*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Nemu..Tulin vain sen verran kommentoimaan sinun TYKS:n käyntiäsi.
Minulle tehtiin se tarkennusultra vielä maanantaina siellä myös, minulla myös kohdussa nestettä oleva alue, missä jotain muutakin, lääkäri arvelevan olevan verta.

Toivon sinulle edelleen onnea, että pikkuinen taistelisi, sinullahan vasta vähän raskausviikkoja ja sykettä ei aina näe ennenkuin rv 7, tosi minulla joulukuussa näkyi jo rv 6+4 ja tässä pinossa varmaan jollain näkynyt aiemminkin, mutta asiat ovat yksilöllisiä.

Minulla ainakin TYKS:ssä todella ihana naislääkäri, olikohan sinullakin?

Onnittelut kaikille hyvistä ultralöydöksistä, jotka ovat niitä saaneet! :heart:

pahoittelut niille jotka ovat pudonneet kanssani huhtivauvan odottajista! :hug:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
nti
Sitä olisi parin tunnin päästä eka neuvola edessä. Pahoinvointia ei ole ollut kun lievää mitä nyt silloin paripäivää oksensin ja voin todella pahoin.

Pahoitteluni niille jotka tippuivat pois huhtivauvoista.

Täällä on kauhee ilma sataa ja tuulee kamalasti.
 
Kylläpäs oli taas huonoja uutisia! Toivotaan että piikuiset olis matkassa!
Ja uusiakin oli tupsahtanut joten tervetuloa!
Kyllä nyt jo odottaa niin kovasti sitä ekaa neuvolaa et näkis että kaikki on hyvin! Pelkoon koko ajan vaikka oireita jne on ja uskon että kaikki on ok kun ei ikinä aiemminkaan ole ollut minkäänlaista ongelmaa..Mutta eihän se sitä sano etteikö vois nyt jotain tulla..
Täytyy vain jaksaa uskoa! Töissä olo on todellaki suoritusta ja ihana vieläpä ku hengitellä suun kautta koko ajan ku nenä niin tukossa..Ei viittis koko ajankaan nenäsumutetta käyttää..
Paha olo jatkuu täälläkin,mutta ehkä vähän helpompana kin viime vkolla.. Tuntuu että mitään ei oikein enään tee mieli syödä..Jukurttia saan alas ja jotenkuten hedelmiä,mut sitten ei oikein tee mitään kummempaa mieli.. Tavallinen ruoka eli ihan perunat jne tuntuu parhaalta varsinkin iltasella kun paha olo on vähän helpottanu.. Rasvaset ja makeat ei käy päinsä ja olen aina ollut hirvee karkkirohmu... Ei kakut eikä keksit maistu.. Mäkin tein joskus muutama vko sitten noita karjalanpiirakoita ja munavoita ja söinki 5 piirakkaa paksulla munavoi vuorauksella :LOL:
Välillä sekin ajatus puistattaa..
Näin sitetn viimeyönä jotain unta ja siinä unessa sitten lopussa olin veskissä ja pissasin ja pissasin ja pissasin niin sit heräsin ja oli pissahätä ja oli tullu tippa housuunki... :ashamed:
Niin antaumuksella siinä unessa pissasin että olin sitten vähän antanut tulla housuun..Onko kellekkään muulle sattunut ikinä vastaavaa :ashamed:
Yleensä kyllä herään aina heti kun on hätä..Nyt olin sitten vissiin niin väsynyt että piti nähdä unta pissaamisesta että hokasin herätä :LOL:
No mut se siitä..
Seuraakos täällä moni bb:tä?
Tuntuu hullulta kun ei ite ehi nyt niin paljo kattoo vaikka netti tv onkin..Edelliset kaks kautta sain kattoa pitkin päivää kun olin lasten kanssa vielä kotona..Aina oli nettitv päällä vaikka siivosin tms.Aina piti välillä käyä vilkaseen.. :D
Siihen vaan jää koukkuun..
No,mutta nyt pitää taas alkaa valmistautua lähtöön..
Hyvää päivää kaikille ja pidetään mussukat massussa! :attn:

 
VAAVIMASU: :LOL: onpa sulla ollut uni! sattuuhan sitä! Täällä yks BB - fani :wave: olihan melkosta meininkiä heti alkuun siel talossa....tuli heti semmonen fiilis että ketä ei voi sietää ja kuka saattas olla ihan mukavan-oloinen. Ei ole varmaan kovin vaikea arvata kuka sai kunnian olla ensimmäinen "inhokkini" :eek: herranjestas että oli ÄRSYTTÄVÄN oloinen ihminen!

).( uusi aamu kauniina valkenee :) ihan tässä heittäytyy runolliseksi kun oli eilen niin mukavat ultra-näkymät... :D Pituutta Kapriksella oli mahtavat 10,3 mm *hih* mutta siitä se kasvu sitten alkaakin! katoin että esikko oli samoilla viikoilla ollut 8,2 mm eli tämä Kapris on vähän edellä siinä mielessä. :) mukavaa torstaita kaikille huhtimassukoille!

Gardenia ja Kapris 7+1
 
Minä liityn tänne! Moikka moi :flower:

En kans ole oikein rohjennut ilmottautua pinoon, mutta nytpä sen tein. Olen raskausviikolla 7+4 ja laskettu aika on 12.4.2009. Aivan ihanaa!! :heart: Toivon sydämeni pohjasta että God bless us, kun ei ole sinänsä mun käsissä. Pitää vain rauhallisesti ottaa, stressittä (ainakin yrittää) ja syödä entistä terveemmin. =)

Eka ultra ensi keskiviikkona, 3.9. Vielä viikko! :eek:

Raskausoireita on ollut VÄSYMYSSSS, huono olo mutta ei yhtään niin pahaa huonoa oloa, että pönttöä olisin tarvinnut, tänään sattuu päähän, voi kyllä olla ihan muustakin johtuvaa..ja nännit tosi kipeät :whistle:

Ollaan kaikki hyvillä mielin, tsemppiä kaikille ja mukavaa torstaita!
 
Huomenta ja tervetuloa uudet!
Mä en ehtinyt eilen päivittämään kun tapahtui niin paljon kaikkea. Kävin ultrassa ja jo rappuun meneminen ahdisti ja mua alkoi itkettämään. No onneksi lääkäri on tuttu ja tuntee mun taustat ja sai mut rauhoittumaan. Pikkuinen on hyvin matkassa ja viikkoja on nyt 7+4 ja LA 12.4. Toivottavasti pysyy!

Suuremmoiset lohtuhalit sitä tarvitseville ja voimia jaksaa eteenpäin :hug:
Muille hyviä ultrakuulumisia saaneille onnittelut!
 
AAM
terppikset uusille ja myöhäsille :D :wave: :wave:

ajattelin että oisin jättänyt sen varhaisultran väliin :| (vielä en oo saanut aikaseksi ilmoittaa sinne kylläkään :D ) on jotenkin kumman seesteinen olo ja olen varma että kohdussa on pieni ihmisentaimi ottamassa alkusytkähdyksiään.. neuvola on kuitenkin mulla samana päivänä ip:llä eli voisin häntä pyytää kuuntelemaan nopsaan jos sieltä mitään löytyy.. lupaan itselleni etten ota stressiä siitä. Ukkokin sanoi että ei oo hänen puolestaa pakollista varhikseen mennä että otetaan vaikka semmoinen 4D myöhemmillä viikoilla :eek: olin että :xmas: :xmas: IHAN TOSI ?? Jeeeeee... :D :D
jos sit on niin että tuolla ei mtn olekaan niin ok. sit ei ole. hyväksyttävä se vain on :/ ja sitten surraan mutta niin kauan kunnes toisin todistetaan minä olen RASKAANA :kieh:

).( mulla kans toi rakko on herätellyt pitkin öitä ja pitänyt hereillä..
poika teki hauskat viime yönä.. ukkohan on yötyössä ja poika ottanut tavaksi taas kömpiä mun viereen aamuyöstä. No viime yönä sitten nousi kaksi kertaa. ENsin, siinä puol viisi ja käveli keittiöön ja siellä sopersi jotain, kuulin kun oli makkarin ovi auki ja sit pikkumies tallusteli takasin sänkyynsä ennenkö ehdin nousta. Ja toisella kerralla teki saman mutta käveli mun viekkuun nukkumaan. olikohan kello siinä vaiheessa vähän yli viiden.. ? en sitten oikein viiden jälkeen nukkunut kunnolla torkuskelin vain ja kuuntelin pikkasen tuhinaa ja odottelin miestä kotio tulevaksi. Tulihan se sitten ja teki vielä aamiaista niin että paistoi munat meille :) :heart:
kumman hyvä olo vaikka uni jäi nyt vähän vajaaks aamusta.

:heart: AM & hippunen 7+3
 
Minäkin merkkaan itseni tähän uuteen pinoon =) Meinaa olla tuo aika vähissä eikä niin usein ehdi täne kirjottelemaan, mutta yritän parhaani.
:hug: kaikille, jotka ovat joutuneet vastaanottaman surullisia uutisia :heart: Itku meinaa tulla itseläkin, kun niitä luen :'( Koittakaa joillain keinoilla selvitä! Elämä on välillä aivan epäreilua!
Hyvistä ultrakuulumisista onnittelut =) Ihanaa, että moni saa hyviä uutisia!
Sitten omaan vointiin: Välillä älyttömän hyvä olo, mutta välillä taas yökötys iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Oon oikein urakalla yökkiny, mutta oksentaa ei oo tarvinu ku kolme kertaa. Yökkäyttää vaan... Väsyttää edelleenki, mutta onneks on vähän lyhyempiä päiviä =)
Me ei olla kerrottu vielä kellekkään tästä mahdollisesti tulevasta vauvasta, vain omat lapset ja mies tietää. 3- ja 4-vuotiaille tytöille ollaan vannotettu ettei saa kertoa ja hyvin on salassa pysyny! Aika eteviä tyttöjä :) Kovin innoissaan jo odottavat. Toivotaan, että odotus palkitaan sitten huhtikuussa :heart:
Hyviä vointeja kaikille ja mukavaa viikonloppua, jos en ehdi ennen sitä tänne rustailemaan! :heart:

annuli333 ja pikkarainen 8+6
 
hmph.. enpä kyllä suosittelis kellekään ostaa näitä rannekkeita. En mä ainakaan huomaa et mitään apua olis. Laitoin ne jo keskel yötä ku oli huono olo, mut aamul oli viel hirveempi olo ku aiemmin... Ja sama jatkuu. En tiiä sit täytyiskö noihin uskoo ihan täpöllä et ne toimis vai mitä.. phyh..
 
Allusmamma tuo 4d:hän kuulostaa hyvältä :p . Eihän tuo varhaisultra oo muutako oman mielenrauhan takia ja jos sulla tuntuu, että kaikki ok ja nii mee sinne 4 d:hen. Eihän tuo varhaisultra nii ku sanoit mitään ehkäse, siis jos jotain on pielessä nii ei sitä varhaisultrat muuksi muuta. Itekkin oon miettinyt 4d:tä mutta taitaapi jäähä kuitenkin. Sukupuolta ei aika varmasti haluta tietää etukäteen.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Nemulle :hug: ja voimia jaksaa :heart:

:wave: uusille

).( Eilen oli jo parempi päivä, etova olo löytyy kyllä mutta ei läheskään sillä asteella kuin aikaisemmin. Väsymys on silti aivan valtavaa, vaikka sekin on jo hiukan helpottanut. Illalla meen sänkyyn heti ku pojan oon saanut imetettyä ja unilla oon moneti jo reilusti ennen kymmentä. Kyllä tää tästä :heart: . Huomenna neuvolaan, ihanaa.. musta on aina ollut mukava mennä sinne. Sattunut niin kiva terkka, sillä on kyllä paljon merkitystä! Pääsee kuuleen sydänäänet :heart: :heart:
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: .

Varhaisraskauden ultrasta: meidänkään ei pitänyt ensin mennä, mutta pää kääntyi, kun jouduin jo kertomaan töissä ja muillekin tekisi mieli kertoa ja huoli pienen hyvinvoinnista on suuri. Näin voisi ainakin varmistaa, lyökö sydän ja ettei ole ainakaan tuulimuna. Toki vaikka mitä voi tapahtua senkin jälkeen.

Nemulle vielä suuri :hug: . Uutisesi olivat kovin sekavia. Voimia teille!

Hyviä ruokaideoita otetaan edelleen vastaan, kun ei tahdo keksiä lämpimiä ruokia, jotka uppoaisivat. Eilen listalla oli sitten lihapullia muusilla, ne menivät. Menisiköhän grillattu broileri? Mulla ei tee -valitettavasti- tiukkaa rasvainen ruoka, mutta karkit ei kyllä erityisesti maistu. Jäätelö kyllä. :ashamed: :p

Tilia töiden parista
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Tänään on selvästi hyvä päivä :flower: :flower: :flower:

Kävin itse aamulla ultrassa ja siellä kaikki kanssa hyvin. Mies vähän näytti järkyttyneeltä, kun oli ensi kertaa gynekologilla :) Sydän siellä pompsotti ja nyt ei tarvitse sitä tuulimunaa enää pelätä. Mittojen mukaan olisi ollut 8+0, mutta 7+2 viime kuukautisten mukaan. Olo on helpottunut, mutta kyllähän tää silti jännittää!
 
:wave: Terpat kaikille uusille! Huhtikuisia alkaa olla jo paljon.

:flower: Onnittelut kaikille ultrasta hyviä uutisia saaneille ja paljon voimia ja :hug: niille joille on tapahtunut ikäviä asioita!

[/b] Kadak kirjottelit et miehesi oli järkkyttyny gynellä. Samoin meillä. Uskalsi tulla ruutua katsomaan vasta kun pyysin siihe vierelle.

Mulla on tänään eka neuvola. Ihan hauskaa mennä. En vaan ole ihan vieläkään osannu päättää missä haluun synnyttää, hassua jo näin aikasessa vaiheessa. Mun kohdalla vaihtoehdot oli kättäri tai naikkari.
 
Vaavimasu Eihän se ensimmäinen neuvola mitään siitä kerro onko kaikki hyvin. Tai riippuu toki kuinka pitkällä on, et voisko sydänäänet kuulua jo :)

Ja varhaisultran tarpeellisuudesta oli puhetta B) Juu eihän se oikein muun vuoksi olekaan kun oman mielenrauhan. Mullaki oli aikas vahva tunne, et kaikki on hyvin. Mut sit kauhistutti se ajatus et jos ei ookaan hyvin ni sit jos onkin esim. tm ni turhaan oottelis sinne 12 vkolle. Joten mulle toi ainaski oli tarpeen ja kyl oli todella sen 60? arvoista :heart:
 
Täällä sataa vettä taivaan täydeltä ja mua paleltaa.
Käytiin aamulla kaupassa ja ruiskuorisia karjalanpiirakoita ja kananmunia tarttui mukaan. :) Kiitos hyvästä vinkistä! Grillattua broileria ostin myös mutta se ei oikein tahtonu maistua.

Alavatsakivut ja nippailut on alkaneet taas. Luotan kuitenkin siihen että tää on edelleenkin normaalia. Ihan tuttua jo esikon ajoilta. Väsymys alkaa olla helpottamaan päin, samoin pahoinvointi. Enää en oo nukkunu päikkäreitä ja eilen jaksoin jopa siivota ja leipoa sämpylöitä. :)

Huonoja uutisia oli tullut paljon. :hug: menetyksen kokeneille ja voimia jaksaa eteenpäin.

Onneksi myös hyviä ultrakuulumisia oli tullut paljon. Niitä on aina yhtä ihana lukea. :D

Yhden km:n kokeneena mulle tulee välillä todella epätodellinen olo kun mietin tätä raskautta. Että voiko tosiaan juuri minua kohdata näin suuri onni että oon raskaana, alkuraskauden ultrassa oli kaikki hyvin ja edelleen raskaus sujuu normaalisti. Ja että jos kaikki menee hyvin niin me todellakin saadaan uusi perheenjäsen huhtikuussa.
Vaikka mulla jo onkin yksi terve poika tuhisemassa tuossa pinnasängyssä nii jotenkin en vaan silti voi olla ajattelematta että onko tämä jo liian hyvää tapahtuakseen just mulle ja miks just minä saan yhä olla raskaana vaikka moni täällä on jo joutunu jättämään hyvästit huhtivauvalle. Onko kellään muulla tälläisiä sekavia ajatuksia?

HeLiNä-83, pojanpallero 5/07 ja OnniUnelma rv 8+2 :heart:
 
ihani ultra kulumisia :heart:
(.) on sitten tuhrutellu pari päivää, tänään ollu runsaampaa :/ ei varmaan pikkanen pysy matkassa, kesken menee varmaan tääkin :'( neuvolan-ja alkuraskaudenultranki ehdin jo varata. neuvola olis 4.9 ja ultra 17.9, taisin olla liian hätänen... nyt vaan odottelen et vuoto alkais kunnolla...
pimuliini+kirppu 5+4(ainakin hetken vielä) :'(
 
Allusmamma, nii no juu... Miekii noit hintoi muuteskii vertailin ja toises paikas oliski ollu se satkun verran. Sillo en ois mennykää. Ni mentiin sit 35 kilsan päähän ja saatii kuudelkympil :) Mut oli se nii upeaa nähdä se sydän siel ja tietää, et todella mun sisällä semmonen kasvaa. Ni kyllä mä oon tosi iloinen et siel käytiin. Mieskin oli iha innoissaan.

Sit ku oltii kotona ni illal luettii yhessä vierekkäin vau -kirjaa sängyllä :heart: Mie en jaksanu ko vkolle 11 asti ja mies luki ainakin johkii 25 vkolle asti. Senki jälkee se kai jatko ja mie nukahin jo:D Oli nii ihana huomata, et mies niin hyvin jutussa mukana :heart:

pimuliinil toivotaan silti parasta! Ja et jos se ois vain vaaratonta vuotoa! :hug:
 
Mulla on myös yks km takana eikä yhtään lasta vielä. Siltikin mul on hirmu luottavainen olo ja tuntui vaa lähinnä hassulta, et mun sisällä voi jotain kasvaakin. Mut ei mul tuollaisia ajatuksia tuu, etteikö sellainen suuri onni vois meitäkin kohdata, varsinkin kun on raskautunu suht nopeaan aina. Oon kiitollinen tästä ja toivon, et kaikki menis jatkossakin hyvin :heart:
 
^^kauheeta ku en osaa kirjottaa! :LOL:
täytyy toivoo joo, kylhän mä tiedän et noi tuhrut ja vuodot on aika yleisii alkuraskaudesta, mut silti se pistää mielen matalaksi ja pelkäämään pahinta... :/ nyt täytyy vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. ukko on niin ihana ku se jaksaa olla niin positiivinen :) se rauhottelee koko ajan et meidän pikku kirppu on niin sitkee et kyllä se pysyy mukana
:heart:
 
Voima :hug: pikkuisen menettäneille :'(

(.) Nyt omaa napaa, kun ei pysty oleen kun ihan hetken tässä koneella. Eli tulin kysyyn onko teillä muilla päänsärkyä? Mulla särkee ihan koko ajan päätä ihan älyttömästi |O Ei pysty kun itkeen, nytkin itken kun sattuu :'( Mutta nyt on pakko mennä takasin makaan sohvalle.. Moikka!
Hyviä vointeja kaikille!!

Juupeli ja Nasu 6+1
 
yks kysymys oonko sekoillu listassa. onkohan enekeli ja enkeli05 sama asia? toinen löytyy tuolta ? pinosta ja ajattelin et jos oon sit siirtäny ku olen saanu la:n ni oikeeseen paikkaan, mut ilmoitelkaa jos täältä löytyy enkeli ja sit enkeli05 :wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä