:'( Voi ei Juupeli, oon tosi pahoillani. :hug:
Ootta työ kamalasti saanut taas tekstiä aikaseks ihan parissa päivässä. Minen pysy mukana ollenkaan! B)
Mäkin kävin viime torstaina sen nt-ultran hyvien uutisten jälkeen enste pikkusiskon kanssa syömässä ja sen jälkeen Sokkarin lastenvaate osastolla. Siellä oli semmosen ylisöpöt potkarit jotka lähti mukaan.. Oli vaan ihan pakko. Ja eilen täällä meillä oli paikalliset syysmarkkinat. Oli semmonen eteläamerikkalais tyyppinen pariskunta jolla oli kamalasti villasia takkeja yms myytävänä. Ja taas mä sorruin, oli niin söde paavo pesusieni-kopio villatakki että mun oli pakko ostaa se.
Vaunuista Onko täällä joku tilannut ihan oikeasti Saksasta vaunuja? Mies semmosesta puhu jo aikoja sitten että sitten kun on ajankohtasta niin vois miettiä sellasta vaihtoehtoa. Jos mä osasin tilata sille vettä väkevämpää viime jouluksi niin kai mä nyt yhdet vaunutkin osaan. En tosin osaa saksaa yhtään, onnistuukohan englanniksi?
Kertokaa mulle kun mä oon ihan pihalla, että kuinka kauan muksu matkustaa turvakaukalossa autossa? Siitä on niin kauan kun omat pikkusisarukset oli pieniä...
Ja kun niitä on semmosia kaukaloita missä on se "telakka" niin onko se hyvä? Meillä kun on kaksi autoa ja varmaan tullaan aikalailla molemmissa muksua kuljettamaan 50/50 niin kannattaakohan semmosta telakka härpäkkäkaukaloa hommata?
Kauheeta stressiä pukkaa noi kaukalot ja vaunut.
Outs, vielä vähän omaa napaa.
Mä kerroin tänään mun pomolle.
Se meni näin:
M: mulla olis sulle asiaa...
P: nyt ei kuulosta hyvälle.
M: tää on ihan hyvä juttu mulle, susta en tiiä.
P:?
M: Niin, nyt on niin että minoon raskaana.
P: *Silmät suureni lautasiks*
M: Mä nyt ajattelin että kerron kuitenkin sulle vaikka silloin yks päivä kävin tarjoomassa itseeni siihen pakaste hommaan, aattelin et se on kuitenki reilumpi että tiiät jos mua siihen meinaat. Mähän jään sitten maaliskuussa lomalle ja ehtisin hoitaa sitä vaan puoli vuotta mut oon kiinnostunut kuitenki edelleen.
P: Voi perkele.. *silmät suurina*
M: Niin, että näin tässä nyt kävi, vahingossa. No ei se ollut ees oikeesti vahinko.
P: Onneks olkoon iloisesta perhetapahtumasta
M: Kiitos.
P: Mun täytyy nyt vähän sulatella tätä *ja lähti päätään puistellen pois*
Mua nauratti koko loppupäivän. Kerrotakoon että oon siis kaupassa töissä, myymälän puolella. Oon tällä hetkellä kyllä toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella mutta tuntimäärää mulla ei siinä ole vaan olen "tarvittaessa kutsuttava" eli toisin sanoen mulla voi olla tunnit mitää vaan. Toivotaan ettei tää mun ilmotus nyt sitten vähennä mun tunteja.. Ainakaan se ei voi palkata ketään mun ohi antamatta mulle niitä tunteja. vissiin..
Että semmosia. Pitää vissiin tehä kakku töihin ja virallistaa asia ihan noin niinku kunnolla.