Kun lukee teidän juttuja, niin kyllä tuntee päässeensä kipujen kanssa tosi vähällä! Mulla ei siis ole mitään kipuja ollut toistaiseksi, ainoat vatsakivut liittyy suolen toimintaan (joka saisi toimia tasaisemmin, nyt on ollut monta viikkoa putkeen vuoroin ummetusta ja vuoroin vatsa ihan totaalisen sekaisin), mutta pahoja ei ole olleet nekään kivut. Edes supistuksia ei ole ollut kertaakaan. Joskus jos on syönyt jotain turvottavaa, niin napaa kiristää ihan hulluna
Olen siis oikein kiitollinen tästä tilanteesta, ilmeisesti voisi olla huonompikin vointi. Vaan ehtiihän mullakin tässä alkaa vaikka minkälaiset jomotukset vielä...
Olo on suht ketterä vielä, ainoa missä tulee haasteita, on tosiaan kumartelu. Olen nuorisotilalla töissä ja välillä tuntuu, että siellä saa olla milloin siivooja ja milloin mikäkin rojun kerääjä... teinit sotkee niin paljon eivätkä ymmärrä, vaikka kuinka nätisti pyytäisin tai kovasti käskisin laittamaan roskat roskiin ja tavarat paikalleen, että tän mamman mahan kanssa ei könytä enää missään lattiatasossa siistimässä paikkoja
Liikelaskennasta: Neuvolantäti suositteli aloittamaan tuon liikelaskennan mielellään 32+0, ja tekemään sen päivittäin vaikka liikkeitä tuntuisikin reilusti. Silloin huomaa parhaiten vaihtelut vauvan liikkeissä, kun niistä pitää kirjaa. En ole vielä aloittanut, kun vauva liikkuu niin hyvin, mutta vauvan vaisuina päivinä (kuten eilen), kävin kyllä tarkoituksella pitkälleni laskemaan liikkeitä ja niitähän tuli lopulta vaisuhkon puolen tunnin odottamisen jälkeen toisen puolen tunnin aikana yli 20.
Omaa napaa: Ilon aiheina on se, että enää
2 viikkoa töitä ennen mammalomaa!
Sijainen on valittu ja hän työskentelee sen ajan, kuin mitä haluan mammalomailla - minulla on vakityö, niin pääsen halutessani takaisin milloin vain. Huominen työpäivä stressaa, kun työkaveri on taas heittäytynyt ihan hiton ilkeäksi (tietäisipä vaan syyn) minua kohtaan, ei huvittaisi yhtään mennä katsomaan sitä nyrpeää naamaa ja ilkeää käytöstä
Reilun viikon päästä mennään käyttämään joululahjaksi saatu hotellilahjakortti miehen kanssa ja sukuloidaan samalla minun sedän luona. Ihan paras viikonloppu tulossa ensi viikolla
Harmittaa kovasti, kun ei itse pääse varmaankaan osallistumaan perinteeksi muodostuneille jäärata-ajopäiville (eli siis ajetaan autoilla ralliradalla autokerhon tapahtumassa), jos päsäytänkin vahingossa radalta ulos. Ei kyllä ole koskaan aiemmin sattunut niin, mutta ei uskalla sitä riskiäkään ottaa tällä kertaa : /
ralliruutu 32+5