HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tapaninpäivää mammoille!

Joulu meni mässäillessä.. onneksi suklaata ei ollut kuin pikkusen tarjolla niin siltä paheelta säästyin..

Eipä meille tänne ihmeempiä.. ihailen tässä joulukuusta ja katselen kun muut syövät.. itellä huomenna sokerirasitukseen meno niin pitää siis pikkasen paastoilla.. ei tee kyl yhtään pahaa näin joulun jälkeen :)

huomiseen!

T:gemioni+masukki rv 26+0 :heart:
 
täällä mä koneella vaan istun,kun mieskin meni jo nukkumaan.
sillä työpvä huomenna,mulla ei =)
kauppareissu edessä,tahtoo jotain muutakin syötävää kuin kinkkua :D
tänään pallean kohdalla ollut ihmeellistä kuplimista ja nykimistä.alkoi jo häiritseen ettei voinut istuu kauan kun masu nyki koko ajan.nyt on jo rauhoittunut...mitä lie ollut...
katottiin ice age kakkonen tuossa eilen ja hyvä se on,saa nauraa...
lapset pyysi sen joululahjaksi niin me aikuisetkin päästiin osalliseksi leffaa

:p

vaan eipä ihmeitä tänne.kaipa sitä itekkin menee kohta maate,kun huomenna pääsee kampaajalle :)
 
moikka!

mulla alkoi sitten nyt vapaat :D koko joulu meni töissä ja suorastaan oli ihan #&%?$!*ä..kivoja lahjoja sain uuden kännykän jne..miehen lahjaa mennään tänään vaihtamaan kun ostin vääränlaisen tallentavan dvd:een.ihanaa olisi mennä tänään alemyynteihin mutta pakko mennä kauppaan ja kaverin 7kk ikäinen vauva tulee meille hoitoon niin tänään ei varmaankaan kerkiä.

yritin vähän hillitä tota syömistä jouluna kun mulla kertyy niin helposti nestettä.olin eilen lenkillä ja kaaduin.onneksi vaan polvilteen.no eipä yäällä muuta.täytyy mennä poika sängystä nostamaan kun siellä jo kärvistelee

:heart:

sain tohon profiiliin onnistumaan ton kuvan jee..

gismo ja pikkuinen 22+3

ps katoin netistä siitä 4d ultrasta.ollaan miehen kanssa sinne menossa.mieskin oli ihan innoissaan. :)
 
huomenta!

joulu on sitten ohi. =) no ensi vuonna sitten uudelleen ja nyytin kera.. :heart: sitten ehkä pitää itsekkin panostaa siihen jouluun hiukan enempi mitä tänä vuonna.

mies jo lähti töihin ja mä täällä saikulla. uni ei enään tullut, joten sama kai se mitä sitä sitten tekee kun on kerta aikaakin.
kelaan pitää tänään mennä, saikkurahoja hakemaan kirjoittelemaan hakemuksia ja samalla sitten jätän sen äitiysraha hakemuksenkin. joten jotain ohjelmaa tänään.

mä olen niin laiska etten ole saaanut aikaiseksi masukuvaa laittaa. kuvia on kyllä otettu, mutta jotenni ei ole sitten tänne tullut laitettua. en varmaan edes osaisi.. :whistle: pitää yrittää joku päivä laittaa.

ei tässä sen ihmeellisempiä!

jalava ja smurffi
 
Huomenta vaan kaikille mammoille!

Joulu on sitten taas vietetty ja meni oikein mukavasti. :) Lahjoja tuli paljon, vähän liikaakin, mutta kaikki oli oikein tarpeellista. Paras joululahja oli kuitenkin joulupäivänaamuna kun pikkuinen antoi ensimmäiset potkunäytteet isällekin. =)

Koko joulu tuli syötyä niin paljon että nyt on ihan hirmuinen ähky. :kieh: Sormuksetkin piti eilen illalla ottaa pois kun alkoivat puristamaan. Suklaaseen en onneksi pahasti sortunut, enemmän siis tuota suolaista meni alas. Sen näkee sitten muutaman päivän päästä kun turvotus on laskenut että paljon sitä painoa sai kertymään. :ashamed:

Ennen joulua kävimme ostamassa vaunut ja turvakaukalon. Kauan asiaa mietittyämme päädyimme Emmaljungan city crosseihin kovalla kopalla. Nyt on nekin hankittu eikä tarvitse enää miettiä niitä.

Mies tuossa lähti täälläkin töihin ja heräsin sen kanssa samaan aikaan eikä uni enää tullut. Itsellä jatkuu vielä sairasloma ensi maanantaihin asti. Onneksi, niin saan vielä hetken levätä. Alemyynteihin mietin meneväni, mutta saa nyt katsoa jaksaako sinne mennä.

Eipä kummempia....

Miranda + masuli 24+2 :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa!

Sellaista ihmettelin että särkeekö teidän vatsoja?? Mulla nipistelee aika usein samalla tavalla kun silloin kun oli menkkakipuja. Kysyin siitä neuvolassa mutta en saanut oikeastaan mitään vastausta. Ehkä te voitte auttaa mua... ;)

Muumi 23+1
 
Jipii!!!! Alet on alkanu. Mie lähin töihin hyvissä ajoin, ja kerkesin jo käydä shoppaileen... Ostin vauvalle tyttöjen värisen collegepuvun -60%, joten hintaa jäin vajaa 6e. Sit ostin tyttöjen ja poikien väriset fleecepuvut -60% ja niille jäi hintaa pikkasen reilu 5e/puku. Sit poikien värinen body+housut -50% yht 6.50e. Sit esikoiselle kans collegepuku -60% 8e. housut 4e ja pusero 5e.

Mie kävin eilen hakeen meidän kyläkiskalata/postista sen äitiyspakkauksen, ja se jolle olen sen myyny tulee sen viikonloppuna hakemaan, niin mulla on sitten 140e budjetoituna ale-myynteihin. Kivaa! Tunnustaudun shoppaholistiksi.

Mitäs saitte miehiltänne joululahjaksi? Mie sain nomination rannekorun ja siinä on sellanen sydän. Sit sain tosi hienon hopeisen kellon, josta tosin pitää puolet poistaa ennen kuin mie voin sitä käyttää. Sit sain singstar legends pelin jota on lauleskeltu koko pyhät. Sit uusia laseja, jotka itse miehellä ostatin. Mieskin tykkäsi omista lahjoistaan, varsinkin ritariässää meillä on kateltu relummasti, ja heti piti alkaa metsästään ensimmäistä kautta, mutta ne oli loppuunmyyty joka paikassa.

Mitähän galluppeja oli? Pitää myöhemmin vastailla niihin, kun muisti reistailee...

heppuli ja emma/eetu 25+4
 
Äitipolilla käyty ja saikkua tuli 4viikkoa lisää, vaikkei tilanne kohdunsuulla aivan hälyttävä ollut ja kanavaakin jäljellä. Nyt sit oon tän päivän laskeskellut, et miten eletään. Mulla siis väh 7viikkoa palkatonta sairaslomaa ja mies kotihoidontuella kotona lasten kaa helmikuun alkuun asti.. hmm..

Tästä kaikesta johtuen taidan aloittaa äitiysloman varhennettuna eli 50 päivää ennen la, koska siten saisin edes äippärahat pyörimään. Haittapuolena tietty se, että ä-loma loppuu sit jo aiemmin ja vauvahan on silloin kovin pieni.. Nyt kuitenkin kai pääasia, että pääsen edes sellaisille viikoille, että on joku vauva syntymässä.. eivät onneksi sairaalaan ottaneet sisään.

Lääkäri kielsi multa kaiken supistuksia aiheuttavan, esim. siivouksen ja kauppareissut. Seksistä en tajunnut kysyä, mutta kai se on ainakin yhdyntää vältettävä, ettei kohdunsuu entisestään kypsy..

Nyt siis yritän ottaa niin rennosti kuin kotioloissa kahden pienen lapsen kaa voi. Hitaasti kuluu päivät eteenpäin, toivottavasti ainakin maaliskuun alkuun asti ilman synnytyksen käynnistymistä.

orapihlaja ja sykerö rv26

ps. kämmäsinköhän mä jotenkin ton profiilin kaa, kun nyt näkyy enää kaikkien profiilit vaan pienen hetken ja sit sammuu vaikka ennen sai katsoa vaikka kuinka kauan.. Näkyykö muilla normaalisti?

pps. olikohan MUUMI vai kuka kyseli nipistelyistä tms.. Kaikesta epäilyttävästä kannattaa pyytää neuvolaa varaamaan aikaa lääkäriltä. MÄ ainakin mieluummin tarkistutan tilanteen kuin jään itsekseni miettimään. Tyhmää tietty on, että ainakin meillä itse joutuu kaikkea pyytämään, muuten ei th tee mitään asioiden suhteen eikä osaa vastaillakaan..
 
orapihlaja mikä sun kohdunsuun tilanne on??entä kanava?paljonko on jäljellä??itellä oli rv 23 kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa kuiteskin sen 3 senttiä niin seuraillaan jne mutta viikon päästä on jo uus lääkäri ja siellä taas katsotaan miten on.mulla oli viime raskaudessa kohdunsuu 4 cm auki yllättäen rv 33 ja kanavaa tais sillon olla 2cm ja olivat kovin huolestuneita ja mut määrättiinkin osastolle rv 36 jolloin poika sitten syntyikin.ite huolettaa kovin koska en saa esim kotiavustajaa kaupungilta ennen kun katsotaan että on ennen aikaisen synnytyksen uhka siis sama tilanne olisi kai jos olisin töissä että mun tilanteessa ei vieleä tarvis saikkua?!mietin vaan kuinka erilainen tilanne sulla on että oisko mulla mahollisuutta saada jotain kerran viikkoon ees käymään kun 3 lapsen kanssa ei pahemmin lepäillä ja mies viikot töissä..vai onko se sit niin että ei se ole huolestuttavaa että näillä viikoilla on auki jos kanavaa kuiteskin..itestä kuullostaa vaan oudolta että paikat "sais"jo aueta.
joulu meni muuten meillä oikeen ihanasti :heart: oikeen surettaa kun se oikeeestaan on nyt ohi.. :(
ädä ja hippula 25+0 :heart:
 
ÄDÄ: mun mielestä sä kyllä tarvitsisit apua kotiin! Lääkäri totesi vaan, että kohdunsuu ja kanava ok, ei sanonut senttejä. Käsitin kuitenkin, että kohdunkaulaa on jäljellä ja kohdunsuu kiinni vaikka pehmeä. Kanava antaa tosin periksi kun kohdusta paineli, joten luultavasti juuri siitä syystä tuo sairasloma. Mutta lomalle siis siitä huolimatta, että kanavaa jäljellä ja kohdunsuu kiinni! Ja neljäksi viikoksi! Ja tosiaan ei kaupassakäyntejä, siivouksia ja tosi lunkisti oltava.. Joten kai sunkin?!! Mulla kans nää 4v ja 2v pitävät huolen ohjelmasta, joten sit ku mies menee töihin on pakko varmaan yrittää saada hoitoapua jostain!

Odotan kotiintulevaa sanelua käynnistä, siinä saattaaa olla tarkemmin. Uusi käynti ä-polille tammikuun lopulla.

orapihlaja
 
kävin sokerirasituksessa tänään arvot oli: paasto 3,5 1h 5.7 ja 2h 6.3
ei vaan hajuakaan mitä noi sit tarkottaa.. jos joku tietää mitkä ne rajat on niin saa kertoa..

nyt takas ruokaa laittamaan!

t:gemini+masukki rv26+1 :heart: <br><br>
 
jalava harmailee
heippa taasen.... :)

nyt on kelassa käyty sairasrahojen ja äippärahojen takii.. oisko jollain tietoa että kauanko menee siihen että se pakkaus tulee?? eli montako viikkoa sitä saapi jännitellä...?? =) en tietenkää ole malttamaton.. :whistle:

mulla saikku määrättiin niiden supistusten takia. kanava ja kohdun suu oli ok. ei sen kummempaa kanssa niistä sanonut.

mutta nyt katsomaan emmerdalea.. onko täällä meitä muita jotka sitä seuraa??

jalava ja smurffi
 
Joulu mennä vilahti tosi nopeesti :LOL: mitä vanhemmaksi tulee sitä nopeampaa se menee..

Minäki saisin kelalle jo paperit viedä, mut taidan venyttää, jos vahingossa saisinki uuden pakkauksen. (ihan vaan siks ku tuo on niin poikamainen) voi olla ettei vanhat ehi loppua, oulussa kyllä syntynyt tänä vuonna paljon lapsia, että pieni toivo voisi olla :whistle:
mut en kyllä tiiä minkälainen se uus pakkaus on?

ilmotelkaa ku pakkauksia alkaa tipahteleen, jos joku jo uuden saa..

Mulla on viikkokin vaihtunut ihan huomaamatta :LOL:

Triine 23
 
orapihlaja miksi sulla palkatonta saikkua?toivotaan että paikat pysyisivät kiinni niin sinulla kuin ädällä.

olin alemyynneissä.en löytänyt mitään.en uskaltanut vielä ostaa masukille mitään.esikoiselle löysin yhden bodyn ja ittelleni sormikkaat ja stringejä ja pari huulikiiltoa.
aika ankeaa oli.loppujen lopuksi ei oikein mitään ollut alessa.vaan -30% juttuja.no eipä me juurikaan mitään oltaisi tarvittu.

olen nyt taas ihan kiikun kaakun pitäisikö sittenkin se pakkaus ottaa vai raha.parin viikon päästä pitäisi paperit laittaa.olisi ehkä ihan kiva se pakkaus tai sitten sijottaisi rahat tuplavaunuihin.

gismo ja pikkuinen edelleen 22+3<br><br>
 
Moikka!

En edistyny ennen jolua koneelle ees hyviä jouluja toivottelemaan!

Mutta niin ne pyhät vaan nopeesti vierähti! Syötyä tuli ruokia aika kohtuudella ja maltoin jättää sillit ja graavilohet kokonaan väliin. Mutta on herkkuja kyllä tullut syötyä :ashamed:

Kävin viikko sitten neuvolassakii:

painoa 945g/viikko :whistle: yhteensä 7kg tullu
hb 129 tosi hyvä, kun en rautaa syö, multi vita 2+:aa kyllä
sf 24 aika korkea, että on sielläkin jotai tapahtunu, kun painokin on noussut!

Muuten ei siellä mitään erikoista, seuraavalla kerralla lääkäri ja toiset sokerirasitukset tammikuun puolessa välissä.

Lauantaina ajateltii lähtee ale-ostoksille. Täältä kun on lähikaupunkiin reilu 40km, ni täytyy ihan vartavasten lähteä.

Miulla on parilla keverilla La:t myös huhtikuussa, ni jos uskaltais ostaa tytön sekä pojhan vaatteita, jos löytyy. Antaa ne sitten rotinalahjaksi, mitkä ei itelle käy! Mie en aio edes ostaa pienempiä kun 60cm, oli esikoinenkin iso jo syntyessään ja niin näyttäs tästäkin ihan reilun kokonen jässikkä tulevan!

Mieheltä sain lahjaksi aino-tossut! Ne oli toivomuslistalla. Muutenkin kivoja lahjoja kyllä tuli.

rouva 80 & "sisko" 24+4 (on kyl viikot vähän sekasin, mutta näin se tais olla...)
 
Terveppä terve pyhien jälkeen!! :wave:

Joulu tuli vietettyä ja äkkiä se ohi meni. Onhan se kolmen lapsen kanssa yhtä hulinaa, siihen kun vielä lisää lasten serkkuja 6kpl, niin riittää vipellystä!! Mutta kivaa oli! :xmas:

Masussa ei sen kummempaa nyt oo tapahtunut, kova tuo on edelleen liikkumaan, kipiää välillä ottaa kun jysäyksiä tulee oikein terävästi. Pitäis kans sinne sokerirasitukseen ensviikon aikana mennä. Kukas tuolla edellä mainitsikaan siellä käyneensä... en muista :ashamed: mutta kumminkin arvot tuntuivat olevan kohdillaan, jos oikein muistan edellisestä raskaudesta. Rajoja en tarkasti muista, mutta kyllä noi niin alhasilta vaikutti, ettei pitäis mitään ongelmaa olla.

Nyt mä meen saunaan. Moiks.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 25+3
 
Ulkopuolinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 17:01 triine kirjoitti:
Joulu mennä vilahti tosi nopeesti :LOL: mitä vanhemmaksi tulee sitä nopeampaa se menee..

Minäki saisin kelalle jo paperit viedä, mut taidan venyttää, jos vahingossa saisinki uuden pakkauksen. (ihan vaan siks ku tuo on niin poikamainen) voi olla ettei vanhat ehi loppua, oulussa kyllä syntynyt tänä vuonna paljon lapsia, että pieni toivo voisi olla :whistle:
mut en kyllä tiiä minkälainen se uus pakkaus on?

ilmotelkaa ku pakkauksia alkaa tipahteleen, jos joku jo uuden saa..

Mulla on viikkokin vaihtunut ihan huomaamatta :LOL:

Triine 23
Vuoden 2007 pakkaus tulee jakoon maaliskuussa ja ennen kuin sitä aletaan jakamaan niin jaetaan loppuun kaikki vuoden 2006 pakkaukset. Eli joinakin vuosina on vielä toukokuussa jaettu edellisvuoden pakkauksia.
Ja pakkaukset lähetetään koko Suomeen Kankaanpäästä, joten sillä ei ole mitään merkitystä kuinka paljon omalla kotipaikkakunnalla on syntynyt lapsosia.

Terv. sivusta seuraava huhtimasu =)
 
Moi!!! :wave:

Joulusta selvitty kunnialla! :D Tosin aika ähkynä! Kyllä tuli syötyä! Eilen palattiin kotiin mummolasta. Ja uuden vuoden aatoksi mennään taas raketteja ammuskelemaan. :)

Täällä voidaan todella pyöreästi! :D Masu turpoaa niin että mies sanoi että sehän kohta pamahtaa!!! :D Ens viikolla on taas se äitiyspolikäynti ja kyllä muuten jänskättää!!!

Rv 22+6.
 
gemini: sun sokeri arvot kuulostaa hyvälle... en nyt muista rajoja mut jos eivät mitään neuvolasta sanoneet ni ok ovat.... eli syytä huoleen jos liian kokeat joka pelko mulla tai jos on liian matalat ni tulee odottavalle helposti huono olo ja syötyä vääränlaisia väklipaloja esim. makeeta ja sitä kautta paino nousee huimasti liikaa..... sama sitte ko arvot liian korkeella jolloin jo pieni lasku saa helposti aikaan nälän tunteen ja taas vääränlaiset ruokailu tavat...

tilasin tänään uuden sokerirasitus ajan tammikuulle..... niin toivon että nyt olisi kaikki loppuun asti ok..... EN HALUUUUUUU NEULATYYNYKSI!!!!

tosin eroa esikon neuvolakorttiin nyt kun niitä vertaílin oli et nyt ei oo ollu pissassa yhtään sokeri plussaa.... esikosta oli näille viikoille jo kaksi... eli toivoa saattaa olla vielä....
huomenna tarttis mennä käymään kelassa ja toimittaa pikapuolin ne työnantajan laput palkanlaskijalle....

lauantaina mennään hakemaan yhistelmät.... eli ostetaan käytettynä... ja nyt osui eteen sellaset jotka käy omaan makuun eli tartuttava oli tilaisuuteen.... esikon kanssa kävi vähän niin että kun oltiin viime tinkaan liikenteessä oli tyydyttävä "sopuratkaisuihin" kun ei ollu enää aikaa etsimällä etsiä.... pinnasänky tosin puuttuu vielä ja sitä ei oo edes kiikarissa vielä....

olin miehen serkun luona kattomassa ä-pakkausta ja sanoi että onko enne ko on niin sininen... tulossa heille neljäs ja kolme poikaa jo on....
mielestäni sopii kyllä kummalle vaan....
 
Iltaa mammat
Me käytiin alekaupoilla tänään :D kolusin kaikki kaupat ja ukko ja lapset odotteli. Voi että kaikkea ihanaa :heart: ostin kaksi bodya ja yhdet potkarit 50cm muut 56cm ja yhden asun 62cm, 62cm ja ylöspäin on jo ennestään aika paljon, mutta tuota pienenpää kerkeisn antaa siskolle kun sai vauvan. Sinne se pakkausraha(ei ole vielä tullut) sit menikin ei ollut ongelmia ollenkaan :D ja kun tiedämme että se on tyttö :heart:
Meidän tyttö 5v oli myös ihan innoissaan ja viikaili niitä vaateita kotona kun esittelin niitä miehelle.

Mutta kylläpä särkee jalkoja :/ kun käveli päivän, nostelin niitä tuossa kattoa kohti jos helpottaa mutta voi olla että yön särkee.
Ja reisussa tulee juotua aina vähän kehnommin kuin kotona,kotona käyn vähän väliä hörppäämässä vettä jääkaapin mukista ja juon monta litraa sitä päivässä plus muu neste(kahvit ruokajuoma jne) , mun lääke vaatii sen nesteesä niin meinaa aina nestehukka päänsärky iskeä,olen tässä illan tankannut vettä,mutta muuten hyvä olo.

Napa pullottaa pouliksi,kummastakin aikaisemmasta raskaudesta on pullottanut ja niin myös näköjään tästä.
Meidän vauva potkii innokkaimmin just ruuan jälkeen,ja mutenkin kuin istahtaa tai menee maate niin pirpana aloittaa mökyämisen :heart:
innokas liikuja ja hyvä niin,äidin huoli vähempi.

Nyt väsyttää ja toivottavasti tämä yö menee paremmin kuin viime yö
poika valvo ja sit tyttö valvo tai näki painajaista ja meillä ei nukkunut oikein ketään. Hyvää yötä

Rv 25+4 Lilo ja Stitch

 
jalava harmailee
huomenta... =)

täällä taas tähän aikaan pirteänä koneella.. =)
sisko tulee vaavinsa kanssa tänään käymään. tai iso tyttöhän se jo on kun on vähä yli vuoden. mutta kiva kun tulee niin on päiväksi sitten ohjelmaa.

alennusmyynteihin ajattelin suunnata huomenna jos jaksan. tai sitten miehen kanssa yhdessä lauantaina. mies ei ollut hirveen innostunut lähtemään, niin sitte varmaan yksin liikenteeseen. ei kuulemma tarvi lähteä kun pukki toi kaiken tarpeellisen.. =)
pitää ainakin omat rahat käydä tuhlaamassa ja sitten ne lahjakortit jotka sain vaatekauppoihin. lindexiin sain 90 eurolla lahjakortit. aattelin ostella sitten jotain tarpeellista tähän hätään, kuten vauvan vaatteita ja sitten vaikka itelle mamma vaatteita myös aattelin imetysliivejä mutta kannattaako niitä vielä ostaa??


mun pitäs kanssa mennä sinne sokeritesteihin. siis tilata vielä aika. neuvola täti sanoi että siihen tammikuun puoleen väliin jos sais ajan niin olis kuulemma hyvä ajankohta. en ole saanut aikaiseksi sitten vain tilata sitä. siinä on soittoaika niin hölmöön aikaan, että ei sitä muista.. :ashamed:

eipä sitten sen enempiä tule mieleen..

jalava ja smurffi

 
Hei te SAIKKULAISET ja muutkin!

Millaisia tuntemuksia teillä on ollut?
Mulla alavatsan kireyttä,etenkin lenkillä ja kovasti touhutessa(siivous,nostelut ym.),sitten pistelyä,vihlontaa.
Nyt jouluna sitä oli enemmänkin,vaikken joulusiivousta kummempaa tehnyt.
Eilen kävin työterveyslääkärillä,joka ei puhunut kanssani samalla aaltopituudella ollenkaan.Ei laittanut saikulle,vaikka työni on seisomatyötä ja siihen kuuluu nostoja.Mahaa paineli,ja kuunteli vauvan sydänäänet.
Parkuen lähdin kotiin,kun itsellä oli olo,että työkunnossa en ole.

Illalla kävin tk:n päivystyksessä,jossa tutkivat enemmän-verensokeri,RR,pissa,sisätutkimus.Kaikki oli onneksi ok!Eli oisko noi munkin jonkinasteisia supistuksia ollut..?
Fyysistä rasitusta pitää alkaa vähentää,ja töistä kysellä kevyempää hommaa.
Nyt olen loppuviikon saikulla.

#&%?$!* fiilis vaan tuli ekalta lääkäriltä(vanha mieslääkäri),joka ei ottanut todesta huoltani,piti vaan jotain kummallista esitystä kohdun rakenteesta... :\|
 
jalava harmailee
pikasso:
mulla ainakin oli/on vieläkin alavatsa tosi kireän tuntuinen. tai oikeastaan koko maha. se "pullistuu" kuin jalkapallo ihan rintojen alapuolelta asti. sitten kyljistä alkaa vihlontamainen kipu ja menee aaltomaisesti tuonne alapäähän. siihen vielä hiukan menkkakivun tyylistä selkäjomotusta niin avot!!

mulla on just seisomatyötä pääosin, ja nostoja jonkin verran. oma neuvolalääkäri oli aika kriittinen siitä ettei työnteosta enään tarvi haaveilla mutta jotenkin en ole sitä valmis hyväksymään, kun tulee sellainen fiilis että olisin laiska.. :ashamed: mutta toki kuuntelen lääkärien neuvot jne. ja lapsi on tärkein asia nytten.

koitahan saada levättyä!

ai niin ja vielä jos teen kotona hiukankin jotain "raskaampaa" siivousta tms. niin heti alkaa noi kivut. ja sitten ne tulee hiukan jälkijunassa että öisin saapuvat kipuilut paikalle. joten en saa enää nukuttua kovin hyvin.
kohdun suun tilanne oli ok, silloin kun kävin lääkärissä eli ei onneksi vielä ne supparit saa mitään aikaseksi.


sitten "ulkopuolinen" uskaltautuisitko liittyä meidän pinoon?? =) millon sulla on laskettuaika ja missä päin synnytät?

jalava ja smurffi 23+6
 

Yhteistyössä