Lapset on saatu nukkumaan ja nyt alkaa aikuisten aika. Kiinnitettiin linnun muovinen ruokamökki takapihalle,kiinitettiin samalla jo jouluvaloja :xmas:
ei niitä vielä poltella mutta valmiiksi ja sit tietää mitä pitää ostaa lisäksi ja mitkä toimii,oli niin ihanan näköistä!
Näytettiin lapsille ultrakuvaa,poika ei ollut ihan perillä asiasta mutta tytön naama oli kyllä näkemisen arvoinen
mut eihän... miten... näkyyköse ja repäs paidan ylös. Hän oli todella hämmentynyt,selitettiin kyllä sit tarkemmin.
Jossain vaiheessa oli karvamahoista puhe,mulla on kaikista ollut ja lisänä se tumma viiva mahan läpi,nyt on vain karvaa(se onkuin vauvan pystytukka)
viivaa ei ole vielä ainakaan ilmestynyt.
Nälkä koko ajan ja mies vielä luulee että vauva ei saa tarpeeksi,hän tuo ja tekee mulle kaiken näköisiä iltapaloja tai välipaloja vaikka olen sanonut että ei ole nälkä.
Vaunu asiaa olemme miettineet teutonian mistralia siis ne neljällä pyörällä,olemme käyneet kaupassa ajelemassa, mutta harkinnassa myös brion kombit. En ole päättänyt. Ekat vaunut jotka oli ostin kirpparilta jotka sitten meni roskiin kuin kakkonen synty,vaunut sisaristuimella sain lainaksi ystävältä joten meillä ei ole vanhoja.
Ystäväni kertoi myös olleensa raskaana,hänellä on la toukokuussa.
Ensinmäiset lapset ovat tulleet kahdenviikon ikäerolla,kakkosilla on 6kk
ja nyt kolmosilla 1kk.
Me ei suunnitella näitä
Sit vielä riitelystä,vaikeä sanoa mistä tulee känää mitä milloinkin
mutta riitelen oikeastaan yksin.Mieheni on todella rauhallinen eikä koskaan korota ääntä edes mulle,joten minä huudan naama punaisena
ja riehun kuin myrsky ja mieheni vain odottaa että myrsky laantuu.
Viimeksi hän kysyi mun huutamisen päätteeksi että helpottiko johon karjaisin että ei sitten hän sanoi että jos olet lopettanut mene siivoamaan tuo varaston ja tule sanomaa jos on hätä. Olen kuin pyörremyrsky joka tulee yllättäen mutta laantuu tosi nopeesti,yleensä jo siihen kun ukko tulee halimaan ja sanoo jotai kivaa.
Jos vielä vähän makoilis sohvalla kynttilän valossa ja yrittäis sit sateen ropinan ääneen nukahtaa.
Lilo ja Stitch Rv 16+3