LAALALLE sen verran tuosta imetyksestä että tuo "mun sisko sano että imetyksen onnistuminen on ihan siitä kiinni että yrittää" loukkaa aika paljon sellasia ihmisiä joilla se ei ole onnistunut.... Minäkin olisin tehnyt mitä tahansa että imetys olisi onnistunut, mutta ei se kuule pelkällä tahdonvoimalla tapahdu vaikka mitä tekisi. Revin itseni ihan jaksamisen äärirajoille koska tuosta imettämisestä on just tehty niin tommosta että tuntee olevansa ihan toisen luokan kansalainen jos maito ei nouse tai ei vaan kertakaikkiaan onnistu. Minä imetin kaksi kuukautta, sen mitä rinnoista irtosi ja sitten siirryin korvikkeeseen. Ja voin kertoa, sydämestäni että kyllä minä yritin.
Huoh..tuo aina saa mut hermostumaan, tuo imetys aiheena. Sitä piti niin itsestäänselvyytenä että se onnistuu, vaan mikä pommi se oli kun sektion jälkeen meni kroppa niin sekaisin että maito ei vaan noussut kunnolla. Kannattaa valmistautua myös siihen ettei se ole tosiaankaan kaikilla itsestäänsanottua, että imetys onnistuu...mä en osannut varautua yhtään siihen joten oli tosiaan sen takia masennusta ja melko kovasti.
no onneksi nyt tiedän tämän toisen rakkaani kohdalla, että mikäli käy samallalailla (toivottavasti ei) niin en siitä itseäni ruoski. Parhaansa kai jokainen tekee!
Gardenia ja Kapris 13+6 (huomenna tasurit, jibii!)
Huoh..tuo aina saa mut hermostumaan, tuo imetys aiheena. Sitä piti niin itsestäänselvyytenä että se onnistuu, vaan mikä pommi se oli kun sektion jälkeen meni kroppa niin sekaisin että maito ei vaan noussut kunnolla. Kannattaa valmistautua myös siihen ettei se ole tosiaankaan kaikilla itsestäänsanottua, että imetys onnistuu...mä en osannut varautua yhtään siihen joten oli tosiaan sen takia masennusta ja melko kovasti.
no onneksi nyt tiedän tämän toisen rakkaani kohdalla, että mikäli käy samallalailla (toivottavasti ei) niin en siitä itseäni ruoski. Parhaansa kai jokainen tekee!
Gardenia ja Kapris 13+6 (huomenna tasurit, jibii!)