Onnea
vilmuski uudesta kodista! Täälläkin kovasti yritetään saada asunto kaupaksi, haluan jo laittamaan uutta kotia!!! (Tosin sekin vielä hakusessa)
Minä lopetin työharjoittelun kun siellä minne piti mennä jatkamaan, jylläsi joku vatsatautiepidemia. Nyt menin vielä kolmeksi viikoksi töihin ihan perushoitoon ja voi luoja että tuntuu niin raskaalta, hitaalta ja kömpelöltä! Suonikohjut pullottaa ja sukkapuikkoja satelee..
Minulla on ollut ihmeellinen
pahoinvointi nyt useamman viikon. Kokoajan ällöttää, eikä mikään maistuisi. Varsinkin maitotuotteista tulee kamala olo, vaikka niiden kanssa ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa? :ashamed: Olin jo varma raskausmyrkytyksestä, mutta neuvolassa kaikki arvot olikin paremmin kuin hyvin. Terkka passitti uuteen sokerirasitukseen varuilta, mutta tuskin menen enää koska aamuarvot on ollut priimaa ja töissä olen mittaillut aterianjälkeisiä huvikseen ja nekin ovat pysyneet 5-7 välillä..
sf oli onneksi kasvanut nyt maltillisesti vain sentillä ja painoakin oli tullut kolmelle viikolle vain 900g. Kokonais painonnousu, huolimatta siitä että olen elänyt paljon terveellisemmin kuin normaalisti, nyt 12,9kg PUUH.
Tarjonnasta täällä ei ole vielä havaintoja, terkka sanoi että ei tunnu vielä tarjoutuvaa osaa vaan kelluu vielä melko ylhäällä. Edelleen harmittaa että lääkäri vasta viikolla 36.. Haluaisin kyllä ihan viimeistään silloin synnytystapaarvioon.. Niin tylsää että täällä pääsee vaan noihin kahteen ultraan, haluan nähdä taas kuka siellä pyörii! :heart:
Hankinnoista suurin osa on kasassa, jotenkin en oo stressata niitä yhtään. Mies ehtii niitä kyllä keräillä vaikka sairaalaan lähtö tulisikin. Vaatteet on karsittu esikoisen vaatteista, muutamia uusia osteltu, vaunut pesty, kaukalo pesty, tuplat hankittu varanvuoksi kesää varten...
KELAn paperit vein viimetingassa eilen, päädyin nyt ottamaan avustuksen rahana kun paketti ei ehtinyt vaihtua ja vanhasta olisin halunnut vain makuupussin. Toivottavasti se tulisi kirppiksellä vastaan
influenssapiikin olen itse ottanut työn puolesta ja lapselle laitettiin jokunen aika sitten kun oli mukana neuvolakäynnillä, koska täällä on muutamia tapauksia ollut ja päiväkodistahan sen varmasti saa jos jostakin.
Harmi kun kaikki kuvat tulee nykyään otettua vain puhelimella, ei pääse tänne yhtään lisäilemään! Mutta instagramista löytyy Neppari12, olisi kiva nähdä teidän muidenkin masun kasvatusta!
Juniori on ollut kaksi päivää mummun kanssa kylpylässä ja muumimaailman taikatalvessa, tänään viimeinen vapaa-aamu, joten taidan vielä ponnistella aamusalille ja -uinnille. Linnutkin laulaa, meidän kevät on kohta täällä :heart::flower:
Nea ja Jimbo 31+3 (60 days to go!!!) :heart: