*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

pojanäidille halit!!!

hani Onnea ihanista ultrakuulumisista!!!

Ja kaikille uusille tietysti tervetuloa ja onnea plussista!!

Mä oon vähän ulapalla kun yövuorot menossa... ei kiva. Tänä aamuna sai oikein taistella nukahtamista vastaan että jaksoi viimeisen tunnin ja poislähtiessä ei ollut kaukana etten oksentanut tonne sairaalan pääaulaan :whistle: onneksi oli vatsa tyhjä...


vaavimasulla oli tärppi käynyt melkein pelkästä ajatuksesta :D Meillä tärppäsi toisesta kierrosta ja tikuttelin ovista, mutta en olis tärppiin uskonut kun mies avasi uuden yrityksensä juuri tämän tärppikierron aikana ja oli ihan 24/7 töissä ja mäkin tein tämän kierron aikana esikoisen kanssa muutaman päivän sairaalareissun :whistle:

Mulla on edelleen melko oireetonta, mutta ihan samalla tavalla nyt menee kuin esikoisenkin kanssa. Minimaalista kuvotusta välillä ja kovasti väsyttää ja vatsaa nippailee/vihloo, mutta siinäpä se.

hapamperi 6+0
 
Pojan äidille isot halit ja jaksamista!
Ja uusille onnittelut! Tällä kertaa en tämän enepää jaks kirjoitella kun lueskelin tossa vanhoja tekstejä..Pitänee vielä syödä iltapalan iltapala et jaksaayön yli. :LOL: :LOL:
Sitten nukkuun..
 
Heipähei! Rv ois 5+3 kasassa ja toinen tulossa. L.a. ois laskureiden mukaan 9.4., mutta edelleenkään ei mitään oireita. Kunpa tulisi edes jotain tunnistettavia oireita, kuvotusta, ylivoimaista väsymystä tms, niin voisin jotenkin uskoa olevani raskaana muutenkin kuin vain positiivisen testin perusteella ja menkkojen poisjäännillä. Varhaisultra on varattu rv 7+0 ja toiv. silloin näkyy elämää. Erittäin ailahtelevainen olen kyllä ollut, saanut raivonpuuskia, että voihan nekin olla raskausoireita, mutta mun luonne on muutenkin vähän sellainen välillä ;) , että en menisi vannomaan...Niin, ja alavatsan oikealla puolella on ollut nippailuja, mutta tiedä niistäkään. Millähän sitä jaksaa odottaa vajaa 2 vkoa tuonne ultraan, plääh!
 
PojanÄiti-83 jaksamisia :heart: :hug: .
:wave: uusille.
daisy laitan sulle pikapakettina kuvotusta ja ylivoimaista väsymystä nyt näin alkuun, huomenna on perillä :). Mä pärjäisin vallan hyvin ilman näitä :LOL:
 
onnea daisy! Samoissa mennään! =) Mul varhaisultra 7+6 vkolla B)

Mie tänää leikiltee möksähin miehelle ko sil oli isompi purkka ja sen jälkeen se muuttuki oikeeks itkuks :D Iha pimeetä :p Tosin en muuta ko iha vaa itkeskelin, et en sillai kunnol sentäs B)
 
Lämpimät onnittelut kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa joukkoon :flower: :wave:

JJ-t mä lentelin kolme kertaa esikoisen raskauden aikana edestakaisin, eka lento taisi olla rv 9, eli ei ihan noilla viikoilla, joista kysyit, mutta en ole kuullut että siitä olisi missään vaiheessa raskautta varsinaisesti haittaa. Tuossa vaiheessa ei ainakaan masu ole tiellä :D

Siitä mahdollisen km:n listaamisesta, musta se ei oo välttämätöntä... mutta tietysti jokainen, joka sen ikävän asian kohtaa, tuntee omalla tavallaan. Jospa vaikka voisi ilmoittaa päivittäjälle, jos haluaa asian "listattavan"?

Testasin vielä tänään illansuussa reilun tunnin "pidättelyn" jälkeen :snotty:

Kysyin mieheltä, että pitäiskö sen viedä työpaikalleen kuvat meidän lapsista, eli pikkutaaperosta ja punaisesta viivasta :D mut ei se siitä jälkimmäisestä innostunut, ihme juttu :LOL:

Kesis ja huvikumpu 5+2
 
AAM
Kesis little red flash :D :LOL:
sinne oikein ensimmäinen perhepotretti.. joo miehet ei ymmärrä tätä raskaushuumoria välillä laisinkaan :whistle:
niillä sais kans olla semmoi herkkyyskytkin HIPPASEN verran useammin kuin raskauksissa vaan päällä..
By the way onko joku muukin seksibannissa ? :kieh: moon ruikuttanut jo viikon päivät et ois kiva... SAADA JOTAIN ***** (exrated).. :xmas: toinen van pyörittelee silmiään. Taas on alkukantainen jos mä tohon kosken niin kesken menee ajatusmaailma käynnissä.. LUOJA ! mä en kestä taas tätä..

).( koko kauppareissun kuvoi, sanotaan että ruokakaupassa en oo ennen päättänyt arkiviikon ruokia noin äkkiä :D :LOL: ja jos näit jonkun vihreänaamaisen vilahduksen olarin prismassa kersan ja ukon kanssa ja kärryllisen ruokaa niin joo se olin MINÄ. ei siitä sen enempää... :x en sentään kuorruttanut parkkipaikkaa teellä ja leivällä...

AM & Hippunen 4+6
 
Meil o seksiä ny vähemmä iha mun omasta tahdosta. Ko on vaikia tehhä sillai hellemmin (ko ei malttais), ni mieluummi sit ei olleskaan. Ko miuta vaivaa se ajattelutapa et jos meneekin kesken :ashamed: Ko eka men, ni ny ei haluis tehä mittään mikä mahollisesti vois edesauttaa uutta km:ää tulemaan :snotty:
 
Meillä nyt on yleensäkin vähän laiskaa makkarin puolella... tai nyt itseasiassa on ollut vähän vilkkaampaa kun yritys alkoi, mutta sitä ennen kun saattoi mennä helposti niin, että kerran kuussa peitot heilui (mulle kyllä kelpais vähän useemminkin...). Miehellä on hirmu kiireistä töidensä kanssa vaan ollut viime ajat. Mutta mitään bannia ei oo menossa :D tänä aamuna peitot heilui ja lujaa :D oli poitsu nimittäin mummulassa viime yön.
 
Huomenta! hyvä että joillain peitot heiluu...täällä ei moista edes harkita :x Niin se on ollut jokaisen raskauden kohdalla, että raskaudenaikaiset sänkykerrat voi laskea yhden käden sormilla! Mies pelkää että menee kesken ja minä pelkään että menee kesken. Vaikka meitä vakuuteltiin lääkärinkin taholta että sellainen on tosi epätodennäköistä, ei siltikään uskalleta...no mutta, ehtiihän sitä sitten synnytyksen jälkeen :LOL: tai sanotaanko että puoli vuotta synnytyksen jälkeen! hih....

voi voi kun on maanantai....pitkä viikko edessä, oottaa ultraa ja koittaa jaksaa pysyä hereillä töissä. no mutta, kylläpä se ens maanantaikin sieltä tulee, hitaasti mutta varmasti! :)

Gardenia ja Kapris 5+6
 
Täällä myös uusi huhtivauvan odottaja :wave: tänään olis rv5 tasan. Ajattelin kyllä aluks etten ala minnekään kirjoittelemaan ennenku raskaus on varmistunut ultrassa, mutta täytyy käydä muutama rivi kirjoittamassa.. Lueskelen ainakin taustalla teidän kuulumisia jos en usein vielä uskaltaudu itse kirjoittelemaan. Toinen olis siis tulossa, toivotaan että kaikki menisi meillä kaikilla hyvin!!
PojanÄiti-83 jaksamisia :hug:
 
juuri mietin samoja asioita mitä olette tänne kirjottanut tosta alkuraskauden aikaisesta seksistä. meillä heilui peitot eilen ja kyllä pelottaa koko ajan että kesken mnee...en tiedä mistä se tunne tulee, sanoinkin miehelle että hellästi ja ettei koske sormillaan sinne :whistle: ehkä vähän liiottelua :ashamed:
 
Ei vitsi mä tahtosi jo sinne ultraan...vielä VIIKKO miten ihmeessä jaksaa odottaa?? ei mitään muuta ole mielessä...!

onneks huomenna vaihtuu taas rv, jotenkin usko kasvaa mitä enemmän päiviä olen raskaana :) huomenna jo seitsemäs viikko aluillaan.

tätähän tämä nyt sitten on, odotettelua isolla OOLLA. :) no en valita, kyllä tähän tilaan on todellakin pyritty veren maku suussa :kieh:

Gardenia taas ja Kapris 5+6
 
Pojanäiti-83: :hug:

Juupeli: oliko virtsa tarpeeks kauan rakossa?

Mä soitin tänään neuvolaan ja yritin varata aikaa, mutta kuulinkin että mun terkka on seuraavat 5 viikkoa lomalla. No huomenna soitan uudestaan sen tuuraajalle. Jos sitten jo saatais eka aika vihdoin.

Mä varasin nyt kuitenkin ajan varhaisultraan. Sain ajan ensviikon tiistaille jolloin viikkoja on 7+0. Nyt sitten iski malttamattomuus.. :D

Mä tein tänään viimeisen testin, kun oli kaappiin jäänyt. Vahva viiva tuli ja nyt loppukin sitten testailut tähän.

Oireita on edelleen, mutta melko lieviä niinkuin kahdessa edellisessäkin raskaudessa. Ja hyvä niin.

HeLiNä-83, pojanpallero ja OnniUnelma 5+6
 
heips taas kaikille. =) ompa kivasti tullut porukkaa.
kuvotus elämyksiä koin koko vkon lopun, aaltoilevana.

lentää voi mun käsittääkseni aika pitkälle raskautta olisko ollut 7kk tai jotain.

Juupeli, ehkä pissa ei ollut rakossa yhtä kauan kuin edelliskerralla tai olit juonut enemmän?silloin siihen ei kerry niin paljo hormoonia ja viivasta tulee haaleempi.en usko että hätiä on.

meillä on ollut seksiä ihan normaalisti oli esikoista odottaessakin. Eikös se kohtu suojaa lasta? siellähän ne nyytit asustelee eikä käsittääkseni miesten elimet tai sormet sinne pääse.

itku herkyyttä täälläkin havaittu viimeksi tänä aamuna serranon perhettä katsellessa ja eilistä leffaa.huh. :D
jaksamisia kaikille ja voimia :hug:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Mää en ymmärrä :'( Tein taas testin ja se viiva on haalentunu :'(
elä huoli ja hermoile.. :hug: riippuu herkkyydestä ja tosiaan siitä kui kauan lirkki on seissyt sisälläs ja jos oot juonnut paljon niin on voinut laimentua.. =) hc faktoja.. teet huomenna aamulla ensitöiksesi jollai herkemmällä testillä uuden mittauksen.
 
Juupeli: Mä tein ekan testin ja sain kauniit yhtä hienot viivat siihen. Sitten odotin noin viikon ja tein uuden testin, joka oli aamupissasta tehty. Siinä viiva oli hirmuisen vaalea. Säikähdin minäkin. Kun sitten jouduin käymään (ihan muista syistä ) EA:ssa ja kerroin olevani raskaana, ottivat verestä näytteet ja päivystävä gyne halusi ultrata varmuuden vuoksi, niin verestä näkyi selvästi/vahvasti se raskaushormoni sekä ultrassa näkyi alkava raskaus kohdunsisällä.

Älä huoli, jos muuten sulla kaikki hyvin!

Jatkan vielä, kun pohdin tuota ultraa ja neuvola varaamisia, niin tuo käynti EA:ssa sai lääkärit vielä haluamaan ultran joka on jo varattu rv 7+5. Eli nekin tuli nyt sitten ilman omaa varaamista ja hötkyilyä. Ihan kiva käydä kuitenkin varmistamassa, että kaikki on hyvin.

Tänään rv6+2(?)
 
Neve
:attn: Vieläkö mahtuu mukaan? Tein positiivisen testin viikko sitten lauantaina ja laskettu aika helistimen laskurin mukaan olis 10.4. Se on siitä hyvä, että se huomioi myös kierron pituuden kun taas neuvolat ei sitä useinkaan huomioi. Tosin mulla synnytys toivottavasti tapahtuu keisarinleikkauksella niin kuin esikoisenkin kohdalla lopulta kävi, koska synnytys ei edistynyt ja epäiltiin myös ahdasta lantiota. (Tutkimuksiin äitiyspolille en ehtinyt). Mulla tai meillä on siis ihana pieni poika, joka syntyi maaliskuun lopussa 2006 n. kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Sisaruksille tulee siis aika tarkalleen ikäeroa 3 vuotta ja voi myös käydä niin että tämä vauva syntyy samana päivänä, jos/kun siis tehdään suunniteltu sektio. Meillä kesti jonkun aikaa ennen kuin oltiin valmiita yrittämään toista. Esikoisen kanssa oli kaiken maailman koliikkia ja sitten tuli korvatulehdukset yms, mikä oli raskasta aikaa. Nyt on kuitenkin vaikeuksista selvitty kunnialla ja toista alettiin yrittämään. Toisesta kierrosta tärppäsi ja samoin kävi ensimmäisenkin raskauden kanssa. Pakko myöntää, että välillä pelottaa, miten sitä taas jaksaa kaikki yövalvomiset ja miten pärjään kahden kanssa yms., mutta toisaalta vauvakuume on kova ja oon onnellinen että meille tulee taas vauva ja että tärppäsi näin nopeasti. Kaikille se ei valitettavasti ole yhtä helppoa.. :(

Nyt taitaa raskausviikkoja olla kasassa 5+3. Hajuaisti on mullakin terästynyt ja kaikki makeat hajusteet ällöttävät. Ruoka ja herkut ei maistu niin kuin tavallisesti ja pientä kuvotusta on ollut, mutta ei vielä sellaista, että joutuisi menemään oksentamaan. Mulla on myös iho huonontunut ja herkistyn helposti. Muita oireita mulla on vilunväristykset, vatsatuntemukset ja repäisykivut, jos vaihdan asentoa nopeasti (tunnistan ne 1. raskaudesta). Tässä raskaudessa erilaista on ollut vatsakivut, joista en muista kärsineeni ensimmäisessä raskaudessa. Toivottavasti ei ole aihetta huolestua.. Mietinkin, pitäisikö käydä lääkärillä ihan varmuuden vuoksi. Mammanen muuten: kerrotko tälle tyhmeliinille, mistä tulee tuo käyttämäsi lyhenne EA? No nyt vasta välähti.. tarkoitit varmaan ensi-apua..

Ensimmäinen neuvola on vasta syyskuun ensimmäisellä viikolla, samoin varasin sille viikolle varhaisraskauden ultran. Niitä odotellaan ja toivotaan, että asukki pysyy matkassa mukana. Kovin alussahan tässä vielä ollaan.. Vähän ihmettelen, että uskaltauduin tänne jo kirjoittelemaan, mutta ei sille sitten mitään voi jos raskaus keskeytyy. Mä kuitenkin ajattelen, että se on luonnon tapa hoitaa asia, kun kaikki ei ole kunnossa. Eniten varmaan harmittaisi ajan menetys ja eniten pelkään keskenmenon kipuja, kun en ole muutenkaan nykyisin hyvä sietämään kipua.

Neve toivottaa onnea ja lähettää tarrasukkia kaikille huhkikuun odottajille :wave:

:hug: Juupelille. Toivottavasti ei ole kyse mistään sellaisesta. Koska saat tulokset?
 

Yhteistyössä