*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

MIRACLE sovitaan niin että me tullaan tänään molemmat tämän näköisinä ultrasta :D :D :xmas: :heart: :heart: eikös vaan...? Mua hirvittää myös aivan älyttömästi, mutta hermoilullahan se tilanne ei muutu miksikään. Luottavaisin mielin vaan, menis nyt edes tää aika vähän nopeammin!! tuntuu että mataa nää tunnit. vielä melkeen 5 tuntia ennenkuin saan uutisia...Kaikki toiveet ja rukoukset on yläkertaan laitettu, nyt ei tosiaan voi muuta kuin odottaa että kello tulis kolme ja ettei tarvitsisi surun kanssa ultrasta lähteä.

palaillaanpas illalla, kera ultrakuulumisten!

Gardenia ja Kapris rv7

Lohtuhalauksia keskenmenon saaneille, tiedän miltä teistä tuntuu :hug: :hug:
 
miracle mä olin ainakin tyhjällä rakolla. Kun ultrataan sisäkautta niin eikös se tyhjä silloin voi olla? Ja ihan varmasti tuutte sieltä ultrasta hymyillen :) mäkin olin ihan paniikissa ennen ultraa, vaikka muuten ei ollut siihen asti jännittänyt niin edeltävän yön valvoin melkein kokonaan kun jänskäs niin paljon

hapamperi (joka ihan aikuisten oikeesti ei oo ihan hulttio töissä)
 
AAM
Baby2003 :wave: tervetuloa...
miracle & Gardenia jänskättää teidän puolesta mutta sillä asenteella mennään että te tuotte meille ihania ultrakuulumisia ja -kuvauksia...
rakko tyhjänä jos sisäkautta, täynnä jos peitteiden päältä...

).( Eilinen ruoka: itsetehdyt lihapullat ja pottumuusi, en sen enepiä edes ajatellut söin itseni ähkyyn, olin juuri herännyt sohvalta ja ukko karjui syömään, siinä nälkäinen naaras mitään päässä liikkunut siitä että maistuiko vai ei :D
tänään samaa lounaalal saa nähdä nyt kun miettiin jos iskis ne karjikset paremmin.. joo taas mä puhun niistä :D :LOL: :LOL: :LOL:
raskausaikana pitäis motoksi muuttaa : Elän syödäkseni, en elääkseni.. :whistle:

:heart: :lla AM
 
Voi ei, Nemulle :hug: :'( . Tää on kyllä kamalaa aikaa.

Hapamperi: Mitä siinä sokerirasituksessa tehdään, onko inhottavaa? Mä joudun varmasti myös, BMI yli 25... :ashamed:

Miracle: Joo, tyhjällä rakolla mennään ainakin täällä, kysyin juuri eilen. Kuulemma ei vielä näin alussa voi/kannata siitä päältä ultrata.

Onkos täällä paljon helsinkiläisiä? ja vielä ensikertalaisia? Ja vielä sellaisia, joilla la vasta huhtikuun jälkipuoliskolla? Minä (29 v.) ja mies (34 v.) asustellaan Itä-Helsingissä, täällä kuuluisassa ghetossa :D ;) (joka ei olekaan mitään sellaista, mitä jotkut kuvittelevat).

Tilia
 
ISO tsemppi ultraan Miraclelle ja Gardenialle! Jännittää teidän puolestanne!

Nemulle ja Matoselle :'( :flower: todella ikävää, pahoittelut!

Se on kumma, että huonot uutiset pistävät pelottamaan, mutta hyvät uutiset ei samalla tavalla tuo itselle yhtään varmempaa oloa, niistä oon vain iloinen teidän puolestanne. No, täällä ei huono olo helpota yhtään, eli kaipa tuolla jotain vielä tapahtuu. Tänään on vältytty pönttökeikalta (koputtaa puuta), ja enää puolet työpäivästä jäljellä! Sit tarvii tsempata enää huominen - tosi tsemppiä kun hilluu vaan palstalla - ja perjantaina on ohjelmassa "vain" neuvolalääkäri. Sitten viikonloppuna nähdään hyppääkö äiti kattoon asti kun kuulee uutisen. :LOL:

ventti. 8+1
(haluisko joku tulla tekemään mun työt? :whistle: )
 
Huomenna tuleekin sitten kuudes vko jo täyteen=)
Tänään aika masentava pv,työnantaja arvas että oon raskaana,tunnustin tietty.Lauantaina olisi ollut vkon työkeikka europpa-tour meiningillä.Nyt pomo meinas että koittaa löytää jonkun mun tilalle ko olen raskaana.

Että huh huh..ja varsinkin ko jätti mut ilmaan ja sanoi että kertoo tällä vkolla pitääkö mun lähtee vai ei..

rv 5+6
 
ei,olen hyvässä kunnossa,mutta työnantaja päätti hommata jonkun mun tilalle kun kerran olen raskaana.vaikka sanoinkin että hyvin voin lähtee.on sellainen ketutus että huh.

onneksi isäntä lupasi iltopvllä lähtee ostaan mulle hienot housut=)
 
milkystern, mulla on kanssa vähän hankalaa työkuvioiden kanssa, kun pitäisi tehdä päätöksiä syksystä. Koko ajan on ollut niin huono olo, etten tiedä, voinko esim. istua lentokoneessa 4 tuntia putkeen ja pelottaa olla ulkomailla, jos jotain sattuukin. Meillä työnantaja ymmärtää hyvin ja tukee kyllä (oli pakko kertoa, etteivät ihmettele mun outoa käytöstä).
 
Älä muuta sano;mutta päätin sitten hiljaa että jos en mukaan lähde niin sitten en mitään ekstraa voi tehä,olenhan raskaana :LOL:
ja jos vähänkään siltä tuntuu niin jään kotiin saikulle.
Mun työsuhde muutenkin vain määräaikainen 06/2010 asti eli jos heti äippäloman jälkeen töihin menisin niin ei olisi kuin pari kuukautta enää jäljellä ,joten tuskimpa vaan aion tänne enää palata.
Vuodatusta..
 
Ohhoh, onpas tökeröä käytöstä työnantajalta! Toihan on jonkinlaista syrjintää jo. Mur! Vihastuttaa tommonen.

Itsellä on ongelmia kun tarttis kevään aikatauluja alkaa sopia jo tässä... en viittis koko firmalle kertoa, mutta jotain tarttis sanoa kun tulee tiedusteluja. Paha sopia jotain hommia maalis-huhti-toukokuulle. :headwall:

ventti. 8+1
 
AAM
äh mä aloin miettimään tuota ensiviikon varhisultra-aikaa... pitäiskö mennä ollenkaan et menis eka kertaa katsomaa kääröä vasta silloi 18.09. ko Jorvis o eka käynti.. ja se ois sit jo se Np ultra... :| ? mut ois se kiva jos näkis että siellä pikku hippunen oikeasti olis.. ko noilla käynneillä ois vaan se kaksi viikkoa eroa sitten ? äh auttakaaa !!
jättääkö joku menemättä sinne varhaisultraan ?
 
Heippa taas pitkästä aikaa! Tänne tulee niin hurjaa tahtia tekstiä, etten meinaa pysyä perässä tapahtumista, kommentoinnista puhumattakaan... Joku taisi ehdottaa pinon jakamista kahtia (esim. alku- ja loppupuoli) ja melkein puoltaisin tätä. Vaikka sujuuhan se näinkin, ei tosin vaan ehdi tutustua ja ottaa kantaa toisten juttuihin niin.

Tilia cordata minäkin olen Helsingistä ja myös täällä Idän idyllisissä "ghetoissa" asustellaan =) Esikoista odotan samoin kuin sinä ja ikää vähän yli 30. Mutta, mulla on LA 1.4., et siinä kohtaa mennään vähän eri polkua... No, joka tapauksessa olipa hauska huomata että voi sitten idän mammatapahtumissa löytää tuttuja tältäkin palstalta! :)

Mä en ole kertonut töissä kuin parille läheisimmälle kollegalle, jotka istuu mun kanssa samassa huoneessa. Olisi vähän vaikee selittää pahoinvointia, lisääntynyttä syöpöttelyä ja jatkuva-aikaista väsymystä, joten päätin kertoa. Pomolle kerron vasta kun alkaa oleen enempi neuvolakäyntejä ym. Toisaalta, helpompi ois jos kertois heti, koska mulle on nyt tän 5 vkon ajan jotkaa oon tienny olevani raskaana, tarjottu kahta uutta tehtävää, jotka ois tosi mielenkiintosia... On ollu vähä vaikee selittää miksen halua vaihtaa just nyt eri osastolle ja ns tehdä uraa. Siis, miksi just nyt tarjotaan nämä mahdollisuudet...? :headwall:

Ruuista sit, niin mulle maistuu vaan sellanen ihan perusruoka, "lasten ruoka" =) eli jauheliha-perunasoselaatikko, spagetti bolognese jne. Myös karjalanpiirakat ja hedelmät uppoaa, mutta ei mikään eksoottisempi. samoin kaikki makea saa yökkimään, jopa jäätelö ja karkki... Lähes jatkuva-aikaisesta pahoinvoinnista huolimatta oon saanu syötyä ihan ok, väliin kyllä pakolla, mutta toisaalta sitten taas, jos ei syö, tulee vielä kamalampi olo...

Loppuun vielä onnittelut kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja isot halaukset teille, jotka olette saaneet surullisia uutisia :hug:

t. manna + lilli 9+0
 
:hug: niille, jotka sitä tarvitsevat.
Meikäläinen kävi ultrassa ja yöllisistä kauhuskenaarioista huolimatta pieni sydän siellä kohdussa jumpsutti. Helpotushan se oli...itse ajattelen, että onneksi menin. La olisi näillä näkymin 15.4. Huomenna ajattelin sitten soitella neuvolaankin.
 
Jes, hienoa Manna! Kivaa, että olet sinäkin helsinkiläisiä, ja vielä noinkin samanikäinen. Jos kaikki menee hyvin, saatetaan siis jossakin mammaympyröissä tavatakin. (Voi taivas, mikä sana tuo "mammaympyrä", en oikein koe vielä omaksi :D :whistle: ).

Ruuan kanssa on tosi vaikeeta. Lasten ruuat sopii mullekin parhaiten, vaikka mitään ei kyllä tee mieli. Jos niitä lihapullia ja muusia kokeillisi seuraavaksi. Tonnikalapasta tänään työpaikan ruokalassa oli kyllä tosi vaikeeta saada alas.

Tilia
 
Allusmamma, ihan samat mietteet täällä, en osaa päättää! Tosin mulla on np-ultra vasta 13+jotain (lokakuun alussa), joten sikäli tekis mieli mennä jo aiemmin kurkkaamaan asukkia. Oon päättänyt malttaa perjantain lääkäriin asti, jos siellä on kaikki ok, ja mieli rauhoittuu, odotan np-ultraan, jos yhä mietityttää, niin katson koska saisin varhaisultra-ajan varattua. Jos sen saa vasta viikoille 11-12, niin saa jäädä väliin.

Manna8: pakko kysyä, ootkohan sä se Manna, jonka tunsin... ootko joskus (-96 alk.)asunut Turussa? Ikä täsmää, Hgissä vaikuttaa, jne.

ventti. 8+1
 
ventti en taida olla, koska en ole turussa koskaan asunut. jännä kyllä miten täällä voi ihan oikeasti törmätä tuttuihin. kun tutustuu paremmin nikkien takana olevin ihmisiin, niin yhtäkkiä huomaa että siinähän onkin mun tuttu =) no, mut valitettavasti tällä kertaa ei osunu tunnistus :)
 
Hui mite myöhään ois np-ultra jos 13+ vkoilla kävis...

Mie kävin ny siel ultrassa ja sykkivä sydän sieltä löytyi!! :heart: :heart: oli 10,2mm pitkä ja vastas vkoja 7+1! LA:ta tosin ei lähdetä muuttaan, ja se on papereissa 10.4. Sen voi muuttaa listaan B) Vitsi miten ilonen mie olin ko siel näin sen sydämensykkeen!! :heart: Se ol jotai nii ihanaa!
 
nemu ja matonen :hug: voimia teille :'( ja tietty vielä peukut pystyssä, josko olisi harmitonta!!

miracle ja gardenia mites meni ultrassa?? tulkaas kertomaan hyviä uutisia :heart:

hapamperi :LOL: naureskelen täälä sun jutuilles, kun pitkin päivää kirjottelet: että en lintsaa töisä, en :LOL: no töissä sitä itsekkin ollaan, vielä tunti |O

keitot menee täälläkin alas hyvin, söin eilen hernekeittoa (jonkun täällä olevan innoittamana) ja se oli oikeesti tosi hyvää :p tänään meinaan tehdä jauheliha keittoa ellen sammu kun pääsen kotiin |O

kukas sitä kirjoittikaan että heti kun on hyvä olo niin alkaa pelätä ettei kaikki olekkaan hyvin :ashamed: mulla ihan sama juttu!! sitten on semmonen että kynnet on vahvistunut tosi paljon ja heti kun humaan että lohkeaa tms. niin oon ihan paniikissa :LOL: koskakohan sitä rauhottuis.. :headwall:

ultrasta se on tosi ihmeellistä kuinka moni tästä pinosta kävi/käy alkuraskauden ultrassa! mulle se oli ainakin ainut vaihtoehto että menen, koska takana niin paljon: keskenmenoja ja muuta :ashamed: mutta jos on sellanen fiilis ettei ole syytä mennä, niin säästäkää ihmeessä ne rahat johonkin vauvalle tarvittaviin juttuihin :heart:

(.) väsyttää |O mulla on niskat ja yläselkä tosi kipeenä, ei tää koneella istuminen oikeen luonnistu..onneksi sitä on vaan pari tuntia päivässä. tänään taas yllättävän iso masu ollut. heti lounaan jälkeen se oikeen pongahti ulos :LOL: tänään ollut yllättävän paljon tuntemuksia kohdun seuduilla, pelottaa... :ashamed:
 

Yhteistyössä