HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Heippa =)

Tohon riitelyyn heti pakko kommentoida että meillä ei edes ehditä riiteleen kun nähdään niin tosi vähän kun mies on aina töissä. :x

Mä toivoisin meille toista tyttöä mutta sit taas isoveikka on sitä mieltä että meillä tehdään vuorotellen, perään sano että nyt olis pojan vuoro :LOL:
jää nähtäväks tehdäänkö niitä sit oikeesti vuorotellen :whistle:

tytölle olis jo kaikki vaatteet kun keskimmäinen on tyttö ja on 1,4v nyt ja tietty niille olis sit enemmän seuraa toisistaan.

Mulla on tänään tuntunu ekaa kertaa liikkeitä sillain että ykden kerran tuntu mahan päällekkin kun pidin kättä masulla. :heart: ihana tunne pitkästä aikaa.

Mä luin eilen illalla pojalle (kohta5v) meille tulee vauva kirjaa ja siinä sit ne vauvan sisarukset mietti miten vauva tulee ulos, ratkeaako äidin masu ja sit se äiti kerto että vauva tulee äidin jalkojen välistä ja niin ne mukulat sit siinä kirjassa kanssa kokeilivat synnyttää kaikkia pehmolelujaan... mä sit kävin pojan huoneessa myöhemmin uudestaan kun sieltä kuulu jotain ääntä...siellä se oli nallet paidan alla ja synnytti :LOL: :LOL: :LOL: mulla oli kyllä tosi hauskaa :whistle:

Ruoka maistuu paremmin kun koskaan...voisin syödä kokoajan. Tuntuu että syön enemmän kun mieheni :ashamed:
Onko muita jotka syö kauhean paljon?
pelottaa lihominen kauheasti kun ei oikeen viitti tuolla sateessa ees käydä kävelyllä ja sit kun ei sada ei jaksa lähtee kun joutuu raahaan koko revohkan mukanaan :kieh:

No eipä muuta tänään =)

Saana 16+4
 
Moi! :wave:

Ens alkuun tosta riitelystä, moni sitä ihmetteleekin et miks me ei riidellä, ja tosi vähän me riidelläänkin, mä tosin auon päätäni ukolle aika usein, mut ukko ei lähe sit noihin mun juttuihin mukaan ja mä sit riitelen keskenäni :whistle:

Jaa kumpaa toivotaan, mies poikaa, minä tyttöä ;) Ois ihanaa saada pieni prinsessa.

Miehen veli sano täs yks päivä että toivottavasti ei tuu tyttöä, koska kun tytölle tulee kakka housuun niin se leviää koko vaippaan ja on vaikea pestä. Olin että joopa joo :eek: mutta tää veli on muutenkin semmonen että lasten pyllyjä pestessä piti olla vanutupot nenässä... :/ No jokainen tyylillään.

Täälläkin tulee syötyä aikalailla, tuntuu että kokoajan on jotakin oltava suussa :p

oon kans Mirolle lukenu kirjaa vallaton vauva valtaa vatsan :xmas:

Huomenna ois neuvola, toivottavasti ne ois saanu sinne jo pistorasiat sun muut toimimaan, kun ne muutti justiinsa ja viimeks ei viä voitu siks kuunnelle sydänääniä.

Miron äiti ja Sisu 14+6
 
kertokaas miten nämä sykkeet menee...Lapsilla..kumpaa sukupuolta on... Muistelisin että kumpikin poika oli 142 ja tämä on nyt istten 152 kun maanantaina laskettiin... :p Mutta en muista miten kummassa ne menee... :snotty: jos joku muistaa niin kertokaas
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 20:17 pillipulla kirjoitti:
kertokaas miten nämä sykkeet menee...Lapsilla..kumpaa sukupuolta on... Muistelisin että kumpikin poika oli 142 ja tämä on nyt istten 152 kun maanantaina laskettiin... :p Mutta en muista miten kummassa ne menee... :snotty: jos joku muistaa niin kertokaas
juu elikkä pojalla matalat,tytöllä korkeat..uskokoon ken tahtoo,mulla ainaskin tähän mennessä pitäny paikkansa.pojilla oli 120-140 ja tytöllä noin 150-160,mutta oli ainakin kuopus pojalla sillon tällön jotain 160 jos oli virkeellä päällä mutta keskiarvo oli kyllä huomattavasti matalampi kun tyttöö oottaessa..nyt sen kerran kun kuunneltiin oli tällä vilpertillä 172 :eek: vauhdikasta menoa :LOL: joskus alkuun oli muuten puhetta näistä tupakan polton lopettamisista?mites muilla tupakoitsijoilla on menny?ite tajusin juuri että nyt siis 10 viikkoa jo ilman =) ja enään ei kyllä vois ees kuvitella että menis tonne ulos käryyttään :x tällä tiellä pysyn toivottavasti myös imetyksen jälkeenkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja voi että nyt sitä ollaan jo viidennellä kuulla :) aika kuluu niin nopsaan!on ollu puhetta vaunuista niin meillä on inglesinan peräkkäin olevat tuplat vm 05 ja abc:n yhditelmät vm:03,ja abc:n matkarattaat vm 05 mutta noi yhdistelmät kyllä myyn vaikka niissä ei oikeestaan oo ees käytön jälkiä pahemmin ja näppärät on ollu mut oon vaan kyllästyny niihin ja aattelin tosiaan et myyn ne pois ja ostan jotkut uudet sitten tälle tulokkaalle..turhamaista,myönnetään :ashamed:
ja joo meillä riidellään kyllä millon mistäkin,mulla pinna aika tiukalla ja välillä ärsyttää kaikki :D
ädä ja hippula 16 +0 :heart: =)
 
Onko kellään vinkkejä millä saa rauhoitettua tän syömis vimman?

Mulla on koko ajan nälkä, koko ajan tekee mieli jotakin, jos en just sillä hetkellä just syö niin mietin mitä voisin syödä :eek:

Alkaa näkyä painossa jo huomattavana nousuna ja nukkumaan mennessä kaduttaa että tuli taas syötyä aika lailla tai meinaan että naahittua koko ilta.
päivän lämpöiset ruoat on hervottomia annoksia :ashamed:

Harmittaa kauheesti kun ei odotuksesta osaa nauttia kun tuntee huonoa omaa tuntoa joka suupalasta :headwall:

:'( saana 14+4
 
Moikka!

Taas monta asiaa kommentoitavana...

Vaunu: Meillä on vm 2005 emmaljungan yhdistelmät, jotka menee kyllä kakkosellekin vielä ihan täysin. Lisäksi gragon matkarattaat, joihin saa turvakaukalon kiinni (kaukalokin löytyy). Ja vielä, käytettynä ostettii kaverilta Emman kolmipyöräset kaksostenrattaan. Näistä ei ole mitää kokemusta, mutta niillä yritetään pärjätä! Niissä on erikseen ainakin selkänojat molemmille.

Rinnat: Miulla ei vielä huomattavia muutoksia, ehkä hieman ovat turvonneet. Normi kuppikokokin kun on jo D, niin imetysliivit sitten kokoa F.. :kieh: Eikä arista yhtääm, kuten ei myöskään esikoiselta.

Riidat: Meillä riidellään millon mistäkin ja väsyneenä varsinkin saadaan riita helposti aikaan. Meillä oikeestaan riitoja harvoin ns sovitaan, vaan ne unohtuvat sitten saman tien. Siis jos ,kyse on pikku kinoista, niin ei niitä jäädä puimaan. Isommat asiat tottakai sitten sovitaan. Nyt on ollut vähän erimielisyysiä materiaalivalinnoista, kun remppaa tehdään. Mies antoi periksi kaapeissa, sain sellaiset kun halusin ja mie annoin periksi kattomateriaalissa ja valaisimessa =)

Sukupuoli: Meillä ennestään tyttö ja kyllä nyt poikaa molemmat toisottais. Toisaalta kaxpiippunen juttu, tytölle olis paljon hyviä vaatteita ja varmaan myöhemmin leikit osuisivat paremmin yksiin, eli molemmat kyllä ovat erittäin tervetulleita! Suvussa 10 serkusta vain yksi on poika, joten aika tyttövittosta meillä on. Olis kyllä isukki ja ukkokin innoissaan, jos poika tulis. Mutta pienet serkkutytöt sanoo vaa että yäk, toitottavasti tulee tyttö :D

Liikkeistä en voi mitään varmaa sanoa, koko päivän on oikeestaan liikenteessä ja kun sänkyyn menee, tulee uni aika nopeesti, ettei paljon ehi kuuntelemmaan. Esikolta tunsin vasta viikolla 21, joten vielä en osaa huolestua, vaikka en varmoja liikkeitä tunnekkaan. Aina välillä tulee sellanen tunne, että likkukohan siellä joku, mutta kun jää paikalleen kuuntelemaan, niin ei sitten kyllä mitää tapahdu :x

Onku miulla, kenelle tuo viiva on mahaan tullut, hävinnyt se pois? Miulla näkyy se edelleen vaaleen, tammikuussa 2006 synnytin. Ja sen piti olla merkki pojasta, vaan tyttöpä sieltä tuli :whistle:
Muutenkin viimex oli ihan poika-olo koko raskauden, nyt taas tuntuu, että tyttö tulee. Saas sitten nähdä.

Mutta nyt on pakko lähtee nukkumaan, miehellä yövuorot ja aamulla miulla herätys tyllerön kanssa!

Ainii, mahaa miulla on tullu jo 10cm lisää lähtötilanteesta!!! Ja painoa parisen kiloa. Tästä se lähtee!
 
Terve!

Ädä, ihanaa kun joku muukin on turhamainen. Kävin tänään katsomassa paria vaunuvaihtoehtoa, ja kyllä ne oli tosi paljon kivempia kuin meidän nykyiset :(

Riitelystä: Meillä ei riidat oikein "syty", eli molemmat on kiukkusia/eri mieltä jostain asiasta, mutta sitten sitä vaan purnataan omassa nurkassa, eikä tapella. En tiedä onko pitemmän päälle kovin hyvä juttu. Kerran on tässä alkuraskaudessa huutanut miehelle suoraa huutoa (syytti minua esikoisen tuolilta tippumisesta, ja täysin aiheettomasti), ja voin sanoa, että sellaista ei ole kyllä 13 vuotisen suhteen aikana käynyt. Meillä oli vielä vieraita, ja nyt hävettää niin paljon, että en kehtaa ko. ihmisille edes soittaa...Tänään on mies ottanut lapsenhoitoideoillaan niin paljon päähän, että en viitsisi edes mennä samaan huoneeseen nukkumaan.

Onko muilla nukahtamisvaikeuksia? Mulla on menneet ihan älyttömiksi nämä illat ja yöt. Valvon joka yö vähintään kahteen, yleensä kolmeen ja nousen aamulla yhdeksältä, kun esikoinen herättää. Mulla tosin on näitä nukahtamisongelmia muulloinkin, mutta silloin on voinut käyttää nukahtamislääkkeitä. Nytkin olen psyykkisesti ihan poikki, mutta ei vaan uni tule...

Ostin tänään ekat joululahjat; esikoiselle kaksi erilaista dublo-juttua (pakki + alustoja). Oli jotenkin tosi ihanaa piilotella niitä vaatekaapin perukoille...Tuli samanlainen joulujännitys kuin pienenä :) Voi kun tulisi jo lumi!


 
jalava harmailee
huomenta.

vaunu asiaa. meillä ostettiin tarjouksesta muutama viikko sitten haberkornin yhdistelmät. väriltään tummansininen, punainen valkoinen yhdistelmä. väri ei ehkä maailman paras vaihtoehto, mutta ajateltiin hinta laatu suhdetta. niin se ratkaisi meidän ostospäätöksen. ja kun asutaan "syrjässä" niin eipä tuolla ole väliä minkä värisissä vaunuissa smurffi ottaa nokosia. vaunut tuntuvat tosi kätsiltä. saa pieneen tilaan ja on iso kantopussi. ja tilava ratasosa. katsotaan kuitenkin sitten mitä käytössä tulee olemaan.

matkarattaat ostetaan sitten kun saa istuttaa tms. niistä sitten pitää jo värikin hiukan miellyttää silmää kun niillä ihmisten ilmoilla liikutaan.. :kieh: :kieh:

täälä on kanssa nälkä vähän väliä. tuntuu ettei ikinä ruokaa ole ees nähnyt kun alkaa syömään. toivottavasti se tasaantuu tuossa. painoa ei tarvi kovin paljoo tulla lisää. kun sitä on jo ennestäänkin. todennälöisesti joudun siihen sokerirasitustestiin. jotta katsotaan mitä tuleman pitää.

hmm.. tyttö vai poika. tietty pääasia että terve lapsi syntyy. mä olenkin sanonut että tottakai tyttö tulee kun en itse osaa mitään tyttöjen juttuja. olen ollut aina poikatyttö. mies sanoo että sama kumpi kun tulee terve. jotenkin vain poika olis ehkä kiva....:whistle: :whistle:
mun siskoilla on 5 poikaa ja 1 tyttö.

pitäs tänään mennä iltavuoroon töihin. saas nähdä mitä siitä tulee. olen ollut iltavuorossa viimeksi 2 vuotta sitten. \|O \|O
jotenkin tympii jo valmiiksi. olen selkeästi ihminen joka mielummin aamuvuoroon jotta pääsee ajoissa poiskin ja jää aikaa muuhunkin. tälleen aamulla ei oikein osaa tehdä mitään. varsinkin nytten kun en ole tosissaan iltavuoroa tehnyt vähään aikaan.

täytyypi varmaankin viikonlopun aikana vaihdella talvirenkaita. tänne eteläänkin on luvattu myräkkää, niin olis sitten turvallisempaa sen auton kanssa jo ajella.

mutta nyt jatkaan aamupalaa.. =)
jalava ja smurffi 15+2
 
Huomenia!

Hitto unohdin eväät kotiin. Nyt sitten töissä ilman eväitä. Ukko menee yöks töihin, niin kun herää saa tuoda mulle ruokaa. Ärsyttää vaan, kun just tietty heti on nälkä kun eväät kotona.

Meille lumi on tullut viime viikolla, ja ylläri ylläri pysyny jopa näin kauan. Saas nähdä koska sulaa pois. IHanaa kyllä kun on valosampaa. Ja joululahjat oon jo melkeen kaikki ostanu. Viel muutama hassu ostamatta. En osaa päättää mitä ukolle ostan. Kun se parina kertana on kaupassa hiplaillu sellasta lentäjän takkia (nahka), niin se olis yks vaihtoehto, sit meillä alkaa vhs-videot tekeen lopun, niin sellasen vois ostaa ukko kun tkkää ihan hirveesti esim. vanhoista uunoista, sitten se on kauan puhunu kantasormuksesta, vaikka sellasesta pikkurilliin laitettavasta "mafia"sormuksesta tykkäis, ehkä. Mitäs ootte mieltä, mikä olis kivoin? Tytölle oon ostellu jo kaikkea, ja vielä aattelin ostaa rattikelkan ja ehkä lumikolan. Rattikelkan ainakin, ja lumikolan varmaan vasta joulun jälkeen, kun ekaks näkee ettei muilta sellasta saa.

Sukupuolesta, oon joskus kuullut, että sukupuolet tulis sen mukaan mitä isän perheessä, siis jos isä on vanhin, sillon isän esikoinen poika, jos isällä isosisko, sillon esikoinen tyttö. Meillä ainakin esikoisen osalta piti paikkaansa. Täyttä hölynpölyähän tuo on, mut hauska nähä tuleeko meille sitten toinen tyttö kun miehellä 2 isosiskoa. Pitääkös muilla tää paikkaansa?

Nälästä, mulla vaihtelee, toisena päivänä nälättää koko ajan, toisena päivänä huomaan etten ole syöny juuri mitään. Ja ainut neuvo on että syödä nälkään terveellistä, porkkanoita, kurkkua, jne. Tosin ainakin sillon kun mulla syöpöttää, syön mieluiten oikeaa ruokaa, tyyliin makkarakeittoa tms.

heppuli 16+5
 
Huomenia.

Kesärenkailla lipsuttelin viemään tyttöä eskariin ja tiet aivan jäässä... saa ukkokulta vaihtaa toiseenkin autoon jo talvikumit alle, toiseen on jo vaihdettu. Tosi hienolta näyttää nyt ilma ulkona, aurinko paistaa kivasti ja on vielä kuuraa maassa, olispa täälläkin kuitenki lunta eikä vaan kuuraa. Pakkasta näyttää olevan vielä kolme astetta tälläkin hetkellä.

Vauvan sukupuolta en oo kummemmin edes tuumannu, meillä siis ennestään tyttö ja kaks poikaa. Ja just päinvastoin on mennyt kaks ekaa, jos vertaa miehen sisarussarjaan. Siellä kun vanhin on poika ja sitten tyttö. Ei oo yhtään väliä kumpi meille tulee, vaatteita on jemmassa sekä tytölle että pojalle jonkin verran. Kyllähän niitä kommentteja on jo kuullut, että voi kun teille tulisi nyt toinenkin tyttö... itte vaan en osaa ajatella niin, että voi kun tulisi, mä odotan vauvaa vaan. =)

Heppulillakos ne joululahjat oli melkein jo ostettu ja kyselit siitä miehen lahjasta. Kaikki niistä vaihtoehdoista kuulosti hyvältä, kun kerta kaikista se sun miehes on puhunutkin, että tarttis. Mä jo mietin, että alankos paketoimaan noita lahjoja mitä tuolla jemmassa on. Voi vitsi, että on jouluolo kokoajan, mistäköhän se johtuu? Ei mulla nyt ikinä ennen lokakuussa oo näin ollut, mutta eipä se haittaakkaan. Ompahan järjestelyt sitten hyvällä mallilla, eikä kaikki jää ihan viimetinkaan.

Nyt on vitsi vie jo torstai, nää viikot menee niiiin äkkiä ohi, että en mä oikeesti pysy perässä. Hienoa kun on taas viikonloppu edessä. Ja eikös nyt siirretä kellojakin viikonloppuna???

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 18+3
 
Vaunuista: Meillä on brion yhdistelmät vm 2003 ja ajaa vielä asiansa. Sitten meillä on brion tupla rattaat ja niillä varmasti tulee taas paljon liikuttua kun tuo ikäero tulee kakkosen ja kolmosen välillä olemaan 22kk.
Riitelystä: Meillä tapellaan lähinnä silloin kun jompi kumpi on kotitöistä. Rahasta ei tapella kun sitä ei ole :LOL: . Toivottavasti kohta sataa lunta ja tulisin oikein kaunis talvi :)
 
Lisko
Syömisestä: Ei edelleenkää maistu oikeen lämmin ruoka :ashamed: Syön aina vähän pakosta, et ei ihan heikkous iske. Toivottavasti vielä tulee muutosta tähän.

Meillä ei ole pitänyt paikkaansa tuo et tulee lapset miehen sisarusten mukaan, miehellä on isisisko ja meille ensimmäinen oli poika :) Minulla on isoveli, joten meillä tuli sit sen mukaan :) Miehen puolella on vieläpä niin, et tyttöjä on todella vähän, saa nähdä jatkuuko meillä tuo poika sarja vai saadaanko sukuun tyttö lisäystä :)

Lunta on ollut täälläkin maassa viime viikonlopusta, tulis vaan lisää. Joulua odotan kovasti ja jo olen miettinyt mitä ostan kenellekin, mut mitään en vielä ole ostanut. Huomenna kyllä tulee rahat ja pitää lähtee kaupunkiin, mut taitaa olla muuta ostettavaa nyt, joten jos joululahjat jätän sit suosiolla ens tiliin, ostan sit senkin edestä :xmas:

Olikohan muuta.... Ai niin pitääpä minunkin käydä kattoo nettianttilasta niitä liivejä, olis vähän niin ku pakko saada :whistle:

Lisko ja tirpana rv 16+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:56 Maria kirjoitti:
Vaunuista: Meillä on brion yhdistelmät vm 2003 ja ajaa vielä asiansa. Sitten meillä on brion tupla rattaat ja niillä varmasti tulee taas paljon liikuttua kun tuo ikäero tulee kakkosen ja kolmosen välillä olemaan 22kk.
Riitelystä: Meillä tapellaan lähinnä silloin kun jompi kumpi on kotitöistä. Rahasta ei tapella kun sitä ei ole :LOL: . Toivottavasti kohta sataa lunta ja tulisin oikein kaunis talvi :)
Enhän mä enää osaa kirjottaakkaan...tuohon tappeluun piti tulla että kun jompi kumpi on väsyny niin silloin tapellaan kotitöistä :LOL: Tätä se raskaus teettää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:56 Maria kirjoitti:
Vaunuista: Meillä on brion yhdistelmät vm 2003 ja ajaa vielä asiansa. Sitten meillä on brion tupla rattaat ja niillä varmasti tulee taas paljon liikuttua kun tuo ikäero tulee kakkosen ja kolmosen välillä olemaan 22kk.
Riitelystä: Meillä tapellaan lähinnä silloin kun jompi kumpi on kotitöistä. Rahasta ei tapella kun sitä ei ole :LOL: . Toivottavasti kohta sataa lunta ja tulisin oikein kaunis talvi :)
Enhän mä enää osaa kirjottaakkaan...tuohon tappeluun piti tulla että kun jompi kumpi on väsyny niin silloin tapellaan kotitöistä :LOL: Tätä se raskaus teettää
 
Lisko
Oih, nyt kävin siellä nettianttilan sivuilla ja tuli tilattua takki talveksi :whistle: Tai tilasin kaksi ja katon kumpi on parempi ja menee ehkä ison mahankin kanssa vai meneekö kumpikaan, toivottavasti toinen olis hyvä, olivat muuten tarjouksessa ja hintaa oli toisella 19,90? ja toisella 17,90? :) Ja yhdet liivitkin tilasin, nyt vaan ootellaan milloin kolahtaa postilaatikkoon lappu, et voi noutaa :)

Eipä muuta tällä erää :wave:
 
Meillä on Brion yhdistelmävaunut vuodelta 2003. On siistit ja menee ihan hyvin. Tosin on aika poikamaiset mutta kyllä ne tytöllekkin saa kelvata. :)

Meillä ei oo väliä kumpi tulis. Poika on ennestään. Jos tulis poika niin olis kaikki vaatteetkin kyllä valmiina..Osa tietysti menee tytöllekkin. Poitsu kyllä ilmotti että sisko sieltä on tulossa. :D

Ulos oli kamala kiire aamulla kun herättiin kun näki että lunta oli pikkasen maassa! Käytettiin sit koira lenkillä, kastu taas mukavasti! :/ Mut poitsulla oli hauskaa. Hiihtämään olis pitäny lähteä! :)

Nyt täytyy lähteä tekemään makaronilaatikkoa! :wave:

Rv 14+0.
 
Neuvolakuulumisia. :wave:

Sf-mitta 16 cm. Hemoglobiini oli 115; sain rautatabletit ja niitä sitten syön samoin kuin Multitabs Special 2+-tabletteja. Sydänäänet kuului kummaltakin. =) Eipä kummempia siellä, kaikki hyvin.

Rv 15+6
 
:wave: Täällä on kans nälkä :p koko ajan ja vaikkei oliskaan, niin pakko syödä ku tekee vaan mieli! painoo ei onneksi vielä ole tullut ku vajaa 2 kiloo. tytöstä oli sama homma alussa vko:lle 14 asti, sit seuraavaan neuvolaan vko 20 oliki tullu 6 kiloo :LOL: , että semmosta odotettavissa! luulen et nyt käy myös näin..sit sitä tulikin tasaseen tappavaan tahtiin :kieh: onneksi lähtiki yhtä joutuin pois!

en oo saanu näitä mamdariineja pariin päivään, niin nyt pitää syödä aivan hulluna!


meillä tollasit vm 03 olevat yhdistelmät, merkkiä en tiedä, kun ukon täti halus väkisellä ne ruotsista tuoda ja täältä olis saanut samalla rahalla merkkikärryt ja paljon hienommat \|O mut pakko nyt kelvata, ku ei noista eroonkaan pääse. kyllä ne asiansa ajaa!

jep lunta odotellaan myös täällä, vähän sitä onkin jo tullut. aamulla sato räntää, mut se ei maahan jääny.
joululahjat on vielä ostamatta ja viime tippaan taitaa jäädä TAAS! millonka sitä oppis?

nyt vois olla saumaa vähä levähtää :)
 
Huoh..
Kuuteen pitäis mennä töihin, eikä jaksais millään..

Ollut jotenkin rankka viikko, paljon aikaisia heräämisiä ja siihen päälle myöhäiset iltatyöt. Niin ja se tytön mahatauti ja muutenkin levottomat yöt.. Onneksi on anoppi kylässä, niin oon surutta parina päivänä ottanut päiväunet.

Eilen taas töissä SUPISTELI.. Jotenkin tuntuu, ettei tarttis näin aikaisin alkaa, vaikkeivät päivittäin tulekaan. Kuukauden on kuitenkin supistellut aina silloin tällöin, ei kipeesti mutta epämiellyttävästi.

VAUNUISTA. Meillä Emmaljungan yhdistelmät vm. 02 tai jotain.. Olin aika pettynyt kun meni kangas valjuksi heti ekan kesän jälkeen ja jälkeenpäin kismitellytkin, että kumpa olisi ostettu käytettynä.. Mutta nyt meillä siis edelleen samat kulahtaneen näköiset rattaat ja ahkerassa käytössä tulevat olemaan jatkossakin. En raaski ostaa uusia, näillä siis mennään.

orapihlaja ja sykerö17+1
 
Heip taas

Heh, tänään soitin aluepäällikölle, ja kysyin et mitenkähän on jatkuuko mulla työt. Sano et ilman muuta jatkuu. (työsoppari loppuu 30.11.). No heti perään sit ilmotin, et hyvä. Jään sitten äitiyslomalle maaliskuun alusta. Saas nähä pitääkö sanansa, mut oli tulossa tänne huomenna tai alkuviikosta, niin ei tän mahan kans enää selitellä mitään. Pakko oli kertoa.

Sit shoppailin tuossa hobbyhallissa. Tilasin tytölle nukenvaunut, ja prinsessa-verhokatoksen, ja pehmustettuja hengareita. Sukulaispojalle tilasin autot-pyyhkeen joululahjaks.

Kivaa. Mulla kyllä alko päivä niin surkeesti, et oon ansainnu vähän hyvääkin tähän päivään. Kävin tuossa kahviossa herkuttelemassa, ja söin pippuripihvin. Nam Olipa kiva kun eväät jäi kotiin.
 
Täällä oli paino pudonnu 200g, ihme, luulin et oon lihonu ;)
Sydänäänet kuulu hyvin, ja kaikki oli muutenkin ok.
niin paitsi hb oli vaan 108 joten rautaa popsittava, ja vaihdettava merkkiä.Obsidankaan kun ei näytä toimivan.
Huomenna meen aamulla viemään labraan pissanäytteen sekä meen verikokeisiin, siihen seerumiseulontaan.
Ei kai täällä erää muuta..
Illan jatkoja :wave:

Miron äiti ja Sisu 15+0 :heart: <br><br>
 
Tuohon sukupuoleen unohdin vastata eilen. Eli edellinenhän meillä on poika, joten kovasti toivoisin tyttöä. Siitäkin huolimatta, että pojalle olisi enemmän vaatetta yms. valmiina. Kaupoissakin huomio kiinnittyy koko ajan pinkkeihin vaatteisiin, mekkoihin ja tyttötavaraan :) Mutta en tietenkään poikaankaan pety!
 
mia
heisan!

Tulin kurkkimaan tänne vanhaan pinoon. Tipahdin jo syyskuun puolella, kun rv 8 todettiin tuulimuna :/

No, nyt kuitenkin vähän iloisemmalla mielellä liikkeellä, näyttää nimittäin siltä, että nappas heti uudestaan, positiivisen testin tein eilen =)

Eli näillä näkymin ei siis vauvaa huhtikuussa mutta jo heinäkuussa!

Hyviä vointeja kaikille, nauttikaa :heart:
 

Yhteistyössä