HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa!!

täällä me taas kökitään aikaisin aamulla kun esikoinen meuhkaa sängyssä.no menin itsekkin ajoissa nukkumaan.illaksi pitäisi mennä töihin.varmaan nukun siellä sitten pystyyn.

niistä nimistä vielä..ei olla tytön nimeä keksitty kun mä ainakin kuvittelin että poika tulossa :D pakko mun on mennä sinne 4d-ultraan.taidan sinne varata ajan tänään.kiinnostaa niin kovin että kuka sieltä on tulossa :heart:

vitsi tota meijän esikoista kun aina tähän aikaa hereillä.mikään ei auta ei vaikka yrittäis myöhemmin nukkumaan laittaa mutta ei sellaista huutoa kestä ja sitten yö taas ihan levoton.

hi hii tossa jo mietiskelinkin ettei montaa viikkoa enää töitä kun äippäloma alkaa :D ensi viikolla neuvola niin sitten laitan ne kelan paperit.äippärahan suuruuden tiedänkin kun se on sama kuin esikoisesta kun hän alle kolmivuotias.mulla vielä talvilomakin pitämättä.no mutta me ruvetaan aamun hommiin ja lähdetään kauppaan heti kun toi kello olisi kahdeksan.

jalava sä kirjoitit että sua pelottaa kun et ole varma osaatko vauvaa hoitaa.kyl muakin pelottaa vaikka toinen tulossa ja esikoinen vielä niin pikkuinen että tuoreessa muistissa kaikki mitä se vauva arki on.mä pelkään että mä en jaksa.että jostain syystä masennun ja väsyn.tai että lvauva onkin vammainen.no joo mä olen aina tällainen etukäteen stressaaja.toiseksi mies auttaa aina tosi kovin esikoisen hoidossakin.tää raskaus ja työ ja esikoinen tekee mut vaan tällä hetkellä niin väsyneeksi mutta ei hän mun silloin enää töissä tarvii olla ja esikoinenkin paljon vanhempi kun vauva tulee että ne hampaat varmaan jo siihen mennessä tulleet.ai niin silloin kun toi pikkuepeli tuli sairaalasta kotiin niin mä olin siellä sairaalassa kerran vaihtanut sen vaipan.muuten ne kätilöt aina sen vaihtoi ja puki.mä olin aivan täysin hukassa ton pikku-ukon kanssa.mut kyl me sit opittiin sitä hoitamaan :D

gismo ja pikkuinen 23+1
 
heippa!!

täällä me taas kökitään aikaisin aamulla kun esikoinen meuhkaa sängyssä.no menin itsekkin ajoissa nukkumaan.illaksi pitäisi mennä töihin.varmaan nukun siellä sitten pystyyn.

niistä nimistä vielä..ei olla tytön nimeä keksitty kun mä ainakin kuvittelin että poika tulossa :D pakko mun on mennä sinne 4d-ultraan.taidan sinne varata ajan tänään.kiinnostaa niin kovin että kuka sieltä on tulossa :heart:

vitsi tota meijän esikoista kun aina tähän aikaa hereillä.mikään ei auta ei vaikka yrittäis myöhemmin nukkumaan laittaa mutta ei sellaista huutoa kestä ja sitten yö taas ihan levoton.

hi hii tossa jo mietiskelinkin ettei montaa viikkoa enää töitä kun äippäloma alkaa :D ensi viikolla neuvola niin sitten laitan ne kelan paperit.äippärahan suuruuden tiedänkin kun se on sama kuin esikoisesta kun hän alle kolmivuotias.mulla vielä talvilomakin pitämättä.no mutta me ruvetaan aamun hommiin ja lähdetään kauppaan heti kun toi kello olisi kahdeksan.

jalava sä kirjoitit että sua pelottaa kun et ole varma osaatko vauvaa hoitaa.kyl muakin pelottaa vaikka toinen tulossa ja esikoinen vielä niin pikkuinen että tuoreessa muistissa kaikki mitä se vauva arki on.mä pelkään että mä en jaksa.että jostain syystä masennun ja väsyn.tai että lvauva onkin vammainen.no joo mä olen aina tällainen etukäteen stressaaja.toiseksi mies auttaa aina tosi kovin esikoisen hoidossakin.tää raskaus ja työ ja esikoinen tekee mut vaan tällä hetkellä niin väsyneeksi mutta ei hän mun silloin enää töissä tarvii olla ja esikoinenkin paljon vanhempi kun vauva tulee että ne hampaat varmaan jo siihen mennessä tulleet.ai niin silloin kun toi pikkuepeli tuli sairaalasta kotiin niin mä olin siellä sairaalassa kerran vaihtanut sen vaipan.muuten ne kätilöt aina sen vaihtoi ja puki.mä olin aivan täysin hukassa ton pikku-ukon kanssa.mut kyl me sit opittiin sitä hoitamaan :D

gismo ja pikkuinen 23+1
 
heippa!!

täällä me taas kökitään aikaisin aamulla kun esikoinen meuhkaa sängyssä.no menin itsekkin ajoissa nukkumaan.illaksi pitäisi mennä töihin.varmaan nukun siellä sitten pystyyn.

niistä nimistä vielä..ei olla tytön nimeä keksitty kun mä ainakin kuvittelin että poika tulossa :D pakko mun on mennä sinne 4d-ultraan.taidan sinne varata ajan tänään.kiinnostaa niin kovin että kuka sieltä on tulossa :heart:

vitsi tota meijän esikoista kun aina tähän aikaa hereillä.mikään ei auta ei vaikka yrittäis myöhemmin nukkumaan laittaa mutta ei sellaista huutoa kestä ja sitten yö taas ihan levoton.

hi hii tossa jo mietiskelinkin ettei montaa viikkoa enää töitä kun äippäloma alkaa :D ensi viikolla neuvola niin sitten laitan ne kelan paperit.äippärahan suuruuden tiedänkin kun se on sama kuin esikoisesta kun hän alle kolmivuotias.mulla vielä talvilomakin pitämättä.no mutta me ruvetaan aamun hommiin ja lähdetään kauppaan heti kun toi kello olisi kahdeksan.

jalava sä kirjoitit että sua pelottaa kun et ole varma osaatko vauvaa hoitaa.kyl muakin pelottaa vaikka toinen tulossa ja esikoinen vielä niin pikkuinen että tuoreessa muistissa kaikki mitä se vauva arki on.mä pelkään että mä en jaksa.että jostain syystä masennun ja väsyn.tai että lvauva onkin vammainen.no joo mä olen aina tällainen etukäteen stressaaja.toiseksi mies auttaa aina tosi kovin esikoisen hoidossakin.tää raskaus ja työ ja esikoinen tekee mut vaan tällä hetkellä niin väsyneeksi mutta ei hän mun silloin enää töissä tarvii olla ja esikoinenkin paljon vanhempi kun vauva tulee että ne hampaat varmaan jo siihen mennessä tulleet.ai niin silloin kun toi pikkuepeli tuli sairaalasta kotiin niin mä olin siellä sairaalassa kerran vaihtanut sen vaipan.muuten ne kätilöt aina sen vaihtoi ja puki.mä olin aivan täysin hukassa ton pikku-ukon kanssa.mut kyl me sit opittiin sitä hoitamaan :D

gismo ja pikkuinen 23+1
 
..huomenta...niin ja hyvää tätä vuotta kaikille... :D :hug:

mie ehräsin kun ensin veti suonta hirveesti ja kun yritin kääntää kylkee niin supisti niin että pakko nousta istumaan että henki kulki..

kuulin eilen että joku oli miun ja veljieni isälle laittaman kynttilätelineen pirstaloinu..kun se oli isä vainaan ohjeilla puusta rakennettu..haudalle ja kynttilät oli kans rikottu...eli meen selvitelemään sitä sotkua aamu tuimaan...siis ennen ko meen kaupoille...

veljien kans suurin piirtein tiedetäämn kuka ois voinu tehdä ko.tihutyön mut kun ei oo todisteita..mummo soitti eilen...siis isän äiti ja sanoi että hän laittaa oman paikkakuntansa haudalle isälle kynttilän ja me voidaan laittaa vaikka kotipihalle niin ei ainakaan enää tule moisesta pahamieli..


enää en toivois muuta kuin edes vähän lunta!!alkaa kuravaatteiden puhdistus ärsyttää!!!...

sari+vilkku 27


 
Lisko
Ihan ekaks gismo: meilläkin esikoinen on alle 3 ja saan sen mukaan sen äippärahan, mutta nyt vuoden vaihteessa se äippäraha on noussu, niin saadaankohan mekin sit paremman prosentin mukaan se äippäraha? Eli et se laskettaisi niistä esikoisen aikuisista tuloista, mutta tuolla uudella paremmalla prosentilla? (hyvin selitetty :whistle: ) Minäkin vein kuitenkin jo pari viikkoo sit ne kelan paperit ja päätöstä ei ole tullut, mutta ne sanoikin siellä, et päätös tehdään vasta vuoden vaihteen tietämillä kun se uusi laki tulee voimaan.. Päätöstä odotellessa täälläkin :) Mielenkiinnolla nimittäin odotan tuleeko muutama kybä enemmän kun esikon aikaan :whistle: ;)

Mahan ympärystä mittailin minäkin taas ja tuokseksi sain 105cm, mitäköhän se oli viimeksi, en edes muista olisko jotain 104 ollu.. Mites muilla?

Joulu meni kivasti, esikoinen sai paljon lahjoja ja minäkin muutaman :) Hieronta/ ylellinen kylpy lahjakortti olisi, ajattelin sen nyt tammikuussa käyttää pois, ihanaa :)

Huomenna alkaa taas koulu reilun viikon loman jälkeen :/ Mutta eipä ole kun viikko teoriaa enää jäljellä ja sit jätän sen vimosen harjoittelun myöhemmäksi, pitää huomenna mennäkin opettajan kanssa siitä sopimaan. Ja virallinen äippäloma alkaakin sit noin kuukauden päästä :)

En muista mitä muuta olitte täällä porisseet, myöhemmin lisää, nyt on saatava kahvia.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 25+6 *huomenna taas uusi viikko :eek: :heart: *
 
Hei

Ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Mie tulin pikaseen kotona käväseen suihkussa ja syömässä, meille kun tuli tänään se talo, niin sitähän on pitänyt siellä koko päivä ihmetellä. Nyt lähden käymään asioilla ja lääkärissä. Sain oikean lääkäriajan (ei päivystystä) täksi päiväksi, oli joku peruutusaika. Neuvolalääkärille olis saanu ajan vasta 11. päivä, ja mulla on se seuraava lääkärin tekemä ultra 15. päivä, joten ei mitään järkeä odottaa sinne asti. Mulla kun on siis taas pyhät supistellu. Yksikin päivä silitin tunteroisen, niin sen jälkeen koko illan supisteli n. 10 min. välein. Ei ne niin kauheen kipeitä ole, muttei kyllä mitään kärsi tehdä tai muuttuu tosi kipeiksi. Ja vauva on jotenkin tosi alhalla, kun ei pysty taipumaan eikä kyykkimään kun sillon sattuu, ja tuntuu sellanen pallo jalkovälissä. Ja suppareiden aikaan oikein tuntuu kuin se puskee alaspäin. Mut saas nähdä onko jotain tapahtunu. Meiltä töistä tosiaan vietiin se ainoa istuin pois, kun konseptin mukaan seisomatyö, joten uskallappa sitten lähteä sinne seisoskeleen 7h joka päivä ettei vauveli synny ennen aikojaan. Mut käyn varmaan illalla tai huomenna viimeistään informoimassa mitä se lekuri sano.

heppuli ja "eetu/emma" 26+3

Ai joo, ja sitä piti kommentoida, et mun työsopimus loppuu tammikuun lopussa, enkä viitsi kk varten kirjaurua liittoon työttömäksi, niin aloitan äitiysloman heti kun vain voi, eli sen 2kk aiemmin.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 09:46 Blue Rush kirjoitti:
muutto ohi!!! :D
tavaroiden järjestelyä vielä pitkään tietenkin.kyllä on väsynyt olo kantamisesta ja kulkemisesta :/
juuri neuvolaan menossa, ilmoittlen kuulumisia taas kun pääsen koneelle :wave:

24+3
Kaikki hyvin pikkuisella :heart: tosi jämäkän kuuloiset sydänäänet (olikohan ny 145), th sanoi että "sinusta tulee huhtikuuhun mennessä ihan valtava!" :LOL: taivasteli tätä mun mahaa..
sf oli 24cm :whistle:
 
Heippa vaan kaikille mammoille ja erittäin hyvät uudet vuodet!!

Mun oli pakko tulla kertomaan teille kokemukseni sokerirasituskokeesta joka oli tänään eli:
Menin aamulla kello 8 terveyskeskuksen labraan, otettiin paastokoe ja join litkun, joka ei ollut mitään hirveätä, colan makuista ja hiilihappoista.
Menin istuskelemaan neuvolan odotustilaan, joka oli siinä labran vieressä ja aloin lueskelemaan vauvalehtiä. No, siinä olin istuskellu noin 45 minuuttia, alkoi yht`äkkiä pyörryttään aivan kauheasti... Onneksi yksi neuvolatäti osui paikalle ja auttoi mut pitkäkseen. En meinannut päästä sit edes siihen 1 tunnin verikokeeseen, kun huimas aivan älyttömästi. No, kaikki kokeet saatiin kyllä onnistuneesti otettua, labratäti sanoi vaan, että kyllä hän on nähnyt että heikottaa alkaa, mutta tälläistä ei ole nähnyt :whistle:
Tulokset saan huomenna, pahaa pelkään, että niissä taitaapi olla heittoa... Sokerirasituskokeeseen jouduin sen takia, kun oli BMI 27 kun aloin odottaan, suvussa ei ole kellään diabetestä, joten ajattelin että läpihuutojuttu, istutaan pari tuntia siellä ja sillä siisti! Vielä mitä, nytkin on vielä sellanen omituinen olo! :/

No, sit mulla oli tunti sen jälkeen lääkäri noitten supistelujen takia, olin jo onneksi silloin suhteellisen "normaali", mutta silti lääkäri kysyi heti, että onko kaikki hyvin, kun oot niin kalpea!
Sairasloma sitten jatkuu edelleen, nyt tammikuun 20. päivään asti ja sitten taas lääkäriin ja sitten laitetaan saikku äitiysloman alkuun asti. Oli taas vähän muutoksia kohdunsuulla, sanoi että pitää ottaa iisisti ja lepäillä.
Oli jotenkin noloa taas soitella pomolle,että eipä tuu tää tyttö töihin sit taaskaan, on toi luonne sellainen, että periksi ei sais antaa, mutta kun tässä ei ole kysymys vaan musta vaan myös vaavista, niin kai se on pakko antaa nyt periksi! Onneksi mulla on tosi ymmärtäväinen pomo!

Onko muuten kellään ollut tuollaista kokemusta sokerirasituskokeessa tai jollain tutulla käynyt noin?
Alkoi meinaan vaivaamaan asia tosi paljon, kun nyt jaksais oottaa huomiseen!
Että tällälailla tämä vuosi alkoi... mitähän vielä!

Maarit73 ja vaavi 26+2 (kai...)
 
Moikka.

Maarit ,en oo kyllä kuullu, että kukaan olis sokerirasituksessa joutunut makoileen huimauksen takia. Vähäistä huimausta mullakin on ollut, mutta semmosta, minkä kanssa on pärjännyt. Onneksi sun ei kuitenkaan tartte odottaa kun huomiseen vaan. Ja voihan se olla, että tulokset on ihan hyvät, sun kroppa vaan reagoi tohon rasitukseen noin. =)

Mä meen varmaan torstaiaamuna kans rasitukseen. Tälläviikolla sen ajattelin hoitaa alta pois, ja toi torstai olis ehkä paras mahdollinen aamu. Tai sitten perjantaina. Kuinkas se olikaan, mistä asti illalla piti olla syömättä, kun aamulla sinne menee? En muista. :ashamed: Vois tietty soittaa neuvolaan ja kysyä, mutta kun täs nyt on muitakin, jotka siellä on käynyt, niin josko vähän virkistäisitte mun muistia???

Äsken laitoin kuopusta päikkäreille meidän sänkyyn ja oikaisin itekkin viereen maata. Siinä taas tuntu pari kovaa supistusta. Aika outo, kun ne tuntuu levossa. No ensviikolla on lääkäri, niin saa kattoa, onko kohdunsuulla tapahtunu mitään. Voi olla, että ovat ihan vaarattomia suppareita kuitenkin.

Hyvää tiistain jatkoa mammoille!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 26+2
 
Maarit, mun paras ystävä pyörtyi sokerirasituksessa, että kyllä se ihan mahdollista on että tulee tosi huono olo.. Ja mullekin sanoi labran täti, että heti jos tulee huimaava olo, pitää mennä ensiavun puolelle lepäämään, ovat meidän tk:ssa sopineet niin että voi mennä heti jos itestä tuntuu.. Se labrahoitaja hakee sit sieltä ne loput näytteet tunnin ja kahden tunnin päästä jos ei odotushuoneessa näy istuskelemassa..
niin, ja sillä mun kaverilla oli ihan normaalit sokerit siitä huolimatta, vaikka pyörtyikin.. Toívotaan että sullakin olis :)

Täälläkin päivittäin supistelee, välillä ihan tosi kipeästikin, eikä enää puhettakaan että pystyis kävelylle lähtemään. Mietin jo että uskallanko odotella ens maanantaihin kun ois äitipoli, vai pitäiskö jo soitella neuvolaan että ultraavat aiemmin kohdunsun tilannetta.. Katotaan huomiseen..
 


Neuvola oli tänään kaikki ok.. mitä nyt painoa oli tullu pikkasen reilusti.. mut eipä tuo kuulemma haitannu.. seuraava neuvola aika jo 3 viikon päähän ja sitten sitä kuletaankin jo 2 viikon välein.. kuinkas muilla?

eipäs ihmeempiä.. kotihommiin..

t:gemini+masukki rv 27+0 :heart: <br><br>
 
Hellou!

H-E-P-P-U-L-I, mäkin aloitan äitiysloman varhennettuna 2kk ennen laskettua aikaa. Kun oon nyt sairaslomalla ja siihen mennessä sitä ehtii kertyä jo 6,5viikkoa palkattomana niin katsoin parhaaksi, että saan edes jonkin rahan pyörimään. Kelan sairaspäivärahan kyllä saan, mutta on se huomattavasti alhaisempi..

TE JOILLA SUPISTELUJA, onko teiltä otettu pissanäytettä, b-streptokokkinäytettä yms.?? Kun tajusin, ettei multa ole otettu, vaikka nuohan voivat olla syynä ennenaikaisiin supisteluihin.. Eilinen oli kohtuu hyvä päivä, kunnes erehdyin menemään saunaan. En siis taida mennä enää sinnekään.. Nyt vaan oon saanut niskani aivan TAJUTTOMAN kipeäksi kaikesta makaamisesta..

orapihlaja ja sykerö26+6, huomenna uusi rv ja neuvola sen kunniaksi
 
Orapihlaja: Multa ainaskin otettiin pissanäyte ( sekä virtsatulehduksen ja klamydian) tutkimiseen, kumpikin puhdas ja sitten neuvolalääkäri otti kaksi eri näytettä emättimestä ( hiiva ja jotain muuta ) ja nekin oli puhtaat. Mun mielestä ne ois pitänyt heti katsoa, mulla ainakin neuvolatäti jo laittoi lähetteet, kun sillä kävin ennen lääkäriä.

luojan kiitos joku muukin on pyörtynyt tuolla lailla... se on aina niin nolottava tilanne...lisää paniikki vielä pyörrytystä!
Täytyy muistaa tästä lähtien että ei pidä kaikkeaihan läpihuutojuttuina...Ilmoittelen si huomenna tuloksista
 
Ja niin lisäystä vielä...
Syntymähäjy:syömättä pitää olla 12 tuntia eli mäkin olin eilen illasta kello 20.00 syömättä, vettä kyllä join hiukan yöllä kun heräsin ja aamulla vähän ennen lähtöä labraan.
 
Heippa kaikille ja hyvää uutta vuotta!

syntymähäjy, mulle ainakin annettiin ohje et paastota pitää edellisestä illasta klo.22 asti. Lasillisen vettä saa juoda...

Itekin oon menossa tohon sok.ras.kokeeseen nyt 17.päivä. Ite pyysin, kun esikoisen sokeriarvot oli syntymän jälkeen pari päivää pielessä. Sillon joku lastenlääkäri kysy multa et oliko mulla odotusaikaan sokeriarvoissa mitään... mut sitä ei siis ikinä sillon testattu.

Täälläkin supistelee päivittäin, silleen syvästi, mut vaan kerran tai pari. Esikoisen aikaan supisteli enemmän, mut sillon kävinki töissä viimeseen asti, nyt oon hoitovapaalla kotona...

Nyt esikoisen kakkavaippaa vaihtamaan...

MiNiA ja masuvauva :heart: 26+0 (kai?)
 
Kiitoksia paljon informaatiosta sokerirasitukseen valmistautumisessa. Vaikka itte siinä oon edellisessäkin raskaudessa käynyt, niin enhän mä muista noita juttuja. Eipä tartte nyt sen takia soitella neuvolaan.

Mua on alkanu närästämään kokoajan enemmän. Tänäänkin tuntuu, että kokoajan närästää, en kyllä oo ottanu tänään ku yhen rennien, mutta nyt taidan mennä napsaasemaan toisen!!!
 
heippa kaikille ja hyvää uutta vuotta!!
tänä vuonna sitten saadaan me kaikki vauvat jo syliinkin =)
meillä oli tosiaan se mahatauti ja jessus kuinka voimalla se iski muhun :x oksensin aamu varhasesta iltamyöhään vähintään puolentunnin välein tai heti kun vaan oli sappi nestettä kertynyt mahaan ees vähän..nousi kuume ja tuli ripuli ja supisteli ihan älyttömästi kerran tunnin ajan 5 min välein :eek: olin jo soittamassa ambulanssia kun oltiin viel kaiken lisäks mökillä 100 km päässä sairaalasta mutta onneksi sitten rauhottui.
supistuksia-kipeitäkin tulee mulla kyllä päivittäin useastikin mutta niin kuin jollain muullakkin olisko ollu syntymähäjy(?)niitä tulee myös levossa jne että tuntuu ettei siihen paljoa voi vaikuttaa,tosin edelleen kirjotan sitä samaa kun aikaisemminkin että meijän ketjua kun lukee tuntuu että suppareita saa tulla kyllä aikas paljonkin ja kaikki ok silti..ainaskin melkein jokainen täällä tuntuu kirjoittavan huolestuneena supistuksistaan ja kaikilla onneksi asiat viel ainaskin suht hyvin! =) tosin parempihan tietenkin aina tsekata tilanne kun luottaa vaan siihen että tuskinpa tässä mitään häikkää on..itellä uus neuvola/lääkäri ens viikolla..sitten taas tietää enempi..
joku kyseli onko näytteitä otettu..multa ainaskin otettiin virtsa viljely,klamydia,joku saga(?)-näyte emättimestä ja olikohan viel jotain..siis pois suljettiin kaikki tommoset supistelujen aiheuttajat mutta kaikki oli siis puhtaat ja syytä suppareihin ei löytynyt..ehkä syynä on kolmen pienen lapsen kotiäitys :whistle: eipä paljoa sairaslomaa pidellä :LOL: tai sitten mitään suurempaa syytä ei ees ole ja tämä pallero syntyy joskus rv 42 ja mamma+neuvola on hötkyilly ihan turhaan puolet odotus ajasta :whistle:
ädä ja hippula 25+6
 
Hei taas

Nonni nyt ollaan sitten saikulla 15. päivään asti, silloin se ultra, jolloin lääkäri katsoo jatkuuko. Multa otettiin viimeksi jo ph, ja jokin muu näyte, tarkistettiin pissa, veri ja verenpaine. Nyt sitten otettiin vielä streptokokki ja jotain muita tulehdus-kokeita. Huomenna käyn vielä pissaamassa klamydia näytteen. Ja siis tilanne se et vielä kohdunsuu melko takana, mutta pehmentynyt ja lähtenyt aukeutumaan, ja kun supistelee nimenomaan enemmän rasituksesta, niin pitäis levätä ja nosto- ja seksikielto.

Talo on nyt harjassa, tai siis aluskatteet on paikalla, huomenna sitten siitä jatkavat. :D :D :D

heppuli 26+3
 
ONNELLISTA VUOTTA 2007

Miulla sokerirasitus on 11. päivä. Yritin alottaa tänää ihan säännöllisen ruokarytmin, siis pari lämmintä ruokaa, valipalat sekä aamu- ja iltapalat. Vielä meni vähän penkin alle, kun tuli illalla vieraita, ni oli kahvipöydässä herkkuja ja vielä uudesta vuodestä jääneet sipsit ja pizzan jämän söin :ashamed:

Uusi vuosi meni rauhallisesti, meitä oli pari mammaa isoine mahoinee ja pari lasta. Miehet juhlivat muutaman saunaolusen voimin, mammat alkoholittoman siiderin!
Miulla oli viime uutena vuotena sama tilanne, tai siloin La oli lähempänä, 5.1. Mutta ihan menu linjalla. Jos sitten vuoden päästä repäsis kunnolla! On nyt menny pari vuotta putkee pikkujoulutkii ihan mehulinjalla, samoin joulupyhät!

Yritän huomenna tulla vähän virkeämpänä uudestaa, nyt on lähettävä nukkumaan, aamulla herätys kuudelta!
 
mulla uusi rasitus on 25 pvä ja silloin ikävä kyllä varmaan narahdan siitä sokerista taas....
mulla kun on sukurasite ja ylipaino molemmat... tosin painoo nyt vähemmän kun esikon odotuksessa ja pissa ollut vielä tähän asti ok eli ei ylimääräisiä plussia....

mulla ei oo koskaan heikottanut tuolla rasituksessa tai en oo osannu yhistää siihen ko kuitenkin koko ajan verenpaineet alhaalla että pyörryttää muutenkin... viimeksikin oli ylä paine alle sadan....

toivottavasti sulla on kaikki ok siinä rasituksessa.... iso :hug:
nyt pitää poistuu nukkumaan että jaksaa taas.... huomenna ja yli huomenna olen pienten ryhmässä ja siellä ompi 12 1-3v lasta.... eli hiukan erillaisempia työ päiviä eessä..... :D
 
huomenta!

esikoinen huudellut sängystä jo klo.5.00 asti.nyt hiljaista mutta varmaan leikkii.tänään luovutaan kyllä toisista päikyistä kun poika jo niin iso että aletaan öisi nukkumaan pidempään kun ollaan siihen ennenkin pystytty.olin itse olin töissä kahteentoista asti yöllä ja nukkumaan pääsin klo.1 yöllä ja viidestä asti ollut hereillä.väsyttää..

voi teitä kun tuntuu että kaikkia supistaa :( teijän täytyy rauhallisesti ottaa kaikkien joita supistaa ja muidenkin.mulla ei ole tota supistelu vaivaa ja pystyn ihan vaikka tunninkin kävellä eikä edes iskias vaivaa tällä hetkellä että ihan ok fiilikset.tosi kivaa.

sokerirasituksesta...mua ei pyörryttänyt mutta heikotti kylläkin kun oli aivan hirveä nälkä.nytkin mulla kamala nälkä vaikka söin silloin yhdeltä yöllä sipsejä :D ai,ai..

gismo ja pikkuinen 23+3
 

Yhteistyössä