Yhteiskunta ei niitä elareita maksa jos isällä on maksukykyä. Ja jos ei ole maksukykyä, niin aivan sama haluaako maksaa vai ei. Tämä mies on vastuullinen rahankäyttäjä. Ei suurituloinen tai rikas, mutta vastuullinen ja järkevä.
Hirveästi korostat/te raha-asioita. Valittavatko parisuhteessa olevat miehet sit jatkuvasti siitä, kuinka paljon lapset maksaa vai mistä tää rahaan keskittyminen?
Isä olisi lasten arkeen osallistuva, todennäkösesti mä en edes sitä "minimielaria" pyytäisi koska mun ei tarvitsisi; mies ostaisi mielellään oma-aloitteisesti vaatteita ja lastentarvikkeita. Muutama kymppi kuussa siitä, että saa lapsen jota on kymmeniä vuosia toivonut tuskin kenenkään lompakkoon reikää tekee?
En usko, että on hetken huumassa ajateltu asia ja vielä asiaa pähkäillään pari vuotta ennen ku tositoimiin ryhdytään. Mies on halunnut lapsia pitkään, ollut adoptiojonossakin seitsemän vuotta. Mua kaks kertaa vanhempi joten sen verran jo kypsynyt, että tietää lasten tuovan myös kuluja ja vievän energiaa.