Voi
Fanttomi :hug: Sydäntä raapaisi lukea uutisesi, olen kovin pahoillani.:'(
Tämän päivän iloisten tunteiden joukossa, olet kuitenkin ajatuksissa, se on niin väärin.
Pelonsekaisin tuntein menin ultraan, joskin muru koitti äitiä piristää, että täällä minä olen ja voin voimakkaasti (niin kovin muksi massua). Ja hyvinhän hän voi, vastasi viikkoja, 389 (tai 384) painoi. Ultra tehtiin 3D:llä erikoislääkärin tekemänä, vaikkakin sanoi, että kuopuksen ongelmia ei ois voinut ultrasaa huomata, kun ei kerran vieläkään tiedetä mikä mättää, mutta siis tästä syystä päästiin tarkempaan syyniin. Saatiin ihania kuvia. Yhdessä muru istuu polvet koukussa, oli PT ja mikäs se sieltä haaroista oikein pilkottikaan kuin kunnon pienen pojan terhakka pippeli
Lääkäri kysyi, että haluatteko tietää sukupuolta ja kun kerrottiin, että juu, niin sanoi, että no sitä tämä kaveri haluaisi kovasti esitellä! Näin tämän mamman tulevaisuus on se jalkapallojoukkueen valmentaja
KOvin onnellisia olemme ja isoveljet ratkeavat riemusta, kun ei ole pelkoa, että barbeja alkaa meidän huusholliin tulemaan
Ja saan jatkaa töissä, joskin rauhallisesti. Paikat edelleen kiinni ja kaulaa hyvin jäljellä, vähän pehmennyt, mutta tilanne kuitenkin hyvä.
Harkkasupparit alko mullakin esikoisesta noin puolessa välissä, muistan, että jätin silloin liikunnan ja jatkoin vaan rauhallisia kävelylenkkejä. Nyt nää kovat kyllä erottaa, on jo sellasia, mitä kellotin ennen synnytyksiä, samalla ei voi enää muuta tehdä. Onneksi ne nyt vähän rauhoittunut. Mutta kannattaa aina ottaa neuvolassa esille, ni esim. tulehdukset tsekataan, mutta yleensä ovat normaaleja.
Mäkin kerään jonkun oman äippäpaikkauksen ja sitten isoveljet saa syntyvältä veikalta lahjat, sitten synnärillä. Esikoinen muistaa vieläkin hyvin mitä kuopus toi tullessaan
Mut apua, meillä ei ole pojalle nimeä!!!! Tytölle ois ollut. Mutta nää on sitä mukavaa pohdintaa.
Pomppuli ja muru 20+5 päivälleen