pitää ottaa ihteensä! Ja elähän joka päiväisex ota suklaalevyn syöntiä ;) . Ei se pieni herkuttelu aina silloin tällöin haittaa. Itse nimittäin söin viime viikol puoltoista suklaalevyä :whistle: . Ja silti tuli tulosta.

Mutta tsempataan me toisiamme!! :hug:

Heippa taas!!!

Ilman sen kummempia jorinoita, aamupaino oli 65,5kiloo että vielä puoli kiloa eka tavoitteeseen!!!!

Jihuu!!!

Nyt on siis 6 kiloa lähtenyt ja vielä jos saisi ainakin sen toiset kuusi kiloa pois, niin sitten voisi jo alkaa katselemaan peilistä että tarviiko enempää.

Liikuntaa lisää vaan niin vauhti vähän kovenis. Olo on kyllä jo nyt ihanan kevyt, vaikka löysät vatsanahat inhottaakin olemassaolollaan!!!

Mut hyvää viikonloppua vaan kaikille!!! :wave:

:wave: Tsau!
Kyllä on ihana kun kesä tulee. B)
Yhteispudotus nyt 12 kg! :) Olo on päätä huimaava.
8kg vielä, niin oon 60, eli siinä painossa, missä olin ennen raskauksia.
En ota nuista kiloista enään mitään ressiä. Jos ne lähtee, niin lähtekööt! Jos ei, niin tyytyväinen oon tähänki.
:hug: ap:lta kaikille kanssasisarille! :D

Huomenta vaan kaikille!

Puntarointi on suoritettu tälle aamulle ja ihan hyvää näytti. Ensin oli 64.6kg mut muutaman kahvikupillisen jälkeen 65.3kiloo. Mieluiten uskoisin tuohon jälkimäiseen tulokseen, koska yleensä olen aina ehtinyt juoda pari kuppia kahvia ennen puntarille menoa, mut on sekin taas pari sataa grammaa vähemmän kuin aiemmin =)

Illalla kävin jumpalla ja oli kyllä tosi mukavaa. Huomaa jo senkin ettei enää väsykään niin nopeasti tai hikoile heti alussa kun on painoa vähemmän. Ennen nukkumaan menoa kyllä sorruin syömään kaksi herkullista palaa kuivakakkua :ashamed: :ashamed:
mutta en usko että se nyt hirveesti nosti mun painoa... toivottavasti...

Hyvät viikonloput arvon leidit ja tsemppiä tulevalle viikolle :wave:

Hu Huu!!! Missä kaikki ovat??? Tää menee pian yksin puheluksi, no kai sekin sit parempi kuin ei mitään!!

Hyvä mieli on kyllä painonpudotuksen suhteen. Aamupaino 64.6kg. Et eka tavoite on rikki ja toinen sitten laitetaan tohon 60 kohdalle!! Pian mieskin jää lomalle niin pääsee liikkumaan useammin!!! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:06 Naksos kirjoitti:
Hu Huu!!! Missä kaikki ovat??? Tää menee pian yksin puheluksi, no kai sekin sit parempi kuin ei mitään!!

Hyvä mieli on kyllä painonpudotuksen suhteen. Aamupaino 64.6kg. Et eka tavoite on rikki ja toinen sitten laitetaan tohon 60 kohdalle!! Pian mieskin jää lomalle niin pääsee liikkumaan useammin!!! =)
Sitä oon täs itsekin miettiny, et mis kaikki on, et yksin koht tässä kirjoittelen!

Onneksi olkoon! :flower: Katsotaan, milloin minä tavoitan ensimmäisen tavoitteeni (60 kg).. eihän siihen enää o ku 1,1kg, mut silti. Ja seuraava ja viimeinen tavoite ois se 55 kg, joka ois tarkoitus rikkoontua heinäkuun lopussa.. Mut tuskin minä siinä onnistun. Mut itseeni olen siinä mieles tyytyväinen, että 8.4.06 aloitin painonpudotuksen ja olen tähän mennes saanut pudotettua sen 6,7 kg. Enkä edes pahemmin oo herkkuihin sortunut. Liikuntaa tietenkin vois viel lisätä.

Aurinkoisia kesäpäiviä sinullekin! Ja jatketaan vain eteenpäin =)

Yhteistyössä