Täälläkin alkanut koko päiväinen kuvotus. Oksu ei ole lentänyt , mutta hajut saa kyllä nieleskelemään. Töissä olen kuitenkin pystynyt olemaan. Nälkä on n. 2 tunnin välein ihan kamala mutta kesken syönnin alkaa ällöttämään. Rintavarustus (l. rukkaset) on alkanut aristella, josko saisi taas hetkellisesti mahtavat b-kupin melonit näitten tiskirättien tilalle
Töistä Mä olen koko viikon pohtinut ja stressannut mun töitäni. Tän viikon toimenkuva on ollut melko raskas fyysisesti. Olen pitkin työpäivää useaan otteeseen nostellut "mönttejä", joiden paino huitelee lähes 20 kilon tietämillä. No arvata saattaa, että mielessä käy kokoajan näin alkuraskaudessa, että onkohan tämä kovinkaan järkevää. Nosto asennot kun ei todellakaan ole järkeviä. Olen nyt ajatellut että niin kauan kun ei tunnu pahalta nostan, mutta siinäpä se entä, jos ei tarvikkaan kun kerran tuntua pahalta ja se siitä minun pienestä
ja toisaalta taas on kai sitä ennenkin raskaana tehty raskaampiakin töitä ilman ongelmia, raskaus ei ole sairaus jne jne. Toisaalta taas lasten nostelu ei huoleta eikä kauppakassit... Täten käy varmaan ilmi että 3. lapsenkin odottaja stressaa, vaikka kuvittelin ettei tarvisi enää
Närästys on myös tullut jälleen tutuksi. Sain eilen "kohtauksen" heti aamupalan jälkeen, alkoi polttaa ylämahaa (krampata), mitään ei pystynyt tekemään, ajattelin poistua hetkeksi taka vasemmalle lepäämään (töissä olin), niin alkoi pyörryttämään ja jalat meinas alla pettää pääsin kuitenkin hoippumaan lepohuoneeseen ja siellä iski oikein tuskan hiki päälle, hetken makoilin ja olo helpottui, ajattelin että lähen takas töihin niin ei jalat kantanutkaan kun seuraavalle penkille. No siitä sitten kuitenkin jo helpotti ja olo meni ohi. Tämä ei ollut eka kohtaus, näitä on ollut muutamia jo viime vuosina. Noiden takia mahakin ultrattiin vajaa pari vuotta sitten, mutta närästyksesi se päätyi, kun ei muuta löytynyt. Ei niin kiva että tämä alkaa taas :'(
No mutta jospa tämä nyt riittäisi tällä kertaa, olen puhunut
teidän vuoronne :heart:
P.s Ensi viikolla tiistaina eka neuvola :heart: