Minäkin voin liittyä myös tähän pinoon, vaikka harvemmin ehkä kirjoittelen, ainakin nyt alussa, kun on olossa vähän "vaikeuksia" ollut siis verenpaineen suhteen(arvot alle 100, eli yläpaine noin 91-93...Tuottaa pyörryttämistä ja huimausta.
Raskaus muuten mennyt mukavasti tämän vähän yli viikon, minkä olen tiennyt olevani raskana! :heart:
Tämä oli "yllätysraskaus" eli iman mitään apuja, eli ei ovistestejä, ei lugesteronia, mutta vaavi halusi yllättää meidät iloisesti, eli "luomuvauva" :heart:
Keskenmenon( "vauvan" menehtymisen koimme rv 13 helmikuussa) :ashamed:
Nyt vaan sydämestämme toivomme, että saamme tämän pienen pitää! :saint:
Huono olo seuraa, jos tulee liian kova nälkä, ei muuten.
Alavatsatuntemuksia joka päivä ajoittain ja rinnat "turvonneet" kiinteämmäksi(siis b kuppi on saanut täytettä) :heart:
Olen kova urheilemaan - liikkumaan, pyöräilen työmatkoja noin 30km päivässä tai kuljen autolla ja teen sauvakävelylenkkejä sekä kuntosalijuttuja myös tulee tehtyä. Ihan Suomalainen normaali nainen olen.
Taidan olla pinon vanhin odottaja(43v), mutta ei ikä vaan olemus ja kunto vaikuttaa. :saint: joku voi olla eri mieltä, mutta olemme niin onnellisia, että saamme vielä kokea raskauden ihmeen! :heart: Mieheni on 42v. :heart:
Eli Rva Pikkumyy 4.s lapsi, miehen 3.s lapsi ja 1. yhteinen(en laske mukaan nyt km raskautta) Tekonimi : Pirpana :heart: laskettu aika 8.4.2009 TYKS
Voikaa kaikki hyvin, pinon odottajat, ja toivotaan, että kaikki saamme pinossa pysyä ja paljon tulee myös uusia huhtikuun odottajia lisää! :heart: :heart:
Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: