Voimia kaikille joille on tullut jo huonoja uutisia! :hug: vaikka olisi kuinka alussa ollut raskaus niin kyllä se silti on inhottavaa ja surullista! :|
Moniko teistä on töissä ja pystyy hoitamaan työtehtävänsä samallalailla, kuin ennen raskautta? musta itsestä tuntuu et veto on ihan pois jo aamusta alkaen,mut toki parhaani joka päivä teen, toissapäivänä tosin otin muutaman minuutin torkut ruokatauolla, tuntuu et K U O L E N tähän väsymykseen! :attn: Nyt kyllä iski joku pahemmanlaatuinen syysflunssakin päälle, ni loppuviikon saan olla saikulla nukkumassa!
Meillä oli kanssa eilen Alkuraskauden ultra, Sikiö vastasi viikkoja 6+6, omien laskujen mmukaan nyt ois 7+1, eli ihan oli oikean kokoinen.
Se lääkärimies oli vaan hieman erikoisempi tapaus..
Hän sai kerran ultralaitteen sekaisin (joutui sammuttamana koko härvelin) ei onnistunut laittamaan ääniä päälle,eikä tulostamaan kuvia..
Muuten kyllä tosi pätevä,ja osasi paljon kertoa kaikenlaista! Paljonko muila on maksanut toi ultra? meillä maksoi 79. tuntuu ettei mistään oikein löydy noita hintoja!
Jäi vaan vähän mietityttämään, kun hän löysi vasemmasta munasarjasta jonkun "nestekertymän" mikä on kuulema ihan normaalia?!
mietiskelin sitten,että onko nyt sitten kyseessä joku kysta?! tai kuinka normaalia se oikeesti on että moisia löytyy?
Oletteko te muut huomanneet
muistissa muutoksia? musta tuntuu et mulla on niin huono muisti! vai tekeekö tää räkäpäisyys vaan sen sitten
Niin juu, ja täälläkin on tosiaan nännit muuttunut ihan kosketusaraksi, aiemmin oli vain rinnat, nyt tuntuu ettei mitkään rintaliivitkään sovi,ilman että ne jostain painaa tai hankaa :ashamed:
[B ]Oletteko alkaneet syömään jotain mammavitamiineja, vai luotatteko siihen,että ravinnosta saatte kaiken tarpeellisen? [/B] mä oon vielä juonut noita monivitamiini poretabletteja, mut meinasin käydä ostamassa jotain kun nuo loppuu.
Mä en taas muista yhtään mitään, joten parempi varmaan lopettaa tältä erää!
nunnukka + joku 7+1