anscu: Olihan esim. pähkinäpuulla vielä aiemmin kuin mulla,hällä jo 2.11. vaikka laskettuaika viikkoa myöhemmin kuin mulla.. Täällä ainakin tehdään rakenneulra rv 18+0-20+6.. Mulla se on 19+1.
Näköjään vaihtelee paikkakunnittain tämäkin.
pähkinäpuu: Eikun aattelin vaan,että hassusti menee sit kun laskettuaika pitäs kuitenki olla se 40+0
mut joo, ei näistä ota selvää,kun joka ultra näyttää eri juttuja..
Joo
äitiyspakkausta oon katellu, ja poikamainen minustakin! Mutta otetaan se silti,olipahan tulossa tyttö tai poika. Minusta nuo pöllökuosit on ihania! Mut esim. toppapuku on tosi poikamainen.. mut voihan siihen sit yhdistää jotain vaaleanpunaista hattua tms. jos haluaa tytölle. Se toppapuku on niin iso, että meidän vauvat varmaan hukkuu siihen vielä alkutalvesta loka-marraskuussa 2016
Meinasitteko muut ottaa pakkauksen? Mulla kun ei ole kohta 8v esikon jäljeltä mitään tavaraa jäljellä, niin siinä on kuitenkin paljon hyödyllistä, ja luulen että meillä tulee käytettyä kaikkia niistä vaatteista.
ootteko aatellu jo millaista haalaria vauvalle hankitte keväälle ensipuvuksi? Minä jo ostin H&M 50cm ruskean nallehaalarin, ja sit kirppikseltä ostin 56cm vuorellisen fleecepuvun, jos tulee viileitä kesäkelejä..varmaan kesäkuussa se on ihan toimiva,aika reilun kokoinen vaikka onkin 56cm.
Day: Tulee tämän vuoden pakkaus, sitä jaetaan kuitenkin tuonne about huhtikuulle asti, eli ei mitään tsäänssejä ens vuoden pakkaukseen..