Huh, kun taas tullut paljon tekstiä!
Mä olen tuntenut jo ensimmäiset liikkeet - ja kaikenlisäksi myös nähnyt! :heart: Voiko olla mahdollista, että liikkeet näkyy jo näin aikaisessa vaiheessa?? Ensimmäistä kun odottaa, niin kaikki on niin uutta ja ihmeellistä =)
Eli ekat liikkeet tuntu isänpäiväviikonloppuna (rv 17+2). Olin kyllä tuntenut jo viikkoa aiemmin jotain tosi pientä, mutta vasta viime lauantaina osasin tulkita ne vauvan liikkeiksi
:heart: Nyt liikkeitä on tuntunut ihan päivittäin - on se niin ihanaa! :heart: Ihmetyksen maha-asukki aiheutti tosiaan perjantai-iltana (rv 18+2), kun makasin sohvalla taas liikkeitä kuunnellen. Mietin mielessäni, että kylläpä liikkeet nyt tuntuu voimakkailta ja nostin paitaa ihan uteliaisuuttani - ja ihan selvästi mahasta joku potkiskeli ulospäin! Jonkin aikaa siinä sohvalla tätä miehen kanssa ihmeteltiin. Ensin näkyi potkut oikealla reunalla, sitten vaihtoi paikkaa suoraan navan alapuolelle. Jäin miettiin, että joko oli kramppeja tai sitten ihan oikeasti liikkeitä.
Tuntuivat ja näyttivät kyllä ihan erilaisilta, kuin krampit...
Meidän maha-asukki on vitsillä saanut nimekseen Paavo! Ei tosiaan vielä tiedetä vauvan sukupuolta, eikä ole edes mitään aavistuksia asiasta, mutta Paavoksi tuota nyt kutsutaan
Mies sen yksi päivä heitti ja nyt oon itsekin sitä alkanut käyttää
Nyyti ja Paavo 18+3