Heippahei!
Pahoittelut taas menetyksen kokeneille :hug:
Ja :heart::t kaikille teille joilla on ihania ultrauutisia pikkutiitiäisistä!!
Olot edelleen melko maltilliset. Koitan nauttia vaikka vähän epäilyttääkin välillä. Väsymys ei oo loputon, öllötys-olo erittäin lievä ja sitä rataa. Hermotkaan ei mee tai mielialat heittele hirveesti. No mitä nyt muisti on mennyt ja maha tuntuu isolta. Vkloppuna myös jotain selviä alamasutuntemuksia, ei kipeitä juurikaan, painon tunnetta lähinnä. Jospa kaikki olis hyvin!!
Neuvolantäti vaikutti mulla tosi ihanalta. Uusi ja eri kun aiemmin mutta hyvillä mielin hänen kanssaan asioin. Kunpa olis sama loppuun asti.
Sydänäänten kuuntelua luvassa ensi viikolla (rv 11 menossa sitten) ja
np-ultra vasta (plääh!) rv 13 eli syyskuun lopussa 26.9. Meidän neukussa kuitenkin ultralaitteet ja terkka meinas että on ruukannu päästä näkemään pikkusta ultralla tavallista useammin. Kunpa pääsis pian kurkkaamaan
kilpirauhasen vajaatoiminnasta joku kyseli. Itellä vasta keväällä todettu lievä sellainen ja mulla ainakin otetaan tosissaan ja annostusta muutettiin ja verikokeet 4vkon päästä ja hyvässä seurannassa koko raskausajan. Helpottaa omaa ressiä asiasta ja luotan että musta huolehditaan siltäosin.
hemoglobiiniarvot meikällä eka käynnillä jo niin alhaalla että meinas että varmaan joudun syömään sit aikanaan. Molemmissa aiemmissakin raskauksissa olen syönyt joten tuttu homma sinänsä.
liikunnasta vielä...ite arvon tässä että mihin asti revittelen täysillä. Olot on kyllä ihan hyvät ja sen puolesta ok. Maha kuitenkin tuntuu tulleen tuohon tielle jotenkin kummasti (erityisesti vklopun aikana)...painoa tullut ehkä alusta noin 1,5kg. Maha jotenkin korostuu ja tissit isot ja maha pömpöllä ja siitä väliltä hoikka. Kunnon ampparikroppa
äitiysvaatteita itekin karhunnut siskolta (en oo vielä saanut) ja ostin yhden paidan jo. Kokeilin sitä eilen ja se vaan korosti isoa masua. Näytti et olisin vähintäänkin puolivälissä. Huoh! Siihen päälle löysät collegehousut vielä niin olinpa "tyrmäävän" näköinen. Onneksi mies oli reissussa eikä nähnyt
Normifarkkuja vielä pidän mutta vähitellen pitää alkaa miettiä vaatevalintoja. Kunhan tietäis et kaikki masussa hyvin niin ei haittais vaikka näkyiskin jo.
Kaikkea hyvää alkavalle viikolle kaikille tasapuolisesti
Baby3 ja manu 8+5