Moi, ja Tervetuloa uusille :wave:
Vähintään kerran päivässä on käytävä täällä lukemassa, muuten tippuu ihan kärryltä. B) Mutta kiva kun on paljon huhtikuisten massujen kasvattajia
Onko kukaan muu muuten haltioissaan ajatuksesta, että tulee just kevätvauva? :wave: Musta kevät on niin ihanaa aikaa, luonto alkaa vihertämään ja kesä on vielä tuloillaan.
Esikoinen on kesävauva, sekin oli kyllä tosi ihanaa aikaa. :heart:
Onnea hyvistä ultrauutisista
superheppuli,
jaahassu,
kadak
Seulonnoista oli puhetta, me ollaan puhuttu, että otetaan se veriseula myös. Ei ole oikeastaan perusteluja, ihan vaan että saadaan tarkempaa tietoa pienen hyvinvoinnista. Kauheetahan se on tosiaan jos siinä seulassa sitten jää kiinni ja joutuu odottelemaan viikko kaupalla tuloksia :/
Matonen hienoa ettei vuoto ole yltynyt! :flower: Toivotaan että hippunen matkaa mukana :heart:
Allusmamma me oltiin esikoisen odotusaikana 4D:ssa ja oli kyllä ihana :heart: Mennään varmaan tälläkin kertaa. Mä oon varmaan joku ultra-friikki :xmas:
pimuliini toivottavasti on vaan jotain vaaratonta tuhruttelua :hug:
Juupeli mulla on särkenyt päätä enemmän tai vähemmän koko viikon :kieh: Mä luulen kylläkin, että se kipu lähtee mulla hartioista ja samoin, jos en ole syönyt kunnolla.
Nellah onnittelut hienosta päätöksestä! :flower:
).( Jee, tänään tuli postissa ajat np-ultraan ja rakenneultraan! =) Olin ihan täpinöissäni kun näin mitä posti toi mukanaan. Vajaa kuukausi np-ultraan. Tuntuu, etten itse olisi millään pystynyt odottaa sinne asti, että näkis mitä masussa tapahtuu, eli varhaisultrat ovat juuri omiaan minunlaisille odottajille
Kesis ja huvikumpu 7+6 (7+2)