Allusmamma, kiitän sinua ensin , näistä:: :heart:
Onnea uusille ja *lahjoittaa tonkallisen vauvaliimaa* ja rutkan kokoisen säkin onnea... pidetään huoli "hippusista ja aarteistamme"
Keskenmenoasiaan en osaa kommentoida mitään, siis lisätäänkö se listaan vai ei?
Gardenia: Kiitokset onnitteluista ja onnittelut nyt tähän sinunkin raskauteesi, pidetään masuasukeistamme hyvää huolta! :heart: :heart: :heart:
mimuli , kiva, kun tulit tähänkin pinoon, mukavaa tosiaan seurata vertailla oireita! :heart: Ja Onnea ultraan ja masuvauvalle paljon hyvää vointia! Meillähän sama laskettuaikakin! :heart:
kaikille uusille tulijoille, minunkin puolestani Tervetuloa! :hug: :heart: :flower: Ja onnea matkaan odotuksen! :heart:
Hajuista: Minulle tekee pahaa grillattu, esim makkara,Juupelilla näemmä sama juttu
=) , muut saavat syödä, itse en halua, hajun takia, kahvin purut saattavat haista tupakalle!
Kala, sitä en voi sietää, esim asiakkaiden luona esim kissanruuan haju!!! :x Lihapiirakka haisee pahalle!
Tykkään kuorituista omenista , vedestä, omatekemästä mehusta, kaakaosta vähän, ruuista, mitkä eivät mielestäni haise!!Kovasti ei tee mieli mitään syödä, mutta pidän huoen , että säännöllisesti jotain syön vähän, muutoin tulee vieläkin pahempi olo. :headwall: Paino on tasaisesti tippunut, tosin ei haittaa, muutama kilo voi tippuakkin, kun tuleehan sitä sitten aikanaan, painoa nimittäin.
Minskin kanssa olen samaa mieltä tässä: Mulla on vasta nyt alkanut tulemaan valkovuotoa jonkin verran, mutta plussauksen aikoihin alapää oli kuiva ku Saharan autiomaa, mutta olen lueskellut ja näyttäis siltä että suurimmalla osalla taitaa tuo valkovuoto lisääntyä raskauden alussa.
Pahoittelut kaikille, jotka kärsivät jo voimakkaasta pahoinvoinnista!! Ilm se lisääntyy, kun istukka rv 6 alkaa toimimaan ja sydämen syky näkyy, olenkohan oikeassa? Tosin on myös oireettomia raskauksia! Väsymys painaa täälläkin ja se on totaalista, kun se alkaa, tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään, vessassa saa käydä myös öisin parikertaa ja päivisin tiheästi. RR on edelleen alhaalla, äskeinen kävelyreissuni vähän helpotti oloani, eli pää on "selvemmän" tuntuinen!
Voihan tämä olla sitä ns kestokrapulaoloakin, onko jollain sitä jo havaittavissa??
Mimuli: Sanoit että välillä sattuu jotain hassuja juttuja: Samoin minulle kutsun lapsia väärillä nimillä, värjäsin miehen valkoiset sukat vaaleanpunaisiksi, ja muita vaatteita harmaaksi;=)))))Ja olen yleensä hyvin tarkka, ettei tälläisiä vahinkoja satu!! :ashamed:
Nyt tuli vieraita, moikka moi taas kaikille! :wave: :wave:
Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: 5+4 :heart: