HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 09:59 unelma harmaana kirjoitti:
terve. eilen käytiin koko perhe kattoon vauvaa ultrassa=)vauvalla kaikki hyvin ja enkähän jo usko ja uskalla ostaa vaatteita pojalle=) :D nimikin jo keksitiin=)painoarvio oli 400 grammaa.oli todella mukava ultraaja ja tilanne oli todella mukava=)kohta taidan lähtä jouluostoksille.hyviä jatkoja=)

onnellinen unelma rv 21+5
kysyisin että kuinka selkeesti teillä näkyi että poika ois tulossa?oliko kivekset näkyvissä?meillä 4d-uässä nähtiin kyllä hyvin jalkoväliin mutta lääkäri sanoi että ei ihan varmaksi osaa sanoa kun ei näy kiveksiä mutta ehkä silti kumminkin poika kun uloke jonka pippeliksi tulkitsi niin näkyi,lisäsi sitten vielä että voi olla että tytöllä turvoksissa paikat mutta kuiteskin hän veikkais poikaa.tuntuu että kaikilla muilla varsinkin 4d:ssä sanottu ja nähty varmaksi paitsi meillä(siis niin varmaksi kun ultralla nyt vaan voi nähä)mietinpä vaan että kuinka muilla näkyy ne pojan vehkeet...
ädä ja hippula 24+1
 
jalava ja äitsykkä onneksi olkoon :flower:

tänään oli rakenneultra :heart: siellä se meijän pikkuinen potkisi :D kaikki oli siis hyvin.sukupuolta ei näkynyt eikä me sitä kysytty.lääkäri sanoi kun näytti vauvan haaroväliä että vielä liian aikaista sanoa sukupuolesta.

eipä mulla nyt just muuta.yritän saada masukuvan tohon profiiliin tänään.

gismo ja pikkuinen 21+4<br><br>
 
unelma harmaana
kaksi ultraajaa on sanonut, että poika olisi tulossa.saatiin kuviakin missä pippeli näkyi(ei kylläkään kiveksiä), mutta voiskohan tuo olla sitten että jos hän onkin tyttö???no sen saa tietää varmuudella sitten, kun pienokainen syntyy ja pääasiahan on, että vauva on terve.
 
RAUHALLISTA JOULUA tulin toivottelemaan, jos ei tuu enää koneella pyörittyä.. Kotona tosin ollaan joulu, mutta..

Ä-POLIKÄYNTI on heti pyhien jälkeen 27.12: katsovat sen kohdunkaulan ja kohdunsuun tilanteen, kun kohdunsuu siis jo vähän alkanut pehmetä ja supistuksia plus vihlomisia on. Hyvä päästä käymään, huolettaa niin kovasti ajoittain!! Meillä olis lähtö savonlinnaan sen ä-polikäynnin jälkeen, mutta katsotaan nyt mitä sanovat ja uskalletaanko lähteä..

KIIREETÖNTÄ JA STRESSITÖNTÄ loppuviikkoa!!

Orapihlaja ja sykerö25+1
 
Minä kans toivottelen jo nyt TODELLA HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!! :heart: :xmas:

Voi olla että ei tule enää tänne kirjoteltua ennen joulua. Mummolaan lähdetään lauantai aamuna. Ottakaahan rauhallisesti ja syökää itsenne ähkyiksi!!! :D Minä ainakin aion! :D :wave:

Rv 22+0<br><br>
 
jalava harmailee
heippa taas..

kiitos onnitteluista.. =)

kävin sitten siellä lääkärissä. kohdunsuulla ei ollut tapahtunut onneksi mitään muutoksia, mutta sairasloma jatkuu silti. elikkäs sain tuosta sitten kerralla kuukauden verran saikkua. tuntuu kuitenkin jotenni hassulta, kun ehkä olisi töissäkin jaksanut sinnitellä. lääkäri meinasi että ei ehkä töihin enään.. mutta katsotaan katsotaan. olen ainakin vielä sitä mieltä etten anna periksi.. töihin siis voisi palata jos mahdollista.
sitten sanoi vielä, että jos supistelut tulee pahemmaksi tai jotain muuta tulee niin yhteyttä vain takaisin sitten sinne neuvolaan...

nyt ei muuta tällä kertaa..

jalava ja smurffi
 
Heippa vaan kaikille!

Mites on joulunalusaika mennyt? meillä on jo siivottu, kiitos rakkaan isännän! Nyt on kaupassa käynnit ja kinkun paisto vielä edessä...


Jalava:Mulla taitaa olla sama tilanne; mulla on nyt sairaslomaa tuonne vuoden loppuun asti ja lääkäri taas 2.1 ja mulla kun oli jo kohdunsuu pehmentynyt ja vähän lyhentynýt n. 2 viikkoa sitten, joten en varmaankaan mene enää töihin. Sitten vielä iskiaskipu, joka on jokapäiväistä täällä kotonakin, mitä sitten töissä. On se vaan niin jännää kuinka erilaisia raskauden on. mun eka raskaus 6,5 vuotta sitten oli tosi helppo, ekat supistukset tuli silloin kun piti lähteä synnärille! Töissä olin äitiysloman alkuun helposti ja vielä jatkuvassa yötyössä leipomossa. Nyt olen töissä kaupassa ja tuntuu että jo alusta asti on ollut vaikeata olla töissä. :\|

Mutta nyt toivottelen kaikille oikein rauhaisaa ja toivottavasti valkoista joulua!

maarit73 ja vaavi 24+4
 
Torstaita vaan kaikille!

Oli jotenkin hirveen energinen päivä tänään.. sain kaikkee tehtyä..
meinas kyl huono olo yllättää kun en muistanu syödä kunnolla mut sitten olo parani kun söin.

Eipäs tänne sen kummaisempia olo ok.. vauveli potkii ja joulua odotellaan!!

t:gemini + masukki rv 25+2 :heart:
 
huomenta kaikille!

jotenni tuntuu niin uskomattomalta että joulu on ihan just tuolla oven takana. itellä ei ole yhtää joulufiilis, en olisi edes välittänyt laittaa mitään valoja ikkunaan jollei mies niitä olisi väsännyt sinne.. :whistle:
tykkään kyllä joulusta jne.. mutta en halua sitä mitenkään hössöttää. ehkä siinä on vielä se, että menemme aattona appivanhemmille syömään ja jakamaan lahjat aikuisten kesken. niin kotona ei olla ja sitten tuntuu jotenki rasittavalta laittaa kotiin joulua jossa sitä ei edes vietetä.
mutta toki se on aivan ihanaa että saa viettää muutman ylimääräisen vapaan miehen kanssa. :heart:

tänään pitäisi vielä ruokakaupassa käydä.. mutta niin taitaa moni muukin mennä.. :whistle: joten pitää yrittää tähdätä ennen ruuhkia.. kattoo miten sitä saa itsestä niskasta kiinni.

toi meijän smurffi kyllä möyrii ja potkii jo kovasti. ainaä ei kuitenkaan vielä tunnu masun ulkopuolelle liikkeet mutta sielä se jumppaa menenmään omassa yksiössään.. =)

eipä sen kummosempia taas aamuun..

jalava ja smurffi rv 23? (jollen oo menny laskuissa sekasin....)
 
kaikki jo joulun viettoon rupeamassa..
mulla siivouskin edessä vasta huomenna.. jotenkin tuntuu tyhmältä siivota aikasemmin kun on koira ja noi riiviöt ja saa varmasti imuroida ja siivoilla viel aattonakin niin en tänään sit viel viitsi.... (seli seli.. laiskottaa varmaankin)

oikein hyvää joulua kaikille!

vaikka mahdan itse vielä huomenna käydä kattomassa onko kukaan kirjoitellut..

t:gemini+masukki rv 25+3 :heart:
 
Hei

Minunkin puolesta oikein hyvää joulua kaikille. :xmas: :xmas: vaikka minäkin ehkä vielä huomenna pyörähdän koneella.

Sitten piti vielä kyselemäni kun mulla tällä viikolla on tuo napa pullahtanu, et onko muilla. Tai siis mullakin sillai et kun istuu niin se on pullahtanu ulos sellaseksi tötteröksi, mut kun nousee seisoon, niin alapuoli vielä vähän imasee sisään, eli tulee sellanen hyppyri. Hih hauska sepostus. No kuites, laitetaan vähän gallupin tynkää, minkälainen napatilanne muilla?

heppuli ja emma/eetu 24+6
 
Lisko
Huomenta :)

Onkohan täällä edes enää ketään :whistle: Eilen oli meidän luokan pikkujoulut ja yhteentoista jaksoin siellä olen, nyt sit nukuin vähän pidempään. Pitää alkaa ihan just imuroimaan ja laittaa paikkoja lähdetään kolmen aikoihin sinne porukoille joulun viettoon :)

Ihanaa joulu on kohta ovella :xmas:

Eiliset neuvolakuulumiset tähän väliin:

Paino +420g/ viikko eli yht. nyt 4,3kg
verenpaine oli hyvä
hemppa oli hyvä 136
kohdun pohjan mitta 21
sydän sykki 155-160 :heart:
ja vauva liikkui aivan mahdottomasti, potki suoraan taas sitä doppleria, ei vissiin tykkää kun tullaan herättelee tollai :D

Kaikki oli siis hyvin, seuraavana onkin se lääkärineuvola 16.1.

Nyt menen kahvia hakee lisää ja sit imuri käteen.

Oikein rauhallista joulua kaikille :xmas: Ja onnea uudelle vuodelle :)

Lisko ja "pikku- neiti" rv 24+2
 
heppuli: mulla välillä kans sellainen olo että napa pullahtaa kohta B) tosin ei viime raskaudessa kyllä pullahtanut..

HAUSKAA JOULUA KAIKILLE :xmas: :xmas: :xmas:

Tosin roikun varmaan täällä vielä tämän illan.huomenna alkaa sitten joulumeiningit ja siinä välissä pitäisi aina töissä käydä.

gismo ja pikkuinen 21+5
 
G:n vastailen - kyllä on napa pullahtanut ulos ja on hassun näkönen kun on joku piukka paita päällä ja napa näkyy koholla paidan läpi =)

Aamulla tuli käytyä joulun ruokaostokset ostamassa ja eilen sain siivottua vaikka hiukan kyllä supistelee, kun ei meinaa muistaa, että pitäisi vähän hiljentää tahtia...tänään enää torttujen leipomiset ja huomenna töiden jälkeen kinkun paisto. Onneksi mieskin jää jo tänään vapaalle, että auttelee lopuissa tohinoissa. Sitäpaitsi tulee se joulu joka tapauksessa.

Meidän pikkunen potkii heti kun laulan joululauluja, liekö reppana kauhuissaan :LOL:

Oikein ihanaa joulua teille kaikille :heart: :heart:

t. hippu ja pikku 24+4
 
Lisko
Galluuppiin: ei ole pullahtanut napa nyt eikä pullahtanut esikoisenkaan aikaan :)

Nuista supisteluista, niitä kun tuntuu täällä useemmalla olevan, heräsin aamulla (tai siis kymmenen jälkeen :whistle: ) ennen kuin kello ehti soida, niin supistukseen, siis nyt se oli sellanen "kunnon" supistus ei kylläkään kipeä, maha oli ihan kivi kova jonku aikaa, meni hetki ennen kuin tajusin mistä on kyse :whistle: Mutta nyt ei taas ole mitään, imuronkin niin ei mitään tullut, hyvä hyvä :)

Ai niin sain neuvolasta eilen ne sairaalan esitietolomakkeet täytettäväksi. Melko tarkkaan kyselevät kaikki, ei osikoisen aikaan noin tarkkoja lappuja tarvinnut tampereella täyttää, mut hyvähän se on, et jos jotain tulee niin on sit tiedossa mitä tehdään..

Nyt pölyt pyyhkimään ja sit suihkuun ja pakkaamaan. Taitaa kiire tulla :whistle:

Lisko
 
jalava harmailee
heippa!

hyvää ja rauhallista joulua vain minunkin puolesta!! :flower: vaikka täällä vielä roikunkin.. ;)

olen kyllä ylpeä aikaan saannoksistani.. olen leiponut ison pullataikinan siis kaikki on jo valmista. sais varmaan kokonaisen armeija yksikön kahvitettua niillä.. ei varmaa mee ees kaikki pakkaseen.. :whistle: sitten vielä 2 mokkapiirasta tein.. ja tein jo kuorrutuksenkin. nyt vain odotellaan että jäähtyy ja kovettuu sen verran että voipi sen leikata.
nyt on sitten ruoka vuorostansa muhimassa uunissa ja sen jälkeen pitäisi vielä joulutortut tehdä.. niin huomiselle jäisi se siivous.
mieskin silloin vapaalla niin saapi sitten tampata noi mattoset.. :kieh: :kieh: minä en kyllä enää ala tamppaamaan.. tai siis tampata voin mutta en kantaa niitä pirun isoja mattoja!

sitä vielä piti sanoman leipomisesta.. meijän masukki ei oikein tykänny kun kaulimella oikein veivas taikinaa levyksi.. alko jumalaton potkiminen. huomasi ihan paidan läpi.. liekö sillä asiaan vaikutusta että nojasin kevyesti pöytää vasten..ei varmaan tykännyt "painosta"

ruokaostoksilla vielä sitten pitää käydä.. ei mitään jouluruokia vaan sitte jotain leipää tms.. että pyhinä ei tarvi miettiä..

galluppiin.. ei ole vielä napa tullut ulos. ja tuntuu ettei ole "lähelläkään" vatsaa ei muuten vielä "kiristä" kuin supistellessa.. joten toivon ettei tuu ulos sitten..

sitten toista hiukan arkaisempaa galluppia..
kun pupuilette miehen kanssa.. niin pelästyykö mies kun/jos asukki innostuu potkiin välissä..
:ashamed: :snotty:

jalava ja smurffi
 
Hitsin vitsi kun piti hiiva tulla jouluksi! No lääkkeethän siihen auttaa mut ei kiva! Ja päätä särkee ja närästää ja vali, vali!!! No mut onneks joulu tulee ja aamulla lähdetään mummulaan! :) Onnex on edes vähän tota lunta maassa!

Rv 22+1
 
Täälläkin on siivoiltu miehen kanssa urakalla, nyt on rauha maassa ja siisti koti, ihanaa. Joulua vietellään muualla, mutta ihana palata kotiin kun on puhdasta. Vointi muutoin kaikin puolin hyvä, flunssan alkukin on onneksi kaikonnut.

Galluppeja:
Ikä: 30v
Napa: Pullahtanut hyppyri täälläkin ;)
Pupuilupotkut: :/ On jääny vähän vähälle noi touhut, miesressu...

Hyvää joulua kaikille!! :xmas:

Havanna 22+6 (muistaakseni.... Alussa oli näistä tunnilleen selvillä, nyt meinaa laskut unohtua)
 
:xmas: RAUHALLISTA JA LÄMMINTÄ JOULUMIELTÄ KAKIKLLE!

Tänään oltiin niin hulluja, että lähdettiin aamupäivällä Vantaan Ikeaan tonne jouluruuhkaan. Nyt kuitenkin onnellisesti kotona ja vauvalle onkin jo sitten sänkykin valmiina. Olis ollut pohjanmaalta niin pitkä matka lähteä yhtä sänkyä hakeen, että mentiin nyt. (tulihan sieltä muutakin ostettua).

Nyt sittten vielä loput pyykit sileeksi ja jotain vielä koneeseen ja sit pakkaan tavaroita joulureissua varten. Taitaa meitä olla huomenna aika paljon tienpäällä...

G: mulla ei tuo napa pullahdakaan, kun omaan aivan uniikin (leikatun tyränavan) sellaisen joka menee vain aivan tasaiseksi kun maha kasvaa.

Mies ei kyllä ole maininnut tuntevansa mitään potkuja petipuuhien lomassa... On kait muuta ajateltavaa!!! Vauva on kyllä aina aivan paikoillaan rakastelun aikana...

Nyt ei muutakun hauskaa jouluviikonloppua kaikille!

Nasu-Masu 23+6
 

Yhteistyössä