tää kaksplussa taas sekoilee :kieh:
ihania masukuvia teillä :heart: minä oon hukannut sen johdon millä laitetaan kuvat koneelle niin ei pysty omaa laittaan :kieh:
osaako joku neuvoa kuinka saan kännykällä otetun kuvan koneelle, vai saako ollenkaan?? *tekniikan ihmelapsi*
miracle hui kun aika menee nopeesti! paljon temppiä häihin, huvin ne menee!! mahdutko vielä hyvin hääpukuun, ettei ole liian tukalaa..? itse ainakin niin turvonnut että en mahtuisi, jos olis sellanen tilanne :ashamed: laitahan kuvaa puvusta jos löytyy!!!!
guess mulla on ollut raskausmahan näkönen maha jo jonku kolme viikkoa, mutta pelkkää turvotusta. nyt parin päivän aikana maha on alkanut nouseen ihan alhaalta, siitä häpyluun päältä asti ja sitten nousee. se on oikea raskausmaha ja kaikki se muu on vaan jotain muuta turhaa :kieh: :ashamed:
toisaalta turvotus alkaa poistumaan OIKEAN mahan tieltä
tupakasta. poltin 6 vuotta ennen kun lopetin ennen ekaa plussaa, meni kesken ja alotin taas. lopetin taas vappuna ja alotin kun kesä ja terassit tuli houkutuseksi :ashamed: nyt kun plussasin niin viimesen taisin vetää rv 5- jotain. sitten ei enää yhtään!!! tupakka tsessään haiseekin niin pahalle, että ei tee mieli :x tietty välillä, mutta periksi en anna!! tsemppiä sullekkin lopetukseen, mä käytän laastareita, suosittelen!!! auttaa vierotusoireisiin ja myös siihen himoon..
jouskari voi kakka, sulla alko työt :kieh: ajattele että "hyvällä" säkällä saadaan jo vuoden alusta olla pois.. siis jos ei jaksa niin aina sitä jonkun saikku syyn keksii ja jatkaa siitä sitten äitiyslomalle. kuinkas muuten jakselet?? :saint:
(.) ihanaa kun maha alkaa kasvamaan oikeasta paikasta
kyllä kaikki on oltava hyvin kun masukin kasvaa. huomenna eka neouvola ja lupas että kuunnellaan josko sydänäänet kuuluu :heart: toivon todella, ettei tarvi odotella np ultraan asti.
millä rv:llä teillä on saatu sydänäänet kuulumaan neuvolan dopplerilla???
muilla selkäkipuja?? mulla tosi kipee alaselkä ollut tänään..mahassakin välillä kovia vihlaisuja ja menkkamaista juilintaa,pelottaa :'( luin kyllä vauvakirjasta että juuri viikon 9 tietämissä kohtu kasvaa niin kovaa vauhtia, että että se aiheuttaa vaarattomia kipuja, huoh :saint:
JJ-t ja mussu 8+6 huomenna päästään kymmenennelle viikolle