*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Huomenet kaikille tasapuolisesti!
Ja Talvikselle superlohdutushalit! :hug:
Säikähdin jo ittekkin kovaa vihlausta pöntöllä äsken,kun ei ole ihan tollasia ollut edes..Mutta nyt kuiteski ihan normaali olo joten kai se oli vain se yks vihlaus..
Nyt ei jaksa kirjottaa tän enempää kun väsyttää niin ankarasti!
Hyvää päivää kaikille!
vaavimasu ja napukka 7+0
 
ventti ja guess kiva kun mennään samoilla päivillä ja samassa synnärissä :D (vai oliko ventti TAYS:istä..? ) olis kiva vaikka joskus nähdä ennen synnytystä ja vertailla mahoja :LOL: mä olen myös 22 vuotias ja esikoista odotan, saa nähdä tunnetaanko jo..? :/ :whistle: ;)

talvis :hug: voimia sinne!!! kun tästä selviätte niin toivotan onnea jatkoon ja uuteen tärppiin!! :heart:

(.)eilen sitten menikin päivä nukkuessa. hereillä olin 13 tuntia ja siitä 8töissä :ashamed: silti en meinannut päästä aamulla ylös. tänään viiteen asti |O mitenköhän sitä jaksaiai.. kamalaa kun se töissä olo tuntuu aina niin suoritukselta, että pärjäänlö tän päivän vai en :headwall:

mies on ihan innoissaan mun tisseistä :LOL: se koko ajan hiplaa ja heiluttelee niitä, kun tosiaan on kasvanut. ja näissä b-kupeiissa huomaa kyllä heti kun kokoa tulee lisää :ashamed: pitänee lähteä liivikaupoille, kauankohan tää kasvu jatkuu, ettei tuu ostettua vääriä, jos edelleen kasvaa..?
 
Talvis voi miten surullista :'( voimia ja jaksamista :hug: Ja onnea uuteen yritykseen :heart:

Sydämelliset onnittelut hyviä ultrauutisia saaneille, ainakin Gimli ja Hanica olivat käyneet sitten viime näkemän :heart: :flower: :)

Mä olin näköjään sit päivän edellä miraclen ja Gardenian ultran suhteen, mutta samat sanat vielä, eli onnea kovasti molemmille ultraan =)

Tervetuloa uusille :wave:

Yritän muistella mistä kaikesta täällä on ollut puhetta B)
Äitiyspakkausta ei varmaankaan oteta, esikoisesta se otettiin ja olihan niitä vaatteita aivan ihana hiplata :D Siellä on kuitenkin paljon sellaista mitä ei tarvita enää, ja esim. potkuhousuja ei tullut käytetyksi ollenkaan. Ajattelin, että saahan sillä rahalla sitten paljon kaikkea kivaa kaupasta ostettua. :)

Turvotusta on täälläkin :attn: Mutta yritän kiinnittää katseen (siis omani) jonnekin muualle kuin masuun :D Ei vaan, hyvästä syystähän se turpoaa... :)

Ruokajuttuja, joku muukin tais mainita, että kaikki rasvainen ruoka on ihan nounou. :x Samoin kaikki tosi kermaiset ruoat, jne... Mulla oli itseasiassa esikoisesta ihan samanlainen olo. Lisäksi mulle kävi esikoisen odotusaikana niin, että jotain teki ensin ihan älyttömästi mieli, ja sen jälkeen sitä ei pystynyt koko raskausaikana enää syömään.
Ylipäätään ei tee kauheasti ruokaa mieli, mielummin napostelisin jotain hedelmää koko ajan tms...

Tuosta tulikin mieleeni, että mitä mielitekoja teillä on ruokien suhteen?
Mulle maistuu tosi hyvin kaikki mahdollisimman raikas ja viileä. Raikkaat hedelmät on tosi jees, kuten mandariini, viinirypäleet, luumut. Voi kun nää mieliteot pysyiskin näin viattomina loppuun saakka :LOL:

Kesis ja huvikumpu 7+5 (7+1)
 
Tavikselle :hug: ja voimia!
onko kellää muulla migreeniä raskausaikana? mulla tuli eilen kohtaus.stressistä johtuva,tiedän itsekkin. :'( ja mulla oli viimeksi migreenikohtaus silloin ku ootin tuulimunaa... ja se rupes nyt pelottaan... :( viikkoja 7
 
Talvis :hug: voi kurja, isot halit sinne!

Onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille! Tänäänkin taisi olla monella ultra :) heti sitten raportoimaan!!

Taysissa synnyttäviä näytti muutenkin olevan monta listalla :) kivakiva. Mä saan valita TAYSin ja Vammalan välillä, mutta mulle ei taida kyllä olla muita vaihtoehtoja kuin TAYS... syystä että työpaikka on vastasyntyneiden teho- & tarkkailu joten haluan olla kyllä siellä missä valmiudet on parhaat mahdolliset.

Mulla on olo ihan yllättävän hyvä, mutta toisaalta esikoisen kanssa meni ihan samalla kaavalla :) Vähän kuvottaa, mutta hyvin vähän eikä väsymyskään oo mikään ihmeellinen. Jaksamista kaikille pahoinvoinnin kourissa kamppaileville!

Mieliteot on pysyneet toistaiseksi aika viattomina. Keittoja tekee mieli :D ja ne onkin se lämmin ruoka joka parhaiten maistuu. Muuten lämmin ruoka meinaa tökkiä. Makea ei meinaa maistua oikein ollenkaan (huolestuttavaa!!!), vaikka oon oikee karkkihiiri. Suolaista tekee mieli ja hedelmät tms. uppoo hyvin. Aamun aloitan c-vitamiiniporeella. Sopivan raikas ja poreileva :D limppareita nimittäin myös meinaa tehdä mieli...

Nyt töitä tekemään...

hapamperi & Frank 8+0 (jee, uuteen viikkoon)
 
JJ-t Mä olen TYKSin asiakkaita, täl hetkel asutaan Turussa, mutta olis tarkoitus päästä vielä ennen huhtikuuta muuttamaan uuteen taloon tuohon lähiseudulle pois kaupungista.

Tunnistin kans ton sun fiiliksen työpäivistä heti, tää on tosiaan suorittamista. Pääasiana on selvitä taas yhdestä päivästä... mielellään ilman pönttöhalia. Eilen kesken tunnin ilmoitin oppilaille, että pidetääs tauko, ja suoraan hellimään pönttöä. :| Tänään toiv. paremmalla menestyksellä.

Töistä puheenollen, niitä tarttis varmaan tehdä :p

Kaikille ultraan menijöille :flower: rohkeutta, ja raportteja sit tänne. Haluaa lukea muiden hyviä uutisia, kun ei omasta takaa ole. :)

ventti. 8+1 :wave:
 
talvis, voimia ja :hug: .

päivät menee tällä kuin unessa.tai on koko ajan sellainen epätodellinen unimainen olo, ihan kun ei aamuisin heräisi kokonaan. =) kevyellä kuvolla olen tähän asti selvinnyt, toivottavasti se pysyy sellaisena. olo on täälläkin vetämätön.
joku kyseli ruoka mieltymyksistä tällä hetkellä, hedelmät, jogurtti(maustamaton), hapankorput, maito,mehu ja jonkun mainitsemat karjalapiirakat, (rupesi himottamaan) :D
esikoisen synnyttyä, mulle ei ollut jäänyt raskaudesta kiloja ollenkaan.täytyy toivoa, että nytkin selviytyisin samoin.
sama täälläkin kun jollain toisella (en tosiaan muista kuka sanoi mitäkin,vaikka viestit kaikki luenkin läpi :LOL: )että tekee mieli hirmuusti jotain ja kun saa suuhunsa himo loppuu, eikä enää maistu =)

ja vielä lopuksi onnea kaikille ultraan menijöille :heart: :heart: :heart: , sekä voimia pahoinvoiville
 
AAM
Matonen & Talvis voi ei.. :'( :hug: :hug: :hug:

Uusille tervetulotoivotuksen vippaa vielä :) :wave:

Karjalanpiirakka syyllinen :wave: :D :D niitä on muutenkin tuolla jääkaapisas vielä 4 kpl:tta :p odotan oikein himoiten lounastuokiota... eilen sitten iski kauhee salmiakkihimotus !! oli sitten pakko käydä kotimatkalla pojan kanssa tarjoustalon kautta hakemassa sisusalmiakkeja autoon ja mässypussi kotio.. :p :x ja tulihan niitä popsittua niin että huono olo tuli.. :headwall: :headwall:
keitot olen myös tehnyt huomion että menee paremmin alas kuin esim joku pasta :x inhottakin ajatus jostain lämpimästä köntistä joka valuu kurkusta alas.. |O sit nuo hedelmät ja leivät raikkailla vihanneksilla varustettuina, paprikaa ja kurkkua ja tompsua, ihanaa rouskutusta.. :p

AM & hippunen 7+2
 
Olette jo kolme sivua ehtineet kirjoitella sitten eilisen, kun viimeksi kävin.
Suuren suuret voima- :hug: Talvikselle ja Matoselle! Paitsi jos se Matosen vuoto olisikin vielä vaaratonta.

Itseäkin rupesi sitten nämä keskenmenot ja tuulimunat niin pelottamaan, että ultra on varattuna joko ensi maanantaille, tai jos saan toiselle lääkärille peruutusajan, niin sitten vasta tiistaina. Sekalainen olo, toisaalta luottavainen että syke sieltä löytyy :heart: , toisaalta varma ettei ekalla yrittämällä voi kaikki mennä hyvin.

Kadak ja monet muut on jo puhunu karjalanpiirakoista, niitä meillekin ilmestyi lopulta eilen kaappiin, ja munavoin kera olen niitä popsinut. Samoin viinirypäleet on mainio idea. Itse jatkan myös juotavien jugurttien kanssa. Sitä vastoin siskonmakkarakeitto on nyt yäk, vaikka niitä pötköjä tuolla jääkaapissa onkin odottamassa.

Pahoinvoinnista vielä sananen: tänään on tosi paljon parempi olo kuin aikoihin, ja nyt olen sitten varma että kaikki ei ole kunnossa. On tämäkin, kun mihinkään ei ole tyytyväinen: ei pahoinvointiin mutta ei hyväänkään vointiin. Auttoikohan lähes kellon ympäri nukkuminen? :LOL:

Kärsivällisyyttä ja luottavaisuutta kaikille muillekin hätäilijöille ja huolijoille.

Tilia ja katka 7+1
 
ääää... lopettakaa jo, mistä mä nyt muutun karjalanpiirakoiksi... tahtoooooooo :D

matonen voi kurja, toivottavasti vuoto olis kuitenkin harmitonta :/

Joko mä muuten eilen valitin teille kun joudun sokerirasitukseen :/ en haluis juomaan mitään litkuja, mutta esikoisesta on kilot jääny roikkumaan ja BMI oli 25 niin sokerirasitukseen sitten joutuu.

Ai hitsi, salmiakki maistuis nyt kanssa... verenpainekin oli sen verran alhainen, että vois hyvällä omalla tunnolla syödäkin. Täytynee tehdä retki alakerran kanttiiniin... :whistle:
 
Niin, oleellisena tietona vielä jos listoille huolitte, niin synnäri on luultavasti MKS.

Onko teillä muilla ollut havaittavasti ns. Lahopäisyyttä?!? itse en osaa puhea, unohdan kaikki asiat ja muutenkin meinää järki jätättää ihan yksinkertaisemmissa asioissa :eek: Toki tuota on saattanut jo ilmetä ennen raskautumista...

Juuri äsken sain varattua ekan neuvolakäynnin terkkarille, yritin siis soittaa sinne kolme päivää ja aina huusi puhelin varattua :kieh: Meidän kunnassa ainakin nämä hienot uudet puhelinjärjestelmät toimii, joo..
 
Nemu Voi ei :/ :hug: :hug:

Karviainen lahopää ilmoittautuu... :wave: tosin mä nyt oon muutenkin ihan latvasta laho

Huoh... töissä on hiljaista kun huopatossutehtaassa... hyvä toki näin että on rauhallista ja vähän lapsia.

 
onpas tullut paljon päivittämistä :eek: noita ikäviä uutisisa en olisi halunnut lukea, kauheana ryppäänä tuli taas :(

tahtoo karjalanpiirakkaa!!!

valaiskaa tyhmää: BB:hän alkaa vasta tänään? miten te jo eilen olette sitä katsoneet?? :attn:
 
Hani Asukkaat meni taloon eilen ja 24/7 kautta näkee reaaliajassa tapahtumat. Mä tyydyn tänä vuonna subin lähetyksiin, mutta pari ekaa kautta katoin ton 24/7 kautta :whistle:

hapamperi (joka oikeesti tekee töitäkin välillä...)
 
Voi ei Nemu!! :'( Suuret pahoittelut ja voimia kovasti! :hug: :hug:

Matonen jospa se olisikin vain vaaratonta vuotoa? :hug: Pidän peukkuja!! b=)d

Mie sain kun sainkin pidettyy et vast kympin maissa pissin purkkiin. Pitäs viedä ne sit viel labraan =) Sit mu tuuril pissa oli rakossa liian kauan ja ne hylkää sen näytteen :kieh: Ko kerra joskus aiemmin nuorempana annoin klamy näytteen, ni ne hylkäs sen ku oli liikaa jotain epäpuhtauksia virtsassa.. Siit asti jääny semmone olo et no mönkää menee kummiskii aina noi pissatestit :D

Te senkin!! Saatte mullekii aikaan karjalanpiirakka himon! Ja salmiakkia! ah! Tai lakritsia.. pitäsköhä käyvä kaupassaaa... :heart:
 
Et tule ikävien uutisten kera miracle :hug: mulla oli ihan samanlainen olo ennen ultraa, aamulla ennen gyneä oli ihan sellainen olo, ettei siellä mitään ole. Kai sitä vaan yrittää alitajuntaisesti suojella itseään pettymyksiltä. :hug: Kaikki on varmasti hyvin :heart:
 
Matonen, Talvis ja Nemu, voimia ja jaksamista teille kaikille :hug:
voi kun on surullista :'(

Tsemppiä kaikille ultraan menijöille!

Mulle ei nykyään maistu ruoka kunnolla, piimä, salmiakki ja vichy maistuu mut ruokaa ei oikein tee mitään mieli. Sama homma kuin esikoista odottaessa, nyt vaan alkoi jo aiemmin. Tympeetä kun pitää joka päivä miettiä ja miettiä että mitähän ruokaa sais tänään nieltyä?! liharuuat ainakin tökkii tosi pahasti. Toisaalta muistuttaahan tuo paha olo siitä että mahassa kasvaa aarre :heart:

Eikä mekään oteta äippäpakkausta. Edellisestä (eli vuoden 2007) on esim.toppavaatteet ihan käyttämättömiä, ja muutkin vaatteet+tavarat hyväkuntoisia. Ostetaan sillä rahalla sitten jotain tarpeellista mitä siihen hätään tarvitaan.
 
Voitte lisätä myös mut tään pinoon..... joo kyllä taas yksi tulossa :eek: Olin näkevinäni myös 2007 syyskuussa saaneiden porukasta SUPERHEPPULIN tässä pinossa?? Onko muitakin? :eek: :LOL:

Niin ja mulla siis ilmeisesti LA 15.4 :wave:
Synnytyssairaalana NKL HELSINKI
Kolmas lapsi tulossa
 

Yhteistyössä