Hohhoijaa ja päivää kaikille!
Vetästiin sitten tossa viikonloppuna sellaset yrjötaudit koko porukka että pois alta :x
Ekaks mies tuli viikon reissulta kotiin ja alkoi yöllä yrjöömään ja 40 kuumetta.No hän tokeni sitten pe:na siitä jo aikas hyvin mutta la iltana poika sitten aloitti oksentamaan ja sitä jatkui ilta kasista aamu viiteen.Ja sitä pyykin määrää...huoh, kun ei millään kerennyt pyyhettä alle laittamaan kun tuli niin äkkiä!Meillä sit aamuyöllä pesukone jylläs ja olin vaihtanut eräänkin lakanan ja yöpuvun sekä pojalle että itselle, kukaan ei siis ollut saanut unta.Poitsulla vielä kuumetta tollaset 39,7 ja eikun Panadolia peliin...
Sittenpä alkoi meikäläisen vuoro...aamuyöstä aloitin, hemmetinmoisessa horkassa vapisin ja mies yritti rauhoitella sairasta lasta.Vielä sunnuntai-iltana vaan oksetti ja makasin olohuoneen lattialla su iltana telkkarin pauhatessa, mies ja poika huutamassa ja multa vaan taju lähti.Ukko jo huhuili että ootkos enää hengissä, no just ja júst!
Jotain ollut viissiin noista kotitöistä eli täss kyllä meillä taas punnittiin tuokin homma eli mies hoiti kodin ja lapsen tosi ihanasti kun itte olin ihan tajuton.
Yleensä mä siivoan ja teen ruoat mutta hirmusti se hoitaa poikaa kun on kotona (viikko töissä,viikko kotona) ja laittaa pyykkiä koneeseen jne.
Meillä muuten toi nimiasia meni kanss aika hienosti kun mun veljelle syntyi 1,5 kk aikaisemmin kans poika ja kun tulivat kattoo meidän poikaa niin puhutiin hänestä jo tuolla tulevalla oikealla nimellään ja he menivät siinä vaiheessa ihan valkoisiksi ja sanoivat että heidän pojastaankin tulee samanniminen!!!!!!!!!!!!
IIikkk, sisarusten lapset samannimisiä ei ikinä ajattelin.Itkuhan siinä pääsi ja ajattelin että miksi he eivät ole kuunnelleet kun olemme puhuneet pojasta nimellä.
Mietittin kiivaasti uutta nimeä mutta sitten päätimme että laspet ovat eri sukunimellä ja paskat mehän ei muuteta.
Samoin kun meillä olis ollut tytölle nimi jo valmiina ja sanoimme sen kaikille ett jos tyttö tulee niin hän on se ja se niin eikö hittolainen miehen serkun tytölle laitettu tää nimi (3kk vanhempi meidän poikaa), silloin kyllä ajattelin että haistakaa huilu ettekö te keksi itse omia nimiä.
Tuli muuten rakenneultraan aika 21.11.Taas tuntuu ettei tuolla masussa ole ketään mutta ehkä hänkin on aivan järkyttynyt tästä äipän oksentelusta, jospa kaikki on kumminkin hyvin.
Nyt taitas eka kertaa kahteen päivään maistua ruoka
Päivänjatkoja vaan täältä yrjönhajuisesta huushollista.
Lis69 12+4