Heippa taas pitkästä aikaa! Tänne tulee niin hurjaa tahtia tekstiä, etten meinaa pysyä perässä tapahtumista, kommentoinnista puhumattakaan... Joku taisi ehdottaa pinon jakamista kahtia (esim. alku- ja loppupuoli) ja melkein puoltaisin tätä. Vaikka sujuuhan se näinkin, ei tosin vaan ehdi tutustua ja ottaa kantaa toisten juttuihin niin.
Tilia cordata minäkin olen Helsingistä ja myös täällä Idän idyllisissä "ghetoissa" asustellaan =) Esikoista odotan samoin kuin sinä ja ikää vähän yli 30. Mutta, mulla on LA 1.4., et siinä kohtaa mennään vähän eri polkua... No, joka tapauksessa olipa hauska huomata että voi sitten idän mammatapahtumissa löytää tuttuja tältäkin palstalta!
Mä en ole kertonut töissä kuin parille läheisimmälle kollegalle, jotka istuu mun kanssa samassa huoneessa. Olisi vähän vaikee selittää pahoinvointia, lisääntynyttä syöpöttelyä ja jatkuva-aikaista väsymystä, joten päätin kertoa. Pomolle kerron vasta kun alkaa oleen enempi neuvolakäyntejä ym. Toisaalta, helpompi ois jos kertois heti, koska mulle on nyt tän 5 vkon ajan jotkaa oon tienny olevani raskaana, tarjottu kahta uutta tehtävää, jotka ois tosi mielenkiintosia... On ollu vähä vaikee selittää miksen halua vaihtaa just nyt eri osastolle ja ns tehdä uraa. Siis, miksi just nyt tarjotaan nämä mahdollisuudet...? :headwall:
Ruuista sit, niin mulle maistuu vaan sellanen ihan perusruoka, "lasten ruoka" =) eli jauheliha-perunasoselaatikko, spagetti bolognese jne. Myös karjalanpiirakat ja hedelmät uppoaa, mutta ei mikään eksoottisempi. samoin kaikki makea saa yökkimään, jopa jäätelö ja karkki... Lähes jatkuva-aikaisesta pahoinvoinnista huolimatta oon saanu syötyä ihan ok, väliin kyllä pakolla, mutta toisaalta sitten taas, jos ei syö, tulee vielä kamalampi olo...
Loppuun vielä onnittelut kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja isot halaukset teille, jotka olette saaneet surullisia uutisia :hug:
t. manna + lilli 9+0