HUHTIKUUN MASUJEN PINO

[/b]mutzi80 ihana toi teijän poika :D oikea pikku hurmuri!!

hahaa meillä herättiinkin vasta nyt kun yleensä ollaan ennen seiskaa jo hereillä.

vauvan liikkeet tuntuu mulla nyt vaan alamahassa.mahtaiskohan olla kääntynyt pää ylöspäin?

mies lähtee tänään katsomaan peliä ja ollaan pojan kanssa kaksin koko päivä ja ilta.lähdetään pojan kummitädin luokse synttärikahveille.kivaa edes jotain puuhaa.

iiik mulla alkaa huomenna viikko 30!!en ole vielkään niitä vauvan tavaroita laittanut mutta ei kait tässä vielä kiire :whistle: tarveis hakea se toinen pinnasänky ja turvakaukalokin vielä jne..tarviikin ottaa itseään niskasta kiinni joku päivä.

gismo ja kyllikki 29+6
 
Viikonloppuja mammat!!

Mulla on äijä ollu viime yön mun veljen kaa parantamassa maailmaa...pitäs tänää hakee se jossain kohtaa kotiin, eli yksin oon huushollia pyöritelly.

Onneks mun vanhemmat asuu lähellä....ne haki just koiran lenkille, mäe en pysty sitä enää lenkittää, heti supistelee ja repii alavatsaa....et siihen liikuntagalluppiin aika vähäseks toi liikkuminen jää!

Verisuonista oli puhetta.Mulla näkyy kans tosi selvästi, varsinkin rinnoissa noi suonet.Eilen jouduin illalla ekaa kertaa ottaa kihlasormuksen pois, eli turvotustakin alkaa olla.

Joku tuskaili valkovuotoa....kyllä löytyy....yök!
Häntäluu ei oo kipee, mut selkä on...imuroinnin jälkeen on ihan tuskanen olo.

Lupasin viedä poitsun tänään luistelemaan, ku on näin kiva ilma.Tuleepahan ees itekin oltuu ulkona, vaik en kyl luistele!

Palaampa myöhemmin astialle...hurtilus saapuu!!

Kata ja hemmo
 
RHW
Huomenta kaikille, mulla ois yks kysymys:

Onko kellaan muulla tosi epasosiaalinen olo? Mua kun ei huvita nahda/tavata ketaan kavereita, haluan vaan olla omissa oloissani Enka juurikaan soittele kellekaan vaikka ne soittaa mulle, oikeen nolottaa! Mutta kun ei huvita niin ei huvita!

Ja jo nyt on sellanen mieli, etta pysykoot ihmiset poissa ainakin sen 2 viikkoa vauvan syntyman jalkeen...

En tieda mika siina nyt niin arsyttaa, kaipa vaan se, etta kaikki aina vaan puhuu vatsan koosta (mitahan ne oikein odottaa 7 kk:n raskauden jalkeen??!!) ja utelee tulevaisuudensuunnitelmista, ihan kun se niille jotenkin kuuluis...ma vaan sit sanon, etta mennaas nyt paiva kerrallaan ja odotetaan, etta vauvakin on ensin maailmassa. Ja miehelle sanoin, ettei laheta mitaan raskaanaolokuvia musta vanhemmilleen. En vaan halua jaella niita ympari maailmaa... Taidan olla aika epanormaali...? :LOL:

Ois kylla kiva tietaa olenko ainoa, joka tuntee nain. Hyvaa lauantain jatkoa!

RHW & TT 30+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 12:12 RHW kirjoitti:
Huomenta kaikille, mulla ois yks kysymys:

Onko kellaan muulla tosi epasosiaalinen olo? Mua kun ei huvita nahda/tavata ketaan kavereita, haluan vaan olla omissa oloissani Enka juurikaan soittele kellekaan vaikka ne soittaa mulle, oikeen nolottaa! Mutta kun ei huvita niin ei huvita!

Ja jo nyt on sellanen mieli, etta pysykoot ihmiset poissa ainakin sen 2 viikkoa vauvan syntyman jalkeen...

En tieda mika siina nyt niin arsyttaa, kaipa vaan se, etta kaikki aina vaan puhuu vatsan koosta (mitahan ne oikein odottaa 7 kk:n raskauden jalkeen??!!) ja utelee tulevaisuudensuunnitelmista, ihan kun se niille jotenkin kuuluis...ma vaan sit sanon, etta mennaas nyt paiva kerrallaan ja odotetaan, etta vauvakin on ensin maailmassa. Ja miehelle sanoin, ettei laheta mitaan raskaanaolokuvia musta vanhemmilleen. En vaan halua jaella niita ympari maailmaa... Taidan olla aika epanormaali...? :LOL:

Ois kylla kiva tietaa olenko ainoa, joka tuntee nain. Hyvaa lauantain jatkoa!

RHW & TT 30+1






Et oo ainoo :whistle:

Muakin "välillä" ottaa päähän kun jotkut soittelee että kuinka on nyt mennyt jne...

Miehen siskokin kokoajan soittelee et ottas pojan hoitoon että saisin välillä levätä, mut empä oo antanu... Ja sit kun miehen pienempi siskokin saa vauvan seuraavana päivänä mun lasketusta ajansta, niin kaikki on aina vertailemassa että no kummallas teillä on nyt isompi maha jne...

Mieleummin määkin tääl kotona hyörin kun kyläilen missään...

Ja miehellekkin jo sanoin kans et mua ei sit kyllä tartte sairaalaan sukulaisten tulla kattoon ja et kotonakin haluan olla aineskin viikon rauhas.

Niin ja sitten vielä *marinaa*... Miehen sisko haluis kauheesti tulla kattoon synnytystä, joka kerta kun sen näkee niin se sanoo että ottakaa nyt hänet mukaan synnytykseen... Mur*

Tulipas pitkästä aikaa valitusvirsi...

Miron äiti ja "Sisu" 31+2 :heart: <br><br>
 
Moi!
RHW: Mulla on hiukan samanlainen olo, kuin sulla. En haluis vieraita kylään. Koko ajan on niin hirveesti hommaa. Kenties pesänrakennuskausi menossa =) Eilen oli eriasia, kun piti siirtää muutama kaappi, niin tuli apujoukkoja, kun ei minusta enää siihen hommaan ole.

Mua ärsyttää kans, kun eräs ihminen lääppii mahaa. Tarkemmin appiukon avopuoliso. Eihän sillä ihmisellä oikeastaan oo mitään tekemistä tän tenavan kanssa. Siitä ei pidä miehen sisaruksetkaan. Kovasti tuntuu sairastavan kaikkee, mut mun mielestä suurin syy on korvien välissä
( = hakee huomiota).

Nyt pitänee mennä tarkkailemaan liikkeitä. Kovin hiljasta on vieläkin.

t. Pirkkis ja Toukka 31+1
 
RHW
Miron aiti; sano suoraan vaan, ettet halua synnytykseen "ylimaarasia" ihmisia! Ei oo yhtaan niiden asia.
Meidan vauvan synnytykseen ei sit tasan tuu kukaan muu kun mun mies!! On se vaan niin henkilokohtanen ja intiimi juttu, et siel ei muiden tarvii kuikuilla. No thanks!! =)

Kiva kuulla, etten ole ainoa naiden tuntemuksien kans!!!
 
miron äiti mä varmasti ampuisin halukolla synnärillä ylimääräsiä ihmisiä jotka tulis kattomaan meikäläisen ähellystä. Siinä on aivan tarpeeksi kun oma ukko on mukana ja istten vieraat kätilöt. Että ei sinne ylimääräsiä kaipaa.

Nyt vähän omaa napaa mun on ollu taas tuo alapää sen verran kipee että en tiiä onko maakari kääntyny väärinpäin. Ottaa kaikki kävely sun muut niin että istua kun saan niin hyvä on. Tänään olis siskon poijan ristiäiset ja meinaa olla ongelma että mitä pistää päälle...Kun ei taho tuota vaatetta olla enään kovin paljoa mikä mahtuis.

Muuten ei erikoista ruokaa täytyy ruveta laittamaan jotta taas ehitään syyä. ;)
 
heippa.

Miron äiti: toi kuullostaa aivan kauheelta. mä en TOD hyväksy ketään miehen ja asiaan kuuluvien lääkäreiden lisäksi sitä kattomaan!! ei kiitos.

mulla on sama juttu että vierailut minnekkään ei kiinnosta.. ja ei huvita puhella kenenkää kanssa tästä raskaudesta. sitten juu valmiiksi ärsyttää kun tiedän millainen ihminen anoppi on!! voin vaan kuvitella. aarghhhhhh aah
viime kesänä kun muutettiin tänne taloon... muutto tehtiin talkoilla ja kaverilla oli silloin noin 5kk muksu jollei ollu nuorempikin. tää kaveri tuli hyvää hyvyttään tekee ruuat meille muuttajille jne.. no tämä meijän anoppi sano tälle meijän kaverille: "anna se vauva tänne, sä saat vauvatella ihan tarpeeks ny on mun vuoro" ja se äänensävy jolla sano. tää kaveri ei oikein tykänny hyvää.. jotta katotaan miten meijän käy! :headwall:
muuten kyllä ihan kiva ihminen mutta välillä kiehuu!!
sanoinkin miehelle ja anopille että sairaalaan ei tosiaan niiden tarvi tulla ja pari päivää kotosalla keritä olemaan ennen kun änkee itteensä näytille!

huh kun helpotti kun sai valittaa.. :ashamed:

jalava ja smurffi 31+1
 
Sattuu! \|O
Voi prkl sentään että on ollut huono olo koko päivän..
Mulla on kokoajan sellainen olo niinkuin olis vatsa maitohapoilla ja ihan rinnan alle (pallea)ja kylkiin pistää todella ikävästi kokoajan,tuntuu ettei voi hengittää ku sattuu!! :'(
Painaakohan tuo vauva johonkin tuonne nyt jalalla tai jotain..

Huh,sänkyyn mars..
Anu ja masukki rv31+0 :wave: <br><br>
 
Heips!!

Eilen alkoi yhtäkkiä kauheet supparit :'( itkua piti vääntää pari tuntia ku oli niin kipeä.. ukko meinas jo synnärille lähtee viemään, mut onneksi meni ohi ja tänään ei ole taas mitään!
en edes touhunnu mitään ylimääriä hommia ihan rauhassa vaan olin.. hui ku meinas säikähtää..

hullua ku mulla ei hirveesti mitään ole ollut?

tiistaina on neuvola, pitää tätiltä kysellä kuin helposti alkaa paikat aukeneen, ku en uimahalliin uskaltanu enää lähtee jos jotain onkin tapahtunu. kiva jos sieltä jonku pöpön sais :$

ottakaahan mammat rauhassa! ja hyviä öitä.

Triine 30+3
 
Mulla on nyt taas ollu kolmisen päivää sellasta tosi huonoa aikaa kun en oo joutanu riittävästi makaamaan ja sen huomaa omassa olossa sitten. Huomenna lupasin ottaa rauhallisesti ja maata joka välissä jos vaikka taas pääsis parempaan kuntoon jotta viikolla päivät menis huomattavasti paremmin.

Alapäähän sattuu kaiken aikaa ja liitoskivut on taas sitä luokkaa että kiroilla tekis joka kerta mieli. Ja liikkeelle lähtö on hankalaa. Että muutama askel tulee otettua ontuen mutta sitten se luonnistaa. Tiiän kyllä syynkin kun oon tuota meijän 3v:tä kantanu sänkyyn muutaman kerran. Ei se muuta tartte.

mutta nyt meen kattomaan nukkumattia jos vaikka huomenna olis parempi päivä.
 
Sunnuntai aamuja mammat!!

Kyselyyn et onko muillakin "erakoitumista" havaittavissa ni kyllä on!
On se vaan jännä miten tää raskaus vaikuttaa....mulla ei oo appivanhemmat isommalti kyselly tästä raskaudesta, mut valitettavasti ne kyl varmaan tunkee ensimmäisenä sinne sairaalaan, mut todellakin vasta sitte ku tää muksu on maailmassa!!!Sitä ennen en viel tiiä kuka siel mun kaa on, mut vaan yhellä ihmisellä on sinne sillon asiaa!Se on sit äijä tai mun mutsi....KATOTAAN!

Mul oli kans eilen mahottoman huono päivä...
fiilikset on ihan alamaissa, edelleen....en ees siedä oikeen omaa miestäkään lähelle...se kun ei oo oikeen tämmöst silittelijätyyppiä ollu, ni eilen ku mainitsin et vauveli on pitäny todella hiljaiseloa eli liikkeitä tuli eilen koko päivän aikana vaan kymmenkunta, ni sit hän alottaa ton mahan silittelyn...
en tiiä miks, mut mua vaan ärsytti...ku ei se kerran muutenkaan oo huvittanu ni miks nyt sitte??!!

Hyväähän se tarkotti, mut ei vaan helpottanu mua.
Nyt oon sit puol yötä pähkiny et pitäskö lähtee päivystykseen vai ei, mut mietin et huomen pääsis sit neuvolan jälkeen suoraan esim. äitipolille...

VOI ku ei tiiä mikä ois parasta.....?

Se on ilmeisesti meillä melkeen kaikilla menossa taas muutosta tuol mahas, ku kipuja on....mullakin on noi supparit alkanu vaivaamaan....
eilen ku imuroi,ni oli pako keskeyttää ku tuli useampi ihan peräkkäin..
eipä niis oikeestaan muuta ku osa on niitä ihan kipeitä suppareita,

muistaapahan pikkuhiljaa mitä on tulossa!!!

Nyt kai sitä pitäs taas keskittyy tähän huusholliin...mies ku lähti töihin ja tulee vast illal..köyhän ku on kuulemma yritettävä.

Kata&hemmo 30+5
 
RHW
Heissan!

Tallai ensikertalaisena mulla ei oo mitaan hajua milta ne supparit tuntuu, joten voisko joku vahan valaista asiaa please?

Ainoo "vaiva" mika on ollu jo n. 2 vkoa on oikee pakara joka on hiton kipee, en sit tiia painaako joku hermo siihen, mut varsinki istumisen jalkeen hyva ettei peta koko oikee jalka alta ku pakaraan sattuu niin ilkeesti. Ei kiva.

Taalla UK:ssa on pilvinen paiva, eilen oli ihana auringonpaiste, oikein kevainen ilma! Kaytiin ostamassa pinnasanky, baby bath jota voi sit kayttaa vastasyntyneesta 2-vuotiaaseen ja muutama peitto ja sideharsoja. Viela on pitka lista...

RHW & Tummy Tenant 30+2

 
RHW:lle vastaukseksi et supparit tuntuu vatsan kovettumisena mulla ainakin alkaen tuolta alavatsan tienoilta, eli siis kuin jännittäisit vatsalihaksia, mut nää tulee vaan mitään tkemättä.Elikkä kohtulihakset jännittyy.
Nää on siis niitä tavallisia ja asiaan kuuluvia harjotussupistuksia, eikä ne tunnu kivuliailta.
Sit on näit kipeit suppareita, jotka saattaa ruveta avaamaan paikkoja ennenaikasesti...ne on muuten vastaava juttu, mut sattuu ja tuntuu usein myös alaselässä ja lantio/reisiosallakin....vaikee selittää....ainakin mulla ne säteilee tonne reisiin ja tietty koko alapäähän.

Saakohan tosta ny mitää osviittaa....mayby!!

Kata&hemmo
 
RHW mullakin just tota pakarakipua oli tänään kun siivosin.myös toinen jalka oli pirun kipeä :\|

miron äiti hieno masukuva :heart:

meillä oli mies eilen juhlimassa ja voi luoja tätä vanhanviinankäryä :x ihanaa oli päikyille tulle kun ukko täällä haisemassa :eek: mahtaa hänellä olla kiva olo :LOL:
pojan kanssa herättiin jo sitten ekan kerran kuudelta kun hänellä on ripulia johtuu varmaan hampaista.kiukutteli mulle koko aamun.en uskaltanut ulos lähteä hänen kanssa jos oltaisiin kuiteskin kohta taas vaippa kakassa :x nyt kuuluu ainakin sängyssään meuhkaavan.voi kun olisi jo paremmalla tuulella niin voitaisiin ulkoilemaan lähteä.tosin et tosta omasta selästä tiedä mitä se kestää mutta kuitenkin.

sitten kun mä menen sairaalaan niin toivoisin just että ystävät tulisivat sinne mua ja vauvaa kattomaan.sukulaiset voi sitten kotiin tulla.viimeksi olin sairaalassa 5 yötä.nyt varmaan olen sitten vähemmän jos kaikki menee hyvin.varmaankin pyydetään ettei ihmisiä koko ajan tulisi ekalla kotiutumis viikolla.tulisivat sitten vasta toisella viikolla.kivempi esikoisellakin sitten kun saa hänkin rauhassa olla pikkusiskon ja iskän kanssa ja äiti rauhassa imettää :heart: voi kohta meillä tosiaan on sellainen tuhiseva nyytti :heart: :heart:

hmm..onkos muita joilla syöminen ihan karannut käsistä???tällä mammalla ihan koko ajan kamalat karkinhimot..

miron äiti piti sitä vielä lisätä että ihan älyttömiä noi sukulaiset!!meillä myös oikeita rasitteita!

mutta en nyt muista mitä muuta piti kommentoida joten jatkan myöhemmin.,

Hauskaa laskiassunnuntaita kaikille

gismo ja kyllikki 30+0 :heart:
 
Heipparallaa.
Täälä ollaan kipeenä,kuume ja flunssa vaivaa:(
Karkinhimosta gismo tais mainita,täälä kans maistuis karkit varsinki suklaa nam nam :D
Supistuksia ei vielä oo tainnu tulla kertaakaan kun en oikeestaan kanskaan tiiä miltä ne tuntuu.Ainut mikä on niin ku tekee kovasti jotain alkaa alamahassa paineen tunne tuntumaan,mitä lie sitten.Mut kipeetä ei oo ottanu.No eiköhän niidenkin aika vielä tuu ja sit varmasti ainaki tietää et nyt ne on supistuksia :)
Kuinkas moni on ollut laskettelemassa tänään?olis kyllä ollu niin ihana lähtee mut eipä tässä kunnossa taideta lähtee.
Onkos kukaan harkinnu sairaalaan mentäessä et ottais perhehuoneen jos mahdollista? Me haluttas kovasti sellanen,olis kiva et mies vois olla kans alusta asti mukana ja vois olla yötä.....
Mut nyt takas sänkyyn :wave:
 
Sunnuntaita kaikille.

RHW , pakarakipua mullakin ajoittain. Oon tullut siihen tulokseen, että joku hermo siellä jää puristuksiin tai jotain, ja sitten meinaa välillä pettää jalka alta, kun ottaa niin kipeetä. Mutta onneksi se ei kuitenkaan tunnu kokoajan! Missäpäin UK.ta te asustelette? =)

Perhehuonetta suosittelen kyllä kaikille, varsinkin, jotka sitä ekaa nyyttiä lähtee nyt hakemaan. Meillä oli aikoinaan perhehuone kaks vipaa yötä, ja kyllä se vaan oli mukavaa, kun mieskin sai olla ympäri vuorokauden mukana siinä tohinassa. :D Nyt sitten se ei tule kuuloonkaan, kun on kolme muksua jo ennestään hoidettavana, ja täällä ei nyt ainakaan ole mahdollista koko poppoota majoittaa perhehuoneeseen. Enkä kyllä kaikkia lapsia sinne haluiskaan, kuitenkin sitä on synnytyksen jälkeen väsyksissä, että pitää saada levätä. Tuleehan ne muksut kuitenkin varmaan joka päivä kattomaan mua ja vauvaa sairaalaan.

Eilen oltiin nyt sitten miehen mummon hautajaisissa. Raskas päivä oli, mutta onneksi se on ohi nyt. Jalat oli illalla ihan turvoksissa, ei oo ennemmin noin paisuneet olleetkaan tän raskauden aikana. Kyllä illalla nukutti makoisasti.

Mulle nousi taas pieni lämpö ja nenä vuotaa... just kun paranin kunnolla siitä edellisestä flunssasta, niin päälle painaa toinen. Tää tuntuu kyllä ihan eri taudilta, mitä toi edellinen oli. Nyt pakottaa lihaksia ym. Ei vaan nousis kuume kovin korkealle. Pitäis aamulla jaksaa tyttöä eskariin kuljettaa, mutta eipä sitä sairaana hirveesti taida virtaa olla kolmen muksun kanssa päästä liikkeelle kahdeksan jälkeen. Saa nähdä miten menee... Viikko enää olis, ja sitten on talviloma eskarista. Hetkeksi helpottaa tuo kuskaaminen.

Tuleeko teillä maitoa rinnoista? Mulla tulee niin, että välillä on t-paidassa märät lätit. Varsinkin silloin tuntuu tulevan, jos supistelee vähänkin normaalia enemmän.

Nyt mä taidan mennä pötköttelemään ja parantelemaan ittiäni. :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy uudella viikolla 33 :heart: :eek: JO!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 13:36 Vilma kirjoitti:
Ootteko muuten hankkinu vauvalle vakuutusta??
Tässä ollaan mietitty et hakisko nyt vai synnyttyä.....
Ja mistä,pitäskö samasta missä muutkin vakuutukset eli lähivakuutus.
Hei!
Niin se vakuutushan pitää ottaa (ainakin suurimmassa osassa vakuutusyhtiöistä) viimeistään kolmea kuukautta ennen laskettua aikaa, jos sen aikoo ottaa enne lapsen syntymää.
En kyllä tiedä millon sinulla on la, mutta oletan että huhtikuussa.
Nii ja me olemme ottaneet vakuutuksen tulevalle pienokaisellemme.

Terv. sivustaseuraileva huhtimasu
 
RHW
Kiitos vastauksista. Joo on mulla sit niita harjotussuppareita ollu. Tai Braxton Hickseiks ne niita taalla kutsuu...

Syntymahajy: me asutaan Lontoossa ihan Tower Bridgen kupeessa. Tosi kiva alue taa missa ollaan, on vaan pirun tyyrista, varsinkin jos haluais pysya samalla alueella ja muuttaa isompaan kamppaan...saas nahda kauanko parjataan tassa pikku luukussa. On se kuitenkin vaan niin kodikas, vaikkei oma olekaan..! Mies ois viime kesana halunnu muuttaa Suomeen, mutta mistas sielta duunia loydat kun et puhu kielta..! Jopa mulla ois varmasti vaikeuksia loytaa tyo - tuntuu, etta Suomessa tarvii kaupan kassatkin jonkunlaiset maisterin paperit! No, katellaan miten taa tasta menee...ihanne ois kesat Suomessa ja talvet Uudessa-Seelannissa! Joo, dream on...ja raha kasvaa puissa. :LOL:

Mulla kans syominen on aikamoista, tosin tuun tayteen paljon nopeammin. Mutta kaikki hyva maistuu, mm. karkit, suklaa ja sipsit. Onneks tekee mieli myos appelsiineja ja muita hedelmia.

No nyt Ikean lipastoa kokoamaan...
 
Laskiaissunnuntaita kaikille!

Täällä jo pullat leivottu - ja osa syöty! MAKEA siis maistuu.. Ja kiitos RHW:N niin nyt alkoi tekee aivan sikana mieli appelsiineja - eikä niitä tietty satu nyt kotona olemaan.. ;)

Minunkin mielestä VAKUUTUS pitää ottaa joko 3kk ennen vauvan syntymää tai sit sen saa vasta vauvan synnyttyä, riippuen vakuutusyhtiöstä että kuinka pian. Meillä on näillä kahdella, joten kai sitä tulee tällekin otettua, vaikka toisaalta ei oo kyllä kertaakaan tarvittu kummallakaaan lapsella ja tk:n palvelut on riittänyt.. Sitä on kuitenkin jotenkin varovainen ja pelkää, että jos irtisanoo vakuutuksen niin heti iskee kaikki mahdolliset kalliit taudit..

Otin itsekin äsken PÄIVÄUNET ja nyt olo ihan tööt..

EILEN ILLALLA SUPISTELI 5min välein.. Kiva aina miettiä et onko kotona vai pitäiskö käydä tipassa.. Mut toisaalta sanoivat ettei rv34 enää estellä joten minkähän verran estelisivät nytkään? Ei tietä.

Orapihlaja ja sykerö33+4
 
Heippa! Viime viikolla sain sen äippäpakkauksen, vielä en oo niitä vaatteita mihkään laittanut, kun aattelin, että jos joku haluaa tulla ihailemaan, niin ei tarvi kaivaa kaapista valmiiksi pestyjä ja järjesteltyjä vaatteita.

Mäkään en huoli synnytykseen, muita kun oman miehen ja kätilöt ja lääkärit, en haluiasi mitään harjottelijoitakaan koplaamaan.

Meillä on kans rasittavia sukulaisia, jotka ainakin esikoista änkes heti katsomaan, ja kaverit ois tullu heti, kun sairaalasta päästiin kotiin.
Appivanhemmat asuu naapurissa, et saa stressata jo valmiiksi sitä, että kuinka ne tuppaa käymään!!! Mun anoppi neuvo mua jo synnärillä imetyksessä yms ja pahotin mieleni, kun muutenkin on herkkä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 15:36 RHW kirjoitti:
Syntymahajy: me asutaan Lontoossa ihan Tower Bridgen kupeessa. Tosi kiva alue taa missa ollaan, on vaan pirun tyyrista, varsinkin jos haluais pysya samalla alueella ja muuttaa isompaan kamppaan...
Oi että, kun muistelen vuoden takaista Lontoon matkaa, me ollaan sitten käveleskelty teidän ikkunan alta... =) Helmikuun lopulla oltiin siellä tosiaan käymässä ja ihastuin kaupunkiin aivan sataprosenttisesti!!!! Kun pääsis uudestaan sinne käymään, ja haaveena olis päästä vähän keväämmällä. Viime keväänä meidän matkan aikana siellä oli jo kivan keväiset ilmat, krookukset ja tulppaanit olivat aivan nupulla... ja tänne kun palattiin, oli lumi maassa!!

Mä jään haaveilemaan..... =)
 
Hei pitkästä aikaa.

Eilen jo kirjoittelin pitkät pätkät. Sitten osuin johonkin näppäimeen ja kaikki katosi taivaan tuuliin grr. No ensinnä galluppeihin

Kummit on mietittynä 6 kummia niin kuin esikoisellakin. Miehen sisko miehensä kanssa, mun sisko miehensä kanssa, ja yksi kaveripariskunta.

Tavarat on valmiina. Uusi ihana huone, jossa valmiina sänky, hoitopöytä ym. ja kaapissa kaikki vaatteet pestynä ja silitettynä. Turvakaukalo ja vaunut on vielä vanhassa kodissa. ne pitää ens viikolla hakea.

Blue rush etkös ollut täältä kemi-tornio alueelta? Mulla olis yksi sellainen pinnasängyn päälle laitettava hoitoalusta, jossa sellaset tapit ja kovike pohjassa, niin ylimääräsenä. Väriltään sininen. Muutamalla eurolla voisin sen myydä pois kulkumasta.

Häntäluu mulla kans tosi kipeä, ja häpyluu! Auts, ei voi kunnolla kävellä, eikä kääntää kylkeä. Ja valkovuotoa riittää. Ensin luulin et on virtsan karkailua, mut valkovuotoa se on jota lorahtelee. Supparit hellittäny kun äippäloma alkanu, mut nyt vaivaa nuo kaiken maailman kipuilut.

Koti meillä alkaa oleen melkeen valmis. Lauantaina oli näyttely. Ens viikolla pitäis vielä tyhjentää vuokra-asunto kokonaan. Telkkaria katsotaan p.reiän kokoisesta matkatelkkarista ja nettiä käytetään kännykän kautta, joka on sikahidas!

Mitähän muuta mun piti kommentoida?

No ainakin syödä voin vaikka kuin paljon ja kaikenlaista. Nyt huomaa et paino on varmaan alkanu nousta, kun leuan alla tuntuu siltä, joten pitäis kait kattoa mitä suuhunsa laittaa.

No jatkanpa myöhemmin kun en nyt enää muista mitä piti sanomani.

heppuli ja emma 33+1

Ai joo nimi on mietittynä. Emma Sofia Aurora ja jos kuitenkin tulee poika, niin Eetu Matias
 

Yhteistyössä