Tottakai. Siksi mä tässä ajattelenkin isyyttä koko elämän kannalta. Vaikkei isä asuisi lapsensa kanssa vauvavuotena niin hän voi silti olla hyvä isä. Olla paljon tekemisissä, opettaa, opastaa, tukea ja kasvattaa. Onko sulla itselläsi mitään kokemusta etävanhemmuudesta tai etävanhemmasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä koen isyyden olevan paljon paljon enemmän, kuin siittäminen ja kylässä käyminen. Sekä mahdollinen rahoittaminen. Parisuhde heijastuu paljon myös lapsiin, ja kuinka omat vanhemmat siinä käyttäytyy.
Mun mielestä olisi tälle esikoiselle todella hyvä juttu, jos hän saisi elämäänsä turvallisen ja rakastavan aikuisen miehen ja sen lisäksi vielä sisaruksen. Kyseiselle miehelle taas lapset ovat lähellä sydäntä ja hän kärsii lapsettomuudestaan. Minä haluaisin vielä yhden lapsen ja tahtoisin jakaa vanhemmuuden toisen aikuisen kanssa. Ehjää ja täydellistä parisuhdetta en tyhjästä voi nyhjästä, joten tämä on mun mielestä paras mahdollinen ratkaisu. En näe miten elämä olisi kellekään osapuolelle paremmin päin niin, että suunnitelma jätettäisiin toteuttamatta.