K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi mua ahdistaa et B osallistuu tuohon syöpä konserttiin ja luin siitä kääntäjällä tarkemmin ja siellä on et artisteja joiden elämää syöoä koskettaa.
En ole lukenut tästä asiasta, joten vaikea ottaa kantaa sen enempää, mutta se syöpä voi koskettaa monella tapaa ihmistä, vaikket olisi siihen itse sairastunutkaan. B:n joku läheinen perheenjäsen tai ystävä on voinut sairastaa syöpää.
 
vierailija
Mistä tuosta syöpäkonsertista voisi lukea lisää? Oon hyppinyt sivuja niin on mennyt ohi.
 
vierailija
Eli artistit on tuon mukaan tuolla tukemassa asiaa ja konsertin avulla kerätään rahaa hoitoihin. Tuossa ei puhuttu että asia koskettaisi artisteja henkilökohtaisesti, vaikka tottakai varmasti asiana koskettaakin.
Siis sen kertoi joku toinen, mä laitoin vaan linkin jonka just ite luin. Jossain muualla on puhuttu artisteista varmasti enemmänkin. Bojan ja Tomi M tais olla mulle tuttuja siinä listassa.
 
vierailija
Sinä se puhuit kaikista ihmisistä, et artisteista. Artistit valikoituu jollain perusteella ja jos nyt yhden johtavan gynen poika sattuu olemaan tunnettu laulaja, ei se nyt kovin kaukaa haettu ajatus ole että sitä sinne pyydetään.
Voi luoja. Voi olla pikkusen hankalaa löytää jotai tiettyä syöpää sairastavaa artistia, varsinkin noin pienessä maassa. Varsinkin munasarjasyöpä johtaa usein kuolemaan kun löydetään niin myöhään. Ei aiheuta juuri oireita ennen kuin on levinnyt. Tiedoksi vain.
 
vierailija
Mä ymmärsin tuosta englanninkielisestä artikkelista että siellä on artistien lisäksi mukana kokemusasiantuntijoita. En tiedä ovatko ehkä terveydenhuollon ammattilaisia tai kyseisen syövän sairastaneita tai parhaillaan sairastavia. Voihan Bojanin isääkin olla vaikka haastateltu, eihän sitä koskaan tiedä. Mutta ei artistien varmasti tarvitse olla niitä, joilla on jotain kautta kokemusta asiasta. Se helposti supistaisi artistikattauksen aika pieneksi ja tarkoitus on kuitenkin kerätä rahaa asian hyväksi.
 
vierailija
Mut eikö se ollu joku munasarjasyöpä tms josta on kyse? Mä muistelen että se olis sen isän erikoisalaa.
Joo, sen isä on tosiaan joku gynekologisten syöpien tutkija.

He is the head of the Department of Operative and Oncological Gynecology A1 and the head of the Gynecological-Oncological Council. He deals with operative gynecology of benign and malignant conditions with an emphasis on oncological gynecology, treatment of precancerous changes of the external genitalia and cervix, and colposcopy.
 
vierailija
B osallistuu moniin hyväntekeväisyystapahtumiin ja esim. terveyttä edistäviin kampanjoihin, ei minusta mitenkään ihmeellistä että on lähtenyt tuohonkin mukaan ja tosiaan tieto tapahtumasta voinut tulla hänelle isänsä kautta.
 

Yhteistyössä