HUHTIKUUN MASUJEN PINO

huomenta!

alan olla pikkuhiljaa elävien kirjoissa.. oli ihan sika kauheeta.. ja olo ei vieläkään ole kovin hyvä. terkka ja lääkäri sanoikin että kestää jonkin aikaa toipua noin rankasta taudista. tänään jopa sain syötyä kuitu muroja ja silti tuntuu yökölle.. pakko yrittää pitää sisällä.. :\| :\|

meillä on kummit pyydetty. kaksi kummia siis tulossa. toinen on miehen veli ja toinen on paras ystäväni. halusimme molemmat yksimielisesti ekan lapsemme kummiksi. =)

liikun noin tunnin päivässä jos siis kunto sallii sen. koiran kanssa yritän liikkua siis reippaasti vielä sen tunnin ja pari pissi lenkkiä päälle päivän mittaan. välillä paremmin ja välillä huonommalla menestyksellä.

nimiä ollaan kyllä mietitty ja melkeinpä jo päätettykkin siis kutsumanimi. toiset nimet puuttuu sekä pojalta että tytöltä. ja saattaahan se nimi vielä matkalla muuttua mutta nyt siis näin.

mulla on sitten varmaan päin vastoin. liikkeet on lisääntynyt ihan sikana. ja just sellasta muljaamista nahkaa pitkin. koko masu aina menee pikkuisen mukana. ja ainakin silloin kun jouduin päivystyksessä käymään niin oli raivotarjonnassa eli onko se sitten oikein päin??

eilen olin neuvolalääkärillä. sitä ollaan sitten viralllisesti nyt saikulla äippälomaan asti. kaikki oli ok. paino tippunut vain 1kg verran viikossa!! siis viime to kävin neukassa ja nyt oli lääkäri niin tuossa ajassa 1 kg pois! sen maha taudin takii. ei kuitenkaan sanonut sitten mitään joten varmaan ihan ymmärrettävää että paino tippuu.. sf mitta oli 30 joten ihan hyvin kuitenkin kasvanut..

mitähän vielä oli?? nyt en muista enempää..

jalava ja smurffi 31
 
tervetuloa vilma joukkoon

joku kyseli siitä veren mausta suussa mulla oli sitä myös mutta ei enää.kysyin joltain niin kuulemma ikenet vuotaa verta odotusaikana helposti.käski mennä hammaslääkäriin.monella ystävällä ollut samaa vaivaa!

hmm yritetään pojan kanssa keksiä jotain tekemistä mutta varmaan lenkille vaan lähdetään.närästi viime yönä niin kovin kun olin ne karkit syönyt..

kummeista olen päättänyt siskoa pyytää hän on esikoisenkin kummi.sitten vielä tarveis joku pyytää mutta meillä oli esikoisellakin pelkkiä sukulaisia niin täytyis varmaan niistä sitten valkata..[/b]nimiä meillä ei vielä ole..tai tytölle kait meillä vaan nimi tarveis ollakkin :heart:

sitten kun lähetään synnyttämään niin varmasti anoppi tulee meille jos yöllä lähetään.viimeksi tiesin kyllä jo aamulla että lähtö on sinä päivänä eli olisi ollut aikaa kyllä lapsenvahti järkätä .mentiin esikoiseta vasta vähän ennen kymmentä illalla.jos anoppia ei saa kiinni sitten sinä yönä niin voin sitten yksinkin lähteä ja mies tulee perässä kun kerkiää.tarvii kyllä sitten taksilla mennä jos en pysty autoa ajamaan..

nyt otan itseäni niskasta kiinni ja varaan sen
sokerirasituksen :D

gismo ja kyllikki 29+5 (ihan kohta 30vk iik!!!)
 
Huomenia :wave:

Jalavalle Tsemppiä!
Mulla oli kakkosta odottaessa hirvee vatsatauti, ja luulin oikeasti että kuolen siihen \|O
Onhan se ylipäätään hirveätä muutenkin, mutta raskaana vielä tupla kärsimykset :x

Nimi vauvalle on ehkä päätetty. Tais siis onkin.
En vaan ole enää niin varma, että siitä hirveesti tykkään, kun on ollut jo yhtenä nimivaihtoehtona esikoiselle, ja on ehkä vuosien aikana vähän jo kulunut :/ Mutta ei mikään muukaan kuulosta hyvälle :whistle:
Eli kyllä se siis on päätetty...

Kummiksi ollaan jo pyydetty yhtä mun tosi hyvää kamua, miehensä kanssa.
Vielä ajateltiin pyytää miehen tätiä. Harkinnan alla vielä :)

Eilen kävin ostamassa nyt kuitenkin uuden ammeen vauvalle, siinä on se kylpytuki valmiina.
Meillä kuitenkin nuita kylpijöitä riittää, niin ei tule sitten tappelua ;)
Turvakaukalojakin katselin, luultavasti haetaan ens viikolla se Autobaby pois. Eli taidan päätyä siihen.

Täytyy lähteä ostamaan kohta hiusväriä, huomenna on kiva päivä tiedossa...
Mutta vielä pidän salaisuudessa mitä.... :whistle: ;)

A0205 & Oikku tasan 34 ;)
 
isyyslomasta kanssa oli täällä kyselyjä. meillä mies pitää varmaan viikon sitten kun vaavi syntyy. ei varmaan pidä enempää kun sitten kohta on kesäloma. ja työnantaja ei tod. näk. maksa sitä sitten ja kelalta ei saa koko palkkaa?? meneekö saman lailla kun äp raha??

ao205 oisko vuosipäivä vai syntsiä tiedossa?? =) =) viettäkää kuitenkin kiva päivä!

juuri tajusin että viikko miehen synttäreihin ja ei mitään hajua mitä ostaisi lahjaksi. tuntuu ettei oikein energiaakaan riitä miettimään sitä.. :ashamed:

mutta takas sohvalle.. :whistle:

jalava ja smurffi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 09:51 jalava kirjoitti:
isyyslomasta kanssa oli täällä kyselyjä. meillä mies pitää varmaan viikon sitten kun vaavi syntyy. ei varmaan pidä enempää kun sitten kohta on kesäloma. ja työnantaja ei tod. näk. maksa sitä sitten ja kelalta ei saa koko palkkaa?? meneekö saman lailla kun äp raha??

ao205 oisko vuosipäivä vai syntsiä tiedossa?? =) =) viettäkää kuitenkin kiva päivä!

juuri tajusin että viikko miehen synttäreihin ja ei mitään hajua mitä ostaisi lahjaksi. tuntuu ettei oikein energiaakaan riitä miettimään sitä.. :ashamed:

mutta takas sohvalle.. :whistle:

jalava ja smurffi
Ei oo synttäreitä, tms...
Meen Telkkariin :D
Tai siis eihän mua varmaan siellä edes näy, mutta kuitenkin :D
 
Joku mietti kummiksi pyyntö viestiä. minä ajattelin jompaa kumpaa näistä käyttää:

Kävi mielessä juttu jo aamulla varhain, sinusta tulisi kummeista parhain.
Päätätkö pikku ihmisestä huolta kantaa, ehtisitkö vastauksesi tänään jo antaa.
Kummia odottaa nyt, perheemme vastasyntynyt.
Vaippaa ei ole pakko vaihtaa, mutta lapsellisuuksia et saisi kaihtaa.
Lopulta muksu kun teininä luokses kurvaa, olisi hienoa, jos hän sinulta saisi tukea ja turvaa.

* * * * *

Pieni ystävä odottaa syliä, lämmintä mieltä.
Suostuisitko kummiksi, pitämään pienokaisen poissa huonolta tieltä?
Vaippaa ei ole ihan pakko vaihtaa, mutta lapsellisuuksia et saisi kaihtaa.
Tässä siis tarjolla olisi iloa ja säpinää, tulevan kummin elämään.
 
RHW
Heissan kaikki mammat!

Taalla vaihtui viikko 30:een jippii!! Sanoin sen miehelle aamulla ja han sitten kysy etta montaks on viela jaljella ja kun sanoin etta n. 10, ni han totes, etta shit! (sori kiroilu..!) :) Niin se h-hetki vaan lahenee ja kaikki muuttuu todellisemmaks...

Meilla ei viela muita hankintoja ole kuin vaunut ja auton turvaistuin. Vaunut on Bugaboo Geckot ja turvakaukalo on Maxi Cosi Cabriofix, sen saa sitten vaunuihinkin jos haluaa ja siina voi kantaa vauvaa ja tulee katevaks jos matkustetaan esim. Suomeen tai vaikka Uuteen-Seelantiin (mun mies on sielta kotosin) jos rahaa ois enemman!! Tana viikonloppuna ois tarkotus menna ostamaan pinnasanky. Joitain vaatteitakin on hankittu ja pari pyyhetta, mutta on se lista vielakin aika pitka mita kaikkea on hankittavana...huh!

Nimea ei olla viela paatetty. Mutta suomalainen nimi tulee olemaan, koska sukunimi tulee mun miehelta. Ollaan sit "tasoissa". :) Miehelle yks tarkeimpia seikkoja nimessa on, etta sita ei oo helppo riimittaa. Eli ei ruveta koulussa sit kiusaamaan. Musta se on ihan hyva pointti. Ja meilla tietty myos se, etta nimi on helppo lausua myos ulkomaalaisen suussa. Taitaa tulla aika vaativa homma... :ashamed:

Omasta navasta sen verran, etta keskiviikkona iski migreeni mita mulla ei oo ollu kun kerran 12-vuotiaana. Oon allerginen paracetamolille, ni laakari maaras ibuprofeenia...tieda hanta sit viittiiko sitakaan ottaa...ma en oikeen luota kaikkiin lekureihin tassa maassa. Ja ohjeessa sanotaan, etta 1-2 tablettia 3 kertaa paivassa!!! Huhhuh! Jos nyt ei kuitenkaan..!! En oo ottanu viela yhtakaan, kun paansarky lahti sit itestaan nukkumalla. Koko viime viikon oli tosi epamaaranen olo, huippas ja eto. Mun katilo kaski menemaan mittauttamaan rauta-arvot (mulla on ollu anemia apri vuotta sitten) ja kun mainitsin sen laakarille, niin se sano etta ei, ei, ei se siihen liity! Hohhoijaa. Mistahan sekin sen osaa niin varmasti sanoa, varsinkikin ku en oo elaissani nahny koko laakaria ja taakin oli kaikki puhelimitse. Ehka ne tekee Intiassa asiat toisin...(oli joku intialainen mies..)

Toissa pitas jaksaa viela vahan runsas 5 viikkoa ja taalla ne ei tunnu kirjottavan saikkua kauheen helpolla. En tiia mika vaiva pitais keksia, etta kirjottaisivat!

Kuka taalla sanoikaan, etta vauvan liikkeet tuntuu enemman muljahetelemisilta ku potkuilta? Sama taalla! Koko maha vaihtaa muotoa kun yks myllertaa tuolla, en tiia mita ihmetta se siella oikein tekee...

Nyt valmistautumaan toihin lahtoon. Jippii. :(

RHW & Tummy Tenant rv 30 tasan
 
Lisko
Mitähän ädälle kuuluu, kun niistä suppareista oli illalla kirjoitellut, toivottavasti vielä yhdessä koossa.

Me lähdetään tänään sinne porukoille ja ollaan ens sunnuntaihin eli reilu viikko siellä menee. Pojalla rokko alkaa olla siinä vaiheessa, et ruvella on näpyt eli alkaa parantua.

Meille ei mitään ihmeitä, tulin vaan kirjoittaa kun saattaa olla, et se viikko vierähtää ennen kuin seuraavan kerran kirjoitan (tai no tänään ennen lähtöä saatan keritä vielä moneen otteeseen :whistle: )

Lisko ja "pikku- neiti" rv 32+2 :heart:
 
tänäänkin on taas näköjään sellainen päivä että netissä roikutaan. sain sentään perunat jo kuorittua kattilaan ja kohta koissun kanssa päivä lenkille. mutta muuten on vielä niin veto veks olo että ei jaksa niin ei jaksa. ja sitten kun ei oikein tiedö että mitä tekiskään..

siivota pitäs taas oikein urakalla.. on meinaan sen näköistä jos vieraita tulis en päästäs ovesta ees sisää... :ashamed: :ashamed: :whistle:
mies kyllä sanoi että vkl hän voi auttaa siivomisessa jos molemmat on siinä kunnossa että jaksaa.. mutta katsotaan..

mutta nyt voisin mennä seikkaileen muillekkin sivuille.. tää oli vaan tällästä taas..

jalava ja smurffi
 
Toivottavasti ÄDÄ edelleen yhdessä kasassa ja supistukset helpotti!!

Meillä ESIKOINEN täysin tuskaantunut mun vaivalloiseen oloon. Kun supistelee ja nyt vas. alaselkäkin aivan kamalan kipee, niin en kauheesti voi noide muksujen kaa touhuta. Esikoinen sanoikin tänään, ettei halua meille toista vauvaa ja että kun se vauva syntyy niin hän tappaa sen :(.. Esikoisella siis ikää 4v. Häntä harmittaa kans niin kovin, etten mä pysty edes lähipuistoon kävellä lasten kaa mäkeä laskemaan tms.. Ja kyllähän se nyt muakin harmittaa.. Onneksi tää on vaan yksi talvi lasten elämästä.

Mun MAKEANHIMO on täysin karannut käsistä. Koko ajan pitää jotain napsia.. Ja imettäessä oon ihan samanlainen, joten tätä jatkuu ainakin vuoden päivät..

Mä oon taas alkanut näkeen kovasti SYNNYTYSUNIA. Niin pyörii ajatukset synnytyksen ympärillä ja synnyttämään lähdön ympärillä päivisinkin, ettei tuo kai ihmekään..

Ei tän kummempaa asiaa kai tällä kertaa..

Orapihlaja ja sykerö33+2
 
Moikka kaikille!

Tervetuloa mukaan VILMA (olikohan noin) ja muutkin, jos en oo jo huomioinu :)

Mitä sulle kuuluu ÄDÄ? Toivottavasti kaikki on hyvin?

Mä tulin oikeestaan vaan sen verran kurkkaamaan, että mitä muille kuuluu. Ite on ihan rikki, en saa nukuttua yöllä enkä päivällä. Nämä mun jalat on kertakaikkiaan niin levottomat etten vaan saa unenpäästä kiinni. Nousen pahimmillaan 2-3kertaa yön aikana suihkuun, se auttaa vähäks aikaa. Mutta totaalinen väsymys täällä, en tiiä miten jaksan tätä loppuun asti. Sama vaiva oli viimeraskaudessakin.....

Sitä piti kysyä teiltä muilta, että näkyykö teillä verisuonet erityisen selvästi? Ei lienee mitenkään huolestuttavaa (?) mutta huomasin tossa äsken (tai oikeestaan mies huomautti), että mulla yht äkkiä näkyy kaikki verisuonet (jaloissa, rinnoissa, mahassa, rintakehällä erityisesti) todella selvästi ihon läpi. Oikeestaan, ne suorastaan hyppivät silmille kun tarkemmin ajattelee :whistle: Onko tää jotain ohimenevää vai mitä ihmettä? Vai oonko vaan niin kuiva ja väsyny.....?

Nyt täytyy lähteä syömään ja sitten köllöttelemään sohvalle.

Liikkumisgallup muistu äsken mieleen: en liiku oikeestaan yhtään kun heti supistelee. Sen mitä täällä sisällä pikkusen paikasta toiseen, mutta eipä oo hurraamista.

t. hömppö rv 32+3 suunnilleen.
 
:wave:

No jos osaatte olla ihan hiljaa, niin Huumaan meen :D :whistle:
Esikoinen oottaa innolla, kun äitillä on oma telkkarishow :D Eikä usko kun sanon ettei mua välttämättä edes siellä näy. Mutta onpahan kiva ja erilainen lauantai-ilta :)

Verisuonet hyppii täälläkin silmille, eli varsinkin rinnat ja masu on pullollaan niitä.

Ikenet vuotaa verta aivan älyttömästi, ollut joka raskaudessa sama vaiva.
Eikä hammaslääkäri asialle mitään voi tehdä, mullakin korjattiin raskauden alussa koko suu :D

Pizzaa odotellaan tulevaksi, laiskottaa niin ettei jaksanut sapuskaa vääntää :whistle:

:wave: A0205 & Oikku, vieläkin se 34 :D
 
hippu76 harmaana
Heipä hei!

Hömppö, kyselit verisuonten näkymisestä - mulla on näkynyt tosi selvästi koko raskausajan verisuonet juuri rinnassa, käsissä ja jaloissa. Noissa paikoissa kun iho on ohuempaa.

Isyyslomagalluppia; mun mies aloittaa isyysloman heti kun vauvan kanssa kotiudumme ja pitää kai kaksi viikkoa silloin ja loput myöhemmin. Musta se on kiva, että päästään yhdessä "alkuun" esikoisen kanssa. Talvilomakin sillä on pääsiäisen tienoilla, silloin kun laskettu aika on jo tosi lähellä ( toisena pääsiäispäivänä ), ja kun kesäkin on jo sitten "lähellä", niin se saa olla aika paljon kotona vauvan ensikuukausina =)

Tänään lenkin jälkeen iski kova kipu oikeaan nivuseen ja lonkkaan, ovatkohan niitä liitoskipuja?

Ädä, mitä sulle kuuluu? Toivottavasti supistelut ovat helpottaneet...

jalavako olit ollut vatsataudissa? Toipumisia sinullekin :hug:

Huomiseen tältä erää!

t.hippu ja pikkunen 32+4 :heart:
 
hippu edelleen
...lisään vielä kun muistin, että kummit on jo mietitty valmiiksi, muttei vielä pyydetty. Ajateltiin pyytää mun miehen siskoa ja mun veljeä vaimoineen.

Niin ja vauvalle on nimi suurin piirtein mietittynä, tosin vaihtoehtoja on monta - eikä sitä tiedä, jospa hän ei olekkaan nimien "näköinen".

A0205 - Täytyykin kattoa Huumaa, eipä sitä koskaan tiedä vaikka "joutuisitkin" osalistumaan ohjelmaan :kieh:

 
A0205 koita voittaa nyt sitten ne palkinnot sieltä... ;)

kiitosta vain parantumistoivotuksille.. kyllä täällä jo ollaan noustu elävien kirjoihin ainakin puoliksi...

toivottavasti ädällä on kaikki hyvin!

hyvää viikonloppua kaikille!

jalava ja smurffi 31
 
juu yhes koossa viä,tosin kahdelle sormelle auki ja kanavaa jäljellä sentti-puoltoista mutta kun nyt ois rauhallisesti niin pysyis vauva viä ees jokusen viikon..tuun kirjotteleen joskus enempi,nyt pakko mennä iltapalaa laittaan.
ädä ja hippula 32+2
 
Moikka!

Eipä oo tullut taas kirjoteltua pitkään aikaan, mut lukemassa oon kyllä käynyt joka pvä.

Sit omaan napaan.

neuvola oli tiistaina kaikki oli ok paitsi hb oli vaan 113, eli nyt sit rautaa syömään.

torstaina oli lääkärineuvola, kohtu oli lyhentynyt entisestään ja auennut ulkoa päin (ei siis vauvan puolelta) Ja sit kivoin uutinen oli et meille on tulossa tyttö =) mut mää en usko ennen ku syntyy...
Äippäpolilla joudun noitten sokeriarvojen takia käymään tässä parin viikon sisällä.
Paino arvoin lääkäri teki samalla ja oli 2220g paljon isompi ku esikko näillä viikoilla. (1890g)
Kummit meillä on samoin nimet kummallekkin.

Vauvan vaatteet on kaikki jo valmiina, mitä nyt tuossa aamulla h&m:ltä tilasin parit punaset vaatteet tytölle :whistle:
Pinnasänkyä ei olla viel kasattu ku toi esikko sinne ois heti menossa kiipeilemään, ja keikkumaan. Saa isäntä sit sillä aikaa sen kasata ku oon synnyttämässä.

Mammahuhtikuu ja 32+3
 
päivitystä miultaki.. paino on jotain 104 tai enemmän..ko turvottaa käsiäkin jo..supistelee ja koskee alamahaan..viel ei oo tippunu kohilleen, mut ei se oo mikään pakko..ei kaks aikasempaakaan olleet laskeutuneet.. eli mielessä liikkuu .."tuleeko syöksyllä vai ei.." :eek:

ja mitäs muuta..äitini kans on välit jäässä.. halus kaks nuorimpaa päivähoitajalle laitattaa..sillä 'verukkeella', jos täti osais lapset hukuttaa vaikka saimaaseen.. :eek: ..tyhmä mummo.. :/ :headwall:

hb on jotain 120 ja verenpaineet on aika ylhäällä..niitä seurataan..ehkä syynä onn stressi, mut silti..edellisessä kun oli se raskausmyrkytys epäily..

ens viikolla taas neuvola.. 2.3.07 äippäpolille..sokerikontrolliin ja painoarvioon..

mietinpä täs juuri että yrittäiskö "pehmittää mummoo" vai antasko olla pöyhimättä..? miks miun anoppi on niin kaukana? :headwall: siitä ois apua..jos ei muuten niin ainakin antais :hug: ..

no mie menen mietiskelemään..
sari+vilpertti 33+3 :heart:
 
:wave: piiiitkästä aikaa

En ole pitkään aikaan kirjoitellut,lukemassa silloin tällöin.

Kaks päivää ollu tosi huono olo,vessassa oos saanu ravata vaikka on ollut tosi pitän aikaa jo ummetusta,nyt sit tais tyhjentyä kunnolla..
Eilen ja tänään tullut EHKÄ hieman lapsivettä,toivottavasti ei nyt ihan sitä olisi..Sairaalasta käskivät laittamaan siteen ja jos vielä lorahtaa niin sitten näytille..kyllä pelästytti..huhuh :x

Supistuksiakin tulee koko ajan (mutta niitä on tullut muutenkin) eikä ainakaan vielä erikoisen kivuliaita,alaselkään sattuu..
Toivotaan nyt että vain jotain hormooni hommia,että pikkuinen pysyisi vielä mahassa :whistle:

Kummit ovat olleet meille jo alusta asti valmiit. Kaikki tavarat jo valmiina,tosin tutteja yms pitäis vielä hankkia..Mitäs muut on pakanneet sairaalakassiin itelleen?

nimiä on myöskin mietitty,mutta mitään varmaa ei ole..Tosi vaikea yrittää miettiä niitä..

Mut nyt idolsin pariin,vointeja kaikille :hug:

Rv32+5
 
Mistähän senkin huomaa jos lapsivettä tiputtaa ihan ihan vähän? :whistle:

Juu ja nyt näihin viikon gallupeihin kaikkiin vastaus kerralla..

Kummeista ollut puhetta.Minun ystäväni on varma valinta ja mies pyytää varmaan hyvää ystäväänsä kihlattunsa kanssa.Eli luultavasti 3kummia tulossa, harkinnassa on minun pikkuveli vielä lisäksi!
Nimi On Pojalle täysin teidossa,mutta jos ultraan uskominen niin silläpä ei tällä kertaa tee mitään..
Tytön nimeä en ole osannut päättää, mies ei tunnu ottavan oikein kantaa mihinkään :/ No kyllä se sanoo jos ei pidä nimestä eli jos ei sano mitään niin se kai tarkoittaa sitten kyllä?
Ajatus tytön nimestä vaihtunut ainakin nyt yhdesti, nimi joka on hätäkastenimenä ei enää miellytäkään joten toinen on nyt mielen päällä.Toista/kolmatta nimeä mietin vielä..
Hankinnoista: Uuden sängyn hankin ja saadaan se ehkä tänä viikonloppuna,piti saada jo viime vko mutta se peruuntui.Eli se laitetaan valmiiksi.
Vaatteet on kaapissa ja eilen tuli jauhea himo pakata sairaalakassiin vauvalle vaatteet, imetysliivit ja suojat :LOL: :ashamed:
Tuli vain sellainen olo, vauvan vaatteet vaihtuu vielä moneen kertaan,tiedän sen jo nyt,heh!

Vielä pitäisi hankkia uusi sitteri (appiukko ostaa varmaankin), rintapumppu ja varmaankin rintareppu jonka kerkeää sitten myöhemminkin! Niin ja ajttelin sen hoitotason hakea jostain sängyn päälle.En halua sitä pöytää kun se jää niin vähälle käytölle taas kuitenkin!

Syöminen & juominen
On paljon päiviä jolloin illalla huomaan että en ole syönyt oikein mitään koko päivänä,ei vaan ole nälkä!!
Päivisin yritän jotain napsia suuhun että ei nyt ihan ilman mitään tulisi oltua..
Jano on illalla aivan kamala, mehua menee varmaan ainakin litra/ilta--> vessareissuja yöllä!

Ja siten valivali-osio :D :
Hittolainen ja kunnon valkovuoto alkanut uudestaan,
Onkos muilla tällaista tullut eteen?
Kamalan väsynyt olo ollut tänään vaikken kummemmin mitään ole tehnytkään..
Häntäluu ollut ihan uskomattoman kipeä :eek: , onkos teillä tällaista? Oikeasti tuntunut taas siltä että ei pääse penkistä ylös millään.Ja se tietää taas sitä että sängyssä ei voi kylkeä kääntää ilman miehen apua :/

huh,nyt lopetan kirjoittamisen, tulee romaani kohta :ashamed:
Profiilissa masua rv 30+6 tai sitten oma naamataulu, en ihan varma kunpi sillä pyörii milloinkin!

Anu vaihtaa huomenna viikkon 31 :wave: :heart:

Anteeksi kaikki virheet,ei jaksa nyt korjata..<br><br>
 
Me tultiin tänään mummolaan. Pojalla edelleen meno päällä, pitäis saada jo nukkumaan. Huomenna aloitan sitten sen mittailun, inhottava pistellä itseään! Laitoin pojasta kuvan profiiliin, vanha kuva tosin mutta täytyy sit laittaa uusi kuva sisaruksista kun vauva syntyy. :)

Rv 30+1.
 

Yhteistyössä