Talvis voi miten surullista :'( voimia ja jaksamista :hug: Ja onnea uuteen yritykseen :heart:
Sydämelliset onnittelut hyviä ultrauutisia saaneille, ainakin
Gimli ja
Hanica olivat käyneet sitten viime näkemän :heart: :flower:
Mä olin näköjään sit päivän edellä
miraclen ja
Gardenian ultran suhteen, mutta samat sanat vielä, eli onnea kovasti molemmille ultraan =)
Tervetuloa uusille :wave:
Yritän muistella mistä kaikesta täällä on ollut puhetta B)
Äitiyspakkausta ei varmaankaan oteta, esikoisesta se otettiin ja olihan niitä vaatteita aivan ihana hiplata
Siellä on kuitenkin paljon sellaista mitä ei tarvita enää, ja esim. potkuhousuja ei tullut käytetyksi ollenkaan. Ajattelin, että saahan sillä rahalla sitten paljon kaikkea kivaa kaupasta ostettua.
Turvotusta on täälläkin :attn: Mutta yritän kiinnittää katseen (siis omani) jonnekin muualle kuin masuun
Ei vaan, hyvästä syystähän se turpoaa...
Ruokajuttuja, joku muukin tais mainita, että kaikki rasvainen ruoka on ihan nounou. :x Samoin kaikki tosi kermaiset ruoat, jne... Mulla oli itseasiassa esikoisesta ihan samanlainen olo. Lisäksi mulle kävi esikoisen odotusaikana niin, että jotain teki ensin ihan älyttömästi mieli, ja sen jälkeen sitä ei pystynyt koko raskausaikana enää syömään.
Ylipäätään ei tee kauheasti ruokaa mieli, mielummin napostelisin jotain hedelmää koko ajan tms...
Tuosta tulikin mieleeni, että
mitä mielitekoja teillä on ruokien suhteen?
Mulle maistuu tosi hyvin kaikki mahdollisimman raikas ja viileä. Raikkaat hedelmät on tosi jees, kuten mandariini, viinirypäleet, luumut. Voi kun nää mieliteot pysyiskin näin viattomina loppuun saakka
Kesis ja huvikumpu 7+5 (7+1)