HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Niin juu, kiinnostaisi tietää miten se synnytys on sitten jonkun muun kuin oman miehen "tukemana" mennyt... Jotenkin ajatus mua pelottaa ettei mies tulisi paikalle, kun esikoisen synnytyksessä kuitenkin oli, mut en viittis pakottaakaan ja oishan se tuolle esikoiselle varmasti paras ratkaisu että sais olla isin kanssa kotona. Pikku poitsu kun ei oo vielä ollu yötäkään erossa meistä ja en tiiä miten se sit menis jos mummolaan veis.... Ollaan muutettu tuossa parisen vuotta sitten ihan vieraalle ja pienelle paikkakunnalle, eikä sellaisia uusia ystävyyssuhteita täällä oo vielä kehkeytyny et ketään mukaan synnytykseen ottaisin, mut äitini asuu noin tunnin matkan päässä sairaalasta eli ehkä ottaisin hänet tai sitten meen yksin synnyttää.... En oo äitiltä vielä kyllä ees kysyny. Enkä muistanu viime neuvolakäynnillä kysyä neuvolatädiltäkään, et saisko SAS:n kautta vaikka jonkun "vieraamman" tukihenkilön.

Mut kiitokset kaikista vinkeistä/palautteista aiheeseen liittyen =)

Mukavaa viikonloppua kaikille !
 
:wave:

Joulusta on täälläkin selvitty :D Syöty hyvin ja kivoja lahjoja saatu. Joulu oltiin mun porukoilla ja itse toimin pojalle pukkina. Joulupukin vaatteet parrat sunmuut päällä ja täydestä meni ;)

Masun ympäryksen mittasin just 108!!! hups, muutama sentti tullu viime mittauksesta lisää.

Huomenna ois tarkotus lähtee auttaan siskoo muutossa, ensimmäisestä kerroksesta kolmanteen.. :whistle:

Mitäs muuta... likka on paljon liikkeessä :heart:
Tuntuu et möyrii melkein kokoajan.

Profiiliin koitan tänään päivittää kuvan, kunhan kerkiän räpsäseen :)

Miron äiti ja "Sisu" 24+1
 
Hyvää uuttavuotta kaikille mammoille ja voikaa hyvin!!! :flower: :wave: :hug:

Meillä huomenna muutto ja nettikatkoa luvassa 3vko :/
käyn kyllä sillointällöin pari krt/vko vanhempien luona koneella katsomassa mitä täällä tapahtuu ;)

Terveisin,
Anu ja "kunto" rv23+6
 
Kiitoksia sivustaseuraajalle tiedosta, et uudet pakkaukset vasta maaliskuussa jakoon =) turhaan sitte noita venytän ja itteä kidutan :LOL: olen semmoinen ihminen et kaiken pitäis tapahtua hetkessä..

Meilläkin pikkunen mahataudissa :'( ja kovan kuumeenkin nosti. nyt illalla oli jo pirteämpi, toivottavasti alkaa toipumaan! ja ei tulis minuun eikä mieheen.

täällä kans napa hypännyt esiin, puoliksi vasta pullottaa. Navan ympärys 87 cm.

Suklaa maistuu, yök! en normaalisti edes tykkää suklaasta nyt olen syönyt sitä ihan tajuttomia määriä :LOL: raskausaika on hauskaa! ja tirriäinen liikkuu ihan mielettömän paljon, välillä käy jo "kipiääkin" saa nähdä miten käy ku pari viikkoo vielä reenaa?

Uusille tervetuloa mukaan en muista enää oliko useampikin :ashamed:

Triine 23+2
 
Kyllä te ootte ollu ahkeria kirjottamaan. Meillä on ollu jotenkin niin sutinaa kotona että ei oo pahemmin joutanu koneelle olllenkaan. Ja nyt välipäivinä oon ollu töissä.

Tänään sitten tuli ensimmäiset oikeen kunnnon supparit töissä ja illalla sohvalla. Että tässä mielessäni ajattelen että hyvä kun työt loppuu niin saan hetken aikaa levähtää muussa tapauksessa mä varmasti joutusin jäämään sairaslomalle. Muuten asukki on niin vilkas että joskus yöllä voisin aivan nostaa mahan viereen että saisin nukkua varsinkin kun kello soi aamulla ennen seiskaa.

Alennusmyyntiin en vielä oo ehtiny mutta täytyy sieläkin käydä pyörähtämässä. Jotta jos vaikka sais esikoiselle vaatteita varastoon. Ja kiropparireisu olis kova sana jotta sais sieltä ostais vauvalle vaatteita. Mä tuossa päädyin että otan rahan ja tilaan vastaavasti elloksesta vauvalle vaatteita kun sielä on ja sittne loput alennusmyynnistä ja kirpparilta. Kun kuitenkin on noita vanhoja olemassa ja varmasti saan sitten miehen siskolta pikkusia ja omalta kanssa. Ja kun nyt mulla on tuo kuivausrumpu niin en tarttekaan niitä niin paljon.

Mutta nyt lähen noitten viikarien aksnsa iltatoimiin jotat saan ne maate.
 
jalava harmailee
huomenta

se on kyllä kumma juttu vaikka kuinka väsyttäis niin sitä unta ei tule... :/ ollut jo jonkin aikaa, että tosi vaikeaa on meikäläisen nukkuminen. ehkä sitä alkaa treenaan vähemmille unille? herkempi äänille tms? oisko muut huomannut samaa?

mies lähtee veljensä kanssa tänään kattoo uutta bondia.. saatiin lahjaksi jokavuotinen perinne että kaikille meille 3 leffaliput... mutta mä en halua bondia mennä kattoon ja muutenkin olin vastaan koko lehvassa istumista.. :whistle: no saan ainakin sitten parituntii levättyy sillä aikaa..

eipä tässä sen kujmmosempia.
jalava ja smurffi
 
Heips

Hihittelen täällä itsekseni, kun luin jalavan viestin et mies lähti katseleen uutta blondia... :D Näkökykykin tai lukutaito heikentynyt.

Minä myös oon alkanu kärsiin unettomuudesta. Heräilen joka risahdukseen ja siihen kun käännän kylkeä jne. Oikeastaan nukun sillai 3-4tunnin sykleissä, siinä välissä on aina hereilläolojakso, sellanen pirteempi olo. Ilmeisesti harjoittelee yösyöttöjä varten. Just eilen sitä viimeksi kirosin, kun nyt kun vielä vois nukkua, niin ei pysty, ja sitten kun vauva syntyy on jo valmiiksi väsynyt...

Meiltä töistä lähti eilen tuoli pois, kun meidän tiskin takana on ollut tuoli, missä saa istua, niin eilen se lähti pois, kun ei kuulu konseptiin, ja kuulemma jos ei kykene seisomatyöhön, niin sitten saikulle. Saas nähdä mitä lekuri sanoo, kun tietenkin tiistaina heti varaan ajan, kun se neuvolalääkäri sanoi et töihin vaan, mut rauhallisesti pitää ottaa ja istuskella.

Supisteluja tulee joka ilta, ja jos oikein touhuan, niin silloin alkaa aina supisteleen, tai kun kannan esikoista. Muutenkin tuntuu et tää vauva on tosi matalalla. Vatsa alkaa heti tuolta alhaalta. kun supistaa pitää joko pysähtyä tai kävellä jalat harallaan, kun on pallo jalkojen välissä. Muutenkin kävelen vähän hassusti.Ja kyykistyminen ja kumartuminen on kivuliasta, siihen taitekohtaan sattuu jos yrittää vaikkapa lattialta jotain nostaa. Supistusten aikaan oikein tuntuu kun vauva menee alemmas ja venyttää paikkoja. Minusta tuntuu et tän toisen raskauden myötä on paljon enemmän kaiken maailman vihlomisia jne. Varmaan kun esikoista on pakko nostella ym.

Ihanaa nyt on kuitenkin 4päivää vapaata, ja tiistaina meidän talo vihdoin tulee. =)

Eilen alottelin vaateoperaatiota. Pesin ensimmäiset vauvan vaatteet, ja aattelin silittää ne valmiiksi ja pakata. Nyt on toinen koneellinen menossa. Hei te muut jotka olitte ostanu sen alotuspakkauksen josefssonilta tai elloksesta, meidän kietasupaidan sisin neppari ei toimi. Onko muilla ongelmia?

tänään näköjään tuli valitusromaani. Nyt vaihtaan esikoiselta kakkavaippaa. :/

heppuli ja emma/eetu 26 tasan
 
Moikka!

Onpas tämä aamu mennyt nopeeta tahtia. Tuli kyllä nukuttuakin hikan pitempään kuin normaalisti. Heti herättyä aloin vaihtamaan kukkiin mullat, kun alkoivat jo olemaan niin kärsineen näköisiä. Pitkään mä tuota olinkin jo venyttänyt. Kohta pitäisi lähteä liikenteeseen. Ensin käymme miehen sedän luona ja illemmalla menemme miehen isän perheen luokse syömään aiaksita uuden vuoden päivällistä sekä viettämään iltaa.

Minun haavainen paksunsuolentulehdus on alkanut taas vaivata oikein kunnolla. Eihän se välissä tullut edes kunnolla kuntoon kun lääkityksestä en päässyt kokonaan eroon. Eilen olin puhelin kontaktissa lääkäriin ja kortisoni annosta nostettiin taas. Nyt sitten lääkäri laittoin lähetteen suolen tähystykseen johon pitäisi päästä kuulemma piakkoin, ehkä jo ensi viikolla. Onnistuu kuulemma vaikka onkin raskaana kun ei mennä kovin pitkälle. Hiukan kyllä hirvittää tuo koko juttu! :( Tähystyksessä katsotaan suolen tilanne ja sen perusteella sitten justeerataan lääkitystä, kun tällä nykyisellä ei saada pysyvää paranemista aikaiseksi. Sairaslomaa sain myös kolme viikkoa. Hyvähän se on levätä ja saada rauhoittua oikein kunnolla, vaikka hiukan harmittaakin olla poissa töistä. Tulee jotankin laiska olo. :x se kuitenkin on varmaa että stressi ja väsymys vain pahentavat vatsani tilannetta! Lääkäri sanoi ettei vauvalla ole minkäänlaista hätää eikä lääkitys vaikuta raskauteen, mutta minun vointini tässä on se joka huolestuttaa. Itse kuitenkin olen enempi huolissani masulista.

Uuden vuoden olemme ihan kotosalla. Miehen kaveri saattaa tulla tähän meille istumaan iltaa ja laitamme jotain hyvää syömistä. katsotaan nyt miten sitten itse pystyn syömään. :\| Saatamme jossain käydä kävelyllä sitten yöllä ja katsastamassa ilotulituksia. :)

Eilen muuten kävimme hiukan ostoksissa Lindexillä ja löysin neljä bodya vauvalle ja yhden yöasun, joka tosin oli normaalihintainen. Isyyspakkaukseenkin jotain pientä osui matkaan. :)

Hauskaa uuden vuoden vaihdetta kaikille mammoille!! :D

miranda + masuli 24+5 :heart:
 
heh.. meidän mies se lähti blondia kattomaan... :LOL: :LOL:
onkohan sit jo kyllästynyt meikäläiseen kun melkein punapää olen.. :whistle:

ajattelin myös sitäkin että veljekset saisivat kahden keskistä aikaa viettää. niillä on niin läheiset välit, ja sitten yleensä olemme kolmistaan liikenteessä... niin nytpä saavat pitkästä aikaa olla kahestaan. miehen veljellä ei ole vielä vaimoehdokasta.. tai ainakaan ole tuonut "näytille"...

sitä minäkin olen siis miettinyt että jos sitä vain vaistomaisesti kroppa alkaa valmistautumaan vauvan tuloon. siis noissa nukkumisjutuissa. ja muutenkin.

mua on alkanut hirvittään se että jollen mä osaa hoitaa sitä nyyttiä?? kun alkaa itkemään, että jollen keksi mitä pikkuinen haluaa. :ashamed: kai nää on varmaan normaaleja ajatuksia mutta aika ahdistavia sinänsä.
mies yrittää lohduttaa parhaansa mukaan mutta eipä se auta.. :\| onkos muilla näin?

sitten toinen asia. kun olen ollut lukevinani jostain, että lapsen rytmi olisi sama kuin kohdussa? siis syntymän jälkeen. pitääkö tämä paikkansa? aattelin että pitäis jotain "päivä" kirjaa jolloin se oikein myllertää ja on hereillä ja sitten vertailis syntmän jälkeen...
ainakin nyt sitten olis aika loistokas rytmi.. =)
aamulla ekan kerran myllertää oikein kunnolla 5-9 aikaan, sitten seuraava ryminä alkaa noin 12-15 ja sitten klo 17-18 ja vielä illalla noin 21-23.. siis ihan kirjaimellisesti vielä myllertää siis melkeinpä 3 tuntia ihan aktiivisesti.. =) mutta ihan sitten keskiyö on hiljaista...
toivossa on hyvä elää.. ajatellen niitä tulevia yöunia sitten vaavin saapumisen jälkeen.


no eipä tässä sen enempiä taas tällä erää..

jalava ja smurffi 24+1
 
Ehtoota.

Mittasin pitkästä aikaa masun ympäryksen, 107cm näytti. Muutamia senttejä siis tullu viimekerrasta taas lisää.

MiNiA ,siitä synnytyksessä mukanaolijasta vielä, että siskon kertomuksen mukaan niillä on pelkästään positiivisia ajatuksia siitä tapahtumasta. Mä varmaan itte ainakin haluaisin mukaan henkiseksi tueksi jonkun läheisen ihmisen, jos jostain syystä mies ei pääsisikään sinne. Mutta toisillehan on taas hyvä vaihtoehto joku vieras doula. Kannattaa miettiä haluatko jonkun, joka tuntee sut kunnolla vai sitten jonkun muun. Molemmat vaihtoehdot on varmaan hyviä.

Jalava ,on ihan normaaleja ajatuksia noi, että epäilee itseään siitä, osaako sitä vauvaa sitten hoitaa. Mutta kyllä mä uskon, että sullakin vauvanhoito sujuu ihan vaistojen varaisesti hyvin. =) Niin ja sitten niistä vauvan rytmeistä, että mun kohdalla kolmessa odotuksessa ei kyllä oo pitänyt mitenkään paikkaansa noi rytmit, miten vauva on mahassa myllertänyt ja miten sitten täällä masun ulkopuolella. Mutta ehkä jonkun kohdalla sitten on rytmit menny suunnilleen saman kaavan mukaan. Ei kuitenkaan kannata stressata sitä, jos vauva myllertää masussa pitkin yötä, että siitä nyt sitten automaattisesti tulis yökukkuja.

Nyt mä meen nauttimaan iltateet. :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 25+6
 
huomenta mammat!

tämä on sitten vuoden viimeinen päivä. on se aika taas mennyt todella nopeasti!! huomenna on jo se vuosi jolloin meidän nyytit syntyy! =)

eipä tässä sen kummosempia, tulin vain kaikille toivottaan hyvää uuttavuotta!! =) :flower:

jalava ja smurffi 24+2
 
sivusta lukia
Onko kukaan miettinyt yhtään nimiä jo vauvelille? Täälä jonkin verran....Pistetäänkös vähä nimiä kasaan ?

Jiri,Jeri,Vili,Leevi,Aleksi,Eetu,Onni
Viivi,Senni,Peppi,Ira,Pihla,Siiri

Siinä osaa mitä meillä mietitty :)
Niin ja hyvää uutta vuotta mammoille :heart:
 
huomenta!

hyvin ei alkanut tämän vuoden vimppa päivä.esikoinen kiukuttelee ja heräsi jo kuudelta sitten taas vaihteeksi kitisemään ja kränisemään.ilmeisesti hampaita tulossa..eilisestä asti kiukutellut.mun pitäisi töihin mennä tunnin päästä ja olen jo nyt niin pahalla tuulella ettei tästä taida mitään tulla.

olin eilen shoppailemassa kaverin vauvalle lahjaa kun hän sai eilen aamulla pojan.voi kun oli pikkuisia vaatteita.ostin samalla myös meidän masukille yhden bodyn.ja tolle kiukuttelijalle myös. :D menen katsomaan sitä pikkuista ja sen äitiä nopeasti sairaalaan töiden jälkeen.sitten tarviikin jo esikko hakea ja lähdetään anopille yöksi kun mies siis bilettää ja meikkis menee aamulla töihin. :ashamed: kyllä on ankea uusi vuosi meikkiksellä.

hyvää uuttavuotta huhtimammat


tv gismo,kiukuttelija esikko ja pikkuinen 23

ps.nimiä miettisin kerran tossa yksikseni niin mieleen tuli pojalle miko,patrik,daniel jne..esikoisen nimi on alex.
 
Huomenia vaan kaikille!!!

Tänään siis vuoden viimeinen päivä. Huomenna sitten uusi vuosi ja uudet kujeet!!! Mies kävi eilen muutaman raketin ostamassa, että saa muksut muutaman paukun nähdä, kun eivät kuitenkaan jaksa puoleen yöhön valvoa.

Gismo: tuo Daniel on ainakin hyvä nimi, meillä kuopus tunnistaa sen omakseen...

Nimiä ollaan mietitty ja pojalle onkin jo etunimi tiedossa ja tytölle muutama hyvä vaihtoehto, mutta katsotaan sitten miltä vauveli näyttää... Ihan Elliä tai Eetua ei meidän vauvasta kuitenkaan tule, koska isompien lastenkin nimet on vähän harvinaisempia.

Meillä siis tänään viimeinen nettipäivä ja sit alkaa ainakin parin viikon pimennys, enkä varmaan pääse edes missään kurkkimaan teidän kuulumisia, joten koittakaa kaikki pysyä vielä yhtenä kappaleena.

Yritän vielä tänään käydä laittamassa uuden masukuva profiiliin...

Nyt kuitenkin toivotan jo kaikille hauskaa uutta vuotta!!!

Nasu-Masu 25+1
 
Hyvää alkavaa vuotta kaikille!!!!

Mä täällä viettelen uudenvuodenaattoa pelonsekaisin tuntein, kun supistelut vaan jatkuvat. Tänään oon ollut käytännössä täysin vuodelevossa ja yritän nyt laskeskella minkä verran supistaa: neuvolakäynti sit 3.1 niin voi siellä taas asiasta jutella.

VUODEN EKAT neljä viikkoa mä siis ainakin lähes täysin makaan.. rauhallisesti siis alkaa. Yöt vaan menee levottomasti kun tulee kaikkee ikävää mieleen.

TEILLE MUILLE TOIVOTAN oikein ihanaa tätä ja huomista päivää ja sitä, että vauvat pysyvät mahdollisimman pitkään masussa!

NASU-MASULLE mukavaa muuttoa!

NIMIÄ en ole ehtinyt miettiä, pitäis varmaan. Ja kaikki vaatteiden laitot pitää jättää nyt aikaan myöhempään. JOs vauva pysyy masussa rv36 asti niin sen jälkeen jo varmaan uskallan urakoida. Jos syntyy sitä ennen teen kaikki vauvavalmistelut sit ku vauva jo kotona. Eiköhän se niinkin onnistu.

orapihlaja ja sykerö26+4
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!! :)

Mulla alkoi viime yönä kamala hammassärky. Viisaudenhammas. Onnex on nyt vähän helpottanut. Aamukuuteen asti valvoin, kamalaa! Kun ei hirveästi viittis noita särkylääkkeitäkään syödä.

Mummolassa otetaan uusi vuosi vastaan. Raketit täytyy varmaan ammuskella jo ennen kahtatoista kun poika tuskin sinne asti jaksaapi valvoa.

Vauva pyörähtelee oikein kunnolla masussa! :D

Täällä on nimet mietitty mutta mitään ei ole vielä valmiiksi laitettu.

Rv 23+3.
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille mammoille :wave:

Meillä päivä sujunut hyvin,lapset odottaa rakettia kovasti mutta en tiedä jaksavatko valvoa. Tyttö odottaa mutta pelkää joten ikkunasta katsellaan.

Nyt syömään coktailtikkuja ja kohta saunaan,sen jälkeen alkaa sipsi herkuttelu :p

Kyllä meidän vauvojen tulo lähenee vaan :heart:

Rv 26+1 Lilo ja Stitch
 
jalava harmailee
gismo
olemme miettineet sitten samoja nimiä pojalle.. =)
tytölle on jo "valmiina" etunimi, toinen nimi pitää viellä keksiä.. mutta tuntuu ylivoimaiselta.

Orapihlaja. (tulikohan oikein..) muista ottaa rauhallisesti vain. ei mitään ylimääräistä sitten! pistät miehen passaamaan.. =)

täällä vietellään rauhallinen ilta. koiran kanssa tulin juuri ulkoota, ja sitten pitäis tuonne vesisateeseen vielä raketit käydä kattomassa.

hauskaa loppuvuotta ja ihanaa uuttavuotta!!

jalava ja smurffi
 
Hyvää Uutta Vuotta!

Täällä ei oo mietitty vielä suuremmin nimiä vauvalle.. Itellä tietty pyörii mieles muutama nimi... Kai taas sit niinkuin Mironkin kohdalla niin nimi valitaan muutama päivä ennen ristiäisiä...

Masu kuva edelleen päivittämättä :ashamed:

Miron äiti ja "Sisu" 24+4<br><br>
 
Hauskaa tätä vuotta kaikille "isomahaisille"!!!

Meillä toimiikin edelleen netti, vaikka tänään piti olla eka päivä, ettei toimi. Kiva kuitenkin kun toimii. Masukuvaa en sitten saanutkaan laitettua, kun usp-kaapeli on jo pakattu johonkin laatikkoon, joten päivitellään sitten muutaman viikon päästä.

Meillä miehen kanssa mukava päivä tiedossa. Saadaan lapsenvahti ja päästään elokuviin ja syömään ihan kahdestaan. Se on vähän niinkun perinne meillä.

Orapihlaja: Otapa nyt sitten ihan rauhallisesti vaan. Joudut vielä pian osastolle pötköttään... Ilmottele sitten mitä ne neuvolassa sanoo.

Nyt syömään!!!

Nasu-Masu 25+2 (onkohan oikein, ei enää pysy laskuissa mukana)
 
hippu76 harmaana
OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE :heart: :heart:

Työpäivä takana, kyllä olin aamulla väsynyt kun kello soitti. Jäi vähän unet vähälle kun eipä tuolta paukkeelta kannattanut paljon edes yrittää nukkua ennen puolta yötä. Kurjaa vaan aamulla lähteä töihin kun miehellä on tänään synttärit ja olis ollut kiva sitä hemmotella aamupalalla...

Nimiä on vauvalle mietitty ja meille tulee varmaan jotakin aika vanhanaikaista, kun molemmat tykätään niistä ( Eino, Elli tms.).

Vaikka eihän sitä tietty tiedä, että kumpi tulee ja jos ei vaikka olekkaan yhtään sen näköinen, että ajateltu nimi sopisi - niinkin on kaveripiirissä käynyt.

Tilasin vielä yksityiseltä ajan ultraan, kun halutaan nähdä vauvaa vielä ennen syntymää ja kun se rakenneultran lääkäri oli niin tyly, että molemmille jäi siitä vähän paha maku. Ihan kiva odotella sitä...

Leppoisaa pyhäpäivää!

t. hippu ja pikku 26+0
 
Oikein hyvää tätävuotta kaikille mammoille!

Eilen oli kivaa katsella raketteja ja herkutella.. mut tää päivä ei olekkaan ollu enää niin kiva.. kaksoset heräsi aamulla jo kuuden jälkeen ja ovat olleet kokopäivän niiiiiin super pahalla päällä pikkuisen meinaa flunssaa olla meissä kaikissa niin sekös lie sitten kiukuttaa..
kokoajan saa ite olla kuin kuumilla hiilillä ettei hermostuttais turhaa neitejä.. :kieh:
toinen tytöistä nytkin iskän sylissä ja kiukuttaa kokoajan.. mikään ei oo mieliksi.. :( Oletin et päikkäreitten jälkeen olis kivempaa.. mut ihan turhaan.. sama meno jatkuu.. onneksi aamusta mummu kävi hakee tytöt leikkimään niin saatiin vähän ite levähtää...

Toivottavasti huominen päivä on parempi...

t:gemini+masukki rv 26+6 :heart:
 
Ihanaista uuttavuotta kaikille!!! :wave:

Huomenna alkaa sitten arki, plääh! Jotenkin sitä tottui tähän löhöilyyn vaan, mutta toisaalta kiva aloittaa taas tutut rutiinit. Nyt sitten ollaan oikeassa vuodessa jo, lähempänä meidän pinon vauvojen syntymää. :D

Ottakaahan iisisti te, joilla kovasti supistelee. Mulla ei oo näitten pyhien aikana hirveesti suppareita tuntunut, saa nähä, alkaako niitä enemmän tuntumaan, kun pitää taas yksin hoitaa lapsosia päivällä.

Tila-autoa käytiin taas kattomas välipäivien aikana, ja kiikarissa olis yks tietty...

Jees, mutta hyvää alkanutta viikkoa kaikille mammoille!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy uusille lukemille 26+1 :heart:
 

Yhteistyössä