Humor me...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
En mä ajattelis siitä mtn.. yksinäinen nainen voi hankkia lapsen keinohedelmöityksellä yksinkin, enkä ajattelis siitäkään mitään. Muuta kun että nainen on halunnut lapsen ja mä ymmärrän sen vallan hyvin. Tuohan on parempi, jos lapsella on isäkin vaikka ei olis äidin kanssa parisuhteessa. En tiedä miksi vastasin edes, kun sä varmaan suurin piirtein tiedät mitä ajattelen muutenkin :D

Arvaatko nyt mitä se mun FB status meinaa? :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitäkö isompi lapsi tuumaa kun pikkuveli/sisko saa olla isänsä kanssa ja hän ei?

Tää mies on valmis ottamaan molemmat lapset "omikseen", ts sisarukset kävisivät yhdessä kyläilemässä, liikuttaisiin perheenä vapaa-ajalla, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mitäkö isompi lapsi tuumaa kun pikkuveli/sisko saa olla isänsä kanssa ja hän ei?

Tää mies on valmis ottamaan molemmat lapset "omikseen", ts sisarukset kävisivät yhdessä kyläilemässä, liikuttaisiin perheenä vapaa-ajalla, jne.

Kuulostaa hyvältä! Jos vaan mies on oikeasti luotettava eikä sitten oharoi yhtäkkiä koko hommasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:

Kuulostaa hienolle :flower:

No munkin mielestä kuulostaa hienolle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs mieltä tää mies on siitä et jos perheeseen tulee vielä joskus lisää lapsia, joilla on sitten taas eri isä/t? Ja jos sä löydät itsellesi naisen niin onko hänelle ok, että perheeseen kuuluu sinä, monta lasta isineen ja sun puolisosi? Ilmeisesti oli tarkoitus, että tyyppi olisi "isänä" myös sun esikoiselle..?

niin onks tässä nyt mietitty tulevaisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:

Kuulostaa hyvältä! Jos vaan mies on oikeasti luotettava eikä sitten oharoi yhtäkkiä koko hommasta..

Musta tuntuu, että viimenen asia mitä tää mies tekis olis jättäis omat lapsensa :) Sen verran pitkään on lasta halunnut ja yrittänyt saadakin. Olen nähnyt miten toimii tämän mun esikoisen kanssa ja huomasin, että oli kyllä ihan myyty ku Evelyn vähän hymyä väläytti :laugh:

Entä sitten, jos tämä mies löytää naisystävän? Saa mahdollisesti hänen kanssaan lapsia. Onko mies miettinyt tämänkin asian loppuun asti?

Musta tuntuu, että viimenen asia mitä tää mies tekis olis jättäis omat lapsensa :) Sen verran pitkään on lasta halunnut ja yrittänyt saadakin. Olen nähnyt miten toimii tämän mun esikoisen kanssa ja huomasin, että oli kyllä ihan myyty ku Evelyn vähän hymyä väläytti :laugh:

No mitäs siinä sitten jahkailee jos kumpikin haluaa lapsia :) Ja jos sinäkin loppujen lopuks etsit naista niin ei tarvi sitten etsiä luovuttajia.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Entä sitten, jos tämä mies löytää naisystävän? Saa mahdollisesti hänen kanssaan lapsia. Onko mies miettinyt tämänkin asian loppuun asti?

Mulla on sellainen kutina, että tämä mies ei etsi naista elämäänsä, ninatt korjaa jos olen väärässä.

Mitäs mieltä tää mies on siitä et jos perheeseen tulee vielä joskus lisää lapsia, joilla on sitten taas eri isä/t? Ja jos sä löydät itsellesi naisen niin onko hänelle ok, että perheeseen kuuluu sinä, monta lasta isineen ja sun puolisosi? Ilmeisesti oli tarkoitus, että tyyppi olisi "isänä" myös sun esikoiselle..?

niin onks tässä nyt mietitty tulevaisuutta?

Miksi seuraavilla mahd lapsilla olisi siis eri isiä taas? Tällä hetkellä tuntuu siltä, että kaksi lasta olis aika passeli luku jotta ehtisin ja jaksaisin tehdä muutakin elämässä, mutta eihän sitä tosiaan tulevasta tiedä =) Ehkä me tehtäis toinenkin yhdessä, sitten olis kolme lasta :P

Ja mitä tuohon naisjuttuun tulee: Mieluummin mä valitsen omat lapseni ku parisuhteen. Eli lapsia haluan vaikkei parisuhdetta olis, ja jos on lapsia ja muuten elämä kondiksessa, niin parisuhteen puuttuminen ei mun elämääni kaada :) En voisi ottaa sellasta naista, joka ei lapsia haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Piti kirjoittaa ihan samaa. Tai sitten nina löytää. Vieläkö tämä isä kulkee sitten mukana uuden miesystävänkin kanssa? Ja jos ninalle tulee lapsi uuden miehen kanssa? Ja vielä isä uuden naisen kanssa saa lapsen? Pyöriikö kaikki yhdessä? 4 lasta joilla kaikilla eri isä/äiti yhdistelmät?

Alkuperäinen kirjoittaja sone:
Minkä ikäinen mies (mainitsit jotain että ikäkin alkaa tulla vastaan)? Mietin vaan että jaksako sitten lasten kanssa?

41v. Ei siis mitenkään vanhus :D mutta varmaan moni tuossa iässä alkaa miettiä, että se on nyt tai ei koskaan.

En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.

Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.

Eikä sitä saisikaan koska isä olisi tunnustettu. Elatusasiat sovittaisiin isän kanssa niin, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Miksi se mies haluaa lapsen jonkun kaverin kanssa? Mun mielestä etävanhempi häviää aina jossain.

Mies olisi varmaan mieluiten saanut lapsensa avioliitossa rakastamansa naisensa kanssa mutta aina elämä ei toimi niinku haaveilee. Lapsia kuitenkin haluaa ja alkaa ikä ottaa kohta vastaan.

Eli isä on joku 90v papparainen? Ei miehillä ikä tule kovin helposti vastaan kuitenkaan..

Toisaalta pari vuotta on pitkä aika. Voihan olla että olet silloin parisuhteessa, olet muuttanut pysyvästi Intiaan tai olet päättänyt panostaa uraan.

Kyllähän mä aionkin panostaa uraan - sit ku oon saanu vielä yhden lapsen ja opiskellut loppuun :D

Totta, että kaksi vuotta on pitkä aika mutta kyllä se on aika lyhytkin, omalla tavallaan :snotty: Mun pieni vauvani on nyt jo 2 vuotias... Aika äkkiä se meni :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.

Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.

Eikä sitä saisikaan koska isä olisi tunnustettu. Elatusasiat sovittaisiin isän kanssa niin, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Miksi se mies haluaa lapsen jonkun kaverin kanssa? Mun mielestä etävanhempi häviää aina jossain.

Mies olisi varmaan mieluiten saanut lapsensa avioliitossa rakastamansa naisensa kanssa mutta aina elämä ei toimi niinku haaveilee. Lapsia kuitenkin haluaa ja alkaa ikä ottaa kohta vastaan.

Eli isä on joku 90v papparainen? Ei miehillä ikä tule kovin helposti vastaan kuitenkaan..

Mutta mahdollisuudet löytää hedelmällisessä iässä oleva nainen kyllä vähän vähenevät iän myötä :xmas:

Niinpä.. esim. siinä vaiheessa kun tapaa "sen oikean" ja tekee sen kanssa lapsia..

Itsekkäältä kuulostaa.
Et oo sitten valmis suomaan lapsellesi isää, joka on mukana teidän elämässänne muutenkin kuin etävanhempana?

Toki jos tiedät ettei susta parisuhteeseen oo, niin silloin kannattaa hankkia lapset yksin.

Yhteistyössä