Kiitos
Äippyli-81 ja
tialia vastauksista, joo se neuvolatäti oli aika skeptinen että "tuskin sulle nyt mitään raskausdiabetesta tulee" eli varmaan ajatteli sitten että yhden kerran meen. Hyvä, koska syömättömyys tässä vaiheessa raskautta ei kuulosta lainkaan houkuttelevalta, siitä saa helposti oksennuskierteen itselleen aikaiseksi..
Myös mulla
naama kukkii ihan älyttömästi, varsinkin leuka ja suunympärys, otsa vähän. Ihan tuttu juttu, myös viimeksi kukki ihan alkuun ja synnytyksen jälkeen vasta kukkikin.
Eilisestä alkaen on nyt tulleet vähän erilaiset
alavatsakivut kuin mitä aiemmin oli, nyt on sellaisia repäisykipuja ja muita, aika hellänä nyt alavatsa. Olihan tässä pieni tauko nyt niiden alun kasvukipujen kanssa, jotka kesti useamman viikon. Kaikki oireet näköjään tulee näin että alkaa, sitten tauko, ja sitten jatkuu..
Pahoinvoinnit oon saanut pidettyä suht kurissa kun oon syönyt ihan älyttömästi, tunnin päästä edellisestä voi olla hirvee
nälkä. Sit on pakko syödä ettei tuu paha olo. Isoja annoksia ei tietenkään mene, mutta kyllä väittäisin että syön silti enemmän nyt kuin normaalisti. Vielä ei ollut
paino noussut, ja yritän olla stressaamatta asiaa. Itse asiassa oli lähtenyt muutama kilo siitä mitä nyt olin pahimmillaan, mutta sen huomasin jo pari viikkoa sitten, nyt on pysynyt samoissa lukemissa.
Jee, tänään pääsee saunaan!
Kp & Kultakala 9+2